Allianz Travel PassionPass Erfahrungen

: 51
4% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-16
Reiseversicherung wegen Unfall
Ich konnte leider nicht reisen, da ich in einen Unfall verwickelt war und musste deshalb Schaden ...Lesen Sie weiter
Stocker

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-21
Verspätungsentlastungsanspruch
Obwohl in der Versicherungspolice steht, dass man eine Entschädigung von bis zu 200 Franken für V...Lesen Sie weiter
Roman

Meistbewertete Bewertung

  2024-04-20
Stornierung der Reise wegen Kr
I ha letzti Wuche 1 Tag vor em Abreisedatum mis Reise absaggt wäge em Gsundheitszustand. 2 Tag sp...Lesen Sie weiter
sebastian

Erfahrungen (51)

  (2)

 (0)

  (23)

  (25)

  (1)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mieser Kundenservice

    Der Kundenservice ist echt enttäuschend! Sie reagieren überhaupt nicht auf Anfragen, kassieren aber das Geld schnell ab und dann hört der Service auf. Es gibt keine Möglichkeit, die Versicherung zu ändern. Ich wechsle lieber zurück zur alten Versicherung.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Verspätungsentlastungsanspruch

    Obwohl in der Versicherungspolice steht, dass man eine Entschädigung von bis zu 200 Franken für Verspätungen bekommt, auch ohne Belege, muss man trotzdem alle Kosten für Essen, Unterkunft und Taxi nachweisen. Die Beschreibung in der Police ist wirklich verwirrend und enttäuschend. Man hat wirklich das Gefühl, dass man Geld für diese Versicherung verschwendet hat.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Reiseversicherung wegen Unfall

    Ich konnte leider nicht reisen, da ich in einen Unfall verwickelt war und musste deshalb Schaden melden. Es hat nur 14 Tage gedauert, bis das Geld auf meinem Konto war. Echt mega schnell und ein top Service!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Versicherungsausgabe im Ausland

    I ha leider es sehr enttüschende Erfahrig mit dr Versicherig gha. Obwohl ich scho langi Jahr versichert bi, isch dr Kundeservice eifach nid guet gsi, als ich im Usland im Spital gläge ha. Die Hotline isch nid erreichbar gsi und dr Support het nur Stress verursacht.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Jahrespolice mit Versicherungssumme

    Eine Jahrespolice wird manchmal total unbrauchbar, wenn man Schäden bis zur Versicherungssumme geltend machen will. Es ist schade, aber in solchen Fällen gilt Paragraf 75 VVG, was bedeutet, dass der Reisepreis höher als die Versicherungssumme sein muss, um eine Erstattung zu bekommen. Es kann enttäuschend sein, über Jahre hinweg Beiträge zu zahlen, um dann herauszufinden, dass die Versicherung im Endeffekt nicht viel wert ist. Es scheint fast, dass die Versicherung hauptsächlich ein gutes Geschäft für das Unternehmen ist, ohne dass die Kunden wirklich davon profitieren.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Einkauf über die Website

    Ich ha Allianz Travel über die Website für 1 Jahr agmäldet. En de AGB isch versteckt gschriebe worde, dass d'Versicherig ohni z'fragä um 1 Jahr verlängert wird. Bi de Hotline isch gar nöd uf mi Kündigungswunsch igange worde. Eifach en No-Go. Ich mach nie meh Gschäft mit dere Firma. Die behandle Kunden wie Dreck.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ticketversicherungs-Erstattung

    Die Bearbeitung für die Ticketversicherungs-Erstattung dauert ewig. Trotz Bestätigung der Auszahlung habe ich noch kein Geld erhalten. Ich kann niemanden telefonisch erreichen, hänge nur stundenlang in der Warteschleife. Der Kundenservice ist wirklich schlecht!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Reiseversicherung, Virusinfekt, ärztliche Untersuchung

    Ich würd dringend davon abraten, eni Reiseversicherig bi däm Unternehme abzuschliessä. Am Aafang isch alles OK gsi, aber wenn min Sohn krank worde isch und mir medizinischi Koste im Usland gha hend, isch alles schif gloffe. Obwohl ich scho vili Mol nachgfragt ha und alli nötige Unterlage igreicht ha, wart ich immer no uf mini Rückerstattig. Dä Service isch eifach en Katastroph und ich werd nie wieder en Versicherig bi däm Unternehme machä.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Deine Reiseversicherung

    Obwohl d'Reiseversicherig aagibt, dass mer en Entschädigung bi Verzögerige vo bis zu 200 Euro ohni Beleg vom Reisebeginn bekommt, isch das nid so. Maa muess stattdesse alles genau mit Beleg für's Ässe, d'Unterkunft und Taxi nachweise. D'Bschriebig in em Polizel isch daher meh als mager. Am Endi fühlt sich das a wie Geld usm Fenster schmeisse für dis Versicherig.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mein Mann Kreuzfahrt Schlaganfall

    Mein Maa het auf dr Kreuzfahrt en Schlaganfall i Antigua erlitten. D Versicherig het eni unpassende Transportvorschlag gmacht, obwohl d Ärzti vor Ort dringend ei Airambulanceflug empfohle het. Nach 16 Täg muessi min Maa uf egne Koste rette. D Kosteübernahm für s Krankahus het au viel z lang gädauert.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Enttäuschung

