HSE24 - Gesamtbewertung basierend auf 54 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (54)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Weihnachtsbaum bestellt
I ha mega lang gwartet und es isch eifach nüt passiert. Kei Möglichkeit zur Stornierung und d'Callcenter Mitarbeitere sind eifach unfreundlich.
Umweltfreundliche Produkte, schnelle Lieferung
Als langjährige Kundin vo HSE ha ich in letzter Ziit bemerkt, dass d Warteziite etwas längeri gsi sind als gwohnt. Das cha uf d aktuelle Umständ zrüggzfüehre si, aber trotzdäm sollte Verbesserige gmacht werde, um d Kundezfriedeheit ufzrächtahalte. I ha au festgstellt, dass mehri bstelli Artikel separat in z grosse Karnton glieferet werde, was nöd grad d umweltfreundlichscht Method isch. Wärschö, wen HSE in dem Bereich e nachhaltigere Lösig finde chönnti. Insgsamt hoffi uf e kontinuirlichi Verbessrung vom Service, um wiiterhin zfriedestellend vo HSE bedient z werde.
Kauf von Kleidung
Wow, ich han online Kleider kauft und es isch echt eifach gsi. Die Lieferig isch mega schnell cho, aber es cha au mol länger dauer, wenn viel Lüt das gliiche Teil kauft. Aber das isch okay, ich warti gärn 😊. Ich kaufi scho sit eme Jahr Kleider do und es isch immer en super Erfahrig gsi, egal ob bi de Bestellig oder bi de Kundeservice. Einer vo minere Lieblings-Online-Shops!
Gueti sache
Au alles schlecht Bewertige cha ich ned verstah, Lieferig het au mal länger gedauert, cha passiere, aber alles andere Rücksände usw. war immer problemlos. Fröher wenn ich telefonisch bestellt ha, die Damene am Telefon waren immer sehr nett, jetzt bestell ich über Internet funktioniert tadellos, ich bin sehr zufriede. Wenn ich en Sendig (die eine, die schwätzt zu viel) luege, schalt ich sofort um, ansonste bin ich sehr zufriede.
Minä Bestellige isch abraucht
I ha wölle öppis bstelle, aber denn het's plötzlich ned klapped wäu es öppis mit em Dateifehler isch gsi. Denn han i glaubt, dass es uf em PayPal Konto gnueg Guthabe het, aber am Endi han i bemerkt, dass es doch ned abgruecht het. Und jetzt isch das super Angebot weg und au die Farb wo i wöllt isch plötzlich ned mehr reduziert.
Erfahrlige Chontons
Es macht mich ziemlich wütend, wenn ich so lange auf meine Bestellung warten muss. Die Lieferung hat einfach so etwas über die Woche gebraucht, bis sie endlich bei mir angekommen ist. Abgesehen davon ist die Qualität aber ganz in Ordnung und ich habe gesehen, dass auch andere Kunden lobende Worte über den Service dieses Anbieters verfassen. Aber ich würde doch sagen, dass sie auch auf die Telefon-Hotline etwas aufrüsten sollten, mein Handy zu kontaktieren war nicht gerade so praktisch.
Kleidung
Es isch wichtig, fair und respektvoll z‘bleibe, wenn mer en Bewertig abgibt. Niemert sött es Unternehme verurteile, nur wils eimal öppis nid so guet gloffe isch. Mir alli mache Fehler und das sollte mer im Härz trage. Mer sött d‘Lieferziite beachte, speziell zue so Zite wie Ostere, wenn viel Lüt Füehligsmode bstelle. Es chönnt sii, dass anderi Lade weniger z‘tue händ und drum schneller lüüfere. Ich persönlich ha bisher gueti Erfahrige gmacht und d‘Mitarbeiter sy immer kompetent und fründlich gsi. Vielleicht ligt‘s au manchmal a de Chunde, wo nid fründlich sinn. Es isch wichtig im Härz z‘behalte, dass nid alles 100% perfekt sii cha, aber insgesamt bin ich z‘friede gsi.
Meine Bestellung im Februar 2024
I ha gad e Bestellig im Februar 2024 ufgäh und ha chönne feststelle, dass Lieferverzögerige bi HSE immer no e Problem si. Die Bewertige vo andere Chunde ha mine Erfahrig bestätigt und es scheint, dass kritische Bewertige nid immer veröffentlicht werde. Das bringt Froge ufs Tapet über d'Transparenz und de Umgang mit Chunde-Feedback bi HSE.
Minene Kauf isch en Solitärring gsi.
Ich ha ne Diamantring kauft, aber de Diamant isch scho nach churzer Ziit usegfalle, will d'Fassig ned guet gholte het. De Juwelier het probiert, das Problem zlöse, aber es het ned ganz funktioniert. HSE24 will die Reklamation ned überneh und jetzt isch de Ring (600€) für mich nutzlos.
Min Weihnachtsbaum
Da simmer hüt bschtellt und morn sölls cho, juchhu! Abglieferet? Nöd! E-Mail gschickt, nur so n Standarmail zrugg... zum Kaputtliacht! Telefon anegruft, nüt het gholfe, bin eifach abgloffe vom Kundeservice, uff. So ärgerlich!
