Santander Consumer Bank - Gesamtbewertung basierend auf 69 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (69)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Auto-Leasing
I ha es Auto über d' Bank glost, aber de Service ab em Afahrt isch katastrophal gsi. Das Auto isch 2 Mönet lang ohni irgende Nachricht ned abgholt worde und au ned abgmeldet. Erst über e halbs Jahr später ha i es Telefonat übercho, dassi en Endabrechnig vo 3.005 € sofort überwiese mues. De ganze Prozess isch enttüschtig gsi und de Service isch stark z wünsche übrig bliibe.
Min Chäuf woor en finanzielle Beratig.
Ich war bei der Santander Consumer Bank und war mega enttäuscht. Obwohl ich schon oft in der Bank war, fühlte ich mich dort wie ein Kleinkrimineller behandelt. Die Beschwerdestelle hat von mir mehr Verständnis für die Verhältnisse der Angestellten erwartet - nicht einmal eine Entschuldigung. Das war absolut inakzeptabel!
Min Konto
Mini Erfahrig mit dere Bank isch ech schlimm gsii. Ich ha probiert mini Raächig z'überwiese und es het eifach ned funkzioniert. Dr Servic isch ganz schlecht und s'Mitarbeiter sind mega unfreundlich gsii. Am Endi ha ich mini Raächig no immer ned übercho und jetzt mues ich no Schuld zahle, obwohl das ned min Fault isch. Eifach mega frustrierend!
Sache mit der Kreditkarte
I ha probiert, Hilf für mini Problem mit eme Kreditkarte z'übercho, aber de Kundenservice het mich eifach ignoriert. I wart scho wuche lang uf ne Antwort und niemert nimmt sich drum a mir z'helfe. Abe erstaunlicherwiis hebbe si kei Problem damit, mini monatliche Rate abz'zieh. Es isch echt zum grusse, dass so Bankene no dörfe bestah. Das müesst bestimmt de Verbraucherschutz meldet werde!
Minere bestellung
Was für en Schiiß, sitzet jetzt scho 3 Wuche nachem Bestelle und nach 3 mängele Nachbestelle isch no immer nüt cho. S'isch zum Kotine, dass mer so lang uf minere Bestellung muess warte, und au de Servic isch mega schlächt. Einfach en grosse Enttüschig.
Einkäufe
Minii Erfahrung mit der Bank isch enttüüschtig gsi. D'Datenbank scheint altmodisch z'si und Änderige a de Bankverbindige stelle e Herausforderig da. De Kundeservice isch nid hüüflich gsi und het nid adequat uf Froge reagiert. D'Kommunikation über's Kontaktformular het zu Missverständnisse gführt und isch frustrierend gsi. Ig cha leider die Bank nid witerempfehle.
Meine Finanzierung
Min Erfahrig mit dere Bank isch enttüsched gsi. Die Zinse sind viel z'hoched gsi und d'Mitarbeiter sind extrem unfreundlich und inkompetent gsii. I ha scho zäh Mol adele, um mini Kontoüsug z'becho, aber ha sie immer no nid erhalte. Ich rate uf jedem Fall dervo ab, mit dere Bank Geschäft z'mache.
Chasch es Auto leasen
Ich han en Auto gläaset, aber de Service isch mega schlächt gsi. Das Auto isch wochenlang nid abgholt worde und ich han kei Nachricht bekonnt. Nach em halbe Johr het eso en Anruf cho, mir müssen über 3'000 CHF sofort überwiese. So en schlechte Service, echt enttüschend.
Meine Echtzeit-Überweisung in der Filiale
Ich ha mich entschide, en Echtzit-Überwiesig inere Filiale z mache und bi zfriede gsi mit em Service. Es het zwar chli gedauert (ungefähr 3 Stunde), bis s Geld bi de Empfänger acho isch, aber ich ha mich gfreut, dass s Transaktion erfolgreich gsi isch, besunders bieme höcher Betrag. Über alli gsait bin ich mit em Erfahrig zfriede gsi.
Mitarbeiter Herr Griessler und Herr Giersberg
Die zwei Mitarbetter, Herr Griessler und Herr Giersberg, biete üs en erschtklassige Service a. Sie sind super kompetent, fründlich und immer besorgt, dass d'Wünsch vo de Kunstkäufer erfüllt werde. Ich bin jedes Mal mega beeindruckt vo ihrem Iisatz und ihrer Professionalität. Ich fahre extra vo Remscheid nach Wuppertal, um ihre hervorragendi Dienscht in Anspruch z'neh. Danke viel Mau für ihre top Arbeit!
