l'tur - Gesamtbewertung basierend auf 57 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (57)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Reise nach Spanien im Juni 2024
Als Kunde bi öich, wotti mini Erfahrig teile. Leider hani massiv Problem gha bim Umbuche vo minere geplantige Ferie wäg unvorhergseheni Umständ. Bi dr Buchig uf dr Webseite vo Tui.com isch alles guet glaufe, bis i feststelle müesse, dass d Gebühre für Änderige bi dr Tochtergsellschaft viel höcher gsi sind als erwartet. I bi sehr enttüscht gsi über die wenig Entgägekomm und Kulanz seitens vom Kundeservice. Die undurchsichtige AGBs und s Fähle vo klare Informationen vor dr Buchig händ mich als Kunde sehr verärgert.
Meine Buchung
Nachdem es ein Missverständnis mit dem Reisebüro gab, konnte ich meine Buchung bei Ihnen nicht mehr stornieren, was zu hohen Stornogebühren führte. Diese Art von Geschäftspraktiken finde ich sehr unseriös und inakzeptabel. Zudem gab es auch eine unberechtigte Abbuchung, weshalb ich rechtliche Schritte gegen das Unternehmen einleiten werde. Meine Erfahrung mit Ihnen war wirklich enttäuschend und frustrierend.
My vacation booking
Dihei siemer isch es ganz wichtigi, s'hättsch alli Informatione verständlich uffgehobe, damit nei Grundsatz nachezcho chasch. Sunst isches echt frustrierend und du bisch amigs sogar no meh churz zu verzwiifle.
Reisebuchig
Im Reisebüro händ mir fründlich und professionell berate worde vom Personal. Ich ha en Urlaub buecht und hoffe, dass er genau so schön wird wie d Beratung vor Ort.
Buchung Flugtickets am Flughafen
Ich han es riesiges Problem gha mit em Ticket buche am Flughafen. D'Tickets sind weder uf dr App verfüegbar gsi, no chöme mir sie am Schalter kriäge. De Mitarbeider am Schalter isch unfreundlich und inkompetent gsi, er het eus immer wieder zurickgwiese und isch zum Schluss gar nöd mit eus gflüge. Trotz mehrere schriftliche Beschwerde sind die abglehnt worde mit total aublutige usrede. Ich empfehl jedem uff alle Fäll, sich zwöimal z'überlege, bevors sich für die Buchig entscheidet. Nie wieder!
Falsche Angaben im Freigepäck
D'Angabe im Buechungssystem und uf em Reiseplan waren falsch, dadurch händ mir e Mehrkost uf em Flughafe zahle müesse. D'Airline het kei Gratiskoffer für üsen Chind mit 10kg erlaubt, obwohl es anderscht gstande isch. Mir händ d'Zuesatzkoste für de Koffer selbscht trage müesse, was e chlini Ufregig verursacht het. TUI/Ltur het sich gweigert, e Erstattig z'biete, was mir in üsne Augen ned akzeptabel finde. Das isch e klarer Fall vo irreführender Werbig und mir händ üs über d'Abhandlig vo dere Situation enttüüscht gfühlt.
Kauf durch Handy-Klick
Lass die Finger weg vo l'tur! Ich han zufällig es Reisli bucht ohni Bestätigung, musste denn hütige Stornogebühre zahle, und nach 9 Monet no einisch d'Gebühre z'ruggverlange. Eifach nur Betrüger!
Meine Pauschalreise inklusive Transfers
Ich ha mini Pauschalreise inklusivem Transfer buucht und e Tag vor Aankunft ha ig erfahre, dass de Transfer nöd möglich gsi isch. Muess also es Hotel in Bangkok für d Zwüscheübernachtig chaufe und zahle und dezue sind d Taxi-Koschte cho. Aaah, es het mer chli Nerve kostet, aber am Endi het alles doch no hiklappt.
Meini Erfahrig mit dem Online-Reisbüro
Ich ha scho mehrmals über d'Online-Reisbüro bucht und bin sehr zfriede. Es funktioniert super für mi, ich ha schnelle Unterstützig becho, d'Site isch übersichtlich und ich mags Design zum Aiglägen vo de Aagebot. Alli Aagebot sind gliich wie die vo TUI, eigentli isch das Online-Reisbüro en Teil vo TUI.
Reisebuchung über Holidaycheck
I han vor churzem e Reis dür wuetzediäkscht bucht und d Reisepapiär und d Rechig vo ere Reisefirma becho. Zersch hät alles guet usgseh und so han ich d Aazahlig schnäll gmacht. Aber uf emol han ich e E-Mail becho, wo mer mitteilt het, dass es es Preishär gä und de sich glatt verdoppelt hät. Ich bin schockiert gsi und han mi veräppscht gfühlt. De plötzlichi Preisanstieg isch frech gsi und ich han mich gweigert, für das überhöhte Pries z buche. I frog mich jetzt, ob ich je mini Aazahlig zrugg becho und ob d Firma überhaupt Interesse hät, sich bi mir z entschuldige oder e Lösung z finde.
Überteuerte Flugbuchung
Als Kunde vo l'tur fühlt mer sich total im Stich glo gelo und ned wertgeschatzt. Mir hänne en Flug im Voraus bucht und üs uf e bestimmte Rückflugziit gfreut. Aber kurz vor dr Reis isch üs mitgeteilt worde, dass sich die Rückflugziit drastisch gänderet het, ohni e angemesseni Umbuchungsmöglichkeit. Trotz verfügbarer Alternative hänne si sich gweigert, üs entgegenzkomme und hänne wenig Interesse a üsere Zufriedenheit zeigt. Di Entschädigung vo €100 isch en schlechte Witz gsie und het üsen Frust ned chönne lindere. Mir sind enttüscht vo däm unprofessionelle Verhalte und werded definitiv nie wieder bi l'tur buche.
