
Lenovo erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Flex 5 im Alltag – überraschend guet
"i bi froh, dass s Teil mi nöd im Stich glah hät. Ich benutze s IdeaPad Flex 5 täglich, für Homeoffice, Videocalls, Netflix abends und wenn i grad n..."
Zweimal gschockt, einmal zähneknirsche
"das kann doch nid sii. Ha vor ungefär 2.5 Johr e teils extrem guets Gerät gloubt, bruuch’s täglich für Homeoffice, Videokonferänze und ab und zocke..."
Kauf von hochwertigen Produkten
"Ich ha vor churzem tüüri Produkt kauft und bi am Afang sehr zfriede damit gsi. Leider hani aber Problem mit em Kundesupport gha, wo mi Afrage nid r..."
Erfahrungen (54)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Zweimal gschockt, einmal zähneknirsche
20 erfahrungen
das kann doch nid sii. Ha vor ungefär 2.5 Johr e teils extrem guets Gerät gloubt, bruuch’s täglich für Homeoffice, Videokonferänze und ab und zocke ich no am Aabig. Plötzlich gehend Tastatur und USB-Buchse nümm, also: Mainboard fott. Fehlt nur no, dass er Feuer spuckt.
Was nervt am meiste: s’Einschicke koschtet offenbar 45 für e Diagnose. Ja, 45 — nur fürs Gucke. Wenn mer repariert, wird das verrechnet, so weit so logisch, aber i ha das gfunde als sehr chli frech. Support am Telefon? Kurz: en halbe Alptraum. Du häsch s’Gfühl, du bisch e Störung iirgendwo; man wird abgewürgt, standard-Mails, keine richtige Lösung, kei Flexibilität — weder für refurbished-Angebot no für e Rabatt.
Lieferung und Abwicklung sind nöd total chaotisch, abers ehr liecht behäbig und unpersönlich. Ich ha scho mit Support gschriebe, gstresst, au en chli emotionali Reaktion – ärgerlich, enttäuscht, weil so e Gerät soll länger halta. Wär wohl eifach besser gsi mit meh Empathie am Telefon und klarem Angebot. Für mi isch’s e Warning: guet überlege, obs öppis besseres mit besserem Support git.
Detailed Ratings
Zweimal gschockt, einmal zähneknirsche
das kann doch nid sii. Ha vor ungefär 2.5 Johr e teils extrem guets Gerät gloubt, bruuch’s täglich für Homeoffice, Videokonferänze und ab und zocke ich no am Aabig. Plötzlich gehend Tastatur und USB-Buchse nümm, also: Mainboard fott. Fehlt nur no, dass er Feuer spuckt.
Was nervt am meiste: s’Einschicke koschtet offenbar 45 für e Diagnose. Ja, 45 — nur fürs Gucke. Wenn mer repariert, wird das verrechnet, so weit so logisch, aber i ha das gfunde als sehr chli frech. Support am Telefon? Kurz: en halbe Alptraum. Du häsch s’Gfühl, du bisch e Störung iirgendwo; man wird abgewürgt, standard-Mails, keine richtige Lösung, kei Flexibilität — weder für refurbished-Angebot no für e Rabatt.
Lieferung und Abwicklung sind nöd total chaotisch, abers ehr liecht behäbig und unpersönlich. Ich ha scho mit Support gschriebe, gstresst, au en chli emotionali Reaktion – ärgerlich, enttäuscht, weil so e Gerät soll länger halta. Wär wohl eifach besser gsi mit meh Empathie am Telefon und klarem Angebot. Für mi isch’s e Warning: guet überlege, obs öppis besseres mit besserem Support git.
Flex 5 im Alltag – überraschend guet
16 erfahrungen
i bi froh, dass s Teil mi nöd im Stich glah hät. Ich benutze s IdeaPad Flex 5 täglich, für Homeoffice, Videocalls, Netflix abends und wenn i grad nimme wiiterweiss, schnells Notizen. Drum isch für mi Preis-Leistung wichtiger als Perfektion. Ja, s Gehäuse isch nöd ultrahochwertig, und ja, es git a paar Schwachstelle, wo mir uufgefallen sind bi Kollege - das mit de Plastikhalterig vom Display, wo bi manche nach de Garantie brucht het, isch echt ärgerlich. Aber i ha’s vorsichtig behandelt, ha s Display nid göffnet und ha e Hülle drum, drum isch bi mir alles no tiptop. Das heisst nöd, dass i das design super finde, im Gegenteil, i vermute absichtliche Kompromiss, aber i bi dankbar, dass mi das persönlich nid betroffen het. Was mi wirklich überzeugt het: s Touch, dä Flexmodus und dass s Ding so leicht isch für uf de Couch oder i Bahn. Akku hält genug für en halbe Arbeitstag, Ladezyklus geht flott und für dä Preis hesch echt vill Funktione. Also, i bi zfride, benutze es täglich und würd’s wieder kalle - aber mit Hülle und s Auge uf die Schraube. Hoff eifach, dass Hersteller verbesseret, es git Potential.