Termin bei Herrn Ahlmawi
Miner Erfahrig bi mine Termin mit em Herr Ahlmawi isch echt positiv gsi. Er isch nid nume super fründlich gsi, sondern au äußerst entgägekommend. Er het mir bi mine Uftrag sofort und ganz zfriedestellend ghulfe. Ich cha Herrn Ahlmawi und si Dienscht nur wärmstens witerempfehle.
Autofinanzierung
Mineri Erfahrig mit dr Autofinanzierig isch enttüschtig gsi. I han en Chredit für en Autokauf ufgnoh und en Versicherigsprämie für 4 Jahr abgschlosse, um mi vor Unfäll und so z'schütze. Nach Ablauf vo de 4 Jahr wird aber immer no fleissig abghebe, obwohli scho mehrmol per Brief und E-Mail um e Änderig bitte ha. Leider het's kei Reaktion vo dr Bank geh. I fühle mi abgockt und cha Santander ned wiiterempfehle.
Leasing-Erfahrung
I ha min Anerzeli mit dr Leasing-Bank as seer schlächt gfunde. D Kommunikation isch mega schwierig gsi, will se kaum z erreiche gsi sind und uuf Afrage kei Antwort geh i drücke hend. Außerdem hend si falschi Informatione uf ihre Brief gschriebe und heid kei Adressänderige beachtet. D Bestellung vo "Experte", wo falschi Expertise erstelle, isch nid akzeptabel gsi. Und der Umgang mit Inkasso-Unternehme für d Fahrzeugabholig isch unangenehm gsi. Dass si Zahlige ignoriere und Mahnige schicke sind enttüschend gsi.
Finanzgeschäfte
D'Firma het total versagt bi mine Anfröge zu mim Konto. Kei Reaktion sit Woche, obwohl ich dringendi Problem ha. Es isch e Frechheit, wie do mit de Chunde umgange wird. Die monatliche Kreditkartezahlige werde abgheit, aber uf Hilf cha me nid zähle. Absolut enttüschtig.
Autokredit-Versicherung
Salü zäme, ich han für mis Auto en Kreditufnahm es Versicherigspaket abgschlosse, wo Unfäll oder so abdeckt. Jetzt sind d'4 Jahr verbi und sie ziehnd immerno Geld i, ohni änderig. Ich han Brief und Mails gschickt, aber kei Antwort becho. Das isch echt nid cool und ich fühl mich verarscht. Ich wür euch abratte, mit ihre z'arbeite.
Min Kontoeröffnungserlebnis
Mir schtiil empfähle allne, en groosse Boge um dä Bank z'mache. Si sind total überforderet und arrogant. Bi dä Bank hani nu nie so e schlechts Kunndererfahrig gmacht. D Mitarbeitende sind unfründlich und unprofessionell, d Prozesä sind langsam und ineffizient und d Gebüäre sind unverschämt hoch. Ich rate allne ab, mit dere Bank z'gschäfte.
Change of Bank Details
Also ich wollt min Bankkonto ändere, aber das isch eifach en riesege Durcheinander da! Es schiint, dass sie uralt Daten für immer behalte und se nie aktualisiere. De Kundendienst isch eifach en Witz. Es schiint, dass es fast unmöglich isch, Bankdetails da z'ändern. Email oder Nachrichte dur de Kontaktformular werde entweder ignoriert oder falsch verstande. Unbedingt Brief mit Erhaltungsbeschtötig schicke, sonscht chöme sie eifach nie a!
Online Kreditanfrage
Hani online es Darlehen gfragt und nur Stress gha. Immer wieder müendi mi bi dr Bank mäude, es isch en zweiite Darlehensnehmer verlangt worde, min Maa müendi sich id Stirn zieh und am Endi isch mer sogar no en Lüge ufgsetzt worde. Nöd mis Ding, mich mit so Dinge ruemzscho.
Girokonto Daten fehlen im Onlinebanking
Nachem e Telefonat wäg fehlender Date vor mim Girokonto, muesi 20 Minute inere Warteschlaufe wartä, nur um denn vo Mitarbeitär 1 z'höre, dass är nöd züständig isch. Nochmal 15 Minute Warteziit und Mitarbeitär 2 teilät mer mit, dass är au nöd züständig isch und wiest mi ah Mitarbeitär 1. Ehrlich gsait, wenns nöd so truurig wär, chönnt mär eigentlech en Comedy draus machä.
Meine Erfahrung mit dem Kundendienst
Im Dezember 2023 haan ech en Froog zu minem Kredit gstellt und e schnell und professionell Antwort bechunne. Die Mitarbetere ware sehr hilfsbereit und kompetent, was min Vertraue in d'Bank gstärkt het. E schätz es, wie effizient sie mini Aniliege bearbeitet hän und wie guet sie mich informiert hän.
Meistbewertete Bewertung
Kontoeröffnung
Lesen Sie weiter