AXA - Gesamtbewertung basierend auf 46 Bewertungen
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Diräckt unkompetänt, fordelhaft Versicherig
Ich han vor churzem en Versicherigsplotz bi dere Chopf gmacht und was sött i sägä? Es isch eifach en absolute Disgräfatig! D Organisation isch chaotisch, dä Servic isch uf dr Underchant und d Priis isch absurdi hoch. Es cha nid sii, dass mä so schlächt behandlet wird, wenn mä doch nume en Versicherig abschliesse will. D'Liferig vom Vertrag isch au en komplette Witz, so langsam und ineffizient. Wenn ihr eu Gsundheit und Gält liebst, macht de Boge um die Firma!
De Asuranzplän im Überblick
Mini Erfahrig mit de Versicherigsplän sind äifach schrecklich gsii. D'Beiträg sind jedes Johr um e Haufe Geld gschtiege, ohni dass es äständige Begründige git. D'Kostenerhöhige wird immer mit irrelevante Ussredä vertuscht, wodurch d'Firma mega gierig und chundeunfründlich erschiint. Zudem sind d'Erstattige eifach nur es Hass - jedesmal mues i hiterhere und all mini kostbare Freizit dür für immer tagga. D'Angstellte am Telefon sind sowieso chli arrogant und unprofessionell. Es isch nüt schöns a de Versicherigsplän, i hätti besser meh i mini Zähni investiert.
Unzufrieden mit Krankenversicherungsdienstleistungen
Ich bin mega enttüscht vo de Servic vo dr Chrankenkass vo dere Firma. Es isch eifach ned akzeptabel, dass ich über 5 Wuche warte musste, bis ig mine igreichte Rechne usbezahlt becho ha. Ärzt und Spitäler ha gmeinsamlich e Zahligsfrist vo nur 4 Wuche. Es isch schlicht und einfach en Frechheit, dass ich wege de Verzögerige vo de Firma zusätzlichi finanzielli Belaschtige ha müesse uuhneh. Und au am Telefon hani Lüge ghört, wo mir versproche worde isch, dass mini Unterlage no am selbe Tag bearbeitet werde. Aber bis hüt hani no kei Abrechnig becho. Uus dene Gründ werde ich definitiv kei wiitere Servic vo dere Firma in Aaspruch neh.
Min Uschaufwo vu enere Gebietsversicherig
Okay, ich ha e Versicherig abg'schlosse und jetzt muesse vierteljahrlich dr Beitrag zahle. Aber ic ha's vergesse und jetzt chunnt scho dr Anwalt mit Mahnige und Zins. Hilf!
Meine Anfrage um Information für eine Versicherungspolice
Nachdem ig mini Akte gschickt ha, het mir verproche worde, dass ig innerhalb vo 7-10 Täg es Feedback bechume würd. Leider ha ig nach 14 Täg immer no nüt ghört und minis Geld sind immer no abgange. De Kundeservice isch schwer z'erreicha gsi und het mer kei klares Antwort gäh könna. Insgesamt isch de Prozess sehr frustrierend und enttüschend gsi.
Mein Wasserschaden
I ha gha eni Wasserschade dur Schwaregäg, wo us dr Abwasserleitig cho isch. Nachdem mer telefonisch bstätigt worde isch, dass de Schade versichert isch, ha ig alli nötige Foto, Unterlage und Offerte a AXA gschickt. Trotz mehrmaligem Nachfrage und Versprüch, dass de Schade versichert isch und prioritätisch bearbeitet wird, ha ig nach über 5 Mönet d Absag bechö. Die verzögerti Taktik und Unfähigkeit vo de Mitarbeiter sind enttüschend und unprofessionell. D Bearbeitigszit vo AXA isch inakzeptabel und het dezue gführt, dass ig de Schade längscht hät bihebe chönne.