Detailed Ratings
Flex 5 im Alltag – überraschend guet
i bi froh, dass s Teil mi nöd im Stich glah hät. Ich benutze s IdeaPad Flex 5 täglich, für Homeoffice, Videocalls, Netflix abends und wenn i grad nimme wiiterweiss, schnells Notizen. Drum isch für mi Preis-Leistung wichtiger als Perfektion. Ja, s Gehäuse isch nöd ultrahochwertig, und ja, es git a paar Schwachstelle, wo mir uufgefallen sind bi Kollege - das mit de Plastikhalterig vom Display, wo bi manche nach de Garantie brucht het, isch echt ärgerlich. Aber i ha’s vorsichtig behandelt, ha s Display nid göffnet und ha e Hülle drum, drum isch bi mir alles no tiptop. Das heisst nöd, dass i das design super finde, im Gegenteil, i vermute absichtliche Kompromiss, aber i bi dankbar, dass mi das persönlich nid betroffen het. Was mi wirklich überzeugt het: s Touch, dä Flexmodus und dass s Ding so leicht isch für uf de Couch oder i Bahn. Akku hält genug für en halbe Arbeitstag, Ladezyklus geht flott und für dä Preis hesch echt vill Funktione. Also, i bi zfride, benutze es täglich und würd’s wieder kalle - aber mit Hülle und s Auge uf die Schraube. Hoff eifach, dass Hersteller verbesseret, es git Potential.
Nervigi Support-Odyssee
18 erfahrungen
s'Gerät isch solid, d'Tastatur fühlt sech guet aa, s'Gehäuse isch schwer gnueg und alles wirkt sauber verarbeitet. A Kollege het's mir aagzeigt, drum han i's bestellt — i bi initial zimli zfride gsi. Nur d'Software-Option het alles us de Bahn gheit: nid erschtens het nirgends gstande, dass's uus China chunnt, und denn isch es vole Chaos gnue. Vom lokale Support a d'allgemeini Hotline, vo do a e Nummer i D, vo do a europäischi Abteilig, bis zu Microsoft. Microsoft wär vorbereitet gsi, het ersetzä chönne, aber wäge Händlersverkauf muess i wieder zu diesem Kundendienst. Hin und her, Antwortä uf Holländisch und d'Forderig, d'Software zruggzschicke (wirklich, Software), DOA-Formular — jetzt sind vier Monet verbi und kei Lösung. Gerät selber isch ok, Support isch e Baustell.
Detailed Ratings
Nervigi Support-Odyssee
s'Gerät isch solid, d'Tastatur fühlt sech guet aa, s'Gehäuse isch schwer gnueg und alles wirkt sauber verarbeitet. A Kollege het's mir aagzeigt, drum han i's bestellt — i bi initial zimli zfride gsi. Nur d'Software-Option het alles us de Bahn gheit: nid erschtens het nirgends gstande, dass's uus China chunnt, und denn isch es vole Chaos gnue. Vom lokale Support a d'allgemeini Hotline, vo do a e Nummer i D, vo do a europäischi Abteilig, bis zu Microsoft. Microsoft wär vorbereitet gsi, het ersetzä chönne, aber wäge Händlersverkauf muess i wieder zu diesem Kundendienst. Hin und her, Antwortä uf Holländisch und d'Forderig, d'Software zruggzschicke (wirklich, Software), DOA-Formular — jetzt sind vier Monet verbi und kei Lösung. Gerät selber isch ok, Support isch e Baustell.
Support-Chaos
18 erfahrungen
de Support het mi enttäuscht, aber s'Monitor selber isch eigentlich guet. I ha en Monitor vor 3 Woche kauft und no vor Ablauf vo de Garantie het s'Panel defekt gsi. I han e Reparatur aagmäldet, Lenovo het e Link fürs Rücksendeetikett und e Abholtermin via UPS gschickt. Problem isch, dass UPS nie cho isch; s'Paket staht seit e Woche bi mir und i ha mehfach nohfröögt. Reconext het die Abholig bestätigt, aber drinne weiss niemertä was genau laufe sött. Lenovo weigert sich, UPS direkt z'kontaktierä, d'Hotline is kostenpflichtig und d'Mailantworte vo Lenovo sind allgemein und nütssig. I ha scho bi andere Herstellern erlebt, dass Retouren einfacher laufe; dä Unterschied ärgert mi. Es isch nöd perfekt, s'Produkt funktioniert, aber dr ganze Ersatzprozess het z'viel Aufwand und Stress gha. E besseri Kommunikation und e gratis Hotline wär scho viel wert.
