ACV | Automobil-Club Verkehr Erfahrungen

: 59
32% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-31
Mitgliedschaft für Pannenhilfe
Als langjähriga Mitglied vom Automobilclub möcht i betone, dass i vo de Qualität vo dein Dienscht...Lesen Sie weiter
sina

Relevanteste negative Bewertung

  2024-06-02
Pannenhilfe und Leihwagen
Nach em Unglück um halwi zwöuf, han ich de Kundendienst mehrmols kontaktiert. Aber d Kommunikatio...Lesen Sie weiter
Werner

Meistbewertete Bewertung

  2024-05-27
Kauf von Club-Mitgliedschaft
De Service vo ACV isch insgsamt enttüschtend gsi. Speziell d'ungfründlichi Mitarbeitere am S...Lesen Sie weiter
S. Nussbaumer

Erfahrungen (59)

  (16)

 (2)

  (22)

  (15)

  (4)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Wichtiger Anruf

    Bin ufem Weg vo de Kita zur Arbeit liegen blibe und ha über Handy d'Pannehilf agruefe. Innert churzer Ziit isch de Abschleppwage cho. Dä Fahrer isch extrem hüüfsbereit gsii und het vor Ort düragsucht, um s Problem z'identifiziäre. Leider het er nid chöne direkt hälfe und het mi in d' nächschti Werkstatt brocht, wos min Wunschwerkstatt gsi isch. Alles isch reibigslos und eifach verbie gange, so dassi ohni grossi Verzögerige zrugg zur Arbeit fahre konnte. Definitiv en Empfehlig werd! Zuesätzlich gfaut mer au d'Toureberatig mit em Marco Polo Reiseführer, wo mer als Mitglid bechunnt. Schon sit Jahre machi vo däm Service Gebrauch.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Panne auf dem Weg zur Arbeit

    Uf em Wäg vo de Chita zur Arbeit bin ich steckeblieben und han de ACV Hotline aglüütet. De Abschleppwage isch innerhalb vo weniger als em halbe Stund da gsi und het vor Ort glohret, was s Problem gsi isch. Lei konnt es nid vor Ort repariert werde, aber de Fahrer het mich zur nächschte Werkstatt brocht, wo au no mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles het problemlos und freundlich abgloufe, drum cha ich de Service ohni Bedenke witerempfehle. E wiiteres Plus isch d Tourenberatig mit em Marco Polo Reiseführer, wo me als Mitglied bechunnt und de ich scho sit Jahre nutze.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Autopanne

    Ufem Wäg vom Chindsgi zur Arbeit hani stah blibe und han de ACV Hotline aglüeft. Nach weniger als em halbe Stund isch de Abschleppwage cho (het sogar churz vorher no bi mir aglüeft, um Bscheid z`geh) und het erscht mol vor Ort gschaut, was los isch. Leider het är nüt mache chönne und het mich zur nächste Werkstatt brocht, wo au mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles isch easy, nett und problemlos gloffe - cha ig ohni Bedenke witerempfehle! Es Plus isch d'Tourenberatung mit em Marco Polo Reiseführer, wo mä as Mitglied bechunnt. Das nutz ig scho sit Jahre.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Erfahrung

    Warum zum Teufel mues i das Feedback schriebe? D Pannenhilf het bis jetz immer ohni Problem klappet. Klar, muesch manchmal es bitzli warte, aber das isch doch normal, oder? Es chunt einfach druf ah, wo du festsitzisch. Ich ha s Glück gha, dass es zwöimal am Wucheänd relativ schnell gange isch - so in etwa 70 Minute war ich wieder am Fahre. D Vorteili bi de Partnerunternehme sind au ned z verachte. Insgsamt bin ich ziemlich zfriede. Wenn s um d Werkstatt goht, chönti sii, dass ich uf Premium ufgstuft werde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe und Leihwagen

    Nach em Unglück um halwi zwöuf, han ich de Kundendienst mehrmols kontaktiert. Aber d Kommunikation isch mangelhaft und unzuverlässig gsi. Mir isch en Leihauto versproche worde, aber es isch schlussendlich nid zum vereinbarte Zitpunkt glieferet worde. Trotz mehrere Aarufe und Verschpräche vom Kundeservice het's Stunde gha, bis en Lösung gfunde worde isch. Überhaupt isch de Service enttüscht und ineffizient gsi.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mitgliedschaft für Pannenhilfe

    Als langjähriga Mitglied vom Automobilclub möcht i betone, dass i vo de Qualität vo dein Dienschtleischige und em Engagement vom Club underchargeret bin. Der Fokus uf Nachhaltigkeit und Umweltschutz isch lobenswert und zeigt, dass de Club sich sinere Verantwortig bewusst isch.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe ohne Probleme

    Die Pannenhilfe het bis jetzt immer super funktioniert. Klar, manchmal muesch e chli warte, aber das isch normal und anderscht d'Situazion, wo du steisch. Ich ha bis jetzt zwei Mal Glück gha und es isch sogar am Wuchenend ziemlich schnell gange - innerhalb vo ca. 70 Minute isch alles erledigt gsi. Außerdem schätz ich d'Vorteile bi de Partnerunternehme sehr. Wäge dere Wunschwerkstatt werd ich wahrschinlich uf Premium upgradä.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe

    Der Pannendienst vo de ACV het bis jetzt immer mega guet funktioniert! Wenn ma mal liege bleibt, cha es zwar es bitzeli dauere, aber das isch doch normau, oder? Bi mir isch es zwoimal schnell gange, sogar am Wuchened! Innerhalb vo ca. 70 Minute isch alles erledigt gsi. Außerdem findi es mega cool, dass ma au Vorteil bi de Partnerfirma het. Ich werde wohl bald uf Premium ufstufe, nur weg dere Wunschwerkstatt!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mitgliedsbeitrag, Automobilclub

