
ACV | Automobil-Club Verkehr erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Plötzlich Platten bim Supermarkt
"jo, das isch guet so. S'Reparaturset hät nüüt genutzt, drum han i jetzt e Ersatzrad und Werkzeug debi. Nöd perfekt überall, aber zuverlässig u..."
Halb guet, halb chaotisch
"Verlangt schriftlich, was genau transportiert wird. Und ja, ich wär froh gsi wenn se schnäller reagiert hätted; lästig."
Hotline, Pannenhilfe
"Gester ha ich en Autounfall gha und musste die Pannenhilfe in Anspruch nä. Nachdem ich die Hotline vom ACV aogerufe ha, ischmer immer widder wegged..."
Erfahrungen (68)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Plötzlich Platten bim Supermarkt
1 erfahrungen
jo, das isch guet so. S'Reparaturset hät nüüt genutzt, drum han i jetzt e Ersatzrad und Werkzeug debi. Nöd perfekt überall, aber zuverlässig und schnäll.
Detailed Ratings
Plötzlich Platten bim Supermarkt
jo, das isch guet so. S'Reparaturset hät nüüt genutzt, drum han i jetzt e Ersatzrad und Werkzeug debi. Nöd perfekt überall, aber zuverlässig und schnäll.
Halb guet, halb chaotisch
4 erfahrungen
Verlangt schriftlich, was genau transportiert wird. Und ja, ich wär froh gsi wenn se schnäller reagiert hätted; lästig.
Detailed Ratings
Halb guet, halb chaotisch
Verlangt schriftlich, was genau transportiert wird. Und ja, ich wär froh gsi wenn se schnäller reagiert hätted; lästig.
Pannenhilfe-Erfahrig
12 erfahrungen
jo, das isch guet. Vo Aafrog bis zur Übergab het s nur ca 1½ Stund dauert. Ich bi erleichtert und dankbar – würd sie wieder näh. Tipp: Mitglied lohne sich, glaub mir.
Detailed Ratings
Pannenhilfe-Erfahrig
jo, das isch guet. Vo Aafrog bis zur Übergab het s nur ca 1½ Stund dauert. Ich bi erleichtert und dankbar – würd sie wieder näh. Tipp: Mitglied lohne sich, glaub mir.
Verlorne Geduld
23 erfahrungen
min Auto nümme cho über 3 Woche, min Wohnwage isch bis hüt (04.08) no nid abgholt worde und d'Spesen fürs Mietauto sind au no nöd ersetzt. Es git e liebe Mechaniker gseit, das het Mueh gmacht, aber Organisation isch chaotisch gsi. Fühlt sich a wie vergässe Züüg iene Rastplatz. Tipp für anderi: fahrt nöd nur per Mail, ruf staendig ah und mach Fotos vo allem.
Detailed Ratings
Verlorne Geduld
min Auto nümme cho über 3 Woche, min Wohnwage isch bis hüt (04.08) no nid abgholt worde und d'Spesen fürs Mietauto sind au no nöd ersetzt. Es git e liebe Mechaniker gseit, das het Mueh gmacht, aber Organisation isch chaotisch gsi. Fühlt sich a wie vergässe Züüg iene Rastplatz. Tipp für anderi: fahrt nöd nur per Mail, ruf staendig ah und mach Fotos vo allem.
Chli skeptisch, aber zfride
22 erfahrungen
zfride mit ACV, sie hend mi ufrichte chönne, aber s’Telefon im Ausland hät nöd optimal funktioniert. I bi i Ungarn gstande und ha am Morge aagruft — zerscht hets mi scho nervt, dä Gedanke "wäär wohl öppis usm Ausland zahle" — aber während em Gspräch sind sie sehr effizient gsi. Sie hend d’Werkstatt organisiert, alles klar kommuniziert und ich ha mis Auto wieder cho. Mis erster Eindruck: professionell, ruig und hälfreich, het mi schnell beruhigt. Eppes isch aber lästig: d’Numere mit +0049 werd vo de Serviceleit irgendwie umgwandlet, drum chönd s’Betriebspersonal nöd immer direkt aaluege. Vorschlag: Nummern im Original la. Preisleistig passt, Personal freundlich. Wär wieder säuber.