Detailed Ratings
Support-Chaos
de Support het mi enttäuscht, aber s'Monitor selber isch eigentlich guet. I ha en Monitor vor 3 Woche kauft und no vor Ablauf vo de Garantie het s'Panel defekt gsi. I han e Reparatur aagmäldet, Lenovo het e Link fürs Rücksendeetikett und e Abholtermin via UPS gschickt. Problem isch, dass UPS nie cho isch; s'Paket staht seit e Woche bi mir und i ha mehfach nohfröögt. Reconext het die Abholig bestätigt, aber drinne weiss niemertä was genau laufe sött. Lenovo weigert sich, UPS direkt z'kontaktierä, d'Hotline is kostenpflichtig und d'Mailantworte vo Lenovo sind allgemein und nütssig. I ha scho bi andere Herstellern erlebt, dass Retouren einfacher laufe; dä Unterschied ärgert mi. Es isch nöd perfekt, s'Produkt funktioniert, aber dr ganze Ersatzprozess het z'viel Aufwand und Stress gha. E besseri Kommunikation und e gratis Hotline wär scho viel wert.
D Schnuuf vor und nach em Chaos
18 erfahrungen
schnell, unkompliziert, guet verpackt. Nöd grad so. Drum han i au zögert, aber de Preis und d'Erwartig hend mich doch verlockt. Am Afang han i also gloubt es chli Risiko isch OK, aber i ha scho mis Bauchgefühl gha und es wär fast richtig gsi.
Nach e paar Monet isch's passiert: de Bildschirm het uf einmal muckst. Zuerst han i paar Mails gschickt, wie s'Modell, Fotos, alles wie gfordert. Sie händ mir s Gerät weggschickt zur Reparatur. Soweit no logisch. Aber ab da het d'Chose langsam sehr öfters Verspätigkeite und Missverständniss azeigt. Ich han mir vorstellt, dass es e Reparatur isch, sie repariere s Teil, schicke's zrugg, fertig. Stattdessen het s Ganze sich ugefühlt wie e Labyrinth: keini Ahnung wer wo isch, falschi Trackingnummer, widersprüchliche Infos per Mail.
Das peinlichscht isch gsi, wie i mal selber hät abhole müesse: e Abholstation, 80 Kilometer wäg, öppis öppis gsperrt zu komische Ziit. Musst schaffe, chasch nöd einfach go. Ich han sogar aagruffe, und zur Erleichterig het d'Frau am Telefon gluabt, es wär nüüt da. Und tatsächlich: am Schluss händ si mir nur e Teil zruggschickt — bloss d'Mattscheibe. Standfuess, Kabel, alles anderes — futsch. De Karton het usgseh wie en Verhängnis und ich han mi drüber geärgert, aber hey, s'Grosse isch zum Glück nit ganz kaputt gsi.
Was wirklich ziitgräbt und nervt: wo immer i e Info gfordert ha, isch d'Antwort cho: "Wir leitets witer." Oder "Bitte rufen Sie die Hotline an." Di Hotline het mi durch Verbindig gschleift und am End het's nüt gbracht. Die falschi Trackingnummer, wo mi zum Verzweifle bracht het, und die spätere Richtigi, wo aber blos s'Etikett gseit het — nie dr Paket wirklich übergäh — das het mi richtig usdruckt. I ha wochenlang Mails gschriebe, telefoniert, wieder gschriebe. Ich bi nah am Umdreie gha, vor allem will i grad a minere Thesis gschaffet han und es hat mi wirklich stresst.
Irgendwenn han i müedig gmacht und gfrogt für e Deckungskauf und Schadensersatz, hertnötig wegen nid erbrachter Nacherfüllig. Ich han sreecht gmacht, hani drohig gseit — legal, mitenand, genug. Und dann, ganz plötzlich, ohni mein Zuedruck: UPS klopft und bringt mir doch no s'ganze restliche Ding. Ich han kurz e halbe Minute einfach do gstandä und nume gseh.
