Opodo - Gesamtbewertung basierend auf 48 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (48)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Min ichanschaffig in paar Stichwörter:
Das chani ja fascht nid glaube, aber isch das echli en US-amerikanischi Firma? Wenn das de Fall isch, denn machts alles Sinn. Isch eifach nid normal, dass mer so verarscht wird vo so en Firma. Ke Wunder sind die Bewertige so schlächt.
Reisevorbereitung mit Handgepäck
Liebes Team,
ich wollte mich einfach nur ganz herzlich bei euch bedanken für die super Unterstützung bei meiner Reisevorbereitung mit Handgepäck. Besonders Frau Zainab war total nett und geduldig und hat mir alle Fragen zum Online-Check-in und den Handgepäckregeln beantwortet. Dank ihrer klaren Erklärungen und ihrem Verständnis für meine Anliegen konnte ich entspannt nach Bulgarien reisen. Nochmals vielen herzlichen Dank für den tollen Service - ich freue mich schon auf zukünftige Zusammenarbeit mit euch! Liebe Grüße, S. aus ZürichFlug umgebucht
S'Buecher vo mim Flug isch ziemlich umständlich gsi, da ich nöd immer telefonisch erreichbar gsi bin. Aber d'Mitarbeiter ware sehr kooperativ und geduldig, besonders de Mohammed Mustafa, wo alles guet erklärt het.
Min Chat-Partner super nett
Min Chat-Partner isch mega hilfsbereit gsi und hät mer alles erklärt. Ich bin scho fasch dervo gsi mini Abo z'kündige, aber er hät mich überzeugt z'bleibe. Super Service!
résolution de problème unique
Ich war positiv überrascht von der Fähigkeit dieser Firma, mein Problem zu lösen, besonders nachdem andere mich ignoriert hatten. Der Kundenservice war effizient und verständnisvoll, hörte aufmerksam auf meine Anliegen und fand schnell eine Lösung. Ich empfehle diese Firma sehr für ihren hervorragenden Service!
Meine Erfahrung mit dem Kauf
Zerscht möchti ich erwähne, dassi vo emene fründliche Mitarbeiter betreut worde bin, wo sehr interessiert a de Klärig vo paar Froge gsi isch. I schätz d'Zit und Müeh, wo er investiert het, um sicherz'stelle, dass i mit em Service zfriede bin. Ich wünsch em Unternehmen viel Glück und anhaltende Erfolg.
Meine Erfahrung mit dem Kundenservice
Der Kundenservice war echt flott und effizient. Nachem ich en Kontakt gha han, het's grad mal 5 Minute dure gha bis ich en Lösung für mini Ussörgaig gha han. Die Mitarbetar sind super freundlich und kompetent gse, und ich bi mega zfriede mit em ganze Service. Merci vielmal für d'Schnelligkeit!
Service client excellent
I ha ko voru en i memi fischale gshprochu mit em Chundendiensch-Fachmann fro die Firma, wo en sehr aufmerksame und kompetente Persone gsi isch. Er nahm sich d'ziit, um mi Bedürfnis guet z'verstah und alli mini Froge professionell und effizient z'beantworta. I bin sehr beeindruckt vo seinem Chundeservice und cha ne würkli jedem witerempfehla, wo en gueti Hilf suecht.
Min Flugbruch in Frankreich
Min Flugabbruch in Frankreich isch richtig cool gsi, mir hend super Tipps becho und sind mega dankbar für d'Unterstützig.
Meine ticketbestellung für meinen Flug nach Paris
De Chundeservice isch würkli fründlich und kompetent gsii. De Mitarbetet isch sofort uuf mis Problem igange und het mer en Alternativvorschlag gmacht, mit em ich sehr zfriedä gsi bin. Ängermolle Dank für de ussragende Service!
