
AXA erfahrungen
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Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Vo Warteschlaufe zum Staune
"Braucht hani sie für en Umzug und Rückenproblem. Wochälang i de Warteschlaufe, abghängt, verzweifelt — dann ruft öppis zrugg, überraschend alles gk..."
Uf d'Erstättig wartä
"Schon 2,5 Monat uf vier Rechnige gwartet; zäh, bürokratisch, aber zum Glück chli Fortschritt gseh, bi anderi"
Versicherungspolice
"I cha dir nur abroote, da Versicherigsvertrag zschliesse! Absolut unprofessionell, immer Diskussione ohne End und null Service. Wenn's drauf a..."
Erfahrungen (64)
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Zweifel bliibe
23 erfahrungen
Vor em Kauf bi igangs skeptisch gsi; ha s Gerät vor 2 Woche probiert, erschte Eindruck ok, aber d’Rückerstatig funktioniert nid, enttäuscht.
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Zweifel bliibe
Vor em Kauf bi igangs skeptisch gsi; ha s Gerät vor 2 Woche probiert, erschte Eindruck ok, aber d’Rückerstatig funktioniert nid, enttäuscht.
Uf d'Erstättig wartä
21 erfahrungen
Schon 2,5 Monat uf vier Rechnige gwartet; zäh, bürokratisch, aber zum Glück chli Fortschritt gseh, bi anderi
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Uf d'Erstättig wartä
Schon 2,5 Monat uf vier Rechnige gwartet; zäh, bürokratisch, aber zum Glück chli Fortschritt gseh, bi anderi
No meh Warterei
8 erfahrungen
würkli nöd empfehlenswärt. Bin grad mitten im Chaos – fünf Stund ständig angerufe, um 18:05 nur e Band gseit sie sind bis 18.00 erreichbar, wegen Auszahlung, eifach.
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No meh Warterei
würkli nöd empfehlenswärt. Bin grad mitten im Chaos – fünf Stund ständig angerufe, um 18:05 nur e Band gseit sie sind bis 18.00 erreichbar, wegen Auszahlung, eifach.
Endli erledigt
1 erfahrungen
zäh und bürokratisch. Nach rächt viel Warterei isch e Techniker cho und het's Problem g'löst, do han ich gmerkt, es het funktioniert.
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Endli erledigt
zäh und bürokratisch. Nach rächt viel Warterei isch e Techniker cho und het's Problem g'löst, do han ich gmerkt, es het funktioniert.
Vo Warteschlaufe zum Staune
4 erfahrungen
Braucht hani sie für en Umzug und Rückenproblem. Wochälang i de Warteschlaufe, abghängt, verzweifelt — dann ruft öppis zrugg, überraschend alles gklärt; däm Moment han i gwüsst.
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Vo Warteschlaufe zum Staune
Braucht hani sie für en Umzug und Rückenproblem. Wochälang i de Warteschlaufe, abghängt, verzweifelt — dann ruft öppis zrugg, überraschend alles gklärt; däm Moment han i gwüsst.
Formularängscht, aber ok
18 erfahrungen
I ha d'AXA-Reiserücktritt vor em Juni bucht. Zuerst sehr skeptisch wäge dem Formular wo si gseit heti muess gsundheitsdate für extern freigäbe, echt nervig, aber d'Rückvergütung isch überraschend schnell cho, na ja, drum ganz ok
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Formularängscht, aber ok
I ha d'AXA-Reiserücktritt vor em Juni bucht. Zuerst sehr skeptisch wäge dem Formular wo si gseit heti muess gsundheitsdate für extern freigäbe, echt nervig, aber d'Rückvergütung isch überraschend schnell cho, na ja, drum ganz ok
Langsam und zäh
18 erfahrungen
Ich würd die Axa so nöd empfehle. Mir isch s Auto beschädigt worde und nach über drei Monat han i no kei klare Aussage zur Kostäübernahm. Monatlich chömed nur Briefe, kei Entscheid und kei Terminvorschlag fürs zusätzliche Gutachten. Hät bi andere Versicherer schnäller Abklärige gha. Nöd perfekt, aber es bewegt sich langsam.
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Langsam und zäh
Ich würd die Axa so nöd empfehle. Mir isch s Auto beschädigt worde und nach über drei Monat han i no kei klare Aussage zur Kostäübernahm. Monatlich chömed nur Briefe, kei Entscheid und kei Terminvorschlag fürs zusätzliche Gutachten. Hät bi andere Versicherer schnäller Abklärige gha. Nöd perfekt, aber es bewegt sich langsam.