Zum Schluss bini froh, dass sicht alles doch no halbwegs guet umeglegt het. Ich bi dankbar, dass i am End alli Teile ha und mini Thesis wett es doch no use. Aber Service het vill z'wenig glangt, die Kommunikation isch schwach gsi und viel z'verwirrend. Ich würd trotzdem nöd gleich wieder ohne zweifeln bestelle, aber jetzt chani eifach luege wie's lauft und mir denkt: zum Glück isch s Ganze doch no guet gange.
Detailed Ratings
D Schnuuf vor und nach em Chaos
schnell, unkompliziert, guet verpackt. Nöd grad so. Drum han i au zögert, aber de Preis und d'Erwartig hend mich doch verlockt. Am Afang han i also gloubt es chli Risiko isch OK, aber i ha scho mis Bauchgefühl gha und es wär fast richtig gsi.
Nach e paar Monet isch's passiert: de Bildschirm het uf einmal muckst. Zuerst han i paar Mails gschickt, wie s'Modell, Fotos, alles wie gfordert. Sie händ mir s Gerät weggschickt zur Reparatur. Soweit no logisch. Aber ab da het d'Chose langsam sehr öfters Verspätigkeite und Missverständniss azeigt. Ich han mir vorstellt, dass es e Reparatur isch, sie repariere s Teil, schicke's zrugg, fertig. Stattdessen het s Ganze sich ugefühlt wie e Labyrinth: keini Ahnung wer wo isch, falschi Trackingnummer, widersprüchliche Infos per Mail.
Das peinlichscht isch gsi, wie i mal selber hät abhole müesse: e Abholstation, 80 Kilometer wäg, öppis öppis gsperrt zu komische Ziit. Musst schaffe, chasch nöd einfach go. Ich han sogar aagruffe, und zur Erleichterig het d'Frau am Telefon gluabt, es wär nüüt da. Und tatsächlich: am Schluss händ si mir nur e Teil zruggschickt — bloss d'Mattscheibe. Standfuess, Kabel, alles anderes — futsch. De Karton het usgseh wie en Verhängnis und ich han mi drüber geärgert, aber hey, s'Grosse isch zum Glück nit ganz kaputt gsi.
Was wirklich ziitgräbt und nervt: wo immer i e Info gfordert ha, isch d'Antwort cho: "Wir leitets witer." Oder "Bitte rufen Sie die Hotline an." Di Hotline het mi durch Verbindig gschleift und am End het's nüt gbracht. Die falschi Trackingnummer, wo mi zum Verzweifle bracht het, und die spätere Richtigi, wo aber blos s'Etikett gseit het — nie dr Paket wirklich übergäh — das het mi richtig usdruckt. I ha wochenlang Mails gschriebe, telefoniert, wieder gschriebe. Ich bi nah am Umdreie gha, vor allem will i grad a minere Thesis gschaffet han und es hat mi wirklich stresst.
Irgendwenn han i müedig gmacht und gfrogt für e Deckungskauf und Schadensersatz, hertnötig wegen nid erbrachter Nacherfüllig. Ich han sreecht gmacht, hani drohig gseit — legal, mitenand, genug. Und dann, ganz plötzlich, ohni mein Zuedruck: UPS klopft und bringt mir doch no s'ganze restliche Ding. Ich han kurz e halbe Minute einfach do gstandä und nume gseh.
Zum Schluss bini froh, dass sicht alles doch no halbwegs guet umeglegt het. Ich bi dankbar, dass i am End alli Teile ha und mini Thesis wett es doch no use. Aber Service het vill z'wenig glangt, die Kommunikation isch schwach gsi und viel z'verwirrend. Ich würd trotzdem nöd gleich wieder ohne zweifeln bestelle, aber jetzt chani eifach luege wie's lauft und mir denkt: zum Glück isch s Ganze doch no guet gange.
Laptop with highest warranty level
17 erfahrungen
Nach em Jahr isch mi Laptop kaputt gange und han den Service gluffe. Obwohl mir versproche worde isch, dass mi Laptop am nöchste Arbetstag zum Reparature wär, han i denn über es Monet warte müesse, bis es repariert wore isch. De Techniker het Termine mehrmols verschobe und isch am Endi gar ned cho. I ha mich enttüscht gfühlt und über d' schlecht Servicequalität kopfschüttlet. Mini teuri Garantie isch kein guete Deal gsi.