Gartenbau Schaden, Schadensregulierung
So en schwäch Schadensregulierig han ich im Läbe no nie gsäh. Unserä Garte isch 2014 ide gange worde und es isch e riesä Schade am Huus dür d'Garte Firma verursacht worde (die Schadenssumme belaufft sich uf ä Summe vo ca. 250.000 Euro). De Claims Mitarbetär het unserem Anwalt e Angebot vo 70.000 Euro für d'Schadensregulierig gmacht, was bi weitem nöd usreicht. Ich chan die Firma absolut nöd wiiterempfähle und frög mich, wie ma als Privatperson so e hohe Summe tregä söll. Firmä händ doch Versicherige für solchä Fäll, die ah d'Existenz goh. Bis jetz isch nüt passiert und das isch enttüschend.
My expensive insurance
Also, weisch, ig ha dä Versicherigschramb da, wo mega teuer isch, richtig? Aber wenni dä brucht han, hend sie nid mal für min Dokter- oder Zahnarztbsuech zahlt. Ich mein, chomm scho! Was söll das denn, Versicherig z'ha, wenns nüt dekt? Und als ig frogte, warum sie nid zahlt hend, hend sie mir nid emol en guete Grund gäh. Echt jetzt?
Min Übersetzung beantragt
I ha vor zwöu Wucha mis Dossier igreicht und bis jetzt no kei Rückmeldig becho. Schon sit Januar weiss d'Firma, dass Unterlagä fähle, aber i han kei Benachrichtigung übercho. D'Telefonhotline isch eifach nur bled.
Meine Motorrad-Versicherung bei einem Versicherungsunternehmen
D'ungerechte Preiserhöhung vo minere Motorrad-Versicherig um 20% ohni Schadeversuech het mich beängst, en Preisvergleich z'mache und am End min Vertrag z'kündige. Leider isch d'Kündigung wg. em überschritte Frist vom Spezial-Kündigigsrächt abglähnt worde, drum lauft de Vertrag unverändert witer bis Mai 2025. Als langjährige Kundin mit mehrere Versicherige bi dere Firma hätt ich meh Igmätlichkeit erwartet. D'Bearbeitig vo mine Afrage per Telefon und E-Mail het sich ned an de Kunde usgrichtet gfüehlt und isch vo chünstlicher Intelligenz gprägt gsi. Es scheint, dass d'Kundezfriedeheit ned meh im Fokus vo dr Firma steht. Drum werde ich alli minne Verträg mit dr Firma kündige.
Meine Versicherung seit 2005
Ich bi scho sit viele Jahr bi minere Versicherig versichert und muess leider feststelle, dass de Service in de letschte Johr stark abgnome het. Die App zum Ihreiche vo Rechne funktioniert nid zueverlässig und d Bearbeitig daueret inzwische viel z lang. Früener het's klari Ablehnigsgründ geh, jetz wärde ohni richtigi Erklärig noh wiiteri Befund gfrogt. De Kundeservice isch au wenig hüüfsmiessig und laht vil Frage unbeantwortet. Insgsamt bin ich sehr enttüscht vo miner Versicherig.
Min Pflegeversicherung
Di Chrankai-Versicherig isch jedes Johr viu z teier und im Alter unbezahlbar. Es fühlt sich a, als würd die Versicherig nume abzocke und ned wirklich helfe, wenn mer si bruucht. Absolut enttüschtig!
Min Kauf war eine Katastrophe.
Die Firma isch en Katastrophe. Si blockiere Vertragsleistige und lah de Lüt finanziell und gsundheitlich leide. Si gaht über Leiche für Profit. Eifach furchtbar.
Irgendwas mit Reiseversicherung
Mann, es isch so ärgerlich gsi! Mir müssed üse Asienreis viel z'früh abbreche, wäg mim chline Brüeder und denn wänd sie üs nid emol s'Gäld zrugggää. Eifach nur blöd, Mann!