Detailed Ratings
Chli skeptisch, aber zfride
zfride mit ACV, sie hend mi ufrichte chönne, aber s’Telefon im Ausland hät nöd optimal funktioniert. I bi i Ungarn gstande und ha am Morge aagruft — zerscht hets mi scho nervt, dä Gedanke "wäär wohl öppis usm Ausland zahle" — aber während em Gspräch sind sie sehr effizient gsi. Sie hend d’Werkstatt organisiert, alles klar kommuniziert und ich ha mis Auto wieder cho. Mis erster Eindruck: professionell, ruig und hälfreich, het mi schnell beruhigt. Eppes isch aber lästig: d’Numere mit +0049 werd vo de Serviceleit irgendwie umgwandlet, drum chönd s’Betriebspersonal nöd immer direkt aaluege. Vorschlag: Nummern im Original la. Preisleistig passt, Personal freundlich. Wär wieder säuber.
Zruggbringe-Fiasko
13 erfahrungen
nöd empfehlenswert, aber nur mit Vorbehalt. Ich ha die Versicherung bruucht, will i uf s'Auto für dä Job angewiese bi und dä Wohnwagä vom Ausland zruggbringe muess. Beiträge sind z'höh, das isch ärgerlich, und d'Telefonat isch oft unfreundlich und chaotisch. Hani gfragt, han i lang warte müesse uf Rückmäldige, muess selber no nachhake und am Schluss het me dä Wohnwagä im Ausland vergesse — kei Leihwage, kei Entschädigung. S'Auto isch nach dree Woche cho, also grundsätzlich het's funktioniert, aber s'Vertraue isch wäg. De Papierkram isch z'Tale, aber immerhin han i chli Abklärig gmacht und sie händ mi schlussendlich informiert. Wär super wenn me meh Transparenz und e Ersatzauto bechunnt, denn i bi uf Mobilität angewiese. Es läit also nöd alles bi mir, aber die Kommunikatioun müsst viel besser si.
Detailed Ratings
Zruggbringe-Fiasko
nöd empfehlenswert, aber nur mit Vorbehalt. Ich ha die Versicherung bruucht, will i uf s'Auto für dä Job angewiese bi und dä Wohnwagä vom Ausland zruggbringe muess. Beiträge sind z'höh, das isch ärgerlich, und d'Telefonat isch oft unfreundlich und chaotisch. Hani gfragt, han i lang warte müesse uf Rückmäldige, muess selber no nachhake und am Schluss het me dä Wohnwagä im Ausland vergesse — kei Leihwage, kei Entschädigung. S'Auto isch nach dree Woche cho, also grundsätzlich het's funktioniert, aber s'Vertraue isch wäg. De Papierkram isch z'Tale, aber immerhin han i chli Abklärig gmacht und sie händ mi schlussendlich informiert. Wär super wenn me meh Transparenz und e Ersatzauto bechunnt, denn i bi uf Mobilität angewiese. Es läit also nöd alles bi mir, aber die Kommunikatioun müsst viel besser si.
Im falsche Moment
3 erfahrungen
si kümmered sich. Aber s'fühlt schnell chaotisch: kei Ersatzauto, kei Taxi zum Hotel, und mir hän warted bis am Abend – immer öppis anders. Am Telefone hätt mer d'Frau dänn versproche, sie melded sich und organisiered e Mietwage, sobald s'Auto weggfahre isch. Nüscht passiert. Später heisst es: nur eine Nacht Hotel wird übernoh, obwohl öppis anders gseit worde isch. Jetzt, zwei Woche spöter, no immer kei Auto und widersprüchligi Angabe am Telefon. Es isch e chli nervig und macht e schlechti Eindruck, aber dä Guet: d'Hotellösig het eifach am End chli Druck weggnue und die Person am Telefon hets wenigstens freundlich gmeint. Trotzdem, als Kund bi i enttäuscht, wott kei Risiko meh.