Detailed Ratings
Laptop with highest warranty level
Nach em Jahr isch mi Laptop kaputt gange und han den Service gluffe. Obwohl mir versproche worde isch, dass mi Laptop am nöchste Arbetstag zum Reparature wär, han i denn über es Monet warte müesse, bis es repariert wore isch. De Techniker het Termine mehrmols verschobe und isch am Endi gar ned cho. I ha mich enttüscht gfühlt und über d' schlecht Servicequalität kopfschüttlet. Mini teuri Garantie isch kein guete Deal gsi.
Laptop-Einsendung wegen Lüftergeräusch
1 erfahrungen
Ich ha min Laptop ah Lenovo schickt, will er e störendes Lüftergeräusch gha het. Leider het Lenovo es gschafft, de Laptop z'schrotte. Bim erste Zurückschicke isch nüt am Problem gmacht worde, und als ihn no einisch igschickt ha, isch er mit eme Wasserschade zruggcho. Absolut enttüschtend! Kän Reaktion vo Lenovo uf mini Beschwerde. Umso ärgerlicher isch es, dass i de Laptop für 900 Euro kauft ha und jetzt mit eme Wasserschade für nur 100 Euro verkaufe cha. Es git so viel anneri Hersteller da drausse, warum also Lenovo? Microsoft, Apple, Dell - alli bekannte Hersteller mit qualitativ bessere Geräte und eme kommunikative und kulanter Support.
Detailed Ratings
Laptop-Einsendung wegen Lüftergeräusch
Ich ha min Laptop ah Lenovo schickt, will er e störendes Lüftergeräusch gha het. Leider het Lenovo es gschafft, de Laptop z'schrotte. Bim erste Zurückschicke isch nüt am Problem gmacht worde, und als ihn no einisch igschickt ha, isch er mit eme Wasserschade zruggcho. Absolut enttüschtend! Kän Reaktion vo Lenovo uf mini Beschwerde. Umso ärgerlicher isch es, dass i de Laptop für 900 Euro kauft ha und jetzt mit eme Wasserschade für nur 100 Euro verkaufe cha. Es git so viel anneri Hersteller da drausse, warum also Lenovo? Microsoft, Apple, Dell - alli bekannte Hersteller mit qualitativ bessere Geräte und eme kommunikative und kulanter Support.
Üselbständigs Notebook
17 erfahrungen
I ha grad es Notebook vo do kauft, und ich mues sage, dassi echt enttüüscht bin. Es het immer wider Probläm mit de Angebote geh, wo z'früh fertig gsi sind, und ich chunnti mich oefter ned im EduStore ahmelde. D Lieferziite sind au ned richtig angeebe gsi. Als d Lieferziit im Shop chürzer worde isch, han ig zugeschlage, aber denn isch mir fasch d dreiifach Lieferziit bestätigt worde. Ohni Zuegfriff zum Edustore oder B2B isch de Shop meiner Meinig nach nutzlos. Mer sollte speziell bi Konfiguratione im Gaming-Bereich mit deutlich längere Lieferziite als aggeebt rechne.
Detailed Ratings
Üselbständigs Notebook
I ha grad es Notebook vo do kauft, und ich mues sage, dassi echt enttüüscht bin. Es het immer wider Probläm mit de Angebote geh, wo z'früh fertig gsi sind, und ich chunnti mich oefter ned im EduStore ahmelde. D Lieferziite sind au ned richtig angeebe gsi. Als d Lieferziit im Shop chürzer worde isch, han ig zugeschlage, aber denn isch mir fasch d dreiifach Lieferziit bestätigt worde. Ohni Zuegfriff zum Edustore oder B2B isch de Shop meiner Meinig nach nutzlos. Mer sollte speziell bi Konfiguratione im Gaming-Bereich mit deutlich längere Lieferziite als aggeebt rechne.
Min beschtellts Notebuech
4 erfahrungen
Wenn i düse Text lee, wird i a n immagi vonä en Toggle-Schpaam-Beitrag im Kopf gschpüret. Es isch so ärgerlich, wie dNotebuech hei nia bi mir acho und se dend au niemols uf mini Fraage antwortet. Die Lüüt bi UPS sind wirklich dumm und dLüüt bi de Firma beantwortet o nid mini E-Mail. Eifach es Toti Betrug!
Detailed Ratings
Min beschtellts Notebuech
Wenn i düse Text lee, wird i a n immagi vonä en Toggle-Schpaam-Beitrag im Kopf gschpüret. Es isch so ärgerlich, wie dNotebuech hei nia bi mir acho und se dend au niemols uf mini Fraage antwortet. Die Lüüt bi UPS sind wirklich dumm und dLüüt bi de Firma beantwortet o nid mini E-Mail. Eifach es Toti Betrug!
