nexible Erfahrungen
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Erfahrungen (57)
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Versicherung Mietwagen-SB-Schutz
I ha kürzlich bi öich e Versicherig für d'Selbstbeteiligig vo ere Mietwage abgschlosse. De ganz Prozess vom Online-Abschluss isch schnäll, korrekt und seriös verloffe. D'Vertragsunterlage sind vollständig gsi und d'Bestätigung isch direkt per E-Mail gschickt worde. Es isch beruhigend gsi z'wüsse, dass d'Versicherig vo ere renommierte Firma wie "ERGO" unterstützt wird. Obwohl ich glücklicherwiis kei Erfahrig mit ere Schadefall gmacht ha, bin ich trotzdem zfriede mit em Service, wo ihr aabietet. Es wär no es chlies Verbesserigsvorschlag, s'Datum für de Start vo de Versicherig chlin flexibler z'mache, zum Beispiel chönnt mer es scho es Monat im Voraus festlege. Insgesamt bin ich aber sehr zfriede und werd sicherlich eu Dienscht wiiterempfehle.
Mein Mietvertrag
I ha kei Zeitig gläse voere Versicherigsunternehme wo en Jahresversicherig ohni Sellbstbehalt für Reise aabietet. Wills in de nächschte Jahre vil unterwegs sii werde, ha ich mich entschiede, es Vertrag abzgschlosse. De Priis vo 206 Euro pro Jahr für en umfassendi Kranken- und Stornoversicherig het mi überzügt. Ich bi sehr zfriede mit em Kundenservice, wo schnäll und professionell uf mini Froge agtwortet het. Die Beschtellig und de Abschluss vom Vertrag si eifach und ohni grossi Züg gange. Die Lieferig voere Versicherigsunterlage isch au prompt und zverlässig gsi.
Versicherungspolice
Di widersprüchliche Angabe uf de Website im Verglich zu de Versicherigsbedingige bezüglich vom Versicherigsstart händ mi iizerscht verunsicheret. Es hätt gschiene, als ob die Website und die Versicherigsbedingige ned übereingstimmt händ, was zue Verwirrig gfröht hätt. Letztendlich hani de Versicherigsbedingige vertrauet, will die für mi gnauer und zueverlässiger usgseh händ. Es chönnti nützlich sii, die Website z aktualisiere, um solchi Missverständniss zvermeide.
Mietwagen-SB-Schutz-Versicherung
Ich ha grad es Mietwage-SB-Schutz Versicherig bi nexible abgschlosse. De Online-Uschluss isch schnell, korrekt und seriös gsi. Die Vertrags-Unterlage si sehr usführlich und guet verstendlich gsi, und d Bestätigung isch sofort per E-Mail verfiegbar gsi. Es beruhigt mi z wüsse, dass es renommierts Unternehmen wie "ERGO" hinger dere Versicherig stoot. Obwohl i no kei Erfahrig mit em Schadezfall gmacht ha, fühli mi guet abgsicheret.
Schadenmeldung und Schadensregulierung
Sehr schnell und einfach, en Schade z'mälde. Die Bearbeitig vom Schade und s'Ausgleiche vo de Rechnig hend au rasch und problemlos funktioniert. Ich bin echt beeindruckt vo de Effizienz und Professionalität vo de Crew.
Meine Versicherungsanspruch
I bi sehr enttüscht gsi vo de Leischtig, als i mis Flügeli muesst absage, will i nid flüge chönne wäge ere schwere Diagnose. Trotz em ärztliche Bewiis ha i weniger als es Dritteli vo de bezahlt Summe vo de Versicherig zrugg übercho. D Bearbeitigsziit het ca. drei Wuche gno, was i as inakzeptabel empfunde ha. Der Kundeservice het kei Erklärig für mich gha, was mich frustriert het. Es chliises Lichtblickli isch s' schnelli Zruggüberwiesig vo de Gält gsi. Wenn Sie witeri Frogge hend, stehe i gern zur Verfügig.
Kontonummer-Anforderung, IBAN, Ausfüllen
Als Kunde bi euch bin ich insgesamt zufrieden mit em Service gsi. Die Froog nach dr Kontonummer im Formular isch aber èberflüssig, will mit dr IBAN die nüme brucht wird. Zudem füert d Begrenzig uf 10 Ziffer uf Verwirrig, will in Österreich d Kontonummere 11-stellig sind. Das het s Ausfülle vom Formular unnötig verziögert. Ansonscht isch dr Prozess klar und kundeorientiert ufgleit gsi.
Meldung Schaden
Ich ha de Schade gmeldet und Föteli igreicht. Schon am nöchste Tag ha ich d Freigab zur Reparatur bechö. Zwei Tag nach em Reparatur isch mir per E-Mail gseit worde, dass d Rächnig minus Selbstbeteiligig beglich worde isch. Top - so sölls sii! Leider het's kei Termin bi de Partnerwerkstatt geh, aber dafür cha s Unternehmen nüüt.
