
Santander Consumer Bank erfahrungen
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Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Endlich wieder Ruhe
"hoffentlich isch alles ok. Vor Woche het's scho e Login-Drama gha, Passwort verfaule, Zuesperrig und so. Hüt isches aber anders gange: de Supp..."
Lieber nöd
"nöd empfehlenswert. Ha's vor e paar Woche chli usprobiert, einisch gluschtig. Erscht gseh: Website zwängt Cookies a, kei Impressum, und sofort..."
Kontoeröffnung
"Der ganze Prozess vom Kontoöffne het super chaotisch und unorganisiert ghaft. Nach de Legitimation mit webID, muessi trotzdäm en Formular usdrucke ..."
Erfahrungen (76)
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Lieber nöd
2 erfahrungen
nöd empfehlenswert. Ha's vor e paar Woche chli usprobiert, einisch gluschtig. Erscht gseh: Website zwängt Cookies a, kei Impressum, und sofort chaotisch viele E-Mails us wechselnde Absender. Blockiere bringt nüt. Fühlt sich a, wie wenn Dätä vo dubiose Firma verkauft worde sind. Bin scho chli verärgert. Würd's no emol überlege bevor i öppis dervo nim.
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Lieber nöd
nöd empfehlenswert. Ha's vor e paar Woche chli usprobiert, einisch gluschtig. Erscht gseh: Website zwängt Cookies a, kei Impressum, und sofort chaotisch viele E-Mails us wechselnde Absender. Blockiere bringt nüt. Fühlt sich a, wie wenn Dätä vo dubiose Firma verkauft worde sind. Bin scho chli verärgert. Würd's no emol überlege bevor i öppis dervo nim.
Gäll, erschreckt hani gsi
4 erfahrungen
jo, das het funktioniert. Service isch nüchtern und schnörkellos, und es passt jetzt. Nöd perfekti Konditione, aber im Alltag echli zfriede, ehrlech gseit.
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Gäll, erschreckt hani gsi
jo, das het funktioniert. Service isch nüchtern und schnörkellos, und es passt jetzt. Nöd perfekti Konditione, aber im Alltag echli zfriede, ehrlech gseit.
Zfriede mit Deckig, nid mit Service
21 erfahrungen
i ha d'Unterlage scho fünffach gschickt, s'letzti Mal am 2. Auguscht, und immer tönt's 'in zwei Woche' (ja klar). Hotline is schnippisch und wirkli unhelpful, het kei Plan. Das stresst, vor allem wenn mer uf schnälli Antwort zählt. Fürs Produkt meh meh chli Zufriedenheit, aber Service mies.
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Zfriede mit Deckig, nid mit Service
i ha d'Unterlage scho fünffach gschickt, s'letzti Mal am 2. Auguscht, und immer tönt's 'in zwei Woche' (ja klar). Hotline is schnippisch und wirkli unhelpful, het kei Plan. Das stresst, vor allem wenn mer uf schnälli Antwort zählt. Fürs Produkt meh meh chli Zufriedenheit, aber Service mies.
Endlich wieder Ruhe
22 erfahrungen
hoffentlich isch alles ok. Vor Woche het's scho e Login-Drama gha, Passwort verfaule, Zuesperrig und so. Hüt isches aber anders gange: de Support het mi zruckgruefe, het öppis bi ne Kolleg gfunde und innert 10 Minute alles wieder freigschaltet. Ich han mängisch schlechte Erfahige mit andere Banken – drum het mi die schnälli und pragmatisch Lösig echt überrascht. Endlich kon i d Überwiesige mache, und das gfreut mi.
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Endlich wieder Ruhe
hoffentlich isch alles ok. Vor Woche het's scho e Login-Drama gha, Passwort verfaule, Zuesperrig und so. Hüt isches aber anders gange: de Support het mi zruckgruefe, het öppis bi ne Kolleg gfunde und innert 10 Minute alles wieder freigschaltet. Ich han mängisch schlechte Erfahige mit andere Banken – drum het mi die schnälli und pragmatisch Lösig echt überrascht. Endlich kon i d Überwiesige mache, und das gfreut mi.
Schnäll und hilfsbereit
21 erfahrungen
I ha mi vor em Umzug entschide, wäge Rückeschmerzen und weil ich scho mau e schlechte Erfahrung mit ere anderi Bank gha han — drum brucht i öppis zuverlässiges. D'Mitarbeitende si richtig freundlich und hilfsbereit, per Mail und am Schalter hesch immer öppis z'erwarten. D'Dokumente und di Karte sind schnell gschickt worde, Lieferung inner paar Täg, das het mir gholfe. Online-Banking isch bi vilne Modellä gratis, nur s'Tageslimit vo 5'000 € isch läck, für meh muess mer i d'Filiale, für 1.50 wird's okay erledigt. Ich bi eifach zfride und würd sie empfäle.