Endlich chli Fortschritt
21 erfahrungen
i bi jetzt überraschend zfride. Zuerst han i 7 Wuche gwartet, alli Unterlage gschickt, 10 Mails ohni Antwort und Telefon nöd erreichbar – het mi im Alltag nach em Einbruch im Huus ganz schön belastet. Aber plötzlich het sich en Sachbearbeiter persönlich gmeldet und e Lösung vorgschlage, das hätt i nöd erwartet.
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Endlich chli Fortschritt
i bi jetzt überraschend zfride. Zuerst han i 7 Wuche gwartet, alli Unterlage gschickt, 10 Mails ohni Antwort und Telefon nöd erreichbar – het mi im Alltag nach em Einbruch im Huus ganz schön belastet. Aber plötzlich het sich en Sachbearbeiter persönlich gmeldet und e Lösung vorgschlage, das hätt i nöd erwartet.
Zue langi Bearbeitigszyte
22 erfahrungen
i bi enttäuscht. I ha d'App sit ein paar Monet brucht, z'erscht fandsch praktisch, aber d'Verarbeitig dauert ewig. Antwortet chönd si erscht nach Woche, sie froge immer wieder no Beleg und loset nüt zügig. Bi akute Fäll isch dr Service schlecht erreichbar, lang Warteschleife, Chat isch langsam. Mir het au mal e Reaktion gha, aber z'spät und unvollständig. Chli frustrierend, nüchtern gseit.
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Zue langi Bearbeitigszyte
i bi enttäuscht. I ha d'App sit ein paar Monet brucht, z'erscht fandsch praktisch, aber d'Verarbeitig dauert ewig. Antwortet chönd si erscht nach Woche, sie froge immer wieder no Beleg und loset nüt zügig. Bi akute Fäll isch dr Service schlecht erreichbar, lang Warteschleife, Chat isch langsam. Mir het au mal e Reaktion gha, aber z'spät und unvollständig. Chli frustrierend, nüchtern gseit.
Wartefrust bi Axa-Ager
22 erfahrungen
d'erschti Bearbeitig 1–2 Monet, denn chunnt e Welle vo Rückfraage und Briefe. Und grad wänn me denkt es gaht vorwärts, finde sie eige Fähler und d'Zahlig verzögert sich wieder wochenlang. Für Angehörigi, wo uf ds Geld angewiese sind, isch das echt schwierig. Andere Versicherer sind min Erfahrung her schneller, drum kei Empfehlung vo mir.
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Wartefrust bi Axa-Ager
d'erschti Bearbeitig 1–2 Monet, denn chunnt e Welle vo Rückfraage und Briefe. Und grad wänn me denkt es gaht vorwärts, finde sie eige Fähler und d'Zahlig verzögert sich wieder wochenlang. Für Angehörigi, wo uf ds Geld angewiese sind, isch das echt schwierig. Andere Versicherer sind min Erfahrung her schneller, drum kei Empfehlung vo mir.
Telefonstress und e Überraschig
16 erfahrungen
ewig i de Warteschlaufe am Telefon, de Maa am Apparat isch grad ziemlich schroff und lustlos gsi — das han i nöd nötig, ich zahl jo jeden Monat. Überraschend: am Aabe het en Chat-Support doch schnell und freundlich öppis chli für mi kläre chönne, das het mi echt erstaunt. Positions-Abzüg han i no nöd ganz versto, han no e Mail gschickt, mal luege. Lieferung vo Underlage isch aber schnell gsi.
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Telefonstress und e Überraschig
ewig i de Warteschlaufe am Telefon, de Maa am Apparat isch grad ziemlich schroff und lustlos gsi — das han i nöd nötig, ich zahl jo jeden Monat. Überraschend: am Aabe het en Chat-Support doch schnell und freundlich öppis chli für mi kläre chönne, das het mi echt erstaunt. Positions-Abzüg han i no nöd ganz versto, han no e Mail gschickt, mal luege. Lieferung vo Underlage isch aber schnell gsi.
