Alle Erfahrungsberichte von Armin

  • Review Über: Trainline

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Fahrkartenbestellung

    Die Verzögerung bi de Lieferig vo de Fahrkarti dur s Internet isch ärgerlich gsi, aber im Ganzä isch de Buchigsprozess okay gsi. Ich find d Website eifach zbenutze und d Auswahl a Reiseoptione isch groß gsi. Die Preisi händ fair und offebar gsii, was ich gschätzt han. Aber de tatsächlichi Lieferigsprozess für d Fahrkarti chönnti doch schneller si, um de Gsamtindruck z verbessere.


  • Review Über: ahead

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Nusscreme, lecker und zuckerfrei

    Ich hab di Nusscreme probiert und war positiv überrascht. Sie schmeckt nussiger als Nutella und ohni Palmöl. Ideal für e zuckerfrei Ernährig und zum Nasche ohni schlechtes Gwüsse. De Priis isch e chli höch, aber gerechtfertigt. Iigschränkt empfehlenswert!


  • Review Über: Europ Assistance

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Miserabler Kundenservice

    Ich han zwo mal agradet, um e Frag z kläre. Bim erste Aalruef het mir de Mitarbiter nume blödi Spröch gmacht und het mr nöd chönne helfe. Bim zweite Aalruef isch es au nöd besser gsi. Als i am end gsi bin und verlangt han, dass sie fründlicher mit de Kunden rede söllte, het sich nüt gänderet. Sehr schlächte Kundeservice!


  • Review Über: Rentalcars

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Positiv, schnelle Reparaturkosten

    Tolle Erfahrung mit de Versicherig, eifacher Online-Prozess und schnell Rückzalig vo de Koste. Chani nur empfehle!


  • Review Über: Sixt

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    D'Beschtellig

    Mir hend e Auto für eis Firma bi enger Firma reserveiert. Mir hen zwar aazahl, aber eis Mitarbeiter müend de Betrag vor Ort erneut zahle und e Kaution hinterleit, wo sie bis hüt no nöd zurückgschickt hend, obwohl sie eis scho meh als eimal per Mail, Pöstli und Telefon kontaktiert hend. De Kundendienst isch numme da, um die Klage vo de Kunde abzwiimele. Wenn dir nit betroge wärde wönd, denn reserviert lieber nit bi dere Firma!