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Schnäll und hilfsbereit
I ha mi vor em Umzug entschide, wäge Rückeschmerzen und weil ich scho mau e schlechte Erfahrung mit ere anderi Bank gha han — drum brucht i öppis zuverlässiges. D'Mitarbeitende si richtig freundlich und hilfsbereit, per Mail und am Schalter hesch immer öppis z'erwarten. D'Dokumente und di Karte sind schnell gschickt worde, Lieferung inner paar Täg, das het mir gholfe. Online-Banking isch bi vilne Modellä gratis, nur s'Tageslimit vo 5'000 € isch läck, für meh muess mer i d'Filiale, für 1.50 wird's okay erledigt. Ich bi eifach zfride und würd sie empfäle.
Hotline-Chaos bi mir
2 erfahrungen
d'Lieferig vo Briefe/Unterlage het scho mol nid pünktlich funktionirt, drum bruuch i die Adresse i Alltag für Rechnige und Pakete. Nervig, aber es goht irgendwie trotzdem, mit Müeh halt.
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Hotline-Chaos bi mir
d'Lieferig vo Briefe/Unterlage het scho mol nid pünktlich funktionirt, drum bruuch i die Adresse i Alltag für Rechnige und Pakete. Nervig, aber es goht irgendwie trotzdem, mit Müeh halt.
Langsamschritt, au öppis guets
1 erfahrungen
nö, nöd scho wieder. E Kollegin hät mi eigentli erst uf die Bank aufmerksam gmacht, sie het gseit „isch ganz ok“. Zuerst bi i sehr skeptisch gsi — 6 Woche warte uf d’Autofinanzierungs-Auszüüg, angeruefe, i de Filiale gsi, Mails gschickt, hot alles nüt bracht. Das isch frustrierend gfühlt, Papier überall, s’Herz pocht, Deadline am Türschwelle. Irgendwenn hani no einisch i dä E‑Banking-Dokumente glugt (d’Kolle gseit dänn) und tatsächlich: PDF isch do gsi. Runterglade, ausgedruckt, Fertig. Jo, chli chaotisch, aber zum Schluss hät’s funktioniert.
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Langsamschritt, au öppis guets
nö, nöd scho wieder. E Kollegin hät mi eigentli erst uf die Bank aufmerksam gmacht, sie het gseit „isch ganz ok“. Zuerst bi i sehr skeptisch gsi — 6 Woche warte uf d’Autofinanzierungs-Auszüüg, angeruefe, i de Filiale gsi, Mails gschickt, hot alles nüt bracht. Das isch frustrierend gfühlt, Papier überall, s’Herz pocht, Deadline am Türschwelle. Irgendwenn hani no einisch i dä E‑Banking-Dokumente glugt (d’Kolle gseit dänn) und tatsächlich: PDF isch do gsi. Runterglade, ausgedruckt, Fertig. Jo, chli chaotisch, aber zum Schluss hät’s funktioniert.
Schalterglanz und Stillstand
19 erfahrungen
en Kollege het mer die Bank empfählä, drum han i s Online-Konto gmacht. Es het aber sechs Tag bruucht bis öpis sichtbar gsi isch — und nur 5000 am Tag überziehbar, trotz Giro bi dere Bank. Also ab id Filiale, kei Kundschaft, Mitarbeiterin allei, sie luegt mir wortlos zue wie i usfüllt — hani um Hilf bittet? Ja, kurz. Antwort? Stille. Irgendwenn han i s Konto vor Ort kündigt und mis Geld wo anders parkiert. Isch chli traurig und au lächerlich, fast wie e Wettbewerb i Untätigkeit. Kundeservice: ka Energie. Lieferung vo de Leistung: langsam und unpersönlich.
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Schalterglanz und Stillstand
en Kollege het mer die Bank empfählä, drum han i s Online-Konto gmacht. Es het aber sechs Tag bruucht bis öpis sichtbar gsi isch — und nur 5000 am Tag überziehbar, trotz Giro bi dere Bank. Also ab id Filiale, kei Kundschaft, Mitarbeiterin allei, sie luegt mir wortlos zue wie i usfüllt — hani um Hilf bittet? Ja, kurz. Antwort? Stille. Irgendwenn han i s Konto vor Ort kündigt und mis Geld wo anders parkiert. Isch chli traurig und au lächerlich, fast wie e Wettbewerb i Untätigkeit. Kundeservice: ka Energie. Lieferung vo de Leistung: langsam und unpersönlich.