Detailed Ratings
Im falsche Moment
si kümmered sich. Aber s'fühlt schnell chaotisch: kei Ersatzauto, kei Taxi zum Hotel, und mir hän warted bis am Abend – immer öppis anders. Am Telefone hätt mer d'Frau dänn versproche, sie melded sich und organisiered e Mietwage, sobald s'Auto weggfahre isch. Nüscht passiert. Später heisst es: nur eine Nacht Hotel wird übernoh, obwohl öppis anders gseit worde isch. Jetzt, zwei Woche spöter, no immer kei Auto und widersprüchligi Angabe am Telefon. Es isch e chli nervig und macht e schlechti Eindruck, aber dä Guet: d'Hotellösig het eifach am End chli Druck weggnue und die Person am Telefon hets wenigstens freundlich gmeint. Trotzdem, als Kund bi i enttäuscht, wott kei Risiko meh.
Chli baff vo de ganze Gschicht
17 erfahrungen
zersch han i überleit zum ADAC z’go, will alli wo i kenne da sind. Aber i han mich doch für ACV entschiede – hani mi selber fraget, öpis stimmts wäge em Priis oder dä Deckig? Die Zweifel hette i scho, aber i han mir dänkt: nüt verlore, probiere mer’s. Und jo, das hät i bald bereut.
Mir isch d'Auto i Ungarn kaputt gange und s'Wägle isch i e rächt dubiosi Garage bracht worde. ACV seits: kei Problem, mir bringed s'Auto i 14 Arbeitstagen mit em Sammeltransport i d’angegebene Werkstatt. Mir sind mit em Flug wiitergfloge, Ferien gmacht, zäme mit Chind, Schule, Job-Plan überall organisieret. Nach drei Woche zue Huus: Auto no immer nöd da. Uf mim Anruf: „Oh, entschuldige, min Kollege het vergessen de Auftrag z schicke.“ Echt?
I han via Versicherung e Mietauto becho und muesss jetzt zruggge, will ACV mir stattem Mietauto nume d'Flugtickets zruggzahlt het. Im Vertrag het nüt gstange, mir isch nüt gesagt worde – das het mi richtig füre. Was überrascht het: e jungi Sachbearbeiterin het sich am Schluss persönlich drum gange und zumindest d'Flugtickets rasch erledigt, das het i nöd erwartet und het e chli Ruhe gstiftet.
Als Premium-Kunde bi i enttäuscht und werde kündige. Empfehle nöd, es isch bitter gsi. Aber ja, die eine nette Mitarbeite het zeigt dass no Menschlichkeit do isch – das het irgendwie doch eifach chli gholfe.
Detailed Ratings
Chli baff vo de ganze Gschicht
zersch han i überleit zum ADAC z’go, will alli wo i kenne da sind. Aber i han mich doch für ACV entschiede – hani mi selber fraget, öpis stimmts wäge em Priis oder dä Deckig? Die Zweifel hette i scho, aber i han mir dänkt: nüt verlore, probiere mer’s. Und jo, das hät i bald bereut.
Mir isch d'Auto i Ungarn kaputt gange und s'Wägle isch i e rächt dubiosi Garage bracht worde. ACV seits: kei Problem, mir bringed s'Auto i 14 Arbeitstagen mit em Sammeltransport i d’angegebene Werkstatt. Mir sind mit em Flug wiitergfloge, Ferien gmacht, zäme mit Chind, Schule, Job-Plan überall organisieret. Nach drei Woche zue Huus: Auto no immer nöd da. Uf mim Anruf: „Oh, entschuldige, min Kollege het vergessen de Auftrag z schicke.“ Echt?
I han via Versicherung e Mietauto becho und muesss jetzt zruggge, will ACV mir stattem Mietauto nume d'Flugtickets zruggzahlt het. Im Vertrag het nüt gstange, mir isch nüt gesagt worde – das het mi richtig füre. Was überrascht het: e jungi Sachbearbeiterin het sich am Schluss persönlich drum gange und zumindest d'Flugtickets rasch erledigt, das het i nöd erwartet und het e chli Ruhe gstiftet.