Reisebuchung
Min Reservation für min Trip het leider ned dä Erwartige entsproche. Gägewärtig dä schriftliche Bestätigunge und Beschriebige im Angebot, hani diverse Problem während mim Ufenthalt gha. Trotz schriftlicher Bestätigung und Fotodokumentation vo de Probleme hani eifach gseit becho, dass i falsch lig und dass s'Hotel vor Ort alles richtig gmacht het. Das entspricht ned de Realiät, will de Hotelmanager wenig hilfsbereit gsi isch, wie au us andere Bewertige vom Hotel hervorgaht. Die Mängel bliibe bestah und stimme ned mit em bezahlte Pris überei. Insgesamt e enttüschendi Erfahrig.
Meine Erfahrung mit Buchungsänderungen
Ich bin echt enttäuscht vom ständigen Preiserhöhen bi minere Buchig. Grad nachdem ich mis Urlaubsbüechli gmacht ha, han ich en Nachricht über en Preisänderig bechunne und es Telefon gha vo en Angstellte. Er het mer en neus Angebot gmacht, mit dem ich igstande gsi bin. Aber bim Bestätige vo de Buchig isch de Preis wieder chocht worde. Das het sich mehrmols wiederholt und isch ganz frustrierend gsi. Ich wär sicher nid wieder bi dem Anbieter bueche.
Falsche Freigepäckangaben
Die Informationen zum Gratisgepäck in der Buchung und im Reiseplan waren nicht korrekt. Am Flughafen mussten wir zusätzlich bezahlen, weil die Fluggesellschaft kein Gratisgepäck für unser Kleinkind mit 10kg erlaubte. Trotzdem lehnt es die Firma ab, die Kosten zu erstatten. Das ist eindeutig ein Fall von unlauterem Wettbewerb.
Superlast Minute Buchung
Min Erfahrig met dr Superlast Minute Buchig isch e absoluti Katastroph gsi. Nochdem ich e Transfer vo 2 Stund bucht ha, hets tatsächlich 7 Stund duurt dur d ganze Wüeschti vo Ägypte. Dä Transfer isch am Abe stattgfunde und isch ersch am nechschte Morge zu Ends gsi. Weder vo dr Firma no vom Unternehmen isch druf gsi. Weder Telefon no Email hets funktioniert und bis hüt, nach 4 Wuche, ha ich immer no keni Antwort becho. Es isch extrem frustrierend gsi, niemerd erreiche z könne und sälber nooch Lösige z sueche, um zrückzcho. E absolut enttüschendi Erfahrig, wo ich nie wieder erläbe möcht.
Meine Buchung
Minivi Erfahrig bi minere Buchig isch leider sehr enttüsched gsi. Nachdem ich minne Urlaub gebucht han, hani churz druff es Nachricht becho, dass sich de Preis erchöht het und dass ich vo einem Mitarbeiter kontaktiert werde würd. Nachdem mer es neus Angebot gmacht worde isch und ich damit aigverstande gsi bin, het de Preis wieder gloh, als ich d'Buchigsbestätigung becho han. Es isch es ständigs Hin und Her gsi mit de Preise, was sehr frustriend gsi isch. Wäg dere Erfahrig werd ich in Zukunft nüme bi dem Anbieter bucha.
I like to book trips on this cool platform
I bi immer mine Reise uf dere super Plattform, wo se Ltur nenne, buche. Die Website funktioniert mega guet für mi, wenni mal Hilfe bruch, wird mer immer schnell geholfen. Die Website luegt au no stark us und es isch ganz eifach mega gueti Abange z finde. Plus, alli Abange sind glich wie uf ere andere grossi Plattform. I glaube, dass Ltur irgendeinem Zsomahang mit dere andere Plattform isch.
Reisebuchung durch Herrn Bearden
Mir wurde Herr Bearden vom L'tur Agentur empfohlen und ich kann nur bestätigen, dass er sich wirklich für die Kunden einsetzt. Er nimmt sich die Zeit, um das perfekte Reiseziel zu finden und geht dabei auf alle Wünsche ein. Selbst nach der Buchung bleibt er am Ball und ist stets darum bemüht, sicherzustellen, dass die Kunden zufrieden sind. Ich habe bereits zweimal bei ihm gebucht und war jedes Mal vollkommen zufrieden mit seiner Servicequalität.
Pauschalreise inklusive Transfers
Ich ha eine Pauschalreis inklusiv Trasfers buucht, aber en Tag vor minere Aankunft het mer s mitgdeilt, dass de Transfer nid meglig isch. Denn muessi sälber en Hotel in Bangkok buche und bezahle, um cha übernachte. Dertzue chömed au no die Chöschte für die Taxifahrt. Generell ha ich zwei Urlaubstage und viu Geld verlore, sowie viu Ärger gha. Ich ha sofort reklamiert, aber bis jetzt (drü Monet spöter) no kei Reaktion oder Erstattig erhalte.
Mine Reis nach Adu Dhabi am 14.5.24
Isch öppis los? Suche Lüt wo au Reis gha hend aber denn doch storniert worde sind. Wär Interesse hätt a es Sammelklage, cha mi über Telegram chöne kontaktiere. Mein Benutzername isch @sandreas1981. Danke viu!
Meistbewertete Bewertung
Kauf durch einen Klick
Lesen Sie weiter