
AXA erfahrungen
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Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Zerscht misstrauisch, aber guet bedient
"i bi skeptisch aaafange, hätt sogar e schlechti Erfahrung bi anere Kasse, aber dieheits het sich calm und professionell uusgschaut. Es hät scho zwü..."
Zersch denkt mer nöd drann
"bi em Leistungsfall lauft alles über dr Bestatter, aber d Axa hät ständig nöii Formular und Ruckfrage gstellt. Das zögert alles uus und merkt mer s..."
Versicherungspolice
"I cha dir nur abroote, da Versicherigsvertrag zschliesse! Absolut unprofessionell, immer Diskussione ohne End und null Service. Wenn's drauf a..."
Erfahrungen (52)
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Zersch skeptisch, zum Schluss ok
1 erfahrungen
i ha mi zersch richtig unwohl gfühlt bi dä Abwicklig, drum han i au kei Stern welle gä. Vo Änderig bis Höchi vo Schade, alles isch in Frage gstellt worde. I bi mit mehverwändig andere Versicherige gewohnt, die sind direkter gsi, drum hät s'misstraue zersch gheit. Nachhär, mit Geduld und erläuterige vo mir, isches Schritt für Schritt doch guet usegange und s'Endresultat isch akzeptabel. Nöd perfekt, sie händ z'tang diskutiert, aber schlussändlich het alles korrekt funktioniert. Chli zäh, aber fair und brauchbar.
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Zersch skeptisch, zum Schluss ok
i ha mi zersch richtig unwohl gfühlt bi dä Abwicklig, drum han i au kei Stern welle gä. Vo Änderig bis Höchi vo Schade, alles isch in Frage gstellt worde. I bi mit mehverwändig andere Versicherige gewohnt, die sind direkter gsi, drum hät s'misstraue zersch gheit. Nachhär, mit Geduld und erläuterige vo mir, isches Schritt für Schritt doch guet usegange und s'Endresultat isch akzeptabel. Nöd perfekt, sie händ z'tang diskutiert, aber schlussändlich het alles korrekt funktioniert. Chli zäh, aber fair und brauchbar.
Zersch denkt mer nöd drann
13 erfahrungen
bi em Leistungsfall lauft alles über dr Bestatter, aber d Axa hät ständig nöii Formular und Ruckfrage gstellt. Das zögert alles uus und merkt mer scho, dass das uf Verzögerig us isch. Ich bi enttäuscht, aber froh, dass de Bestatter viel erledigt het — das het wenigstens entspannt.
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Zersch denkt mer nöd drann
bi em Leistungsfall lauft alles über dr Bestatter, aber d Axa hät ständig nöii Formular und Ruckfrage gstellt. Das zögert alles uus und merkt mer scho, dass das uf Verzögerig us isch. Ich bi enttäuscht, aber froh, dass de Bestatter viel erledigt het — das het wenigstens entspannt.
Zerscht misstrauisch, aber guet bedient
1 erfahrungen
i bi skeptisch aaafange, hätt sogar e schlechti Erfahrung bi anere Kasse, aber dieheits het sich calm und professionell uusgschaut. Es hät scho zwüschetzeitig no Missverständnis geh, ja, aber sie händ nachgfogt, zrugggrueft und d Sache zäme ufgstellt. Am Schluss het alles funktioniert, also insgesamt angenehm überrascht.
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Zerscht misstrauisch, aber guet bedient
i bi skeptisch aaafange, hätt sogar e schlechti Erfahrung bi anere Kasse, aber dieheits het sich calm und professionell uusgschaut. Es hät scho zwüschetzeitig no Missverständnis geh, ja, aber sie händ nachgfogt, zrugggrueft und d Sache zäme ufgstellt. Am Schluss het alles funktioniert, also insgesamt angenehm überrascht.
Zaunschade und langi Abwicklig
1 erfahrungen
Bi Rasenmäh-Arbeit hät es Mitarbeider vom Unternehmen Wisag en Zaun uf 10 Meter beschädigt. De ganze Zaun isch 20 Meter, mit Betonpfoste — halb repariere gaht nöd, drum isch die 724 Franken vo de Axa lächerlig. Jetzt sitz mer seit 5 Monet im Straf — Diskussion about Zeitwert und so. De Kundeservice vo de Versicherung isch meiste mau langsam, immer wieder Standardantwort, kei echte Lösig. Wisag isch au nöd entschädigend. Die Lieferig vo Info und d'Abwicklig hän schwach funktioniert, het lang gseit. Ich ha scho schlechter gmeint bi andere Anbieteri, drum bi ich froh, dass zumindescht chli Bewegung i d Sache cho isch, aber wirklich zfriede bin i nöd. Danke für d'Besorgnis, aber meh wär nötig gsi.