Als Premium-Kunde bi i enttäuscht und werde kündige. Empfehle nöd, es isch bitter gsi. Aber ja, die eine nette Mitarbeite het zeigt dass no Menschlichkeit do isch – das het irgendwie doch eifach chli gholfe.
Nöd empfehlenswert
1 erfahrungen
i würd de ACV nöd wieder wähle. Am Määntig obig isch mir d'Karre ufgheit, zwei Chind im Auto bi 27 Grad, und es hät e langi, unsorgfältigi Reaktioun gha. Um cirka 18:13 han i bim ACV aaglütet, sie händ gseit: ke Abschlepper frei, mer leitet es wiiter - me würd zrugggrufe. Um 19:18: kei Rückruf. No einisch probiert — Warteschlaufe, e chlii Läute, denn plötzlich Stille und i han uufgleit. S'het au so uusgseh, wie wenn d'Hotline nöd wisst, wo mer genau stohnd und d'Verantwortig grad a e andere Abschleppdienst abgäh hät, wo aber nie cho isch. Mir händ d'Auto mit de Frau und de Chind über d'busy B9 gschobä, bis mer's i Niederheimbach hinter em Ortsschild abgstellt händ und mit Bus+Zug hei sind. Hüt isch s'Auto no do. I han scho besseri Erfahrige ghabt bi andere Anbieter, zum Bispiel AVD, drum werd i wohl kündige. E kleini Überraschig gabs: e Frau us em Dorf hät eis Wasser und e Snack bracht, das het wirklich gfalle. Insgesamt: langsam, unkoordiniert und nöd zuverlässig.
Detailed Ratings
Nöd empfehlenswert
i würd de ACV nöd wieder wähle. Am Määntig obig isch mir d'Karre ufgheit, zwei Chind im Auto bi 27 Grad, und es hät e langi, unsorgfältigi Reaktioun gha. Um cirka 18:13 han i bim ACV aaglütet, sie händ gseit: ke Abschlepper frei, mer leitet es wiiter - me würd zrugggrufe. Um 19:18: kei Rückruf. No einisch probiert — Warteschlaufe, e chlii Läute, denn plötzlich Stille und i han uufgleit. S'het au so uusgseh, wie wenn d'Hotline nöd wisst, wo mer genau stohnd und d'Verantwortig grad a e andere Abschleppdienst abgäh hät, wo aber nie cho isch. Mir händ d'Auto mit de Frau und de Chind über d'busy B9 gschobä, bis mer's i Niederheimbach hinter em Ortsschild abgstellt händ und mit Bus+Zug hei sind. Hüt isch s'Auto no do. I han scho besseri Erfahrige ghabt bi andere Anbieter, zum Bispiel AVD, drum werd i wohl kündige. E kleini Überraschig gabs: e Frau us em Dorf hät eis Wasser und e Snack bracht, das het wirklich gfalle. Insgesamt: langsam, unkoordiniert und nöd zuverlässig.
Pannenhilfe und Leihwagen
9 erfahrungen
Nach em Unglück um halwi zwöuf, han ich de Kundendienst mehrmols kontaktiert. Aber d Kommunikation isch mangelhaft und unzuverlässig gsi. Mir isch en Leihauto versproche worde, aber es isch schlussendlich nid zum vereinbarte Zitpunkt glieferet worde. Trotz mehrere Aarufe und Verschpräche vom Kundeservice het's Stunde gha, bis en Lösung gfunde worde isch. Überhaupt isch de Service enttüscht und ineffizient gsi.
Detailed Ratings
Pannenhilfe und Leihwagen
Nach em Unglück um halwi zwöuf, han ich de Kundendienst mehrmols kontaktiert. Aber d Kommunikation isch mangelhaft und unzuverlässig gsi. Mir isch en Leihauto versproche worde, aber es isch schlussendlich nid zum vereinbarte Zitpunkt glieferet worde. Trotz mehrere Aarufe und Verschpräche vom Kundeservice het's Stunde gha, bis en Lösung gfunde worde isch. Überhaupt isch de Service enttüscht und ineffizient gsi.