Customer service experience
I ha vor churzem en Problem mit ere Reisebuachig gha, wo schnell müesst löst wärde. Nachdem ich vo andere Firmene ignoriert worde bin, han ich mich ah das Service gwendet und sie hend mis Problem effizient löse könne. De Vertreter het genau zueleitet und mi bedürfnischt ghört, wodurch sie mir en einwandfreie Service gebote hend.
Flugbuchung Los Angeles-München
Opodo isch en gross Enttüschig! Mi Flug vo Los Angeles nach München isch ohni erkennbare Grund verändert worde, wodurch ich en Tag später als plant zrugg müesse, was zu viu Stress mit mim Chef fürt het. Vor churzem han ich wieder en Ticket für 524 Euro kauft, leider ohni Möglichkeit zur Umbuchig. Es isch eifach züberluege, ob es sich um en Flex-Tarif handlet, besonders wenn d Rundum-Schutz Versicherig ahgebote wird. Am Schluss han ich nur en Erstattig vo 106 Euro übercho, was eifach lächerlich isch. Nume nie wieder mit demene Anbieter!
Has geholfen bei der Buchung
De Mitarbeitendi isch mega freundlich gsi und hät mir schnell ghulfe, als ich Problem mit minere Buchig gha ha. Er het sofort es Alternativlösung gschlage, wo perfekt für mich gsi isch. Vielen Dank, Lisy!
Kleines Problem mit der Bestellung
Sehr freundlicher Kundenservice, der mir wirklich geholfen hat, mein Problem zu lösen. Ein herzliches Dankeschön an Herrn Eid für seine große Unterstützung und Professionalität.
Meine Erfahrung mit einem Probeeinkauf
Ich ha probiert, e Rückzahlung für e Teil vom Betrag z'bekomme, willi mini Probe-Abonnement nid cha kündige. Si hän e Teilgutschrift ufgstellt und e Gutschein für d'Rest versproche. Es isch enttüsched gsi, dass mini Probe-Abonnement nid kündigt werdeti und ich empfehle, vorsichtig z'sii, wenn mer so öppis abschliesst.
Mehrfacher Aboabschluss
Leider isch mir passiert, dassi versehentlich mehreri Abonnemente abgschlosse ha. Glücklicherwiis han ich das Problem durch en Ahruuf löse könne. Die Mitarbeiterin, mit der i gschprächet ha, isch extrem nett, verständnisvoll und hilfsbereit gsi. Ich bi wirklich dankbar für ihre Unterstützig und wett dem Team vom Opodo nur s'Beschte wünsche.
Einkaufen mit Beratung
Es het mich gfreut, de Herr Adnae am Telefon z'gspüre. Er isch en ufmerksame und sorgsame Mensch. Er nimmt üsi Meinig ernst. Er isch en professionelle und kompetente Person!
Reisevorbereitung
Liebe Kundenbetreuungsteam,
Kuendigung Angebot
Ich hani gsucht nahm öppis cha Kündige mini Urlaubsurlaub, willi grad kei Urlaub näh cha. Dank de Hilf vom nette Mitarbetteri bi i in de Stand gsii, es guets Aagebot für d Kündigung z bekomme. Er isch sehr fründlig und effizient bi sim Arbet gsi. I bi sehr zfriede mit em Service, wo i erhale ha.
Flugtermin umbuchen
I ha probiert, mini Flugtermin wäge mim igene Business um 2 Wuche z'verschiibe. Als Prime-Mitglied mit Versicherigschutz han ich bi Opodo aagleit, aber die Mitarbeiter sind leider sehr inkompetent gsi. Ich muessi ständig mini Situation erkläre und bin vo zwei verschiedene Mitarbeiter hin und her gschobe worde. Am Endi wotteds mer fascht 1000 € für d'Umbuechig in Rechnig stelle, das isch absolut unverschämt. Bin sehr enttüscht und fühl mi betroge.
Meistbewertete Bewertung
Flugreisebuchung
Lesen Sie weiter