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Zaunschade und langi Abwicklig
Bi Rasenmäh-Arbeit hät es Mitarbeider vom Unternehmen Wisag en Zaun uf 10 Meter beschädigt. De ganze Zaun isch 20 Meter, mit Betonpfoste — halb repariere gaht nöd, drum isch die 724 Franken vo de Axa lächerlig. Jetzt sitz mer seit 5 Monet im Straf — Diskussion about Zeitwert und so. De Kundeservice vo de Versicherung isch meiste mau langsam, immer wieder Standardantwort, kei echte Lösig. Wisag isch au nöd entschädigend. Die Lieferig vo Info und d'Abwicklig hän schwach funktioniert, het lang gseit. Ich ha scho schlechter gmeint bi andere Anbieteri, drum bi ich froh, dass zumindescht chli Bewegung i d Sache cho isch, aber wirklich zfriede bin i nöd. Danke für d'Besorgnis, aber meh wär nötig gsi.
i kündige
12 erfahrungen
i bin bitefroust und kündige die AXA-Zahnzusatzversicherung. I ha die Police hauptsächlech für d'Routine-Kontrolle, Zahnreinigige und ab und zue e Krone bruucht im Alltag. Zuescht han i d'AXA misstraut, si hend Belege seit ungefär zwei Jahr lang schleppend veraarbeitet — immer wieder Verzögerige. Nach 30 Täg ohni Antwort han i e Beschwerd bi de BaFin gmacht; parallel han i AXA in Verzug gsetzt. Erst denn isch d'Zahlig (endlich) erfolgt, wohl weil s'Reglement das so vorsieht (Vorschuss/Verzugszins). Isch das optimal? Nei, überhaupt nid. Aber am End han i doch no d'Leistung griigt, das gällt. Mini Empfehlung: melde Defizite der Aufsicht, chasch anderi vor warnä.
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i kündige
i bin bitefroust und kündige die AXA-Zahnzusatzversicherung. I ha die Police hauptsächlech für d'Routine-Kontrolle, Zahnreinigige und ab und zue e Krone bruucht im Alltag. Zuescht han i d'AXA misstraut, si hend Belege seit ungefär zwei Jahr lang schleppend veraarbeitet — immer wieder Verzögerige. Nach 30 Täg ohni Antwort han i e Beschwerd bi de BaFin gmacht; parallel han i AXA in Verzug gsetzt. Erst denn isch d'Zahlig (endlich) erfolgt, wohl weil s'Reglement das so vorsieht (Vorschuss/Verzugszins). Isch das optimal? Nei, überhaupt nid. Aber am End han i doch no d'Leistung griigt, das gällt. Mini Empfehlung: melde Defizite der Aufsicht, chasch anderi vor warnä.
Endlich chli Ruäh
22 erfahrungen
es isch nöd perfekt gsi, aber am Schluss het ehrlich gseit doch gezahlt und das bi ich froh drüber. Ich ha d'Versicherig vor allem fürs Auto und für d'Medikament vo de Familie nötig, im Alltag hät das wirklich gholfe. Zuerst hani alli Papier gschickt wie gfrogt, aber wochenlang kei Antwort, Mails blibed ungähnt, Hotline het mich nid richtig weitergnoh. Ich ha sogar no Briefe gschickt und zwei Faxe, alles was gfrogt worde isch. S'het mi gstohrt, dass kei Rückmeldung vo Axa cho isch, ich ha wirklich alles gschickt. Ich ha no nachgehackt, Social Media kontakt und Beschwerde bim Ombudsmann — chli Druck hät würkli meh bracht. D'Auszahlung isch denn cho, nid superschnell, aber sie isch do. Dankbar, aber enttäuscht vom Service; meh Kommunikation wär top gsi.
