Allianz Travel Reiseversicherungen - Gesamtbewertung basierend auf 48 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (48)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Reiseversicherung Abwicklung
Liebes Team, ich muss euch eifach mal säge, dass ich ziemlich enttüscht bin über de fehldende Fortschrift bi minere Problem. Obwohl ich mehrmals mit verschiedene Mitarbetere vo de Versicherig kommuniziert ha, hetti sich bis jetzt nüt verändert. Es het kei Kontakt stattgfunde und kei Lösig gfunde worde. Das mangelnde Kommunikation und die Ineffizienz führt bei mir als Kund zu Frust und Unzufriedenheit.
Reiseversicherung für 1 Jahr online abgeschlossen.
I ha über d'Website es Reiseversicherig für ei Jahr abgschlosse. Leider isch i de AGB versteckt gsi, dass d'Versicherig automatisch um ei Jahr verlängert wird, ohne vorher z'frage. Als i versuecht ha über d'Hotline z'kündige, isch min Wunsch eifach ignoriert worde. Das isch eifach inakzeptabel gsi. I werde defiitiv kei Gschäft meh mit dere Firma mache, will sie ihre Kundä respektlos behandle.
Meine Reiseversicherung für die Familie
I würdi gärn e Reiseversicherig für mini Familie abschlüsse, und obwohl d Preise höcher gsi sind als bi andere Anbieter, ha ich mi für Allianz entscheide, um im Fall vu Problem e bekannti Versicherigsgsellschaft z ha. Leider het sich das als Fehler usgstellt. E Wuche vor Reisebeginn hend mir alli ah Covid erkrankt, und drei Tag vor d Reis wared mir immer no ni reisefähig. Das Telefongespräch mit dr Stornohotline isch ni behüflich gsi, da mir glätede wird trotz positivem Befund z reise. Das Igabe vo de Unterlage für d Stornierig isch problemlos verlaufe, jedoch warti sit 11 Wuche druf, dass öppis passiert. Weder am Telefon no uf anderswäg chani öpper vo Allianz erreiche, was extrem enttüschend isch. Ich hätti au esch gliech en günschtigeri Anbieter chönne wähle, will es kei Unterschied gmacht hätti, o ich bi enem teurere oder günstigere Unternehmen versichert gsi wär.
Meine Erfahrung mit der Reiserücktrittsversicherung
I cha nur abrade vo däre Reiserücktrittsversicherig! Min Brüeder und ich müssed wäg em a medizinische Notfall vo üsere Muetter üse Urlaub absäge, nur 4 Stunde vor dem Abflug. Während min Brüeder scho nach 3 Woche sis Geld zrügcho het mitere andere Firma, wart ich sit Mäi uf d'Bearbeitig vo minere Forderig. Nachdem ich alli erforderliche Unterlage igreicht ha, het ich es automatisch gschriebne Bricht becho, wo mir mitteilt het, dass d'Bearbeitig 8 - 10 Woche düred würd wege eme hooche Aazahl vo Storno. Doch sind mittlerwil 12 Woche verstriche ohni irgendwelchi Bearbeitig, und nach unzählige Telefongespröch i de Warteschlaufe het ich nur d'Info becho, dass ich witerhi Geduld ha mues. Jetzt sind scho 17 Woche vergange, und min Anspruch isch immer no nid bearbeitet worde. Hüt han ich en Allianz Vertreter bsuecht, um min Problem z'bschribe, doch au er het kei konkrete Hilf cha aabiete, was für ihn sicher sehr unangenehm gsi isch.
Meine Reiseversicherungspolice
Gschätzti Damen und Herre,
Ein härzleche Gruess an alli!Reiseversicherung mit unerwartetem Virusinfekt bei Kind
Es isch schad z'ghöre, dass Du es schlächti Erfahrig mit dim Reiseversicherig gha hesch. Es isch ärgerlich, wenn me inere schwierige Situatio wie beispielswiisere en Arztbsuech im Usland uf d'Rückerstattig vo Koste warte muess. Versicherige solled schnell und effizient ufs sollichi Afrage reagiere, um de Kunde es Geföhl vo Sicherheit und Vertreue z'gäh. Ich verstah dini Enttüüschig und Frustration und hoffe, dass du bald e Rückmäldig und Rückerstattig bechunsch.
Verlängerung der Reiseversicherung
Absolut unnahbare Kundenservice! Han es Mail gschickt für es Problem, aber kei Antwort becho. Wenni probiert han, telefonisch zkontaktiere, het kei do abghobe. Nach 22 Minute Warteziit han i ufgleit und mich für es anders Versicherig entschiede.
