ACV | Automobil-Club Verkehr - Gesamtbewertung basierend auf 59 Bewertungen
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Pannenhilfe und Leihwagen
Nach em Unglück um halwi zwöuf, han ich de Kundendienst mehrmols kontaktiert. Aber d Kommunikation isch mangelhaft und unzuverlässig gsi. Mir isch en Leihauto versproche worde, aber es isch schlussendlich nid zum vereinbarte Zitpunkt glieferet worde. Trotz mehrere Aarufe und Verschpräche vom Kundeservice het's Stunde gha, bis en Lösung gfunde worde isch. Überhaupt isch de Service enttüscht und ineffizient gsi.
Mitgliedschaft für Pannenhilfe
Als langjähriga Mitglied vom Automobilclub möcht i betone, dass i vo de Qualität vo dein Dienschtleischige und em Engagement vom Club underchargeret bin. Der Fokus uf Nachhaltigkeit und Umweltschutz isch lobenswert und zeigt, dass de Club sich sinere Verantwortig bewusst isch.
Kündigung per E-Mail
Es isch schad z'ghöre, dass dini Kündigung vor 2 Woche per E-Mail no kei Bestätigung becho het. Es isch wichtig, dass Firme mit de aktuelle Technologie Schritt haalte und uf Kundenanfrage schnell reagiere. Als langjährigs Mitglied isch es verständlich, dass du enttüscht bisch über de Kommunikationsmangel.
Pannenhilfe, Abschleppwagen, Leihwagen
Das isch echli en chlätteri Erfahrig gsi. Nachere Panne um zwölfi müesst ich ganze 8 Mal biem ACV ahruufe. Entweder isch d Gspräch abbroche worde oder mir isch gsait worde, dass sich öpper drum kümmere wird aber denn hani nüt meh ghört. Um drüüni isch endlich en Abschlepplaster cho, wo mich in en Werkstatt bracht het. De ACV het mir det en Mietwage versproche, aber de isch nid parat gsi und trotz vieler Ahruufe und Versprechige isch er nid gloffe. Die ständigi Warterei und Unzuvrlässigkeit vom ACV het mich frustriert und enttüüscht.
Mitgliedschaft, Magazin, Kreuzworträtsel
Ich bin seit Jahren Mitglied und war echt enttäuscht, als ich ein Magazin mit einem Kreuzworträtsel voller Betrug erhalten habe. Ich fühle mich nicht sicher mit meinen persönlichen Daten, da ACV anscheinend mit Betrügern zusammenarbeitet. Nachdem ich den Betrug am Telefon gemeldet habe, habe ich keine schriftliche, telefonische oder E-Mail-Bestätigung über Maßnahmen erhalten. Es ist enttäuschend, dass ACV scheinbar nichts tut, um die Sicherheit seiner Mitglieder zu gewährleisten.
Kauf von Club-Mitgliedschaft
De Service vo ACV isch insgsamt enttüschtend gsi. Speziell d'ungfründlichi Mitarbeitere am Service hets no schlechte Pünkt gäh. Ihre Reaktione uf Froge sind ufem Kies gsi und händ üss wie e Oberlehrerin agmacht, das isch sehr unprofessionell. Zudem hets Online Werbig gäh für e Mietwage bis zum Ziitpunkt woni min eigeni Auto wider han chönne fahre, aber das hets denn gar nöd gäh. Das falschi Werbig isch enttüschtend gsi und het zuere negative Erfahrig gfüehrt. Wäge dä unerfüllte Versprechige und em ungenügende Kundeservice wirdi min Mitgliedschaft kündige.
Autopanne
Ufem Wäg vom Chindsgi zur Arbeit hani stah blibe und han de ACV Hotline aglüeft. Nach weniger als em halbe Stund isch de Abschleppwage cho (het sogar churz vorher no bi mir aglüeft, um Bscheid z`geh) und het erscht mol vor Ort gschaut, was los isch. Leider het är nüt mache chönne und het mich zur nächste Werkstatt brocht, wo au mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles isch easy, nett und problemlos gloffe - cha ig ohni Bedenke witerempfehle! Es Plus isch d'Tourenberatung mit em Marco Polo Reiseführer, wo mä as Mitglied bechunnt. Das nutz ig scho sit Jahre.