Mitgliedschaft für Pannenhilfe
21 erfahrungen
Als langjähriga Mitglied vom Automobilclub möcht i betone, dass i vo de Qualität vo dein Dienschtleischige und em Engagement vom Club underchargeret bin. Der Fokus uf Nachhaltigkeit und Umweltschutz isch lobenswert und zeigt, dass de Club sich sinere Verantwortig bewusst isch.
Detailed Ratings
Mitgliedschaft für Pannenhilfe
Als langjähriga Mitglied vom Automobilclub möcht i betone, dass i vo de Qualität vo dein Dienschtleischige und em Engagement vom Club underchargeret bin. Der Fokus uf Nachhaltigkeit und Umweltschutz isch lobenswert und zeigt, dass de Club sich sinere Verantwortig bewusst isch.
Kündigung per E-Mail
19 erfahrungen
Es isch schad z'ghöre, dass dini Kündigung vor 2 Woche per E-Mail no kei Bestätigung becho het. Es isch wichtig, dass Firme mit de aktuelle Technologie Schritt haalte und uf Kundenanfrage schnell reagiere. Als langjährigs Mitglied isch es verständlich, dass du enttüscht bisch über de Kommunikationsmangel.
Detailed Ratings
Kündigung per E-Mail
Es isch schad z'ghöre, dass dini Kündigung vor 2 Woche per E-Mail no kei Bestätigung becho het. Es isch wichtig, dass Firme mit de aktuelle Technologie Schritt haalte und uf Kundenanfrage schnell reagiere. Als langjährigs Mitglied isch es verständlich, dass du enttüscht bisch über de Kommunikationsmangel.
Pannenhilfe, Abschleppwagen, Leihwagen
15 erfahrungen
Das isch echli en chlätteri Erfahrig gsi. Nachere Panne um zwölfi müesst ich ganze 8 Mal biem ACV ahruufe. Entweder isch d Gspräch abbroche worde oder mir isch gsait worde, dass sich öpper drum kümmere wird aber denn hani nüt meh ghört. Um drüüni isch endlich en Abschlepplaster cho, wo mich in en Werkstatt bracht het. De ACV het mir det en Mietwage versproche, aber de isch nid parat gsi und trotz vieler Ahruufe und Versprechige isch er nid gloffe. Die ständigi Warterei und Unzuvrlässigkeit vom ACV het mich frustriert und enttüüscht.
Detailed Ratings
Pannenhilfe, Abschleppwagen, Leihwagen
Das isch echli en chlätteri Erfahrig gsi. Nachere Panne um zwölfi müesst ich ganze 8 Mal biem ACV ahruufe. Entweder isch d Gspräch abbroche worde oder mir isch gsait worde, dass sich öpper drum kümmere wird aber denn hani nüt meh ghört. Um drüüni isch endlich en Abschlepplaster cho, wo mich in en Werkstatt bracht het. De ACV het mir det en Mietwage versproche, aber de isch nid parat gsi und trotz vieler Ahruufe und Versprechige isch er nid gloffe. Die ständigi Warterei und Unzuvrlässigkeit vom ACV het mich frustriert und enttüüscht.
Mitgliedschaft, Magazin, Kreuzworträtsel
2 erfahrungen
Ich bin seit Jahren Mitglied und war echt enttäuscht, als ich ein Magazin mit einem Kreuzworträtsel voller Betrug erhalten habe. Ich fühle mich nicht sicher mit meinen persönlichen Daten, da ACV anscheinend mit Betrügern zusammenarbeitet. Nachdem ich den Betrug am Telefon gemeldet habe, habe ich keine schriftliche, telefonische oder E-Mail-Bestätigung über Maßnahmen erhalten. Es ist enttäuschend, dass ACV scheinbar nichts tut, um die Sicherheit seiner Mitglieder zu gewährleisten.
