75% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-03-30
Zwei Brillen neu verglasen las
Es isch wirkli erfrischend, wenn en Firma iiberzeuegend reagiert, wenn etwas nid nach Plan lauft....Lesen Sie weiter
Wicki

Meistbewertete Bewertung

  2024-05-04
Neui Sunnebrill vor em Urlaub
Bevor ich in den Urlaub ging, habe ich noch schnell eine neue Sonnenbrille bei Eyeglass bestellt....Lesen Sie weiter
M. Fehr

Erfahrungen (4)

  (2)

 (1)

  (1)

  (0)

  (0)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Neui Sunnebrill vor em Urlaub

    Bevor ich in den Urlaub ging, habe ich noch schnell eine neue Sonnenbrille bei Eyeglass bestellt. Leider ist die Sonnenbrille jedoch nicht rechtzeitig vor dem Urlaub angekommen. Die Lieferzeit war eine echte Enttäuschung. Wer also schnell noch eine Sonnenbrille für den Urlaub braucht, sollte lieber ein paar Wochen im Voraus bestellen. Die Qualität scheint bisher in Ordnung zu sein.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Zwei Brillen neu verglasen lassen

    Es isch wirkli erfrischend, wenn en Firma iiberzeuegend reagiert, wenn etwas nid nach Plan lauft. Ich ha mini Gleitsichtbrille reklamiert, aber de Service, den ich erhalte ha, isch wirkli vorbildlich. Die telefonischi Beratig isch freundlich und kompetent gsi, und die Abwicklung vo de Reklamation isch reibiglos verlaufe. Es isch genau das, was me sich wunsch, wenn me en Beschwerd het. Ich bin beeindruckt vo de Professionalität und em Engagement vom Team vo Eyeglass24.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Brille bestellt

    I ha kürzlich e Brille bi Eyeglass24 bstellt und bi sehr zfriede mit em Service gsi. D Bestellig isch glatt laufe und ich ha regelmässig über de Status informiert gschii. De Kundeservice isch äusserst hüüfzaam gsi und het alli mini Froge professionell und schnäll bsantwortet. D Brille, wo ich becho ha, entspricht genau mine Erwartige und sitzt perfekt. Ich bi wirklich beeindruckt vo dr Qualität vo de Gläser und em Rahme. Insgsamt e fantastischi Erfahrig und ich chan Eyeglass24 nume wärmstens empfehle.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Brille mit Gleitsichtgläsern

    Als langjährige Kundin vo Eyeglass24 han i i dr Vergangeheit immer d'hohe Qualität und den exzellente Service gschätzt. Leider han i festgstellt, dass sich i dr letzte Ziitiges zum Negativer veränderet het. Obwohl de Herr Wohlgemuth sehr engagiert isch, scheint er ufgrund vo vordefinierte Absprache nüme de erstklassige Service biite z'können, wie mer gwöhnt gsi isch. Früener het's Rückrufe geh, telefonischi Beratunge und immer e Lösung für alli Anligge geh. Mer het sich echt guet ufg'hobe gfüehlt, fascht wie bi ere lokale Optiker. Das isch bedauerlicherwiis nümm de Fall. Aarüef werde nümme beantwortet, sälbst bi Beschwäere und dringende Ahfrage. Alles mues jetzt per E-Mail klärt werde, was zu Missverständnisse fiert und häufigs Nafroge erforderet. Min Brillengestell isch beschädigt worde, doch i ha kai Berichtigung becho. Zwar isch das Problem schlussendlich behobe worde und e Ustusch dürchgführt, aber ausschliesslich über E-Mail. Die 100-tägige Rückgabegarantie, die beworbe wird und i de AGBs festglegt isch, scheint jetzt nümm z'gälte. Mini Gläser passe nümm zu 100 Prozent, womit i nümm sicher Auto fahre chan. Früener isch d'Zfriedeheit vo de Kundene oberschte Priorität gsi, daher sind solchi Probleme im Rahme vo Rückgabegarantie problemlos gelöst worde. Jetzt wird lediglich e 35%iger Rabatt für e neui Bestellig a'g'bote. Bi Ahfrage zur Garantie, bechumme i erscht kei Antwort und schliesslich nur e läppische Erwähnig vo de Kulanzregelung. Die eigentlichi Garantie wird ignoriert. Bedauerlicherwiis werd i kei wiitere Bestellige ufgäh, wenn de Service nümm verbesseret und die AGBs nümm ig'haltet werde. I hät gern e zwoiti Brille verglasse lo und zuekünftigi Bestellige mit Gleitsichtgläser tätigt, aber unter de aktuelle Umständ isch das online nümm möglich. Jetzt sitz i do mit ere Brille im Wert vo 200 Franke, die nümm mine Anforderige entspricht, und muess mi gzwunge gseh, rechtlichi Schritte i'z'leite. Isch das wirklich d'Verständnis vo de Kundez'friedeheit? A dere Stell wird am falsche Endi gsopart. D'Gäld wär besser bei em lokale Optiker a'glegt gsi. I cha nur jedem davon abrorde, do z'bestelle. Es sorgt nur für Ärger. Es isch wirklich schad z'seh, wie eimol e großartigs Unternehmen so abbaue wird. I hoffe, dass d'Geschäftsleitung das zur Kenntnis nimmt.


Anderen haben sich auch angesehen