Expedia Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (69)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Mietwagen in Griechenland
I ha gliägnlig en Mietwagen in Griecheland bucht, und bin posiitv überrascht gsi. De Preis isch 50% günstiger gsi als vor Ort, und das het mi sehr gfröit. Für 5 Tag ha ich nur 102.-€ zahlt und ha en nagelneue Citroen C3 mit nume 83 km uf em Tacho übercho. Sogar d Schutzfolie im Innenraum si no vorhande gsi, das zeigt, dass das Auto sehr neu gsi isch. De Partner vor Ort, "Chalkidiki Cars", isch okay gsi. D Mitarbeitende si fründlich gsi und d Abwicklung isch schnell verlaufe. Äinzige Nachteil isch gsi, dass de Tank vom Auto läär gsi isch, obwohl ich ihn volle bucht ha. Drum empfehli ich, de Tank immer nur halbvoll z tanken, um nöd zviu Benzin z verschänke. Trotz de Nächi vo minere Hotel isches schwierig gsi, zur Mietwagenstation z cho, will es kei Busverbindung oder Wanderwäge git het. Drum empfehli ich, eher das Auto zum Hotel liefer z la, statt es Taxi z neh und total 50.-€ z zahle.
Mietwagen in letzter Minute
Uff, i mußte schnäll ä Mietwage in Chalkidiki buche. De Priis war ganze 50% billiger als vor Ort!! (5 Tag 102.-€) Mir hend ä brandnii Citroen C3 becho (83km uff em Tacho), ned emol d'Schutzfolie im Auto isch abgmacht gsi. De Partner vor Ort isch guet gsi, d'Mitarbeiter hend fründlich gsi und alles isch schnell gangä. De einzig Nachteil isch gsi, dass de Tank leer gsi isch statt voll, wie mer gebucht hend. Also immer nur halbvoll tanken, um ned z'viel Benzin z'verschänke. Obwohl s'Hootel nur 4km entfernt gsi isch, isch es schwierig gsi da hin z'cho, kei Bus oder Wanderwege. Lieber de Auto ins Hootel liefera lah als 50.-€ fürs Taxi uszgä.
Flugbuchung über eine Reise-Website
Das war min ersti Erfahrig mitem Bueche vo emne Flug über ne Reisewebsite und ich war positiv überrascht. Ich ha versehntlich en falsche Sitzplatz uusgwählt, aber nacheme Telefonat mitem Kundeservice hei si mir sofort ghulfe. Die zwei Mitarbeiter, wo min Anruf entgägegno hei, sind sehr fründlich und geduldig gsi. Si hei minis Problem schnell gelöst und si och per Email für wyteri Froge zur Verfügung gstande. D Kommunikation isch eifach und effizient gsi und es het kai lange Wartezyt am Telefon geh. Insgesamt isch mini Erfahrig sehr positiv gsi und ich bin mit em Service zfriede.
Flugbuchung über Expedia
I bi zum erste Mal bi Expedia gsi und ha en Flug bucht. Alles het glatt funktioniert, obwohl ich us Versehen de falsche Sitzplatz usgwählt ha. Als ich de Kundenservice ahgruefe ha, sind mir zwei super netti und äusserst hilfsbereite Mitarbetere, Frau Salma und Herr Farrag, am Telefon witerghulfe gsi. Sie haben sich geduldig um mis Problem kümmert und es schnell und effizient gelöst. Ich bin wirklich begeistert gsi vom ihre Kundenservice und au die Kommunikation per E-Mail isch glatt verlaufe. Kei Wartezeite und insgesamt en sehr angenehme Erfahrig.
Kauf von Reiseleistungen
Ich bin seit Wochen in einem richtigen Kampf mit dem Kundenservice eines Online-Reiseportals, um meine Rückerstattung zu bekommen. Jedes Mal haben sie mir versprochen, dass mein Geld innerhalb weniger Tage auf mein Konto überwiesen wird, aber es ist nie passiert. Nach einem langen 52-minütigen Telefongespräch wurde mir plötzlich gesagt, dass ich meine Rückerstattung nur bekommen würde, wenn ich eine Kreditkarte habe, obwohl ich bar bezahlt habe und mir mehrmals am Telefon versichert wurde, dass das kein Problem sei. Nie wieder werde ich mit diesem Unternehmen Geschäfte machen!
Min Reader-Erlebnis
I ha fascht scho ha schlechti Erfahrig mit eme Service gha. Ich ha öppis bucht und beidi - de Anbieter und de Service - hän de Vertrag überschritte. Expedia het mich beloge und versuecht, mich z zwingä z bezahle, indem sie falschi Versprechige gmacht hän, dass sie d Problem lösend. Sie hän gar kei Unterstützig aagebotte und wölled mich eigentlig nume loswärde. Ich wär fascht id betrügerischi Falle vo Expedia tappet. Ich cha Expedia kei Vertraue.
Flugbuchung über eine Online-Reiseplattform
Oh, was für ein Durcheinander! Ich habe online einen Flug gebucht und aus Versehen den falschen Sitzplatz ausgewählt. Nach einem stressigen Anruf beim Kundendienst wurden mir aber von zwei sehr kompetenten und geduldigen Mitarbeitern geholfen. Sowohl Frau Salma als auch Herr Farrag haben meinen Anruf schnell angenommen und mein Problem problemlos gelöst. Die Kommunikation lief schnell und effektiv, und ich kann sie jederzeit per E-Mail erreichen. Kein Warten am Telefon - das ist wirklich ein guter Service!
Mietwagen in Griechenland
I ha gliich es Mietwage i Griechechland zuem super Priis buecht. Das Auto isch neu gsi, aber leider het s Tank leer statt voll gha, wie abgmacht. Trotzdem isch de Service insgesamt okay gsi und s Personal isch freundlich und effizient gsi. E chli schwirig isch gwäsi, s Auto abzhole, will kai öffentlichi Verkehrsmittel in dr Nächi gsi sind.
