ERGO Erfahrungen

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Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-31
Versicherung bei ERGO
Ich bi scho sit über zwei Johr Kunde bi dr Versicherig und bin mega zfriede. De kräftigi Mitarbet...Lesen Sie weiter
Hess

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-14
Min Schadenfall
Die Verarbeitungsfrist für min Schadenfall isch furchtbar lang gsie. Früener chani schnell und un...Lesen Sie weiter
B. Mathis

Meistbewertete Bewertung

  2024-01-03
Umstellung der Versicherungen
D Produkte und Tarife hend mich überzügt, so dass ich mi nach langjähriger Bindig zu andere Versi...Lesen Sie weiter
hanna

Erfahrungen (62)

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    Kauf Zahnzusatzversicherung

    Das Abbuchungsverfahren für d Zahnzusatzversicherig isch supr glaufe und d Regulierig vo de Leistige isch schnell und ohni grösseri Problem verlaufe. Aver d Kündigung isch en Flop gsi. D Kündigung isch per E-Mail eifach ignoriert worde und stattdesse isch en Brief verschickt worde, wo sowohl d Versicherigsnähmer als au d versicherti Person unterschriebe müesse. D Tatsach, dass beidi Person das Schriebe usdrucke, unterschriebe und per Post a die Versicherig schicke müesse, obwohl sie nid im gliche Haushalt lübe, isch unzumutbar. Es schiint, als ob d Versicherig met Absicht versuecht, d Kündigig z verzögere und so witer Geld z erhalte. Obwohl ich 8 Jahr lang problemlos Geld ha erhalte, het mich d Vorgehe sehr enttüüscht.


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    Nei Produkter mit gueter Leistung und Tarife

    Die Produkte sind super und unterscheiden sich in der Leistung und den Tarifen. Mein persönlicher Kundenberater war sehr kompetent, fair und absolut vertrauenswürdig. Ich habe mich entschieden, meine Versicherung umzustellen und das mit einem guten Gefühl, dass ich mich in der Leistung und den Prämien verbessere. Die Umstellungen sind perfekt und reibungslos verlaufen. Mich überzeugen vor allem mein persönlicher Berater, die telefonische Erreichbarkeit und das fortschrittliche Online-Portal für einen sofortigen Überblick. Das macht den Unterschied, durch den sich die Versicherung abhebt. Ich hoffe, dass die persönliche Vorort-Präsenz bleibt, weil die wirklich unbezahlbar ist!


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    Umstellung der Versicherungen

    D Produkte und Tarife hend mich überzügt, so dass ich mi nach langjähriger Bindig zu andere Versicherige entschiede ha, z wechseln. De persönlich Kundenberater isch äusserst kompetent, fair und vertrauenswürdig gsi, was mir e guets Gfühl bi de Umstellig gäh het. Die neue Versicherige biete mir besseri Leistige zu günstigeri Priis. Die Umstellig isch glöflos und problemlos verlaufe. Das professionelli Online-Portal vo ERGO ermöglicht eifache Übersicht und Kontakt zu mim Betreuer. Ich hoffe, dass d persönlichi Betreuig und Beratig au wiiterhin erhalte blibt, will sie mir sehr wichtig isch.


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    Zahnzusatzversicherung für meinen Sohn

    Nachdem ich jetz grad e Zahnzusatzversicherig für minere Sohn afangen ha, ha ich mi wölle über en Unfallversicherig informiere. Wobi mir e Mitarbeiterin über d'Website ahrbuefe ha, isch sie chli unfreundlich gsi, wonn sie dreimal gfrogt het, ob i scho Chunde gsi bi und i het verneint, will de Antrag grad frisch abgschlosse gsi isch. Aber nach em Anruf hüt, ha ich en kompetente Mitarbetter am Telefon gha. Mir hei chönne d Zahnzusatzversicherig ändere und drei Unfallversicherige für d Familie aftragge, ohni Problem.


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    Verträge zum Zahnzusatz immer wieder

    So ein Unsinn! Immer diese Werbung für Zahnzusatzversicherungen! Ich habe ihnen doch schon gesagt, dass ich das nicht brauche. Können sie nicht einfach auf mein Geburtsdatum achten? Und warum schicken sie mir das immer per Post? Das ist doch total überflüssig!


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    Versicherung bei ERGO

    Ich bi scho sit über zwei Johr Kunde bi dr Versicherig und bin mega zfriede. De kräftigi Mitarbetendi, wo immer fründlich sind und alles klar erkläre, sind echt top. Ich chan ERGO uf jede Fall wiiterempfehle.


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    Kündigung Zahnzusatzversicherung

    Die Lastschrift und die Regelung meiner Zahnzusatzversicherung liefen gut. Aber als ich kündigte, wurde das ignoriert. Stattdessen bekam ich ein Schreiben zur Unterzeichnung, das von mir und einer anderen Person unterschrieben werden sollte, um die Kündigung zu bestätigen. Das fand ich unangemessen, weil wir nicht zusammen wohnen. Es schien, als ob sie die Kündigung absichtlich verzögern wollten, obwohl ich immer pünktlich bezahlt habe. Trotz dieser Probleme funktionierte alles andere reibungslos über 8 Jahre.


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    Mindestens 1 Jahr Versicherung abgeschlossen

    Vor rund einem Jahr han ich min Versicherig vo enere andere Firma uf die aktuelli wechslet. De Wechsel isch glatt i über d Bühni ganga und ich han debei Unterstützig vo enere kompetente Berater bekoo. Obwohl s Portal und d App no Potenzial für Verbesserige hän, bin ich insgesamt zufriede mit em Service vo de Versicherig. Am Schluss liegt's au a jedem Sachbearbeiter, omer zufriede isch mit enere Versicherigsgsellschaft. Aktuell werd ich vo de ERGO mine Erwartige entsproche und bin zufriede mit em Service.