Pannenhilfe
Kei Nachricht isch je acho, drum händ mir d'Geduld verlore und hend mit de Konkurrenz Kontakt ufgnoh. Die hend üs respektvoll und professionell behandlet. D'Erfahrig mit em ACV isch e gross Enttüschig gsi und drum händ mir üs Mitgliedschaft sofort ufglöst.
Kauf mit App
Ich bin total begeistert vo dere App! Sie isch mega praktisch und einfacht z`melden und sie sind immer mega freundlich bi de Abwicklung vo de Anliege. Bis jetzt hani no nie Probleme gha mit ihnen und ich werde sicherlich ihre Dienstleistungen wiiterhin in Anspruch neh. Eifach top! 👍
Meine Kündigung per E-Mail
Vor zwei Wochen haani mini Mitgliedschaft per E-Mail gündigt, aber bis hüt hani kei Bestätigung übercho. Es isch enttüeschend, dass es anschinend nötig isch, en Brief z'schicke, um en Antwort z'kriäge. Nach so viele Jahr Mitgliedschaft erwarti ien besseri Service und en schnelli Reaktion.
Mein Kauf in wenigen Worten
Unglaublich frech und unprofessionell! Mir wurde komplett falsche Informationen gegeben und ich fühle mich ausgenutzt! Nachdem mir einer eurer Mitarbeiter versichert hat, dass er meine Kündigung sofort bearbeiten würde, habe ich stattdessen plötzlich eine Rechnung bekommen! Es ist wirklich eine Schande, wie hier mit den Kunden umgegangen wird. Das geht gar nicht!
Mein kaputtes Auto
Mann, ich hasse es, als meine Windschutzscheibe im Urlaub am Gardasee gerissen ist. Das war richtig blöd! Ich habe dann bei der Hotline angerufen, aber die konnten mir nicht helfen und meinten, sie sind nur Vermittler. Nach einer Stunde hat uns dann eine mega unfreundliche Person angerufen und gefragt, was wir uns erlauben, am Sonntag eine neue Scheibe haben zu wollen. Danach haben wir nie wieder etwas von denen gehört. Wir mussten alles alleine organisieren, das war echt blöd! Also habe ich meine Mitgliedschaft gleich gekündigt.
Min Kauf isch cool
Der Kundenservice isch echt top! Si sind immer mega schnell und hilfsbereit, egal ob per Mail oder Telefon. Du musch kei ewig lange warte an de Line, und mini Frag sind immer rasch und freundlich beantwortet worde. Ich han no nie Pannehilf bruucht, drum chani do nid viel dezue verzähle.
Autoversicherung Mitgliedschaft
Was für ene Witz! Min Autoversicherig Mitgliedschaft isch en totaler Reinfall gsi. Als mini Frontscheibe im Urlaub am Gardasee gerisse isch, ha.ich die Hotline agerufe - nur um z'höre, dass sie nume Vermittler sind und mer nid chöne häufe. Nach enere Stund bin ich vo enem unhöfliche Mitarbeiter agerufe worde, wo sich beschwert het, dass ich am Sunntig eni nöie Scheibe ha wott. Derno ha ich nie wieder öppis vo ihnen gheert. Ich musste alles själbst organisieren. Absolut lächerlig! Drom ha ich mini Mitgliedschaft sofort kåndigt.
Mitgliedschaft beim Verkehrsklub
Ich bi scho sit eme Jahr Mitglied bi sim Verkehrsklub und als min Auto kaputt gsi isch, het mer niemert chönne helfe! Ich ha über 20 Mal ahgruefe, aber sie hend mir nume bi chlinere Problem chönne helfe. Ich werde mis Mitgliedschaft sofort kündige, will sie eifach im Industriegebiet ohni Auto sitze gha hend. Eifach unmöglich!