Hotelbuchung
Ich ha e Hotel online bucht und denn doch wieder storniert. Die Kommunikation zwüsche Expedia und em Hotel isch ned guet gstande und het zu Verwirrig gführt. Expedia het versproche, dass ich mei Geld zrugg bechumme, aber am Schluss hend sie es behalte.
Online-Flugbuchung Beirut-Zürich mit Zwischenstopp in Istanbul SAW
Minere Fluchsbuechig vo Beirut nach Züri mit Zwüschehalt in Istanbul SAW über Expedia isch e absoluti Katastroph gsi. D Fluggsellschaft het min Flug verschobe, wodurch ich mis Usschlussflug um e Stund verpasse hätt. D Inkompetenz vo de Fluggsellschaft isch offensichtlich gsi, und obwohl die Mitarbeitende vo de Hotline vo Expedia ihr Bests gäh het, händ ihri Bemühige wäge de begrenzte Mittle vo Expedia ned usgreicht. Wenn ich versuecht han, de Flug z storniere, bin ich uf no meh Problem gstosse, will d zueständige Abteilig angeblich bereits zue gsii isch und wedr telefonisch no online e Möglichkeit zur Stornierig aabote worde isch. De Chatbot het ned funktioniert und nach zahlreiche vergeblichi Versuech isch klar gsi, dass das min letztes Mol mit Expedia gsi isch.
Hotelreservierung
Mi Erfahrig mit minere Hotelreservierung isch enttüschend gsi. I ha über Expedia en Zimme reserviert, aber s Hotel het ke Zahlig vo Expedia becho und het s Zimmer ah öpper andere vermietet. Nach ere langere Diskussion bin i zum Schluss in es anderes Hotel umbucht worde, wo aber grad im Umbau gsi isch und kei Zimmer verfügbar gha het. Das isch e enttüschendi Erfahrig gsi.
Unzufriedenheit mit der Dienstleistung
Es isch mega enttüschend gsi mit dere Firma z'arbeitä. Miinig Afgörschte sind entweder gar nöd beantwortet worde oder nur ungenügend und falsch. Es scheint, dass de Kundeservice eifach nöd genug Kompetenz oder Wille hät, um de Kundä z'stützä. So en Service isch eifach inakzeptabel und hät miini Meinig über d'Firma stark beeinflusst.
Buchung von Flug und Hotel
Mineri Buchig vo em Flug undem Hotel dur Expedia isch es Desaster gsi. De Flug isch locker abgloffe, aber als mir im Hotel ahcho sind, händ sie kai Zohlig vo Expedia bkomme und hend eus ah en anderi Hotel witerverwise müesse, wo grad im Umbau gsi isch und kai Ziimmer meh frei gha het. Das ganz isch denn in stundelange Diskussione mit Expedia usagloffe, bis mer zum Schluss doch no ah en anderi Hotel untercho sind, wo scho ned alli unsne Erwartige entspoch het. Es enttüschendes Erlebnis, das mech daart bringt, nie meh über Expedia z buüche.
Booked everything through a travel website
Es isch so verfierend, e Reisewägglätz bruche, um alli Sach uf amol z'bruche z'buuche, aber mach das bitz nid! Einisch gebucht, bisch mitne für jeglichi Änderige oder Hilf bi dim Hotel, Mietauto oder Flüge feschtgsetzt. Und wettsch wüsse? Sie chönd de Betrag grad ufgschalte! Wenn öbbis mit dine Mietauto-Koste verdrüscht, chasch nid emol d'Mietauto-Firma ahruufe, will alles übers Website lauft. Es isch wien e grossi Geheimsch sponsere, uszfinde, wofür sie dich abriisse!
Flug nach Zürich mit Zwischenstopp, Probleme mit der Fluggesellschaft
I ha en Flug bucht vo Beirut nach Züri mit eme Zwüschehalt, aber de Flug isch verschobe worde und so hätti de Anschlussflug verpasst. Das het e Katastroph verursacht. Trotz bemühtem Hotline-Personal, bin ich uf Hinderniss und unflexible Prozess vom Anbieter gstosse. Ich ha weder de Flug eifach chönne storniere, no über de Chatbot Hilf becho. Es isch en enttüschende Erfahrige gsi, wo mich vo ere weitere Buchig abhalt.
Buchung eines Hotels in Izmir über Check24 bei einem Reiseanbieter
Deutschland, Österreich und der Schweiz sind sehr beliebte Reiseziele. Es gibt viele schöne Orte zu entdecken und Abenteuer zu erleben. Wenn du interessiert bist, können wir gerne zusammen eine Reise planen und buchen. Lass uns Spaß haben und die Welt erkunden!
Hotelzimmer Stornierung
Im November 2023 haan ich e Zimmer im Hotel abgschtorniert und e Bestätigung erhalte, dass d'Rückerstattung inegleitet worde isch. D'Buchig isch per Lastschriftverfahren bezahlt worde. In de Nutzigsbedingige vo Expedia stoot klar, dass Rückerstattige über d'ursprünglichi Zahligsmethode abwicklet werde. Aber sit November het's nur Problem geh, mit em Lastschriftverfahren, und jetzt söll ich plötzlich e Kreditkart angee. Warum nid sofort klar Kommunikation, dass Rückerstattige nur über Kreditkart abgwickle werde? Ich ha kei Kreditkarte und muess jetz es Kolleg um Hilf bitte. Expedia - nie wieder!
Meistbewertete Bewertung
Buchung von Hotel, Mietwagen u
Lesen Sie weiter