Flug storniert wegen Krankheit
I bin echt truurig, dass min Flug abgsagt worde isch, willi krank worde bin, aber zum Glück han ich e chli Geld vom Versicherig zrugggcho. Es het e chli Zit brucht zum bearbeite und de Chundeservice het mirs ned so guet erkläre könne, aber immerhin han ich schnäll mini Refund kriegt. Wenn du no meh Froge hesch, frag mi doch y gärn.
Meine Versicherungsabwicklung
Die Abwicklung vo minere Versicherig isch glatt gange. Nach em Steischlag i de Windschutzschiibe ha ich de Schade gmoldet, Fotos gschickt und mini Auto i d'Werkstatt brocht. Das Auto isch schnell repariert worde und de Schade isch problemlos reguliert worde. Ich bin richtig zfriede mit dere Versicherig im Schadeafall.
Meine Versicherung
Es isch echt schad, aber mini Erfahrige mit de Kundeservice vo minere Versicherig sind echt enttüsched gsi. Trotz minere langjährige Treui und de hoohe Prämie wo ich scho lang zahle, hetts Problem geh mit em Einreichene vo em Versicherigsfall. De Telefondienst isch unprofessionell und beleidigend gsi. Ich ha mich respektlos behandle gfühlt und bin schockiert gsi über de Beleidigige, wo ich vo em Mitarbeiter müesse erträge. Es isch enttüsched, dass es Untrnehme mit em solche Ruf so herablassend mit sine Kundä umgeit. Ich cha leider die Versicherig nid witerempfehle.
Mini Versicherig cha mini SF Klass nöd übertrage und das scho im Monet
Mini Versicherig isch so schlächt! Sie cha kei Problem richtig löse und jetzt muess ich sogar en Anwalt inibizieh. Huufe sie nid eens? Das isch ech müetsam.
Kauf einer Versicherung
De Servic vo de Kundä isch enttüschend gsi, will druf d E-Mail kei Antwort cho isch und d Info schwer z'kriäge gsi sind. Es scheint fasch, als muesch e Advokat iischalte, um die gwünschte Info z'becho. Wäg dä Erfahrig würd ich dä Versicherig definitiv nöd witerempfehle.
Meine Enttäuschung im Telefonservice
Ich bin echt enttäuscht über de Telefonservice vo däm Unternehmen. Schon jahrelang bin ich en treue Kunde und zahle hohe Beträg, aber als ich en Versicherigsfau hend mache müsse, isch de Service alles andere als zfriedestellend gsi. Am Telefon bin ich vo enem Mitarbeiter namens H. beleidigt und herablassend behandle worde. Es isch schockierend und extrem unprofessionell gsi. Als zahlende Kunde erwarte ich Respekt und Hilf, nicht Beleidigunge und Ignoranz.
Kauf von Versicherungsvertrag
Ich bin wirklich enttäuscht von der schlechten Kundenbetreuung, die ich bei meiner Anfrage bezüglich meiner Versicherung erhalten habe. Die Bearbeitungszeit wurde nicht eingehalten und die Antwort war einfach nicht ausreichend. Es war offensichtlich, dass mir keine individuelle Beratung angeboten wurde, obwohl dies nicht explizit in den Versicherungsbedingungen angegeben war. Es war ironisch, dass die E-Mail mit einem Angebot für schnelle Hilfe per E-Mail endete, was überhaupt nicht dem Service entsprach, den ich bekommen habe. Ich fühle mich wirklich enttäuscht von diesem Missverständnis und hätte mir definitiv mehr Unterstützung gewünscht.
Gspannt uuf d'zuekunft
Di Erfahrige bi em Abschluss vo mim Vertrag sind echt easy gsi. Isch eifach gsi zum uffülle und d'Prämie sind fair im Verglich zu andere Optione. Ich bin gspannt, wie sich d'Versicherig zäigt, falls emol en Schadefall iitritt.
Autoversicherung fehlende SF Klasse Bestätigung
Nachdem ich meine Autoversicherung bei Nexible gekündigt hatte, haben sie meiner neuen Versicherung die SF-Klasse nicht bestätigt. Trotz mehrerer Anfragen und dem Einsenden der benötigten Dokumente haben sie das Problem nicht gelöst. Ihr Kundenservice war enttäuschend und wenig hilfreich in dieser Sache. Ich war wirklich enttäuscht von der mangelnden Professionalität. Ich werde in Zukunft vermeiden, wieder mit ihnen Geschäfte zu machen.
Unklare Informationen, kein Kundenservice
Ich bin mega enttüscht vo minere Erfahrig mit dere Firma gsi. De Kundeservice isch praktisch nid vorhande gsi und Informatione sind schwer zomene. I ha mehreri E-Mails gschribe und kei Antwort becho. Es scheint, als müsste mer rechtlichi Schritte iileite, um überhaupt e Antwort z'erhalte. Das isch inakzeptabel und ich werde sicher keni Empfehlige für dere Firma abgäh.
Min Abschlüss
De Abschluss isch ziemlich einfach und schnell gsi, es isch au uf d'AGB hingwiese worde und au upgeloaded. Hoffentlich geit's im Schadensfall au so easy, obwohl i hoffe, dass es ned zum Schadensfall chunt. Aber besser sicher si ;-)
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