Panne auf dem Weg zur Arbeit
Uf em Wäg vo de Chita zur Arbeit bin ich steckeblieben und han de ACV Hotline aglüütet. De Abschleppwage isch innerhalb vo weniger als em halbe Stund da gsi und het vor Ort glohret, was s Problem gsi isch. Lei konnt es nid vor Ort repariert werde, aber de Fahrer het mich zur nächschte Werkstatt brocht, wo au no mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles het problemlos und freundlich abgloufe, drum cha ich de Service ohni Bedenke witerempfehle. E wiiteres Plus isch d Tourenberatig mit em Marco Polo Reiseführer, wo me als Mitglied bechunnt und de ich scho sit Jahre nutze.
Mitgliedschaft, Pannenhilfe, Kommunikation
Es tut mir leid z'höre, dass Ihre Erfahrung mit unserem Service nit zufriedenstellend gsi isch. Es isch inakzeptabel, dass ihre Mitgliedschaft beim Pannenfall no nit aktiv gsi isch. Mir entschuldigen eus aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, wo dadurch entstanden sind. Mir hend ihr Rückmeldung becho und werdet intern überprüfe, wie es zu dem Fehler chönnt cho si, um sicherzustelle, dass so öppis nit wieder passiert. Es tut eus leid, dass eus Mitarbeit die nit innerhalb angemessener Zyten zrugggroppe het. Das entspricht nit unserem Service-Standard und mir werdet sicherstelle, dass eus Mitarbeit entsprechend trainiert werde, um enn effizientere Kundenkommunikation z'garantierä. Mir bedauern sehr, dass es Missverständniss betreffend der Kostenübernahmä geh het. Mir werdet das intern prüfe und sicherstellä, dass solchi Kommunikationsfehler in Zukunft vermiede werde. Mir verstah ihre Unmut und bedauern, dass Sie sich dafür entschiede hend, z'lä einem andere Anbieter z'wechseln. Mir schätzä ihre Feedback und werdet alles daransetze, Verbesserunge vorzneh, um unseren Service z'optimiere.
Min Abo für den Automobil-Club Verkehr
Das isch echt super gsi. Wenn ich mal Unterstützig brucht han, hend si mir sofort geholf. I versto i dem Fall ned so ganz, warum anderi Mönsche über d' Qualität klage, am Endi muesch scho selber wüsse, was du uferschriebisch. Ob's drum goht en Clubbeitritt, en Versicherigabschluss oder was au immer.
Meine Erfahrung bei ACV
Ich han grad e schlächt Erfahrig gha mitere Firma, wo sich als Vermittler usegstellt het. Während mim Urlaub am Gardasee isch min Frontscheibe bschädigt worde und ich ha d Hotline aagruft, um Hilfe z'kriäge. Leider hän si mir bloß gsaat, dass si nume Vermittler sind und nüt mache chönd. Nach öppe ere Schtund hani en Rückruf vo ere unfreundliche Person bechuu, wo eusem kritisierti, will mir am Sunntig e neui Scheibe brucht hend. Nah ha ich nie wieder vo ihnä glüert. Am Endi ha ich alles allei organisiert, ohni ihri Unterstützig. Wäg dere enttüschende Erfahrig ha ich mini Mitgliedschaft ufkündigt.
Mein Auto liegengeblieben
Boah, gester isch so nervig gsi! Mis Auto isch eifach stah geblieben, wöu es en platten Reife gha het! Und denn hani viiri Chind im Auto gha!! So nervig, man! Die Hotline isch au so blöd gsi, die hend mich immer weggedrückt und ich muesst voll lang warte. Am Endi isch denn de ADAC dur en Fründ cho und het mir ghulfe. ACV isch eifach nur peinlich, ey. Ich kündige uf jede Fall und saag das allne wiiter!
Meistbewertete Bewertung
Hotline, Pannenhilfe
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