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Endlich chli Ruäh
es isch nöd perfekt gsi, aber am Schluss het ehrlich gseit doch gezahlt und das bi ich froh drüber. Ich ha d'Versicherig vor allem fürs Auto und für d'Medikament vo de Familie nötig, im Alltag hät das wirklich gholfe. Zuerst hani alli Papier gschickt wie gfrogt, aber wochenlang kei Antwort, Mails blibed ungähnt, Hotline het mich nid richtig weitergnoh. Ich ha sogar no Briefe gschickt und zwei Faxe, alles was gfrogt worde isch. S'het mi gstohrt, dass kei Rückmeldung vo Axa cho isch, ich ha wirklich alles gschickt. Ich ha no nachgehackt, Social Media kontakt und Beschwerde bim Ombudsmann — chli Druck hät würkli meh bracht. D'Auszahlung isch denn cho, nid superschnell, aber sie isch do. Dankbar, aber enttäuscht vom Service; meh Kommunikation wär top gsi.
Diräckt unkompetänt, fordelhaft Versicherig
1 erfahrungen
Ich han vor churzem en Versicherigsplotz bi dere Chopf gmacht und was sött i sägä? Es isch eifach en absolute Disgräfatig! D Organisation isch chaotisch, dä Servic isch uf dr Underchant und d Priis isch absurdi hoch. Es cha nid sii, dass mä so schlächt behandlet wird, wenn mä doch nume en Versicherig abschliesse will. D'Liferig vom Vertrag isch au en komplette Witz, so langsam und ineffizient. Wenn ihr eu Gsundheit und Gält liebst, macht de Boge um die Firma!
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Diräckt unkompetänt, fordelhaft Versicherig
Ich han vor churzem en Versicherigsplotz bi dere Chopf gmacht und was sött i sägä? Es isch eifach en absolute Disgräfatig! D Organisation isch chaotisch, dä Servic isch uf dr Underchant und d Priis isch absurdi hoch. Es cha nid sii, dass mä so schlächt behandlet wird, wenn mä doch nume en Versicherig abschliesse will. D'Liferig vom Vertrag isch au en komplette Witz, so langsam und ineffizient. Wenn ihr eu Gsundheit und Gält liebst, macht de Boge um die Firma!
De Asuranzplän im Überblick
1 erfahrungen
Mini Erfahrig mit de Versicherigsplän sind äifach schrecklich gsii. D'Beiträg sind jedes Johr um e Haufe Geld gschtiege, ohni dass es äständige Begründige git. D'Kostenerhöhige wird immer mit irrelevante Ussredä vertuscht, wodurch d'Firma mega gierig und chundeunfründlich erschiint. Zudem sind d'Erstattige eifach nur es Hass - jedesmal mues i hiterhere und all mini kostbare Freizit dür für immer tagga. D'Angstellte am Telefon sind sowieso chli arrogant und unprofessionell. Es isch nüt schöns a de Versicherigsplän, i hätti besser meh i mini Zähni investiert.
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De Asuranzplän im Überblick
Mini Erfahrig mit de Versicherigsplän sind äifach schrecklich gsii. D'Beiträg sind jedes Johr um e Haufe Geld gschtiege, ohni dass es äständige Begründige git. D'Kostenerhöhige wird immer mit irrelevante Ussredä vertuscht, wodurch d'Firma mega gierig und chundeunfründlich erschiint. Zudem sind d'Erstattige eifach nur es Hass - jedesmal mues i hiterhere und all mini kostbare Freizit dür für immer tagga. D'Angstellte am Telefon sind sowieso chli arrogant und unprofessionell. Es isch nüt schöns a de Versicherigsplän, i hätti besser meh i mini Zähni investiert.
Unzufrieden mit Krankenversicherungsdienstleistungen
13 erfahrungen
Ich bin mega enttüscht vo de Servic vo dr Chrankenkass vo dere Firma. Es isch eifach ned akzeptabel, dass ich über 5 Wuche warte musste, bis ig mine igreichte Rechne usbezahlt becho ha. Ärzt und Spitäler ha gmeinsamlich e Zahligsfrist vo nur 4 Wuche. Es isch schlicht und einfach en Frechheit, dass ich wege de Verzögerige vo de Firma zusätzlichi finanzielli Belaschtige ha müesse uuhneh. Und au am Telefon hani Lüge ghört, wo mir versproche worde isch, dass mini Unterlage no am selbe Tag bearbeitet werde. Aber bis hüt hani no kei Abrechnig becho. Uus dene Gründ werde ich definitiv kei wiitere Servic vo dere Firma in Aaspruch neh.