Lenovo laptop and tablet
12 erfahrungen
I han in Vergangeheit es Lenovo-Laptop und es Tablet vo dere Firma kauft, weil i due idrschoe Qualitaet Produkt erwartet ha, wil sie es gueti Raputation uf em Markthala. Aber leider bin i vo de Leischig undem Kundeschutz vo Lenovo enttaeuscht worde. Min Laptop friert immer uf eschwarzem Schirm ii, wen i versuech Windows z'schtarte, und obwol i mehrmals versuecht ha, das Problem durch ihri Kundeschutz z'regle, han i kai Unterstuetzig oder effektive Loesige becho. Es isch frustrierend, Geld usez'gä fae Prodükt, wo nid d'Erwartige erfullet und en Firma, wo ihre Kunde nid schätzt. Frueaher isch Lenovo es zuverlaessigs Brand gsi, aber es scheint, dass ihre Standards ueber d'Jeahr deutlich abgnohme häbe. Es isch entmueeftend so en Abfall in Qualitaet und Kundepfleg z'erläbe.
Detailed Ratings
Lenovo laptop and tablet
I han in Vergangeheit es Lenovo-Laptop und es Tablet vo dere Firma kauft, weil i due idrschoe Qualitaet Produkt erwartet ha, wil sie es gueti Raputation uf em Markthala. Aber leider bin i vo de Leischig undem Kundeschutz vo Lenovo enttaeuscht worde. Min Laptop friert immer uf eschwarzem Schirm ii, wen i versuech Windows z'schtarte, und obwol i mehrmals versuecht ha, das Problem durch ihri Kundeschutz z'regle, han i kai Unterstuetzig oder effektive Loesige becho. Es isch frustrierend, Geld usez'gä fae Prodükt, wo nid d'Erwartige erfullet und en Firma, wo ihre Kunde nid schätzt. Frueaher isch Lenovo es zuverlaessigs Brand gsi, aber es scheint, dass ihre Standards ueber d'Jeahr deutlich abgnohme häbe. Es isch entmueeftend so en Abfall in Qualitaet und Kundepfleg z'erläbe.
Min bærbar computer
1 erfahrungen
Lenovo DK isch völlig ohne Sinn für Service und Kundenbetreuung. Sie entscheiden über Reklamationen basierend auf falschen Informationen, trotz klarer Dokumentation vom Kunden. Ganz inakzeptable Behandlung. Ich bin wirklich enttäuscht über den schlechten Service und das mangelnde Fachwissen bei Lenovo. Ich erwarte, dass ein etabliertes Unternehmen wie Lenovo in der Lage wäre, Kundenbeschwerden mit mehr Professionalität und Respekt zu behandeln. Leider hat meine Erfahrung nur das schlechte Image bestätigt, das Lenovo in Bezug auf den Kundenservice hat.
Detailed Ratings
Min bærbar computer
Lenovo DK isch völlig ohne Sinn für Service und Kundenbetreuung. Sie entscheiden über Reklamationen basierend auf falschen Informationen, trotz klarer Dokumentation vom Kunden. Ganz inakzeptable Behandlung. Ich bin wirklich enttäuscht über den schlechten Service und das mangelnde Fachwissen bei Lenovo. Ich erwarte, dass ein etabliertes Unternehmen wie Lenovo in der Lage wäre, Kundenbeschwerden mit mehr Professionalität und Respekt zu behandeln. Leider hat meine Erfahrung nur das schlechte Image bestätigt, das Lenovo in Bezug auf den Kundenservice hat.
Laptop kaputt nach 3 Monaten
21 erfahrungen
Min Laptop isch nach 3 Monate kaputt gange, will de Lüfter nid meh funktioniert het. De Kundesupport bringt nur standardisierti Antwortä und isch echt unger em Schnitt für 1500.- CHF.
Detailed Ratings
Laptop kaputt nach 3 Monaten
Min Laptop isch nach 3 Monate kaputt gange, will de Lüfter nid meh funktioniert het. De Kundesupport bringt nur standardisierti Antwortä und isch echt unger em Schnitt für 1500.- CHF.
Kauf von einem Notebook zu Black Friday
1 erfahrungen
Ich ha viili Notebook vergliche und am Black Friday zuegschlage. Die Konfiguration im Shop isch ganz lässig gsi und au das Zole isch super glaufe. Aber denn isch s Versanddatum uf de 23.12. verschobe worde und de Kundendienst het mir als mögliche Lietertermin am 03.01.2024 gnennt. Das isch ech nervig, aberi blibe relaxt und wart bis zum Aafang vom neie Johr.