    Ich bin bis jetzt echt zufriede mit em ACV. Immer wenn ich Hilf brucht han, händ si mir sofort ghulfe. I cha die negativ Bewertige hie echt nid verstoh, speziell wenns um verpassti Kündigunge goht. Es isch jedes Mitglied ihri eigne Verantwortig, sich jedes Johr um d'Mitgliedschaft z'kümmere. De Club cha dafür nid verantwortlich gmacht werde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe / Kontakt sehr gut

    Die Pannenhilfe vom ACV hat mir in den letzten Jahren schon paar mal sehr geholfen. Bin echt zufriede mit dem Service und find's super, dass sie als Mitglied immer freundlich und informativ kommunizieren. ACV bietet auch noch andere sinnvolle Leistungen zusätzlich zur Pannenhilfe, was mich als Kunde überzeugt hat.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kündigung per E-Mail

    Es isch schad z'ghöre, dass dini Kündigung vor 2 Woche per E-Mail no kei Bestätigung becho het. Es isch wichtig, dass Firme mit de aktuelle Technologie Schritt haalte und uf Kundenanfrage schnell reagiere. Als langjährigs Mitglied isch es verständlich, dass du enttüscht bisch über de Kommunikationsmangel.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe, Abschleppwagen, Leihwagen

    Das isch echli en chlätteri Erfahrig gsi. Nachere Panne um zwölfi müesst ich ganze 8 Mal biem ACV ahruufe. Entweder isch d Gspräch abbroche worde oder mir isch gsait worde, dass sich öpper drum kümmere wird aber denn hani nüt meh ghört. Um drüüni isch endlich en Abschlepplaster cho, wo mich in en Werkstatt bracht het. De ACV het mir det en Mietwage versproche, aber de isch nid parat gsi und trotz vieler Ahruufe und Versprechige isch er nid gloffe. Die ständigi Warterei und Unzuvrlässigkeit vom ACV het mich frustriert und enttüüscht.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mitgliedschaft, Magazin, Kreuzworträtsel

    Ich bin seit Jahren Mitglied und war echt enttäuscht, als ich ein Magazin mit einem Kreuzworträtsel voller Betrug erhalten habe. Ich fühle mich nicht sicher mit meinen persönlichen Daten, da ACV anscheinend mit Betrügern zusammenarbeitet. Nachdem ich den Betrug am Telefon gemeldet habe, habe ich keine schriftliche, telefonische oder E-Mail-Bestätigung über Maßnahmen erhalten. Es ist enttäuschend, dass ACV scheinbar nichts tut, um die Sicherheit seiner Mitglieder zu gewährleisten.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf von Club-Mitgliedschaft

    De Service vo ACV isch insgsamt enttüschtend gsi. Speziell d'ungfründlichi Mitarbeitere am Service hets no schlechte Pünkt gäh. Ihre Reaktione uf Froge sind ufem Kies gsi und händ üss wie e Oberlehrerin agmacht, das isch sehr unprofessionell. Zudem hets Online Werbig gäh für e Mietwage bis zum Ziitpunkt woni min eigeni Auto wider han chönne fahre, aber das hets denn gar nöd gäh. Das falschi Werbig isch enttüschtend gsi und het zuere negative Erfahrig gfüehrt. Wäge dä unerfüllte Versprechige und em ungenügende Kundeservice wirdi min Mitgliedschaft kündige.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Pannenhilfe

    Kei Nachricht isch je acho, drum händ mir d'Geduld verlore und hend mit de Konkurrenz Kontakt ufgnoh. Die hend üs respektvoll und professionell behandlet. D'Erfahrig mit em ACV isch e gross Enttüschig gsi und drum händ mir üs Mitgliedschaft sofort ufglöst.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf mit App

    Ich bin total begeistert vo dere App! Sie isch mega praktisch und einfacht z`melden und sie sind immer mega freundlich bi de Abwicklung vo de Anliege. Bis jetzt hani no nie Probleme gha mit ihnen und ich werde sicherlich ihre Dienstleistungen wiiterhin in Anspruch neh. Eifach top! 👍


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Kündigung per E-Mail

    Vor zwei Wochen haani mini Mitgliedschaft per E-Mail gündigt, aber bis hüt hani kei Bestätigung übercho. Es isch enttüeschend, dass es anschinend nötig isch, en Brief z'schicke, um en Antwort z'kriäge. Nach so viele Jahr Mitgliedschaft erwarti ien besseri Service und en schnelli Reaktion.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mein Kauf in wenigen Worten

    Unglaublich frech und unprofessionell! Mir wurde komplett falsche Informationen gegeben und ich fühle mich ausgenutzt! Nachdem mir einer eurer Mitarbeiter versichert hat, dass er meine Kündigung sofort bearbeiten würde, habe ich stattdessen plötzlich eine Rechnung bekommen! Es ist wirklich eine Schande, wie hier mit den Kunden umgegangen wird. Das geht gar nicht!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mein kaputtes Auto

    Mann, ich hasse es, als meine Windschutzscheibe im Urlaub am Gardasee gerissen ist. Das war richtig blöd! Ich habe dann bei der Hotline angerufen, aber die konnten mir nicht helfen und meinten, sie sind nur Vermittler. Nach einer Stunde hat uns dann eine mega unfreundliche Person angerufen und gefragt, was wir uns erlauben, am Sonntag eine neue Scheibe haben zu wollen. Danach haben wir nie wieder etwas von denen gehört. Wir mussten alles alleine organisieren, das war echt blöd! Also habe ich meine Mitgliedschaft gleich gekündigt.


Anderen haben sich auch angesehen