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Unzufrieden mit Krankenversicherungsdienstleistungen
Ich bin mega enttüscht vo de Servic vo dr Chrankenkass vo dere Firma. Es isch eifach ned akzeptabel, dass ich über 5 Wuche warte musste, bis ig mine igreichte Rechne usbezahlt becho ha. Ärzt und Spitäler ha gmeinsamlich e Zahligsfrist vo nur 4 Wuche. Es isch schlicht und einfach en Frechheit, dass ich wege de Verzögerige vo de Firma zusätzlichi finanzielli Belaschtige ha müesse uuhneh. Und au am Telefon hani Lüge ghört, wo mir versproche worde isch, dass mini Unterlage no am selbe Tag bearbeitet werde. Aber bis hüt hani no kei Abrechnig becho. Uus dene Gründ werde ich definitiv kei wiitere Servic vo dere Firma in Aaspruch neh.
Min Uschaufwo vu enere Gebietsversicherig
20 erfahrungen
Okay, ich ha e Versicherig abg'schlosse und jetzt muesse vierteljahrlich dr Beitrag zahle. Aber ic ha's vergesse und jetzt chunnt scho dr Anwalt mit Mahnige und Zins. Hilf!
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Min Uschaufwo vu enere Gebietsversicherig
Okay, ich ha e Versicherig abg'schlosse und jetzt muesse vierteljahrlich dr Beitrag zahle. Aber ic ha's vergesse und jetzt chunnt scho dr Anwalt mit Mahnige und Zins. Hilf!
Meine Anfrage um Information für eine Versicherungspolice
1 erfahrungen
Nachdem ig mini Akte gschickt ha, het mir verproche worde, dass ig innerhalb vo 7-10 Täg es Feedback bechume würd. Leider ha ig nach 14 Täg immer no nüt ghört und minis Geld sind immer no abgange. De Kundeservice isch schwer z'erreicha gsi und het mer kei klares Antwort gäh könna. Insgesamt isch de Prozess sehr frustrierend und enttüschend gsi.
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Meine Anfrage um Information für eine Versicherungspolice
Nachdem ig mini Akte gschickt ha, het mir verproche worde, dass ig innerhalb vo 7-10 Täg es Feedback bechume würd. Leider ha ig nach 14 Täg immer no nüt ghört und minis Geld sind immer no abgange. De Kundeservice isch schwer z'erreicha gsi und het mer kei klares Antwort gäh könna. Insgesamt isch de Prozess sehr frustrierend und enttüschend gsi.
Mein Wasserschaden
1 erfahrungen
I ha gha eni Wasserschade dur Schwaregäg, wo us dr Abwasserleitig cho isch. Nachdem mer telefonisch bstätigt worde isch, dass de Schade versichert isch, ha ig alli nötige Foto, Unterlage und Offerte a AXA gschickt. Trotz mehrmaligem Nachfrage und Versprüch, dass de Schade versichert isch und prioritätisch bearbeitet wird, ha ig nach über 5 Mönet d Absag bechö. Die verzögerti Taktik und Unfähigkeit vo de Mitarbeiter sind enttüschend und unprofessionell. D Bearbeitigszit vo AXA isch inakzeptabel und het dezue gführt, dass ig de Schade längscht hät bihebe chönne.
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Mein Wasserschaden
I ha gha eni Wasserschade dur Schwaregäg, wo us dr Abwasserleitig cho isch. Nachdem mer telefonisch bstätigt worde isch, dass de Schade versichert isch, ha ig alli nötige Foto, Unterlage und Offerte a AXA gschickt. Trotz mehrmaligem Nachfrage und Versprüch, dass de Schade versichert isch und prioritätisch bearbeitet wird, ha ig nach über 5 Mönet d Absag bechö. Die verzögerti Taktik und Unfähigkeit vo de Mitarbeiter sind enttüschend und unprofessionell. D Bearbeitigszit vo AXA isch inakzeptabel und het dezue gführt, dass ig de Schade längscht hät bihebe chönne.
