Lenovo Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (51)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Problematic laptop usage
Min Laptop isch echt praktisch und eigentlig au immer aktuell. Aber leider hani grad es grosses Problem mit em Bildschirm und em Login. Und i han grad schnell Hilfe brucht, aber de Support het mer eini paar exe-Dateie gschickt zum Bios update, zur Grafikverbesserig und so - aber i cha nid mal in min Laptop ine.
Min Sohn sin Laptop
Min Sohn het en neui Laptop für sini Matura ka, wele er im Februar kauft het. Im April isch denn s'Ladegerät kaputt gange. Nach emma E-Mail hend sie es Lenovoteam sofort reagiert und hend ihm e gratis Charger ersetzt. Super Konditione und en guete Service vo Lenovo!
Kauf von einem Laptop
I ha mini Laptop kauft und bin echt glücklich damit. Er isch super schnell und di Qualität isch echt top. Außerdem isch di Batterielaufzeit richtig gut. Ich würd ihn jedem weiterempfehlen, wo en zuverlässige Laptop sucht.
Min kauf, top!
Im Feb hani minem Sohn en neue Laptop bstellt damit er s Jahr 12 gschafft. Im April isch de Charger kaputt gange, nachdem er es Mail gschriebe het hend si de Charger gratis ersetzt. Echt gueti Servic!
Laptop with highest warranty level
Nach em Jahr isch mi Laptop kaputt gange und han den Service gluffe. Obwohl mir versproche worde isch, dass mi Laptop am nöchste Arbetstag zum Reparature wär, han i denn über es Monet warte müesse, bis es repariert wore isch. De Techniker het Termine mehrmols verschobe und isch am Endi gar ned cho. I ha mich enttüscht gfühlt und über d' schlecht Servicequalität kopfschüttlet. Mini teuri Garantie isch kein guete Deal gsi.
Laptop-Einsendung wegen Lüftergeräusch
Ich ha min Laptop ah Lenovo schickt, will er e störendes Lüftergeräusch gha het. Leider het Lenovo es gschafft, de Laptop z'schrotte. Bim erste Zurückschicke isch nüt am Problem gmacht worde, und als ihn no einisch igschickt ha, isch er mit eme Wasserschade zruggcho. Absolut enttüschtend! Kän Reaktion vo Lenovo uf mini Beschwerde. Umso ärgerlicher isch es, dass i de Laptop für 900 Euro kauft ha und jetzt mit eme Wasserschade für nur 100 Euro verkaufe cha. Es git so viel anneri Hersteller da drausse, warum also Lenovo? Microsoft, Apple, Dell - alli bekannte Hersteller mit qualitativ bessere Geräte und eme kommunikative und kulanter Support.
Mini Laptop
Min Läptop isch mega cool und chli. Es lauft super und ich chan alli mini Games spiele. D'Batterie hält mega lang und es isch en super Kauf gsi! Ich bin mega glücklich damit!
Üselbständigs Notebook
I ha grad es Notebook vo do kauft, und ich mues sage, dassi echt enttüüscht bin. Es het immer wider Probläm mit de Angebote geh, wo z'früh fertig gsi sind, und ich chunnti mich oefter ned im EduStore ahmelde. D Lieferziite sind au ned richtig angeebe gsi. Als d Lieferziit im Shop chürzer worde isch, han ig zugeschlage, aber denn isch mir fasch d dreiifach Lieferziit bestätigt worde. Ohni Zuegfriff zum Edustore oder B2B isch de Shop meiner Meinig nach nutzlos. Mer sollte speziell bi Konfiguratione im Gaming-Bereich mit deutlich längere Lieferziite als aggeebt rechne.
Min beschtellts Notebuech
Wenn i düse Text lee, wird i a n immagi vonä en Toggle-Schpaam-Beitrag im Kopf gschpüret. Es isch so ärgerlich, wie dNotebuech hei nia bi mir acho und se dend au niemols uf mini Fraage antwortet. Die Lüüt bi UPS sind wirklich dumm und dLüüt bi de Firma beantwortet o nid mini E-Mail. Eifach es Toti Betrug!