Mini Geduldsprobe bi de Bank
13 erfahrungen
am meiste stört mi, dass i no nie selber i min Online-Konto chann iilogge, und das isch halt eifach unbequem im Alltag — Lohn, Rechige, schnäll kurz schauä, alles mit Umständ. I han dauers mal angeruft, aber mau antwortet öppelets nume wenn grad kei andere am Telefon hockt, oder wenn me Glück het. Diine Termine chömed erscht nach Wochen, das isch langsam lästig, vor allem wenn me öppis dringen het. Positiv isch, dass i bi mim letzte Aaschou in de Filiale e paar sehr fründlichi Mitarbeiterinne gseh han — richtig nett, das het echli Muet gmacht. Aber die Filiale het würkli wenig Personal, ständig isch öppis am Läufä und s’Personal isch am Telefone, drum wird me als Kunde manchmal vergässe, das nervt. I bruch die Bank fürs tägliche Zahltäge, für E-Rechnige und fürs Lohnkonto — drum isch Zuverlässigkeit wichtig für mi. Es git chli Hoffnig, aber insgesamt han i meh Respekt vor ehrliche, klare Infos als vor hohem Trompetenspiel.
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Mini Geduldsprobe bi de Bank
am meiste stört mi, dass i no nie selber i min Online-Konto chann iilogge, und das isch halt eifach unbequem im Alltag — Lohn, Rechige, schnäll kurz schauä, alles mit Umständ. I han dauers mal angeruft, aber mau antwortet öppelets nume wenn grad kei andere am Telefon hockt, oder wenn me Glück het. Diine Termine chömed erscht nach Wochen, das isch langsam lästig, vor allem wenn me öppis dringen het. Positiv isch, dass i bi mim letzte Aaschou in de Filiale e paar sehr fründlichi Mitarbeiterinne gseh han — richtig nett, das het echli Muet gmacht. Aber die Filiale het würkli wenig Personal, ständig isch öppis am Läufä und s’Personal isch am Telefone, drum wird me als Kunde manchmal vergässe, das nervt. I bruch die Bank fürs tägliche Zahltäge, für E-Rechnige und fürs Lohnkonto — drum isch Zuverlässigkeit wichtig für mi. Es git chli Hoffnig, aber insgesamt han i meh Respekt vor ehrliche, klare Infos als vor hohem Trompetenspiel.
Verwirrt vom Kontowechsel
1 erfahrungen
muess s'Konto wo anders eröffne. Bin froh dass i das prüeft ha, für üsi monatlige Buchhaltig isches e richtige Baustell und z'viel Umständ.
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Verwirrt vom Kontowechsel
muess s'Konto wo anders eröffne. Bin froh dass i das prüeft ha, für üsi monatlige Buchhaltig isches e richtige Baustell und z'viel Umständ.
Cha nöd empfehle
1 erfahrungen
vo da an het alles uuf Warteschlange, immer nöchsti Schritt mehri Woche. Das Schlimmsti für mi sind d Telefonate gsi — drei bis viermol het i derselbe Sach und Unterlage nomol schicke müesse, d Hotline het oft abghängt oder Mitarbeiter händ kei Info gha und muesse wieder abkläre. Zwei Mol si mir 25 Franken in Rechnung gstellt worde für mysteriosi Dokumente — das het mi richtig irritiert. Ich ha jetzt de Kredit immer no, zahle brav, aber Name isch nid ändert und d richtige Papiere chömed nöd. Emotional: es macht müed und ärgerlech, aber i bi nöd komplett verzweiflet. Wenn du kurz und effizient wotsch, würdi das lieber nid empfählä; wenn dir Geduld händ, chasch es versueche. Kurz: gueti Online-Erschtimpression, aber schlaffi Nachbetreuung, vor allem am Telefon. Mir hets z vill Ziit und Nerven koschtet.
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Cha nöd empfehle
vo da an het alles uuf Warteschlange, immer nöchsti Schritt mehri Woche. Das Schlimmsti für mi sind d Telefonate gsi — drei bis viermol het i derselbe Sach und Unterlage nomol schicke müesse, d Hotline het oft abghängt oder Mitarbeiter händ kei Info gha und muesse wieder abkläre. Zwei Mol si mir 25 Franken in Rechnung gstellt worde für mysteriosi Dokumente — das het mi richtig irritiert. Ich ha jetzt de Kredit immer no, zahle brav, aber Name isch nid ändert und d richtige Papiere chömed nöd. Emotional: es macht müed und ärgerlech, aber i bi nöd komplett verzweiflet. Wenn du kurz und effizient wotsch, würdi das lieber nid empfählä; wenn dir Geduld händ, chasch es versueche. Kurz: gueti Online-Erschtimpression, aber schlaffi Nachbetreuung, vor allem am Telefon. Mir hets z vill Ziit und Nerven koschtet.