Autoversicherung - Tarifanpassung
Bi dr Aabschloss vo dr Autoversicherig bi AXA isch dr Tarif im Verglich zu andere Anbieter sehr konkurrenzfähig gsi. Leider isch dr Tarif im zwoite Johr um 20% gstiege, obwohl mini Schadensfreiheitsklasse gleich blibe isch. Trotz mine Afrage het mer kei vernünftige Erklärig bote werde, aber mir isch wieder mim alte Tarif aagbote worde. Im drufolgende Johr isch dr Tarif wieder gstiege, diesmol sogar um fascht 30%, obwohl meh schadensfreii Johr gha het. Es scheint, als wär das es Muster, um Kunden aalocke und denn nach und nach die Preise z erhöhe.
Schadensfallversicherung
I ha neulich die Gelegheit gha (oder besser gsait, sUnglick), mit em Versicherigsunternehme i eim Schade uftritt z'arbeite. Die Einreichig vo mim Schadefall isch relativ glatt abgloffe, aber nachher isch d'positivi Erfahrig leider abgloffe. Einer vo de hauptkritikpunkte isch gsi, dass d'Kommunikation vom Unternehme bezüglich de Bearbeitigsstand vo mim Schadefall ungenügend gsi isch. Trotz mehrfachig Kontaktversuech hani kei klari oder regelmässigi Updates becho, was z'Verüssicherig und Misstroue gführt het. E transparenti und kontinuiirlichi Kommunikation isch entscheidend, speziell wenn's um d'finanzielli Absicherig im Schade gaht. Insgsamt wari enttüscht vom Versicherigsunternehme und hoffe, dass sie ihre Kommunikationsprozesse verbessere, um ihre Kunden e bessere Service z'biete.
Einkauf eines Versicherungsschadens
Es isch eifach super, die negativ Bewertige zlese und denn über min eigene positivi Erfahrig z schmunzle. Bi mir hets eifach super gfunktioniere mit em Schade a mim Auto, was bi AXA versichert isch gsi. De Experte isch schnell cho, het de Schade ufgno und innerhalb churzer Zit heti de Rappor und d Zahlig uf mim Konto gha. D Mitarbetende, sowohl de Experte wie au a de Telefon, si allzyt fründlech und respektvoll gsi. Ds positive Erlebnis het mi überzügt au ander Versicherige bi AXA abzschliesse oder zwechseln.
Wasserschaden Versicherung
Also ich han es Problem mit Wasser gha und ha de Versicherig kontaktiert. Die händ mer versproche, dass sie sich drum kümmere und denn nach 5 Mönet plötzlich gseit, dass min Schade ned versichert isch. Ich mein hallo?!?! Händ die des ned scho am Afang könne säge?? Mega enttäuschend.
Meine Versicherungserneuerung
Miner Erfahrig mit em Kundeservice isch mega enttüscht gsi. Ich ha versuecht min Versicherig z'verlängere und ha mehreri Afrage über d'App und per E-Mail gschtellt, aber nach ere Wuche immer nonig kei Antwort becho. Au de Telefonisch Kundeservice het mer au kei grosse Hulf bi däre Sache cha, will mer gseit worde isch, dass danks mine Online-Versicherig kei telefonischi Rückmeldungä erfolge würded. Das isch für mi inakzeptabel und het mi mega frustriert. In Zukunft werd ich mi Versicherig bi ere andere Firma abschliesse.
Meine Krankenversicherung
Mi Erfahrig mit dr Chrankversicherig isch enttüscht gsi. Ich ha meh als 5 Wuche müesse warte, bis min igreichte Rächne erstatet worde sind. Normalerwis hend Ärzti, Chrankenhüüs und anderi Institutione e Zahligsfrischt vo maximal 4 Wuche, um Rächne z begliche. Uf Aaruef isch ned adäquat reagiert worde, und mir sind falschi Informative gäh worde. O wenn gsätzlichi Regelige existiere, sind die ned ighalte worde. Am Endi ha ich mi als Chunde ned respektiert gfühlt und werd sicher ned meh mit dere Firma zämearbeite.
Meistbewertete Bewertung
Dräi Stärn wärde no ze vill!
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