Allianz travel
Bei unseren Urlaubsaufenthalt in den USA, benötigte ich auf Grund von akuten Nierenschmerzen, ärztliche Hilfe. Ich habe diese Rechnungen bei der Allianz Versicherung eingereicht, eine Eingangsbestätigung bekommen und bereits zwei mal nachgehakt. Bis heute keine Reaktion. Das Krankenhaus hat bereits eine Inkasso Firma gegen mich beauftragt.
BITTE NICHT DENKEN, DAS ALLIANZ FÜR QUALITÄT STEHT! Es fing bereits zwei Monate vergangen ohne weitere Rückmeldung dieser SCHLECHTEN Versicherung. Ich werde jetzt einen Anwalt damit beauftragen.1 Jahr Versicherung, automatische Verlängerung, Kündigungswunsch ignorieren
Ich han entschiede, über die Website e Versicherig für 1 Jahr abzschliesse. Leider het sich usegstellt, dass i de AGBs versteckt vermerkt isch worde, dass d Versicherig automatisch um 1 Jahr verlängert wird, ohni dass ich gfrogt worde bin. Als i versuecht han, mini Versicherig z kündige, isch min Wunsch vo de Hotline eifach ignoriert worde. D Verhalte vom Unternehmen isch inakzeptabel und respektlos gsi. Ich han beschlosse, kei Gschäft meh mit däm Unternehmen z mache.
Der Versicherungsfall
Ich bin mega enttüscht vom übelaute Warteziit für d'Bearbeitig vo mim Versicherigsfall. Es het 10 Wuche dure, bis e Reaktion cho isch. D'Üsreda wegen de Verzögerig us Corona-Gründ händ chli wenig überzüegend glo. Sogar nachdem ich d'Bschwerdeschtell kontaktiert ha, sind über 3 Wuche vergange ohni irgende Reaktion. Am Endi han ich mini Geld hald nach 13 Wuche becho, das isch mega enttüschend gsi. Ich cha die Allianz Travel Versicherig ned witerempfehle und rate dezue, es ander Versicherigszmotiv z'sueche.
Mini Mami het es Problem
Min Mami ihres Man het en Schlaganfall gha wärend er uf ere Kreuzfahrt gsi isch. D Allianz het kei Hilfe wölle leischte mit em Transport zum Spital.
Schlaganfall auf Kreuzfahrt, unzureichender Service
Min Maa het uf ere Kreuzfahrt ere Schlaganfall becho und isch ins Spital brucht worde, was zu ere Reihe vo Problem gloffe het. Trotz em guete erschte Kontakt mit dr Versicherig, hend si unrealistischi Vorschläg gmacht für dr Transport, was vo de Doktore vor Ort abglehnt worde isch. Dr Zuestand vo mim Maa het sich immer wieder verschlechtert, aber d'Versicherig het kei Zugäbig gmacht. Am Endi hend mir uf eige Koste e Airambulance organisiert, um Schlimmers z'verhütere. Sälbscht für d'Übernahm vo de Spitaalkoste muesch i rechtlichi Schritte iläite, bevors d'Bestätigung endlich cho isch. Insgsamt es enttüschendes und belaschtedes Erlebnis.
Meine Reiseversicherung im August
Im August han ich Feria gha und das Unglück gha, dass ich positiv uf Covid teschte worde bi, währänd minere Aufenthalts. Sitz warte ich uf d'Rückerstattig vo de Flugkoste, Hotelquarantänkoste, usw. Trotz mehrmalige Telefonate und Zuesig am Telefon, dass alles in Ordnig isch und s'Gäld innerhalb vo einer Woche aglange wird, han ich immer no kei Geld erhalte. Statt das han ich e Brief mit neue Frag becho, wo ehrlichgsait scho in de vorhärige Formular beantworted worde sind. Ich bin mega enttüscht vom Service und de Kommunikation. Nume wörde ich die Reiseversicherig nüüt meh in Anspruch näh!