Seit Donnschtig am Warten
1 erfahrungen
bitte ä Mol e Info. Ich ruf seit Donnschtig tüäglich aa für en Gutachtertermin, immer wieder das glyche Lied. Am Telefon säge sie, der Gutachter meldet sich am nöchste Tag. Es isch Mittwoch und bis jetzt: nada. E-Mails blibe unbeantwortet. Beim letschte Anruf händ sie gseit, sie rufed hüt zrugg, es isch nüt passiert. Schlussendlech händ sie d'Papiere no gschickt, drum funktionieret es irgendwie. Für mi als Pendler mit Bueb isches aber z’wierig. Der Preis isch ok, aber d'Kommunikation müesst besser si.
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Seit Donnschtig am Warten
bitte ä Mol e Info. Ich ruf seit Donnschtig tüäglich aa für en Gutachtertermin, immer wieder das glyche Lied. Am Telefon säge sie, der Gutachter meldet sich am nöchste Tag. Es isch Mittwoch und bis jetzt: nada. E-Mails blibe unbeantwortet. Beim letschte Anruf händ sie gseit, sie rufed hüt zrugg, es isch nüt passiert. Schlussendlech händ sie d'Papiere no gschickt, drum funktionieret es irgendwie. Für mi als Pendler mit Bueb isches aber z’wierig. Der Preis isch ok, aber d'Kommunikation müesst besser si.
Zersch skeptisch, zum Schluss ok
1 erfahrungen
i ha mi zersch richtig unwohl gfühlt bi dä Abwicklig, drum han i au kei Stern welle gä. Vo Änderig bis Höchi vo Schade, alles isch in Frage gstellt worde. I bi mit mehverwändig andere Versicherige gewohnt, die sind direkter gsi, drum hät s'misstraue zersch gheit. Nachhär, mit Geduld und erläuterige vo mir, isches Schritt für Schritt doch guet usegange und s'Endresultat isch akzeptabel. Nöd perfekt, sie händ z'tang diskutiert, aber schlussändlich het alles korrekt funktioniert. Chli zäh, aber fair und brauchbar.
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Zersch skeptisch, zum Schluss ok
i ha mi zersch richtig unwohl gfühlt bi dä Abwicklig, drum han i au kei Stern welle gä. Vo Änderig bis Höchi vo Schade, alles isch in Frage gstellt worde. I bi mit mehverwändig andere Versicherige gewohnt, die sind direkter gsi, drum hät s'misstraue zersch gheit. Nachhär, mit Geduld und erläuterige vo mir, isches Schritt für Schritt doch guet usegange und s'Endresultat isch akzeptabel. Nöd perfekt, sie händ z'tang diskutiert, aber schlussändlich het alles korrekt funktioniert. Chli zäh, aber fair und brauchbar.
Zersch denkt mer nöd drann
13 erfahrungen
bi em Leistungsfall lauft alles über dr Bestatter, aber d Axa hät ständig nöii Formular und Ruckfrage gstellt. Das zögert alles uus und merkt mer scho, dass das uf Verzögerig us isch. Ich bi enttäuscht, aber froh, dass de Bestatter viel erledigt het — das het wenigstens entspannt.
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Zersch denkt mer nöd drann
bi em Leistungsfall lauft alles über dr Bestatter, aber d Axa hät ständig nöii Formular und Ruckfrage gstellt. Das zögert alles uus und merkt mer scho, dass das uf Verzögerig us isch. Ich bi enttäuscht, aber froh, dass de Bestatter viel erledigt het — das het wenigstens entspannt.
Zerscht misstrauisch, aber guet bedient
1 erfahrungen
i bi skeptisch aaafange, hätt sogar e schlechti Erfahrung bi anere Kasse, aber dieheits het sich calm und professionell uusgschaut. Es hät scho zwüschetzeitig no Missverständnis geh, ja, aber sie händ nachgfogt, zrugggrueft und d Sache zäme ufgstellt. Am Schluss het alles funktioniert, also insgesamt angenehm überrascht.
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Zerscht misstrauisch, aber guet bedient
i bi skeptisch aaafange, hätt sogar e schlechti Erfahrung bi anere Kasse, aber dieheits het sich calm und professionell uusgschaut. Es hät scho zwüschetzeitig no Missverständnis geh, ja, aber sie händ nachgfogt, zrugggrueft und d Sache zäme ufgstellt. Am Schluss het alles funktioniert, also insgesamt angenehm überrascht.