Auto-Leasing
11 erfahrungen
I ha es Auto über d' Bank glost, aber de Service ab em Afahrt isch katastrophal gsi. Das Auto isch 2 Mönet lang ohni irgende Nachricht ned abgholt worde und au ned abgmeldet. Erst über e halbs Jahr später ha i es Telefonat übercho, dassi en Endabrechnig vo 3.005 € sofort überwiese mues. De ganze Prozess isch enttüschtig gsi und de Service isch stark z wünsche übrig bliibe.
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Auto-Leasing
I ha es Auto über d' Bank glost, aber de Service ab em Afahrt isch katastrophal gsi. Das Auto isch 2 Mönet lang ohni irgende Nachricht ned abgholt worde und au ned abgmeldet. Erst über e halbs Jahr später ha i es Telefonat übercho, dassi en Endabrechnig vo 3.005 € sofort überwiese mues. De ganze Prozess isch enttüschtig gsi und de Service isch stark z wünsche übrig bliibe.
Min Chäuf woor en finanzielle Beratig.
1 erfahrungen
Ich war bei der Santander Consumer Bank und war mega enttäuscht. Obwohl ich schon oft in der Bank war, fühlte ich mich dort wie ein Kleinkrimineller behandelt. Die Beschwerdestelle hat von mir mehr Verständnis für die Verhältnisse der Angestellten erwartet - nicht einmal eine Entschuldigung. Das war absolut inakzeptabel!
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Min Chäuf woor en finanzielle Beratig.
Ich war bei der Santander Consumer Bank und war mega enttäuscht. Obwohl ich schon oft in der Bank war, fühlte ich mich dort wie ein Kleinkrimineller behandelt. Die Beschwerdestelle hat von mir mehr Verständnis für die Verhältnisse der Angestellten erwartet - nicht einmal eine Entschuldigung. Das war absolut inakzeptabel!
Min Konto
15 erfahrungen
Mini Erfahrig mit dere Bank isch ech schlimm gsii. Ich ha probiert mini Raächig z'überwiese und es het eifach ned funkzioniert. Dr Servic isch ganz schlecht und s'Mitarbeiter sind mega unfreundlich gsii. Am Endi ha ich mini Raächig no immer ned übercho und jetzt mues ich no Schuld zahle, obwohl das ned min Fault isch. Eifach mega frustrierend!
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Min Konto
Mini Erfahrig mit dere Bank isch ech schlimm gsii. Ich ha probiert mini Raächig z'überwiese und es het eifach ned funkzioniert. Dr Servic isch ganz schlecht und s'Mitarbeiter sind mega unfreundlich gsii. Am Endi ha ich mini Raächig no immer ned übercho und jetzt mues ich no Schuld zahle, obwohl das ned min Fault isch. Eifach mega frustrierend!
Sache mit der Kreditkarte
18 erfahrungen
I ha probiert, Hilf für mini Problem mit eme Kreditkarte z'übercho, aber de Kundenservice het mich eifach ignoriert. I wart scho wuche lang uf ne Antwort und niemert nimmt sich drum a mir z'helfe. Abe erstaunlicherwiis hebbe si kei Problem damit, mini monatliche Rate abz'zieh. Es isch echt zum grusse, dass so Bankene no dörfe bestah. Das müesst bestimmt de Verbraucherschutz meldet werde!
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Sache mit der Kreditkarte
I ha probiert, Hilf für mini Problem mit eme Kreditkarte z'übercho, aber de Kundenservice het mich eifach ignoriert. I wart scho wuche lang uf ne Antwort und niemert nimmt sich drum a mir z'helfe. Abe erstaunlicherwiis hebbe si kei Problem damit, mini monatliche Rate abz'zieh. Es isch echt zum grusse, dass so Bankene no dörfe bestah. Das müesst bestimmt de Verbraucherschutz meldet werde!
Einkäufe
21 erfahrungen
Minii Erfahrung mit der Bank isch enttüüschtig gsi. D'Datenbank scheint altmodisch z'si und Änderige a de Bankverbindige stelle e Herausforderig da. De Kundeservice isch nid hüüflich gsi und het nid adequat uf Froge reagiert. D'Kommunikation über's Kontaktformular het zu Missverständnisse gführt und isch frustrierend gsi. Ig cha leider die Bank nid witerempfehle.