Detailed Ratings
Kauf von einem Notebook zu Black Friday
Ich ha viili Notebook vergliche und am Black Friday zuegschlage. Die Konfiguration im Shop isch ganz lässig gsi und au das Zole isch super glaufe. Aber denn isch s Versanddatum uf de 23.12. verschobe worde und de Kundendienst het mir als mögliche Lietertermin am 03.01.2024 gnennt. Das isch ech nervig, aberi blibe relaxt und wart bis zum Aafang vom neie Johr.
Akkufehler Laptop
19 erfahrungen
I cha niemert emfähle, es Produkt vo dem Unternehmen z'chaufe. De Support isch katastrophal gsi, sogar uf de höchste Support-Stufe het mer nid könne ghulfe werde. D'Lieferig durch UPS isch umständlich gsi und di Koordination für d'Reparatur mit Lenovo isch es regelrechti Odyssée gsi. De vereinbarte Reparaturtermin isch nid ighalte worde, d'Hotline isch nid erreichbar gsi und uf Rückruf hani vergeblich gwartet. Insgesamt en sehr enttäuschendi Erfahrig gsi.
Detailed Ratings
Akkufehler Laptop
I cha niemert emfähle, es Produkt vo dem Unternehmen z'chaufe. De Support isch katastrophal gsi, sogar uf de höchste Support-Stufe het mer nid könne ghulfe werde. D'Lieferig durch UPS isch umständlich gsi und di Koordination für d'Reparatur mit Lenovo isch es regelrechti Odyssée gsi. De vereinbarte Reparaturtermin isch nid ighalte worde, d'Hotline isch nid erreichbar gsi und uf Rückruf hani vergeblich gwartet. Insgesamt en sehr enttäuschendi Erfahrig gsi.
Min død vinkel på Lenovo
2 erfahrungen
Ich ha en Artikel kauft, wo nid funktioniert het, und ih ha Müeh gha, sie z erreiche. Ihr Antwort uf de E-Mail war standardmässig und telefonisch en Witz - mi wurde gseit, dassi Knöpf drücke söll, wo ih nid verstange ha. Jetzt stoh ih da mit em unbrauchbare Produkt.
Detailed Ratings
Min død vinkel på Lenovo
Ich ha en Artikel kauft, wo nid funktioniert het, und ih ha Müeh gha, sie z erreiche. Ihr Antwort uf de E-Mail war standardmässig und telefonisch en Witz - mi wurde gseit, dassi Knöpf drücke söll, wo ih nid verstange ha. Jetzt stoh ih da mit em unbrauchbare Produkt.
Kauf von einem Laptop
24 erfahrungen
I ha mini Laptop kauft und bin echt glücklich damit. Er isch super schnell und di Qualität isch echt top. Außerdem isch di Batterielaufzeit richtig gut. Ich würd ihn jedem weiterempfehlen, wo en zuverlässige Laptop sucht.
Detailed Ratings
Kauf von einem Laptop
I ha mini Laptop kauft und bin echt glücklich damit. Er isch super schnell und di Qualität isch echt top. Außerdem isch di Batterielaufzeit richtig gut. Ich würd ihn jedem weiterempfehlen, wo en zuverlässige Laptop sucht.
Defekter Laptop
17 erfahrungen
Min Laptop het vo vom Afang ah Problem gha, es Display funktioniert nid richtig und de Laptop stürzt ständig ab. Trotz drü Reparature und vieler Telefonat bi de Kundeservice, wo quasi nid erreichbar isch, wird en Ustuscht oder en Rückerstattung verweigert. Es wird druf bstahda, dass de Laptop wieder igsendet wird, obwohl bi de vorherige Reparature nüt verbessert worde isch. Do scheint es, als obs absichtlich Problem git, um de Kunde z'varschta.
Detailed Ratings
Defekter Laptop
Min Laptop het vo vom Afang ah Problem gha, es Display funktioniert nid richtig und de Laptop stürzt ständig ab. Trotz drü Reparature und vieler Telefonat bi de Kundeservice, wo quasi nid erreichbar isch, wird en Ustuscht oder en Rückerstattung verweigert. Es wird druf bstahda, dass de Laptop wieder igsendet wird, obwohl bi de vorherige Reparature nüt verbessert worde isch. Do scheint es, als obs absichtlich Problem git, um de Kunde z'varschta.