    I ha kürzlich e ganz negativi Erfahrig mit em Service gmacht. Nachdem ich sit Jahre mit dr ganze Familie versichert bin und nie Problem ha gha, isch es mir vor churzem im Usland schlecht ergange und ich ha nur Enttüschige erlebt. D Hotline isch nid erreichbar gsi, dr Support isch mangelhaft gsi und ich ha mich im Stich glo hett. Es isch frustrierend gsi, mit Formular und bürokratischem Stress konfrontiert z si, während s Spital uf e Zusage für d Deckig gwartet hett. Als langjähriger Kunde hett ich mir meh Unterstützig und Effizienz vo ere renommierte Versicherigsfirma erwartet.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Probleme mit Rückerstattung

    Das isch mega ärgerlich! Bin im Urlaub positiv teste worde und wart scho sit dänn uff d'Rückerstattig vo mine Kosten. Immer nur Vertröstige am Telefon, aber nämed Geld in Sicht. Eifach nid akzeptabel!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Familie hat eine Reiseversicherung als Gesamtpaket abgeschlossen

    Mir händ denkt, dass es eifacher wär, aber mir hend Problem mit Chrankheite vor de Reis gha. Die Stornierung isch kompliziert gsi und niemert het uf üsi Afrage reagiert.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Stornierung der Reise wegen Krankheit

    I ha letzti Wuche 1 Tag vor em Abreisedatum mis Reise absaggt wäge em Gsundheitszustand. 2 Tag spöter bi i denn im Spital glaandet und bin 3 Tag do bliebe. Dank em App han ich alli Dokument (vo de Fluglinie, Spital, Krankschreibung, Ticket) ifüehre chönne, und nach 3 Täg isch d'Uszahlig bstätigt worde. Top! Gern wieder enand emol.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Reiseversicherung, Krankenhausaufenthalt, Ausland

    I ha nöd lang ertz vor eim sehr enttüschende Erfahrig mit de Reiseversicherig, bi der ich scho sit Jahr mit minere Familie versichert bin. Doch dezi isch ich im Moment im Krankenhauss im Usland und bruched dringend Unterstützig, wome vo de Versicherig erwartet het. Leider isch di Kommunikation stinkigs ineffizient und frustrierend gsi. Ich muess mehmol lang i de Warteschlaufe warte und cha erscht am nächste Tag en Verbindig ufbaue. Das het zu unnötige Roamingkoste gfüehrt, wo letztendlich ufmir lage bleibed. Dazu het de Kundesupport unzureichend und stressig gsi. Statt rasch und effizient z'helfe, han ich mit bürokratische Formulare und Verzögerig kämpfed, währends Krankenhauss dringend e Zusage für di Deckig vo miner Behandlig bruched het. Insgesamt isch die ganz Erfahrig sehr enttüschend gsi und ich befürchte, dass d'Versicherigsgsellschaft mich im Stich lo lige wird, wenn ich si am dringendschte bruched.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Lange Wartezeiten, hohe Preise

    Die Wartezyte bi dere Versicherig sind mega lang und guet eifach unakzeptabel. Weder am Telefon no online chunnsch schnäll e Antwort. D Preise für d Versicherig sind au no überdurchschnittlich hoch. Es git eifach kei klare Angabe zu de Bearebitigstermine. Insgesamt isch mini Erfahrig mit dere Versicherig enttüüschend gsi und ich werd s vielleicht s nächste Mal ergendwo anders probiere.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    NIE WIEDER!

    Ich ha mol e Reiserücktrittsversicherig für d Urlaub bstellt und bzaalt, aber musste s plötzlich absaage. I wart jetzt scho sit Monate uf d Bearbeitig vo mim Anspruch. Min Brüeder, wo e Versicherig bi e ander Firma ghaat het, het s Gald innerhalb vu 3 Woche zruggbekoo. Nach zig Ahruef und stundelangem Warte i de Warteschlaufe, hani immer nonig kei Antwort becho. Sogar e Besuech bi em Allianz-Vertreter het kei Lösig bracht. Das isch e absoluti Frechheit, wie hie mit de Kunden umgange wird!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Mann war krank

    Mein Maa isch krank worde uf eusere Reis und d'Versicherig het nid welle hälfe. Si hend gseit, er cha nid transportiert werde, aber är het dringend Hilf brucht! Nach 16 Täge muess i e Airambulanz uf eige Koste organisere. Das isch würkli kei Hilf vo de Versicherig gsi!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Jahrespolice Enttäuschung

    Die Jahrespolice isch eigentlich ziemlich unnütz. Du schlieschst en Versicherungsbetrag ab und denksch, dass du im Schadensfall bis zu dem Betrag zurück erstattet bekommst. Doch das isch en grosse Irrtum. Wenn de Reisepreis höcher isch als de Versicherungsbetrag, greift Artikel 75 VVG. Das heisst, dass du jahrelang Beiträg zahlt hesch, um denn festzustelle, dass das Geld scheinbar umsunst gsi isch. Die Versicherig isch en profitables Geschäft für d Firma, aber für d Kunden praktisch wertlos.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mindestens 10-wöchige Wartezeit

    Hilfloses Gschwätz und langsame Reaktion


Anderen haben sich auch angesehen