Detailed Ratings
Einkäufe
Minii Erfahrung mit der Bank isch enttüüschtig gsi. D'Datenbank scheint altmodisch z'si und Änderige a de Bankverbindige stelle e Herausforderig da. De Kundeservice isch nid hüüflich gsi und het nid adequat uf Froge reagiert. D'Kommunikation über's Kontaktformular het zu Missverständnisse gführt und isch frustrierend gsi. Ig cha leider die Bank nid witerempfehle.
Meine Finanzierung
16 erfahrungen
Min Erfahrig mit dere Bank isch enttüsched gsi. Die Zinse sind viel z'hoched gsi und d'Mitarbeiter sind extrem unfreundlich und inkompetent gsii. I ha scho zäh Mol adele, um mini Kontoüsug z'becho, aber ha sie immer no nid erhalte. Ich rate uf jedem Fall dervo ab, mit dere Bank Geschäft z'mache.
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Meine Finanzierung
Min Erfahrig mit dere Bank isch enttüsched gsi. Die Zinse sind viel z'hoched gsi und d'Mitarbeiter sind extrem unfreundlich und inkompetent gsii. I ha scho zäh Mol adele, um mini Kontoüsug z'becho, aber ha sie immer no nid erhalte. Ich rate uf jedem Fall dervo ab, mit dere Bank Geschäft z'mache.
Chasch es Auto leasen
14 erfahrungen
Ich han en Auto gläaset, aber de Service isch mega schlächt gsi. Das Auto isch wochenlang nid abgholt worde und ich han kei Nachricht bekonnt. Nach em halbe Johr het eso en Anruf cho, mir müssen über 3'000 CHF sofort überwiese. So en schlechte Service, echt enttüschend.
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Chasch es Auto leasen
Ich han en Auto gläaset, aber de Service isch mega schlächt gsi. Das Auto isch wochenlang nid abgholt worde und ich han kei Nachricht bekonnt. Nach em halbe Johr het eso en Anruf cho, mir müssen über 3'000 CHF sofort überwiese. So en schlechte Service, echt enttüschend.
Meine Echtzeit-Überweisung in der Filiale
1 erfahrungen
Ich ha mich entschide, en Echtzit-Überwiesig inere Filiale z mache und bi zfriede gsi mit em Service. Es het zwar chli gedauert (ungefähr 3 Stunde), bis s Geld bi de Empfänger acho isch, aber ich ha mich gfreut, dass s Transaktion erfolgreich gsi isch, besunders bieme höcher Betrag. Über alli gsait bin ich mit em Erfahrig zfriede gsi.
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Meine Echtzeit-Überweisung in der Filiale
Ich ha mich entschide, en Echtzit-Überwiesig inere Filiale z mache und bi zfriede gsi mit em Service. Es het zwar chli gedauert (ungefähr 3 Stunde), bis s Geld bi de Empfänger acho isch, aber ich ha mich gfreut, dass s Transaktion erfolgreich gsi isch, besunders bieme höcher Betrag. Über alli gsait bin ich mit em Erfahrig zfriede gsi.
Termin bei Herrn Ahlmawi
47 erfahrungen
Miner Erfahrig bi mine Termin mit em Herr Ahlmawi isch echt positiv gsi. Er isch nid nume super fründlich gsi, sondern au äußerst entgägekommend. Er het mir bi mine Uftrag sofort und ganz zfriedestellend ghulfe. Ich cha Herrn Ahlmawi und si Dienscht nur wärmstens witerempfehle.
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Termin bei Herrn Ahlmawi
Miner Erfahrig bi mine Termin mit em Herr Ahlmawi isch echt positiv gsi. Er isch nid nume super fründlich gsi, sondern au äußerst entgägekommend. Er het mir bi mine Uftrag sofort und ganz zfriedestellend ghulfe. Ich cha Herrn Ahlmawi und si Dienscht nur wärmstens witerempfehle.
Über Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank AG wurde 1957 gegründet und konzentriert sich auf die Vergabe von Krediten an Privatkunden. Die Bank wurde Ende der 1980er Jahre von der spanischen Banco Santander übernommen und ist eine Tochtergesellschaft von Banco Santander. Die Bank ist international in mehr als 40 Ländern tätig und eine der größten Banken der Welt. Mit dem BestCredit bietet Santander einen einfachen und schnellen Kreditantragsprozess an. Die Zinssätze sind fest und ändern sich während der Kreditlaufzeit nicht. Kunden profitieren von gleichbleibenden Monatsraten und schneller Auszahlung des Kreditbetrags. Der Kundensupport steht sieben Tage die Woche zur Verfügung.
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Letzte Aktualisierung: 20. November 2025



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