Gartenbau Schaden, Schadensregulierung
14 erfahrungen
So en schwäch Schadensregulierig han ich im Läbe no nie gsäh. Unserä Garte isch 2014 ide gange worde und es isch e riesä Schade am Huus dür d'Garte Firma verursacht worde (die Schadenssumme belaufft sich uf ä Summe vo ca. 250.000 Euro). De Claims Mitarbetär het unserem Anwalt e Angebot vo 70.000 Euro für d'Schadensregulierig gmacht, was bi weitem nöd usreicht. Ich chan die Firma absolut nöd wiiterempfähle und frög mich, wie ma als Privatperson so e hohe Summe tregä söll. Firmä händ doch Versicherige für solchä Fäll, die ah d'Existenz goh. Bis jetz isch nüt passiert und das isch enttüschend.
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Gartenbau Schaden, Schadensregulierung
So en schwäch Schadensregulierig han ich im Läbe no nie gsäh. Unserä Garte isch 2014 ide gange worde und es isch e riesä Schade am Huus dür d'Garte Firma verursacht worde (die Schadenssumme belaufft sich uf ä Summe vo ca. 250.000 Euro). De Claims Mitarbetär het unserem Anwalt e Angebot vo 70.000 Euro für d'Schadensregulierig gmacht, was bi weitem nöd usreicht. Ich chan die Firma absolut nöd wiiterempfähle und frög mich, wie ma als Privatperson so e hohe Summe tregä söll. Firmä händ doch Versicherige für solchä Fäll, die ah d'Existenz goh. Bis jetz isch nüt passiert und das isch enttüschend.
My expensive insurance
23 erfahrungen
Also, weisch, ig ha dä Versicherigschramb da, wo mega teuer isch, richtig? Aber wenni dä brucht han, hend sie nid mal für min Dokter- oder Zahnarztbsuech zahlt. Ich mein, chomm scho! Was söll das denn, Versicherig z'ha, wenns nüt dekt? Und als ig frogte, warum sie nid zahlt hend, hend sie mir nid emol en guete Grund gäh. Echt jetzt?
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My expensive insurance
Also, weisch, ig ha dä Versicherigschramb da, wo mega teuer isch, richtig? Aber wenni dä brucht han, hend sie nid mal für min Dokter- oder Zahnarztbsuech zahlt. Ich mein, chomm scho! Was söll das denn, Versicherig z'ha, wenns nüt dekt? Und als ig frogte, warum sie nid zahlt hend, hend sie mir nid emol en guete Grund gäh. Echt jetzt?
Min Übersetzung beantragt
1 erfahrungen
I ha vor zwöu Wucha mis Dossier igreicht und bis jetzt no kei Rückmeldig becho. Schon sit Januar weiss d'Firma, dass Unterlagä fähle, aber i han kei Benachrichtigung übercho. D'Telefonhotline isch eifach nur bled.
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Min Übersetzung beantragt
I ha vor zwöu Wucha mis Dossier igreicht und bis jetzt no kei Rückmeldig becho. Schon sit Januar weiss d'Firma, dass Unterlagä fähle, aber i han kei Benachrichtigung übercho. D'Telefonhotline isch eifach nur bled.
Meine Motorrad-Versicherung bei einem Versicherungsunternehmen
6 erfahrungen
D'ungerechte Preiserhöhung vo minere Motorrad-Versicherig um 20% ohni Schadeversuech het mich beängst, en Preisvergleich z'mache und am End min Vertrag z'kündige. Leider isch d'Kündigung wg. em überschritte Frist vom Spezial-Kündigigsrächt abglähnt worde, drum lauft de Vertrag unverändert witer bis Mai 2025. Als langjährige Kundin mit mehrere Versicherige bi dere Firma hätt ich meh Igmätlichkeit erwartet. D'Bearbeitig vo mine Afrage per Telefon und E-Mail het sich ned an de Kunde usgrichtet gfüehlt und isch vo chünstlicher Intelligenz gprägt gsi. Es scheint, dass d'Kundezfriedeheit ned meh im Fokus vo dr Firma steht. Drum werde ich alli minne Verträg mit dr Firma kündige.