Kauf eines defekten Displays
1 erfahrungen
Leider ha jo e sehr negativi Erfahrig mit em Chundedienst gha. Mis Display isch kaputt gsi und nach em Telefonat hei si mer gseit, dassi mini Date herunterlade und uf e Rückmeldung warte soll. Nach em halbe Jahr isch immer no nüt passiert. I bi zwungä gsi mis Computer zum Vertreiber X-com yzschicke, wo denn das Teil wytergleitet het. Nach wytere 4 Wuche ha jo mis Gerät zrugg becho, aber mit Bitlocker uf em Feschtplatte, wo i nie ygrichtet han und au ke Schlüssel dezue bi Microsoft hinterleit hät. Für mer isch de Computer jetzt unbrauchbar, will i ke Wiederherstellungsschlüssel ha und au nüt uf mim Konto bi Microsoft steht. E sehr enttüschendi Erfahrig, wo mir viel Ärger und Frustration berite het.
Detailed Ratings
Kauf eines defekten Displays
Leider ha jo e sehr negativi Erfahrig mit em Chundedienst gha. Mis Display isch kaputt gsi und nach em Telefonat hei si mer gseit, dassi mini Date herunterlade und uf e Rückmeldung warte soll. Nach em halbe Jahr isch immer no nüt passiert. I bi zwungä gsi mis Computer zum Vertreiber X-com yzschicke, wo denn das Teil wytergleitet het. Nach wytere 4 Wuche ha jo mis Gerät zrugg becho, aber mit Bitlocker uf em Feschtplatte, wo i nie ygrichtet han und au ke Schlüssel dezue bi Microsoft hinterleit hät. Für mer isch de Computer jetzt unbrauchbar, will i ke Wiederherstellungsschlüssel ha und au nüt uf mim Konto bi Microsoft steht. E sehr enttüschendi Erfahrig, wo mir viel Ärger und Frustration berite het.
Kauf Gaming Laptop
20 erfahrungen
De Online-Shop isch echt mies, da s'Angebot oft vorziitig endet und s'Eilogge manchmal nöd funktioniert. Außerdem sind d'Lieferzite au nöd z'verlässig. Nachdem ich wäge em verkürzte Lieferzit zueglangt ha, isch mir fast d're dreifachi Lieferzit bstätigt worde. Ohni speziellä Zugang isch de Shop nöd z'empfehle, speziell für Gaming-Konfigurationä mit längere Lieferzite.
Detailed Ratings
Kauf Gaming Laptop
De Online-Shop isch echt mies, da s'Angebot oft vorziitig endet und s'Eilogge manchmal nöd funktioniert. Außerdem sind d'Lieferzite au nöd z'verlässig. Nachdem ich wäge em verkürzte Lieferzit zueglangt ha, isch mir fast d're dreifachi Lieferzit bstätigt worde. Ohni speziellä Zugang isch de Shop nöd z'empfehle, speziell für Gaming-Konfigurationä mit längere Lieferzite.
Bestellung Lenovo Pro
1 erfahrungen
Min Erfahrig mit em neue B2B-Portal isch zwiegsamt gsi. D Angebote sindi extrem günstig gsi, aber d Lieferziite sind enttüsched gsi. Statt 2-3 Arbetstäg het snöt fascht 2 Mönet droht, bis d Bestellig acho isch. Zum Glück isch es nur en Testbestellig gsi und kei Chundebestellig.
Detailed Ratings
Bestellung Lenovo Pro
Min Erfahrig mit em neue B2B-Portal isch zwiegsamt gsi. D Angebote sindi extrem günstig gsi, aber d Lieferziite sind enttüsched gsi. Statt 2-3 Arbetstäg het snöt fascht 2 Mönet droht, bis d Bestellig acho isch. Zum Glück isch es nur en Testbestellig gsi und kei Chundebestellig.
Über Lenovo
Lenovo ist ein international tätiges Technologieunternehmen, das sich auf die Herstellung von Computern, Tablets, Smartphones, Servern und anderen elektronischen Geräten spezialisiert hat. Gegründet 1984 in Peking, China, begann das Unternehmen als "Legend Holdings" und wurde 2004 in "Lenovo" umbenannt, was "Neue Legende" bedeutet. Lenovo erlangte globale Anerkennung durch die Übernahme der PC-Sparte von IBM im Jahr 2005. Heute ist Lenovo einer der führenden Anbieter von IT-Lösungen weltweit und entwickelt kontinuierlich innovative Produkte für den Geschäfts- und Privatkundenmarkt.
🌟 Wie hat Lenovo bei dir geglänzt?
Kategorien Lenovo
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 17. November 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!