Zaunschade und langi Abwicklig
1 erfahrungen
Bi Rasenmäh-Arbeit hät es Mitarbeider vom Unternehmen Wisag en Zaun uf 10 Meter beschädigt. De ganze Zaun isch 20 Meter, mit Betonpfoste — halb repariere gaht nöd, drum isch die 724 Franken vo de Axa lächerlig. Jetzt sitz mer seit 5 Monet im Straf — Diskussion about Zeitwert und so. De Kundeservice vo de Versicherung isch meiste mau langsam, immer wieder Standardantwort, kei echte Lösig. Wisag isch au nöd entschädigend. Die Lieferig vo Info und d'Abwicklig hän schwach funktioniert, het lang gseit. Ich ha scho schlechter gmeint bi andere Anbieteri, drum bi ich froh, dass zumindescht chli Bewegung i d Sache cho isch, aber wirklich zfriede bin i nöd. Danke für d'Besorgnis, aber meh wär nötig gsi.
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Zaunschade und langi Abwicklig
Bi Rasenmäh-Arbeit hät es Mitarbeider vom Unternehmen Wisag en Zaun uf 10 Meter beschädigt. De ganze Zaun isch 20 Meter, mit Betonpfoste — halb repariere gaht nöd, drum isch die 724 Franken vo de Axa lächerlig. Jetzt sitz mer seit 5 Monet im Straf — Diskussion about Zeitwert und so. De Kundeservice vo de Versicherung isch meiste mau langsam, immer wieder Standardantwort, kei echte Lösig. Wisag isch au nöd entschädigend. Die Lieferig vo Info und d'Abwicklig hän schwach funktioniert, het lang gseit. Ich ha scho schlechter gmeint bi andere Anbieteri, drum bi ich froh, dass zumindescht chli Bewegung i d Sache cho isch, aber wirklich zfriede bin i nöd. Danke für d'Besorgnis, aber meh wär nötig gsi.
i kündige
13 erfahrungen
i bin bitefroust und kündige die AXA-Zahnzusatzversicherung. I ha die Police hauptsächlech für d'Routine-Kontrolle, Zahnreinigige und ab und zue e Krone bruucht im Alltag. Zuescht han i d'AXA misstraut, si hend Belege seit ungefär zwei Jahr lang schleppend veraarbeitet — immer wieder Verzögerige. Nach 30 Täg ohni Antwort han i e Beschwerd bi de BaFin gmacht; parallel han i AXA in Verzug gsetzt. Erst denn isch d'Zahlig (endlich) erfolgt, wohl weil s'Reglement das so vorsieht (Vorschuss/Verzugszins). Isch das optimal? Nei, überhaupt nid. Aber am End han i doch no d'Leistung griigt, das gällt. Mini Empfehlung: melde Defizite der Aufsicht, chasch anderi vor warnä.
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i kündige
i bin bitefroust und kündige die AXA-Zahnzusatzversicherung. I ha die Police hauptsächlech für d'Routine-Kontrolle, Zahnreinigige und ab und zue e Krone bruucht im Alltag. Zuescht han i d'AXA misstraut, si hend Belege seit ungefär zwei Jahr lang schleppend veraarbeitet — immer wieder Verzögerige. Nach 30 Täg ohni Antwort han i e Beschwerd bi de BaFin gmacht; parallel han i AXA in Verzug gsetzt. Erst denn isch d'Zahlig (endlich) erfolgt, wohl weil s'Reglement das so vorsieht (Vorschuss/Verzugszins). Isch das optimal? Nei, überhaupt nid. Aber am End han i doch no d'Leistung griigt, das gällt. Mini Empfehlung: melde Defizite der Aufsicht, chasch anderi vor warnä.
Endlich chli Ruäh
22 erfahrungen
es isch nöd perfekt gsi, aber am Schluss het ehrlich gseit doch gezahlt und das bi ich froh drüber. Ich ha d'Versicherig vor allem fürs Auto und für d'Medikament vo de Familie nötig, im Alltag hät das wirklich gholfe. Zuerst hani alli Papier gschickt wie gfrogt, aber wochenlang kei Antwort, Mails blibed ungähnt, Hotline het mich nid richtig weitergnoh. Ich ha sogar no Briefe gschickt und zwei Faxe, alles was gfrogt worde isch. S'het mi gstohrt, dass kei Rückmeldung vo Axa cho isch, ich ha wirklich alles gschickt. Ich ha no nachgehackt, Social Media kontakt und Beschwerde bim Ombudsmann — chli Druck hät würkli meh bracht. D'Auszahlung isch denn cho, nid superschnell, aber sie isch do. Dankbar, aber enttäuscht vom Service; meh Kommunikation wär top gsi.