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Meine Motorrad-Versicherung bei einem Versicherungsunternehmen
D'ungerechte Preiserhöhung vo minere Motorrad-Versicherig um 20% ohni Schadeversuech het mich beängst, en Preisvergleich z'mache und am End min Vertrag z'kündige. Leider isch d'Kündigung wg. em überschritte Frist vom Spezial-Kündigigsrächt abglähnt worde, drum lauft de Vertrag unverändert witer bis Mai 2025. Als langjährige Kundin mit mehrere Versicherige bi dere Firma hätt ich meh Igmätlichkeit erwartet. D'Bearbeitig vo mine Afrage per Telefon und E-Mail het sich ned an de Kunde usgrichtet gfüehlt und isch vo chünstlicher Intelligenz gprägt gsi. Es scheint, dass d'Kundezfriedeheit ned meh im Fokus vo dr Firma steht. Drum werde ich alli minne Verträg mit dr Firma kündige.
Meine Versicherung seit 2005
1 erfahrungen
Ich bi scho sit viele Jahr bi minere Versicherig versichert und muess leider feststelle, dass de Service in de letschte Johr stark abgnome het. Die App zum Ihreiche vo Rechne funktioniert nid zueverlässig und d Bearbeitig daueret inzwische viel z lang. Früener het's klari Ablehnigsgründ geh, jetz wärde ohni richtigi Erklärig noh wiiteri Befund gfrogt. De Kundeservice isch au wenig hüüfsmiessig und laht vil Frage unbeantwortet. Insgsamt bin ich sehr enttüscht vo miner Versicherig.
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Meine Versicherung seit 2005
Ich bi scho sit viele Jahr bi minere Versicherig versichert und muess leider feststelle, dass de Service in de letschte Johr stark abgnome het. Die App zum Ihreiche vo Rechne funktioniert nid zueverlässig und d Bearbeitig daueret inzwische viel z lang. Früener het's klari Ablehnigsgründ geh, jetz wärde ohni richtigi Erklärig noh wiiteri Befund gfrogt. De Kundeservice isch au wenig hüüfsmiessig und laht vil Frage unbeantwortet. Insgsamt bin ich sehr enttüscht vo miner Versicherig.
Min Pflegeversicherung
14 erfahrungen
Di Chrankai-Versicherig isch jedes Johr viu z teier und im Alter unbezahlbar. Es fühlt sich a, als würd die Versicherig nume abzocke und ned wirklich helfe, wenn mer si bruucht. Absolut enttüschtig!
Detailed Ratings
Min Pflegeversicherung
Di Chrankai-Versicherig isch jedes Johr viu z teier und im Alter unbezahlbar. Es fühlt sich a, als würd die Versicherig nume abzocke und ned wirklich helfe, wenn mer si bruucht. Absolut enttüschtig!
Min Kauf war eine Katastrophe.
15 erfahrungen
Die Firma isch en Katastrophe. Si blockiere Vertragsleistige und lah de Lüt finanziell und gsundheitlich leide. Si gaht über Leiche für Profit. Eifach furchtbar.
Detailed Ratings
Min Kauf war eine Katastrophe.
Die Firma isch en Katastrophe. Si blockiere Vertragsleistige und lah de Lüt finanziell und gsundheitlich leide. Si gaht über Leiche für Profit. Eifach furchtbar.
Irgendwas mit Reiseversicherung
19 erfahrungen
Mann, es isch so ärgerlich gsi! Mir müssed üse Asienreis viel z'früh abbreche, wäg mim chline Brüeder und denn wänd sie üs nid emol s'Gäld zrugggää. Eifach nur blöd, Mann!
Detailed Ratings
Irgendwas mit Reiseversicherung
Mann, es isch so ärgerlich gsi! Mir müssed üse Asienreis viel z'früh abbreche, wäg mim chline Brüeder und denn wänd sie üs nid emol s'Gäld zrugggää. Eifach nur blöd, Mann!