Min Bestältig hets langi Zyt dauert
Oh Mann, das ist ein mega langer Prozess, um mein Ticket erstattet zu bekommen. Besonders ärgerlich ist, dass das Geld am nächsten Tag kommen sollte, aber nach Wochen immer noch nichts da ist. Ich werde nie wieder eine solche Versicherung abschließen! Und der telefonische Kontakt ist unmöglich. Man hängt nur stundenlang in der Warteschleife und wird auf ein Online-Kontaktformular verwiesen. Wenn man das braucht, bekommt man frühestens eine Woche später eine Antwort, dass man sich gedulden soll und die Bearbeitung sich verzögert! Es ist unglaublich, dass man keinen direkten Kontakt aufnehmen kann 🤬.
Kauf einer Reiseversicherung
I ha nie wieder eni Reiseversicherig abgschlosse, der Schadefall wurde ned bearbeitet, und i ha kai Rückerstattig beko, i bin enttüscht vom Service.
Reiseversicherung, enttäuscht
Als langjährige Kundin han ich vor kurzem e Reiseversicherig bi Ihne abgschlosse und war vo Aafang a enttüescht. D Bestellig isch zwar ohni Problem verloffe, aber de richtige Ärger het nachem Chouf agfange. Wuche lang heti kei Antwort uf E-Mails und Afrage zu minere Versicherigsbedingige becho. Es isch enttüeschend gsi z'gseh, wie schnell und z'verlassig Sie mis Geld abbuuche hend, aber denn kei gueti Serviceleistige erbringe chöne. Sit Wuche versuechi vergeblich, Änderige a miner Versicherig vorzneh unds schiint, as ob keinerlei Bemühige unternoh werde, um mir z'helfe. Ich bi früehner Kundin bi em andere Anbieter gsi, aber ich dachte, cha bi Ihne es bisschen Geld spare. Noh dere Erfahrig bereue ichs tüef und werde defiitiv zume früeherne Versicherigszulieferer zrüggkehre, o wenns es bisschen meh choschtet.
Reiseversicherung
Min Familie het en Reiseversicherig abgschlosse, als min Man uf enere Kreuzfahrt en Schlaganfall erlitte het und i Antigua i Krankenhaus müesse. Nachdäm di Ärzte vor Ort dringend en Airambulanceflug empfohle, het sich die Versicherig gweigert, des z'genehmige. Min Man het sich verschlechtert, aber die Allianz het sich weiterhin gweigert, die Koste für de notwändige Transport z'überneh. Schlussendlich müesse mir ufeige Koschte en Airambulance organisierä, um sein Läbe z'rette. Ohni di Leischtig vo de Versicherig wär är gstorbe und ich müesst sogar en Anwalt einschalte, um die Koste fürs Krankenhaus z'decke. En Versicherigschutz, wo im Ernschtfall nid zählt, isch sinnlos.
Jahrespolice Enttäuschung
Nachdem ich esch Jahresversicherig abgstosse ha und den müesse festschtelle, dass Schade nume bis es bestimmtes Betragslimit erstattet werde, fühle ich mi enttüüscht. Wenn mers nit jedes Detail vo de Versicherigsbedingige liest, chan mer schnell enttüüscht werde. Es isch frustrierend, Beitrag jahrelang z'zahle, nur um denn feschtzstelle, dass d'Versicherig im Endeffekt praktisch nutzlos isch.
Reiseversicherung Schadenmeldung
Leider musste ich meine Reise wegen einem Unfall absagen, aber ich war positiv überrascht, wie schnell und einfach alles geklappt hat. Nachdem ich den Schaden gemeldet hatte, bekam ich bereits nach 14 Tagen das Geld auf mein Konto. Das hat mich wirklich beeindruckt und ich bin froh, dass ich eine Reiseversicherung hatte.
Virusinfekt, ärztliche Untersuchung, Rückerstattung, Enttäuschung
Mir und minere Familie isch es wie iinem Albtraum by däre Versicherig ergange. Mir hend e Reiseversicherig igschlosse und hend dänkt, dass im Falle eis Schadens alles abgdeckt wird. Leider hend mir d Pech gha, dass eiis vo üsere Chind krank worde isch und mir ei ärztlichi Untersuechig im Usland brucht hend. D Koste hend mir vor Ort überno und denn be d Versicherig um Rückerstattig gäbet. Trotz zwöifache Afrag und originali Beleg per Einschriebe hend mir bis hüt kei Antwort oder Rückerstattig becho. Das isch ech frustrierend und enttüschend!
Meistbewertete Bewertung
Ganzjahresreiseversicherung be
Schlechti Erfahrig mit Schadensregulierig im Usland, ungenüegendi Begründige, unrealistischi Anforderige für de Schadensnachwiis. Lesen Sie weiterVon: Hofstetter