Detailed Ratings
Endlich chli Ruäh
es isch nöd perfekt gsi, aber am Schluss het ehrlich gseit doch gezahlt und das bi ich froh drüber. Ich ha d'Versicherig vor allem fürs Auto und für d'Medikament vo de Familie nötig, im Alltag hät das wirklich gholfe. Zuerst hani alli Papier gschickt wie gfrogt, aber wochenlang kei Antwort, Mails blibed ungähnt, Hotline het mich nid richtig weitergnoh. Ich ha sogar no Briefe gschickt und zwei Faxe, alles was gfrogt worde isch. S'het mi gstohrt, dass kei Rückmeldung vo Axa cho isch, ich ha wirklich alles gschickt. Ich ha no nachgehackt, Social Media kontakt und Beschwerde bim Ombudsmann — chli Druck hät würkli meh bracht. D'Auszahlung isch denn cho, nid superschnell, aber sie isch do. Dankbar, aber enttäuscht vom Service; meh Kommunikation wär top gsi.
Diräckt unkompetänt, fordelhaft Versicherig
1 erfahrungen
Ich han vor churzem en Versicherigsplotz bi dere Chopf gmacht und was sött i sägä? Es isch eifach en absolute Disgräfatig! D Organisation isch chaotisch, dä Servic isch uf dr Underchant und d Priis isch absurdi hoch. Es cha nid sii, dass mä so schlächt behandlet wird, wenn mä doch nume en Versicherig abschliesse will. D'Liferig vom Vertrag isch au en komplette Witz, so langsam und ineffizient. Wenn ihr eu Gsundheit und Gält liebst, macht de Boge um die Firma!
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Diräckt unkompetänt, fordelhaft Versicherig
Ich han vor churzem en Versicherigsplotz bi dere Chopf gmacht und was sött i sägä? Es isch eifach en absolute Disgräfatig! D Organisation isch chaotisch, dä Servic isch uf dr Underchant und d Priis isch absurdi hoch. Es cha nid sii, dass mä so schlächt behandlet wird, wenn mä doch nume en Versicherig abschliesse will. D'Liferig vom Vertrag isch au en komplette Witz, so langsam und ineffizient. Wenn ihr eu Gsundheit und Gält liebst, macht de Boge um die Firma!
De Asuranzplän im Überblick
1 erfahrungen
Mini Erfahrig mit de Versicherigsplän sind äifach schrecklich gsii. D'Beiträg sind jedes Johr um e Haufe Geld gschtiege, ohni dass es äständige Begründige git. D'Kostenerhöhige wird immer mit irrelevante Ussredä vertuscht, wodurch d'Firma mega gierig und chundeunfründlich erschiint. Zudem sind d'Erstattige eifach nur es Hass - jedesmal mues i hiterhere und all mini kostbare Freizit dür für immer tagga. D'Angstellte am Telefon sind sowieso chli arrogant und unprofessionell. Es isch nüt schöns a de Versicherigsplän, i hätti besser meh i mini Zähni investiert.
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De Asuranzplän im Überblick
Mini Erfahrig mit de Versicherigsplän sind äifach schrecklich gsii. D'Beiträg sind jedes Johr um e Haufe Geld gschtiege, ohni dass es äständige Begründige git. D'Kostenerhöhige wird immer mit irrelevante Ussredä vertuscht, wodurch d'Firma mega gierig und chundeunfründlich erschiint. Zudem sind d'Erstattige eifach nur es Hass - jedesmal mues i hiterhere und all mini kostbare Freizit dür für immer tagga. D'Angstellte am Telefon sind sowieso chli arrogant und unprofessionell. Es isch nüt schöns a de Versicherigsplän, i hätti besser meh i mini Zähni investiert.