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    Zahnzusatzversicherung seit 2010

    Seit 2010 han ich gueti Erfahrige mit dr Zahnzusatzversicherig gmacht. Die Kostezusage und Erstattige hän immer glatt klappet. Aber ich warte scho fascht 5 Wuche uf e bereits bstätigti Erstattig, wo ich am 26.04.2024 digital igreicht han. Trotz dem Kontakt mit em Mitarbeiter, han ich nume d'Mitteilig übercho, dass alles okay isch und s Gäl zur Uszahlig bereit läit. E Wuche später git's immerno kei Reaktio uf min schriftliche Afrage, was mich verunsichert.


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    Mehrere Produkte

    Ich mues säga, ich war agränzam überrascht vo dr Effizienz und Professionalität vom Team. D'Braatig isch umfassend gsii und verstäadlich, ohni unnötige Jargon. Dr Service war schnäll und zuvorkommend, und i ha mi guet betreut gfüehlt. D'Pris wars fair und dursichtig, und i cha die verschiedene Optiona guet vergliiche. D'Lieferig isch au pünktlich und problemlos gsi. Insgsamt cha i wirkli säga, dass i mit mim Iikouf sehr zfriedä bi.


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    gueti Erfahrig

    Min Bestellig isch immer mega schnell bearbeitet worde und wenn ich Froge gha han, sind sie au flott beantwortet worde!


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    Min Bsuech bi ERGO

    Ich war ein bisschen überrascht von der guten Beratung bei ERGO. Sie haben alle meine Fragen gut beantwortet und haben mich gut informiert.


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    Min Erstattung dauert ewig.

    Es isch eifach ärgerlich, dass d'Erstattig jetz so langi zum warte bruucht als früehner. Früehner isch das innert weniger Täg abgschlosse gsi, aber jetz zögerts unnötig lang us, insbesondere sit d' APP "Sent it" abgstellt worde isch. Chönt das nöd schneller gah?


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    Meine Versicherung

    Wer hätti gmeint, dass es so angenehm isch, en Versicherig z'ha? Mini Bedürfniss und Wünsch werded immer erfüllt und min persönliche Berater isch eifach fantastisch. Ich fühle mi guet ufghobe und sicher mit mine Versicherige bi dere Firma.


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    Min Schadenfall

    Die Verarbeitungsfrist für min Schadenfall isch furchtbar lang gsie. Früener chani schnell und unkompliziert kontakte und alles isch erledigt worde. Jetzt mit dr Digitalisierung daueret alles viel z lang. I lueg deheauf immer wider Benachrichtigunge über zviel Kundeaufkomme, aber i glaub nit, dass das echt de Grund isch. Es isch enttüschend z'gseh, wie sich de Service im Lauf vo de Zit so verschlechtert het.


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    Versicherungspolice

    Was für en tüüfschänkendi Erfahrig bi eu! Die Mitarbetar hend total überfordert gschien und i bi e ewigi Ziit in dr Warteschlaif a dr Hotline verbränkt, nume um nach 25 Minute ufzlege ohni e Antwort z'kriege. I bi wirkli enttüüscht vo euem Service und cha fascht nid gloube, wie schlecht d'Reaktion gsi isch. Hoffentlich verbessert sich das in Zukunft, sonscht wird ihr sicherlich Kunden verliere.


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    Erstattungsdauer

    Es isch schaad, dass d'Restitution immer längere Zit bruucht als früehner, speziell sith d'Sent it APP abgstellt worde isch. Früehner isch alles innert weniiger Täg erledigt gsii, aber jetzt züügt sich dr Prozess viel länger. Es wär wünschenswert, dass sich das verbessert, um d'Kundä z'friedestelle.


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    Versicherungsanspruch, digitale Bearbeitung

    Als langjährige Kundin bi üs verstah ich d'Vor- und Nacheile vo dr Digitalisierung. Ja, d'Bearbeitigsfrist hät sich eindeutig verschlechtert. Früehner chöndi Afroge schnell und effizient bearbeitet werde, mit direktem Kontakt zu fründlige und kompetente Mitarbeitende. Jetzt, i de digitale Ära, düredss Wochen, bisi e Antwort uf eifach Froge bechume. D'Mitteilige übers angeblich hohe Kundeaufkomme chönd nid überzeigend si, will die verlängert Warteziit scho sit Monate ahalte. Es isch enttüsche, wie d'fortschreitendi Technologie zwar Effizienz bringe sollte, aber i dem Fall e Verschlechterig vo dr Servicequalität bedeutet.


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    Meine Anfrage nach Zahnbehandlungsangeboten

    I ha grad vor churzem bi euch nach Aabot für Zahnbehandlige gfrogt, will ich als Zahntechnikerin in dr Branche aktiv bin. Leider het di Mitarbeutere vo de Kundebetreuig dr Abfuhrgebnisse, mir d passende Aabot per E-Mail z'schicke. Das het mich sehr enttüscht und ich verstoh nid, warum so es Verhauete notwändig gsi isch. Als langjöhrigi Beroterin für Zahnärzt bin ich vo dere Art vo Kundebetreuig wirkli enttüscht gsi. Es het mich stutzig gmacht und ich frog mi, was für en Kundebetreuig das überhaupt isch.


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