Über AXA
Ohne eineAutoversicherungdarf bekanntlich kein Fahrzeug im Straßenverkehr genutzt werden. Sie erhalten nicht einmal ein Fahrzeugzeichen, wenn Sie keine Autoversicherung vorweisen können. Autoversicherungen sind jedoch sehr sinnvoll, wobei die Autoversicherung immer zwei Teile hat: die Haftpflichtversicherung und die Kaskoversicherung. Während die Haftpflichtversicherung für Ihr Auto lediglich Schäden gegenüber anderen Verkehrsteilnehmern abdeckt, deckt die Kaskoversicherungen Schäden an ihrem eigenen Wagen ab. Auch hierbei gibt es zwei verschiedene Kaskoversicherungen. Ob Sie sich für eine Voll- oder Teilkasko entscheiden ist in der Regel Ihnen überlassen. Eine Teilkasko kann jedoch auch Schäden an Ihrem Auto von Wildtieren decken. Sofern Sie ländlich wohnen, ist dieser Teil definitiv sehr wertvoll. Bei der Wahl der Autoversicherung stellt sich immer die Frage, welchen Versicherungsanbieter Sie wählen. Soll eine Mobilitätsgarantie in der Versicherung enthalten sein? Wollen Sie rechtsanwaltliche Erstberatung erhalten? Ihre Versicherung individuell zusammenstellen? All dies bietet Ihnen die AXA Autoversicherung. Lesen Sie weiter, um mehr über die AXA Autoversicherung zu erfahren.
Über AXA
AXA Versicherungen wurde einstum 1816/1817 in Frankreich alsMutuelle de L’assurance contre L’incendie gegründet und gliederte zwei weitere Versicherungen im folgenden Jahrhundert bei sich ein. Erst 1985 wurde die AXA zu ihrem neuen Namen umbenannt und zählt heute zu einem der größten Versicherungsunternehmen weltweit. Ihr Hauptsitz liegt heute in Paris, hat jedoch in der Schweiz einen Standpunkt als AXA Versicherungen AG. Mit ihrer Tätigkeit in 64 Ländern auf der ganzen Welt, ist die AXA sowohl an der Pariser Börse als auch der New Yorker Börse notiert. Als weltweit agierendes Versicherungsunternehmen bietet die AXA verschiedenste Versicherungen wie Lebensversicherungen, Krankenversicherungen, Unfallversicherungen, verschiedenste Schadensversicherungen, aber auch Autoersicherungen an.
Das bietet die Autoversicherung von AXA
Die AXA Autoversicherung hebt sich insbesondere dadurch hervor, dass Sie die Autoversicherung unkompliziert online abschließen können und Ihren individuellen Bedürfnissen anpassen können. Dies gilt vor allem für den Tarif Mobil online, der als besonders günstiger Tarif gilt. Ergänzend haben Sie die Wahl für die Service Tarife mobil kompakt sowie mobil komfort. Bereits zum Online Tarif haben Sie die Möglichkeit, sich weitere Extras zur Versicherung hinzuzubuchen, wie Schutz vor Schäden durch Tierbisse oder Kollision mit Tieren, Smart Repair einer jährlichen Reparaturkostenübernahme für kleine Schäden, Anwaltliche Erstberatung, einen Schutzbrief und vieles mehr. Dank des Schutzbriefes der AXA Autoversicherung brauchen Sie kein Mitglied mehr bei einem Automobilclub sein, um bei Pannen oder Unfällen direkt Hilfe zu erhalten. Bei den mobil Tarifen sind zusätzlich die Sonderausstattung mitversichert, während Sie GAP-Abdeckung erhalten und beim mobil Komfort sogar eine Schadenersatzversicherung im Ausland erhalten. Im Schadensfall brauchen Sie sich lediglich an eine AXA-Partnerwerkstatt wenden, um kostenfrei für die Dauer der Reparatur ein kostenfreies Ersatzfahrzeug zu erhalten sowie vom Hol- und Bringservice zu profitieren. Auf der Webseite der AXA Autoversicherung können Sie sich ganz leicht Ihren Tarif berechnen lassen und sofort Ihre Autoversicherung abschließen. Dort erhalten Sie ebenfalls weiterführende Informationen zu den buchbaren Extras, weiteren Serviceleistungen und können bei Fragen einen Mitarbeiter im Live-Chat kontaktieren.
Ihre Erfahrungen mit der AXA Fahrzeugversicherung
Haben Sie bereits eine Autoversicherung bei der AXA? Ist der Kundenservice freundlich? Schreiben Sie Ihre Kundenbewertung und teilen Sie potenziellen Kunden mit, wie zufrieden Sie bei der AXA sind.
Was für einen Service bietet die AXA? Lesen Sie Kundenrezensionen über die Autoversicherung von AXA auf ErfahrungenScout.ch.
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Letzte Aktualisierung: 26. Oktober 2025





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