Über AXA
Ohne eineAutoversicherungdarf bekanntlich kein Fahrzeug im Straßenverkehr genutzt werden. Sie erhalten nicht einmal ein Fahrzeugzeichen, wenn Sie keine Autoversicherung vorweisen können. Autoversicherungen sind jedoch sehr sinnvoll, wobei die Autoversicherung immer zwei Teile hat: die Haftpflichtversicherung und die Kaskoversicherung. Während die Haftpflichtversicherung für Ihr Auto lediglich Schäden gegenüber anderen Verkehrsteilnehmern abdeckt, deckt die Kaskoversicherungen Schäden an ihrem eigenen Wagen ab. Auch hierbei gibt es zwei verschiedene Kaskoversicherungen. Ob Sie sich für eine Voll- oder Teilkasko entscheiden ist in der Regel Ihnen überlassen. Eine Teilkasko kann jedoch auch Schäden an Ihrem Auto von Wildtieren decken. Sofern Sie ländlich wohnen, ist dieser Teil definitiv sehr wertvoll. Bei der Wahl der Autoversicherung stellt sich immer die Frage, welchen Versicherungsanbieter Sie wählen. Soll eine Mobilitätsgarantie in der Versicherung enthalten sein? Wollen Sie rechtsanwaltliche Erstberatung erhalten? Ihre Versicherung individuell zusammenstellen? All dies bietet Ihnen die AXA Autoversicherung. Lesen Sie weiter, um mehr über die AXA Autoversicherung zu erfahren.
Über AXA
AXA Versicherungen wurde einstum 1816/1817 in Frankreich alsMutuelle de L’assurance contre L’incendie gegründet und gliederte zwei weitere Versicherungen im folgenden Jahrhundert bei sich ein. Erst 1985 wurde die AXA zu ihrem neuen Namen umbenannt und zählt heute zu einem der größten Versicherungsunternehmen weltweit. Ihr Hauptsitz liegt heute in Paris, hat jedoch in der Schweiz einen Standpunkt als AXA Versicherungen AG. Mit ihrer Tätigkeit in 64 Ländern auf der ganzen Welt, ist die AXA sowohl an der Pariser Börse als auch der New Yorker Börse notiert. Als weltweit agierendes Versicherungsunternehmen bietet die AXA verschiedenste Versicherungen wie Lebensversicherungen, Krankenversicherungen, Unfallversicherungen, verschiedenste Schadensversicherungen, aber auch Autoersicherungen an.
Das bietet die Autoversicherung von AXA
Die AXA Autoversicherung hebt sich insbesondere dadurch hervor, dass Sie die Autoversicherung unkompliziert online abschließen können und Ihren individuellen Bedürfnissen anpassen können. Dies gilt vor allem für den Tarif Mobil online, der als besonders günstiger Tarif gilt. Ergänzend haben Sie die Wahl für die Service Tarife mobil kompakt sowie mobil komfort. Bereits zum Online Tarif haben Sie die Möglichkeit, sich weitere Extras zur Versicherung hinzuzubuchen, wie Schutz vor Schäden durch Tierbisse oder Kollision mit Tieren, Smart Repair einer jährlichen Reparaturkostenübernahme für kleine Schäden, Anwaltliche Erstberatung, einen Schutzbrief und vieles mehr. Dank des Schutzbriefes der AXA Autoversicherung brauchen Sie kein Mitglied mehr bei einem Automobilclub sein, um bei Pannen oder Unfällen direkt Hilfe zu erhalten. Bei den mobil Tarifen sind zusätzlich die Sonderausstattung mitversichert, während Sie GAP-Abdeckung erhalten und beim mobil Komfort sogar eine Schadenersatzversicherung im Ausland erhalten. Im Schadensfall brauchen Sie sich lediglich an eine AXA-Partnerwerkstatt wenden, um kostenfrei für die Dauer der Reparatur ein kostenfreies Ersatzfahrzeug zu erhalten sowie vom Hol- und Bringservice zu profitieren. Auf der Webseite der AXA Autoversicherung können Sie sich ganz leicht Ihren Tarif berechnen lassen und sofort Ihre Autoversicherung abschließen. Dort erhalten Sie ebenfalls weiterführende Informationen zu den buchbaren Extras, weiteren Serviceleistungen und können bei Fragen einen Mitarbeiter im Live-Chat kontaktieren.
Ihre Erfahrungen mit der AXA Fahrzeugversicherung
Haben Sie bereits eine Autoversicherung bei der AXA? Ist der Kundenservice freundlich? Schreiben Sie Ihre Kundenbewertung und teilen Sie potenziellen Kunden mit, wie zufrieden Sie bei der AXA sind.
Was für einen Service bietet die AXA? Lesen Sie Kundenrezensionen über die Autoversicherung von AXA auf ErfahrungenScout.ch.
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Letzte Aktualisierung: 29. November 2025





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