Minen Kauf in ein paar Wort Aromatische Creme
Es isch mega cool gsi, dass mi Bestellig so schnäll bi mini Eltere abgholt worde isch. I ha au mega cooli Sachen bestellt und die Damen am Telefon bi de Bestellig sind super nett gsi. Nur bi deene eini Moderatorin, wo immer so viel quasselt, da schalti immer sofort um. Im Grosse und Ganze bin ich mega zufriede.
Ech han e schöni Modebestellig gmacht.
Ig mues scho säge, ig ha kei Problem mit de Lieferziite, aber s'Bestellsystem isch chli unübersichtlich. D'Mitarbeiter sind aber kompetänt und fründlich.
Kundenzufriedenheit, schnelle Ersatzlieferung
I bi scho s'paar Johr e Kund gsi und han immer zfriede gsi mit em Service. Mir gfällt, dass ich in aller Ruh entscheide kann, ob mirs Produkt gfällt oder ned. Und wenn emol öppis beschädigt isch, wird sofort Ersatz gliefert. Im Ganze isch das en herzliche Sender, was sich uf d'Zufriedeheit vo de Kundä fokussiert. I bi mega zfriede und würd gern witerhi do ikaufe.
Meine Bestellung
Ich bin total zufrieden mit minem shopping bi dir. Obwohl es manchmal zu lieferverzögerungen kommt, klappt alles andere, wie rücksendungen, immer problemlos. Früher hani telefonisch bstellt und die damen am telefon sind immer sehr freundlich gsi. Jetzt bstell ich über's internet, das funktioniert einwandfrei. Insgesamt bin ich sehr zufrieden mit em service.
Riesiger Karton, schnelle Lieferung
Die letzte Beschtellige sind endlich innerhalb weniger Tag ufgwisä, was guet isch. Tibisch überchumi aber wieder emal es riesigs Päckli, wo viel z'gross gsi isch. Schon im Januar hani das bemänglet, aber s scheint kei Ohre gfunde z'ha. Es isch unpraktisch und umständlich, so öberdimensionierte Chäschtle z'bruche. Min Maa muesset dä Chäschtel zämmestäcke und neui chläbe, um ihn transportfähig z'mache. Die Monsterchäschtle sind einfach nid praktisch.
Service, Lieferung
Als langjährigi Kundin bi HSE24 bin ich sehr enttüüscht über de Umgang mit eme verlorne Sendig gsi. Nachdem ich d Lieferig nöd cha abhole, bi ich sowohl von HSE als au vo de Post mit Mahnige und Brief belästigt worde. Das hät zu viu Frustration und Unannehmlichkeit gführt. Insgsamt mues ich säge, dass de Kundeservice in dere Situatio nöd zfriedestellend gsi isch.
Mini Stoned Kette mit Diamanten Verschluss
Mini Stoned Kette isch ned eso mini wie ich gdenkt ha, aber si passt trotzdem guet. De Diamantverschluss glänzt schön und macht die Kette etwas Besonderes. Leider het es es bitzli brucht bis dKette gliefert worde isch, aber sWarte het sich glohnt. Insgesamt bin ich zfriede mit mim Kauf.
Order taking forever
I ha öppis online bstellt und es brucht ewig, bis es bi mir acho isch. Es het gheisse, es sütti innert 3-5 Täg do sie, aber jetzt sind scho 2 Wuche vergange. Warum chönd sie nid so schnell si wie ander Ort?
Lieferzeit und Service
Oh Mann, was für en es Abenteuer! Liferzite sind ja wirklich zum Verrücktwerde - fast zwei Wuche bis es endlich ahkommt! Ankündigige wurden immer verschoben und de Servic vo de Kunde war echt unfreudlich. Zum Glück het am Schluss en nett Mitarbetere chönne helfen und d'Lieferig isch schnell cho. HSE isch definitiv ned imene guete Liächt glänzed.
Minere Beschtellig vo ere Goldring für 999,99 Euro
Ich habe seit 2023 regelmäßig online bei HSE bestellt. Ein paar Mal habe ich per Vorkasse oder auf Rechnung bezahlt. Aber meine letzte Bestellung von einem Goldring war einfach nur chaotisch. HSE hat mir gesagt, dass sie mir den Ring nicht per Rechnung schicken können, weil sie einen Fehler in meinen Daten vermuten. Aber der Ring ist trotzdem an dieselbe Adresse gekommen, die wir für Bestellungen verwenden. Ich habe versucht, die Zahlungsart zu ändern, aber das war für HSE nicht möglich. HSE hat mir auch nicht mitgeteilt, was mit den Daten gemeint war. Ich habe selbst mein Recht auf elektronische Auskunft in Anspruch genommen, aber HSE schweigt. Ich könnte auch per Lastschrift oder Vorkasse bezahlen, aber das hat nicht funktioniert. Auch der Vorschlag von HSE, die Bestellung zu stornieren und nochmal zu tätigen, war einfach lächerlich, da der Ring nun doppelt so teuer ist.
Meistbewertete Bewertung
Lieferverzug, Feedback, Kritik
Lesen Sie weiter