Lenovo laptop and tablet
I han in Vergangeheit es Lenovo-Laptop und es Tablet vo dere Firma kauft, weil i due idrschoe Qualitaet Produkt erwartet ha, wil sie es gueti Raputation uf em Markthala. Aber leider bin i vo de Leischig undem Kundeschutz vo Lenovo enttaeuscht worde. Min Laptop friert immer uf eschwarzem Schirm ii, wen i versuech Windows z'schtarte, und obwol i mehrmals versuecht ha, das Problem durch ihri Kundeschutz z'regle, han i kai Unterstuetzig oder effektive Loesige becho. Es isch frustrierend, Geld usez'gä fae Prodükt, wo nid d'Erwartige erfullet und en Firma, wo ihre Kunde nid schätzt. Frueaher isch Lenovo es zuverlaessigs Brand gsi, aber es scheint, dass ihre Standards ueber d'Jeahr deutlich abgnohme häbe. Es isch entmueeftend so en Abfall in Qualitaet und Kundepfleg z'erläbe.
Min bærbar computer
Lenovo DK isch völlig ohne Sinn für Service und Kundenbetreuung. Sie entscheiden über Reklamationen basierend auf falschen Informationen, trotz klarer Dokumentation vom Kunden. Ganz inakzeptable Behandlung. Ich bin wirklich enttäuscht über den schlechten Service und das mangelnde Fachwissen bei Lenovo. Ich erwarte, dass ein etabliertes Unternehmen wie Lenovo in der Lage wäre, Kundenbeschwerden mit mehr Professionalität und Respekt zu behandeln. Leider hat meine Erfahrung nur das schlechte Image bestätigt, das Lenovo in Bezug auf den Kundenservice hat.
Laptop kaputt nach 3 Monaten
Min Laptop isch nach 3 Monate kaputt gange, will de Lüfter nid meh funktioniert het. De Kundesupport bringt nur standardisierti Antwortä und isch echt unger em Schnitt für 1500.- CHF.
Kauf von einem Notebook zu Black Friday
Ich ha viili Notebook vergliche und am Black Friday zuegschlage. Die Konfiguration im Shop isch ganz lässig gsi und au das Zole isch super glaufe. Aber denn isch s Versanddatum uf de 23.12. verschobe worde und de Kundendienst het mir als mögliche Lietertermin am 03.01.2024 gnennt. Das isch ech nervig, aberi blibe relaxt und wart bis zum Aafang vom neie Johr.
Akkufehler Laptop
I cha niemert emfähle, es Produkt vo dem Unternehmen z'chaufe. De Support isch katastrophal gsi, sogar uf de höchste Support-Stufe het mer nid könne ghulfe werde. D'Lieferig durch UPS isch umständlich gsi und di Koordination für d'Reparatur mit Lenovo isch es regelrechti Odyssée gsi. De vereinbarte Reparaturtermin isch nid ighalte worde, d'Hotline isch nid erreichbar gsi und uf Rückruf hani vergeblich gwartet. Insgesamt en sehr enttäuschendi Erfahrig gsi.
Min død vinkel på Lenovo
Ich ha en Artikel kauft, wo nid funktioniert het, und ih ha Müeh gha, sie z erreiche. Ihr Antwort uf de E-Mail war standardmässig und telefonisch en Witz - mi wurde gseit, dassi Knöpf drücke söll, wo ih nid verstange ha. Jetzt stoh ih da mit em unbrauchbare Produkt.
Defekter Laptop
Min Laptop het vo vom Afang ah Problem gha, es Display funktioniert nid richtig und de Laptop stürzt ständig ab. Trotz drü Reparature und vieler Telefonat bi de Kundeservice, wo quasi nid erreichbar isch, wird en Ustuscht oder en Rückerstattung verweigert. Es wird druf bstahda, dass de Laptop wieder igsendet wird, obwohl bi de vorherige Reparature nüt verbessert worde isch. Do scheint es, als obs absichtlich Problem git, um de Kunde z'varschta.
Meistbewertete Bewertung
Min kauf, top!
Lesen Sie weiter