Detailed Ratings
Mitgliedschaft, Magazin, Kreuzworträtsel
Ich bin seit Jahren Mitglied und war echt enttäuscht, als ich ein Magazin mit einem Kreuzworträtsel voller Betrug erhalten habe. Ich fühle mich nicht sicher mit meinen persönlichen Daten, da ACV anscheinend mit Betrügern zusammenarbeitet. Nachdem ich den Betrug am Telefon gemeldet habe, habe ich keine schriftliche, telefonische oder E-Mail-Bestätigung über Maßnahmen erhalten. Es ist enttäuschend, dass ACV scheinbar nichts tut, um die Sicherheit seiner Mitglieder zu gewährleisten.
Kauf von Club-Mitgliedschaft
3 erfahrungen
De Service vo ACV isch insgsamt enttüschtend gsi. Speziell d'ungfründlichi Mitarbeitere am Service hets no schlechte Pünkt gäh. Ihre Reaktione uf Froge sind ufem Kies gsi und händ üss wie e Oberlehrerin agmacht, das isch sehr unprofessionell. Zudem hets Online Werbig gäh für e Mietwage bis zum Ziitpunkt woni min eigeni Auto wider han chönne fahre, aber das hets denn gar nöd gäh. Das falschi Werbig isch enttüschtend gsi und het zuere negative Erfahrig gfüehrt. Wäge dä unerfüllte Versprechige und em ungenügende Kundeservice wirdi min Mitgliedschaft kündige.
Detailed Ratings
Kauf von Club-Mitgliedschaft
De Service vo ACV isch insgsamt enttüschtend gsi. Speziell d'ungfründlichi Mitarbeitere am Service hets no schlechte Pünkt gäh. Ihre Reaktione uf Froge sind ufem Kies gsi und händ üss wie e Oberlehrerin agmacht, das isch sehr unprofessionell. Zudem hets Online Werbig gäh für e Mietwage bis zum Ziitpunkt woni min eigeni Auto wider han chönne fahre, aber das hets denn gar nöd gäh. Das falschi Werbig isch enttüschtend gsi und het zuere negative Erfahrig gfüehrt. Wäge dä unerfüllte Versprechige und em ungenügende Kundeservice wirdi min Mitgliedschaft kündige.
Autopanne
19 erfahrungen
Ufem Wäg vom Chindsgi zur Arbeit hani stah blibe und han de ACV Hotline aglüeft. Nach weniger als em halbe Stund isch de Abschleppwage cho (het sogar churz vorher no bi mir aglüeft, um Bscheid z`geh) und het erscht mol vor Ort gschaut, was los isch. Leider het är nüt mache chönne und het mich zur nächste Werkstatt brocht, wo au mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles isch easy, nett und problemlos gloffe - cha ig ohni Bedenke witerempfehle! Es Plus isch d'Tourenberatung mit em Marco Polo Reiseführer, wo mä as Mitglied bechunnt. Das nutz ig scho sit Jahre.
Detailed Ratings
Autopanne
Ufem Wäg vom Chindsgi zur Arbeit hani stah blibe und han de ACV Hotline aglüeft. Nach weniger als em halbe Stund isch de Abschleppwage cho (het sogar churz vorher no bi mir aglüeft, um Bscheid z`geh) und het erscht mol vor Ort gschaut, was los isch. Leider het är nüt mache chönne und het mich zur nächste Werkstatt brocht, wo au mini Wunschwerkstatt gsi isch. Alles isch easy, nett und problemlos gloffe - cha ig ohni Bedenke witerempfehle! Es Plus isch d'Tourenberatung mit em Marco Polo Reiseführer, wo mä as Mitglied bechunnt. Das nutz ig scho sit Jahre.
Pannenhilfe
25 erfahrungen
Kei Nachricht isch je acho, drum händ mir d'Geduld verlore und hend mit de Konkurrenz Kontakt ufgnoh. Die hend üs respektvoll und professionell behandlet. D'Erfahrig mit em ACV isch e gross Enttüschig gsi und drum händ mir üs Mitgliedschaft sofort ufglöst.
Detailed Ratings
Pannenhilfe
Kei Nachricht isch je acho, drum händ mir d'Geduld verlore und hend mit de Konkurrenz Kontakt ufgnoh. Die hend üs respektvoll und professionell behandlet. D'Erfahrig mit em ACV isch e gross Enttüschig gsi und drum händ mir üs Mitgliedschaft sofort ufglöst.
Kauf mit App
19 erfahrungen
Ich bin total begeistert vo dere App! Sie isch mega praktisch und einfacht z`melden und sie sind immer mega freundlich bi de Abwicklung vo de Anliege. Bis jetzt hani no nie Probleme gha mit ihnen und ich werde sicherlich ihre Dienstleistungen wiiterhin in Anspruch neh. Eifach top! 👍
Detailed Ratings
Kauf mit App
Ich bin total begeistert vo dere App! Sie isch mega praktisch und einfacht z`melden und sie sind immer mega freundlich bi de Abwicklung vo de Anliege. Bis jetzt hani no nie Probleme gha mit ihnen und ich werde sicherlich ihre Dienstleistungen wiiterhin in Anspruch neh. Eifach top! 👍
Meine Kündigung per E-Mail
19 erfahrungen
Vor zwei Wochen haani mini Mitgliedschaft per E-Mail gündigt, aber bis hüt hani kei Bestätigung übercho. Es isch enttüeschend, dass es anschinend nötig isch, en Brief z'schicke, um en Antwort z'kriäge. Nach so viele Jahr Mitgliedschaft erwarti ien besseri Service und en schnelli Reaktion.
Detailed Ratings
Meine Kündigung per E-Mail
Vor zwei Wochen haani mini Mitgliedschaft per E-Mail gündigt, aber bis hüt hani kei Bestätigung übercho. Es isch enttüeschend, dass es anschinend nötig isch, en Brief z'schicke, um en Antwort z'kriäge. Nach so viele Jahr Mitgliedschaft erwarti ien besseri Service und en schnelli Reaktion.
Mein Kauf in wenigen Worten
18 erfahrungen
Unglaublich frech und unprofessionell! Mir wurde komplett falsche Informationen gegeben und ich fühle mich ausgenutzt! Nachdem mir einer eurer Mitarbeiter versichert hat, dass er meine Kündigung sofort bearbeiten würde, habe ich stattdessen plötzlich eine Rechnung bekommen! Es ist wirklich eine Schande, wie hier mit den Kunden umgegangen wird. Das geht gar nicht!
Detailed Ratings
Mein Kauf in wenigen Worten
Unglaublich frech und unprofessionell! Mir wurde komplett falsche Informationen gegeben und ich fühle mich ausgenutzt! Nachdem mir einer eurer Mitarbeiter versichert hat, dass er meine Kündigung sofort bearbeiten würde, habe ich stattdessen plötzlich eine Rechnung bekommen! Es ist wirklich eine Schande, wie hier mit den Kunden umgegangen wird. Das geht gar nicht!
Über ACV | Automobil-Club Verkehr
Der Automobil-Club Verkehr (ACV) wurde 1962 durch die DEVK-Versicherungen gegründet und ist der drittgrößte Automobilclub in Deutschland mit mehr als 350.000 Mitgliedern. Der ACV bietet umfassende Leistungen rund um Auto, Wohnmobil, Fahrrad und Reise, darunter Pannen- und Unfallhilfe, Abschleppdienst, Fahrzeugtransport, Kostenerstattungen, Rechtsberatung und vieles mehr. Mitglieder profitieren zudem von Vorteilen und Vergünstigungen bei anderen Unternehmen. Der ACV gliedert sich in sieben Landesgruppen und ist Mitglied in verschiedenen Organisationen wie dem Deutschen Verkehrssicherheitsrat und der Deutschen Verkehrswacht.
🌟 Wie hat ACV | Automobil-Club Verkehr bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Kategorien ACV | Automobil-Club Verkehr
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 19. November 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!