Omio Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (60)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Kaufsupport für Fahrkarten
I bi nervös gsi, als i bemerkt han, dass i die falsche Termin gebucht han. Doch dankem super Kundesupport vo minem Berater, han i chönne schnell und eifach mini Fahrkartne ändere. Jorge O isch sogar no drübergange, um mer z'hälfe und mir alli Ueblässigkeite z'spause. I bi beeindruckt gsi vo sine Proffessionalität und em Verständnis für mini Situazion. Alles isch schnell und effizient abloufe und i han chönne beruhigt mi Reise fortsetze. I bin ech dankbar für d'grossartigi Unterstützig.
Incorrect date selection
I ha het ene Situation gha, woni us Versehe de falsche Datum für mini Reiseticketh gwiit hani. D Kundeservice-Team het mer ghulfe, die Ticketh z'korrigiere, aber es het zu ere Rückzahlig und emene neuen Kauf gfüehrt. Leider heti d Rückzahlig nöd sofort uf mim Bankkonto gseh, was es bitzli unpraktisch gmacht het. Ich würd dr Website empfehle, no en zusätzliche Verifikationschritt iizfiehre bevor mer d Kauft abgschliesst, um solchi Fähler z'verhüete.
Beschtelli im Holländische
Also, ich habe eine Bestellung im Online-Shop aufgegeben und es lief alles super, bis ich gemerkt habe, dass ich einen Fehler gemacht habe. Ich hatte mega Panik und dachte, ich kann nie mehr online etwas bestellen. Aber dann habe ich den Support angeschrieben und sie haben mir nicht nur einen Gutschein als Entschuldigung geschickt, sie haben mir sogar geholfen, meine Bestellung zu stornieren. Das hat mich mega glücklich gemacht. Vielen Dank!
E-Ticket retrieval
Ich ha mi E-Ticket versehentlich glöscht und bin i Panik grate. Zum Glück ha ich schnell em Kundenservice vo Omio en E-Mail gschickt und innerhalb vo Minute mein gebuchts Ticket bechon. De Service isch extrem effizient und fründlich gsi, und ich war beeindruckt vo de schnelle Reaktion. De ganzi Prozess isch glatt glaufe und ich konnte mi Reis ohni wiiteri Sorge antrete. Vielen Dank a s Team vo Omio für ihren üsär hervorragende Service!
Ticket bestellt
Ich ha scho öfters Tickets bstellt. Es lauft immer super, ohni Problem. Ich cha mich immer uf de Service verlasse. Gester ha ich sogar mit eme Mitarbechter telefoniert, de isch mega freundlich und hilfsbereit gsi.
Problème avec les billets
Ich ha grad ä Problem mit mine Tickets ka aber de Kundeservice isch mega schnell und freundlich gsi und het mir via App gantwortet. E rieses Dankeschön a Daysi für ihre wertvolli Hilf!
Fantastica esperienza di acquisto online
Ich ha e fantastischi Erfahrig mit em Service gmacht. Die Website isch eifach z'bediene gsi, d Buchig isch schnell und eifach gsi. D Kundendienst isch sehr professionell gsi und hilfsbereit, hett schnell uf mini Froge antwortet. D Lieferig isch schnell und pünktlich gsi. Ich empfehle däm Service wärmstens allne, wo e problemlose Online-Kaufs Erfahrig sueched.
Min Soscht uf Omio
Hristiyan isch de Hammer! I ha eifach e mega gueti Erfahrig gha met em Omio. Mini Reservation isch schnell und einfach gsii und au dr Service vo de Mitarbeitende isch abscholut top! Hristiyan het mer echt mega ghulfe und isch sehr freundlich gsi. Au dr Preis isch fair gsi und i ha absolut nüt z'bschwerde. Mini Tickets sind au schnell und ohne Problem acho.
Fehlende Tickets
I ha kürzlech das Problem gha, dass mini Tickets in dr Buchungsbestätigung gfehlt händ. Nachdem ich Wien-Györ und Györ-Wien bucht ha, ha ich bimärkt, dass nume die Rückfahrt-Tickets für Györ-Wien drin gsi sind. Für d'Hinfahrt vo Wien nach Györ händ komplett gfehlt. Natürlich bin ich erscht mol ärgeret gsi über dä Fehler, wo mir unnötige Stres bschert het.
Kauf von Tickets
Ich han Tickets kauft, mit dene mer nur es chlis Koffer hätted dürfe mitneh. Nachem Hilferuef het de Kundeservice vo Omio innerhalb vo wenige Stunde reagiert und hett die Tickets ohni Problem umgetauscht. Ich war sehr beeindruckt vom schnelle und effiziente Service, wo ich gha ha. Es isch echt selte so en guete Kundeservice und verdient grosses Lob.
Abgebrochene Flugbuchung
Ich han mi freut über d'raschi und fründliche Hilf, wo ich per E-Mail und Telefon übercho han. Mis Problem isch schnell und effizient glöst worde und d'Stornierig vo mine Flüg isch ohni Problem abgloufe.
Nieotrzymane bilety
Hani Tickets für d'Route Trondheim-Bodo kauft, s'Geld isch vo mim Konto abgebucht worde, aber ich ha kei Tickets oder Reservierungsbestätigung becho. Niemond beantwortet mini Froge und ich chan kei Informatione über mini Transaktion krege. Das isch inakzeptabel und unprofessionell!
Kauff in eignige Wört
I ha däfür gsorgt, dass minere Omio-Abbilig es Problem gä het. Si hend mir super ghulfe und min Tickets ohne grossi Zusatzgebühre umgtauscht.
Versehen falsches Datum ausgewählt
Ich war mit em Kundeservice zfridden, will sie mis Ticket korrigiere hei. S hät aber es Rückerstattig müesse mache und mir es neus Ticket verrechne. D Rückerstattig ha nöd sofort gseh, drum isch mis Bankkonto belastet worde. D Website chönnti mit emene extra Button vor em Kauf usgerüstet werde, wo di bitte no es Mal d Genaue Date überprüefe söllsch und dir ermöglicht, d Date z ändere, bevor du uf KAUFEN klicke. S isch nöd ganz klar gsi, weli Kaufi ig gmacht ha, und ig ha de Rückflug müesse korrigiere.
Zugbillette Birmingham - Euston
Der Zug vo Birmingham nach Euston isch pünktlich cho und d'App isch eifach z'bediene gsi. Es het aber ei Problem uf de Rückfahrt geh, wo aber vom Kundeservice guet behandle worde isch. Insgesamt bin ich mit em Service zufriede gsi.
Minäre Kauf ume Tickets
I ha mini Tickets kauft und schnell gmerkt, dass ich nur es chlises Kofferli hät mitnäh dürfe. Nachdem ich en Hilferuef ah Omio gschickt ha, hän sie innert paar Stund prompt reagiert und mir d'Tickets ohni Problem umtuschet. So en super Service findet me nöd alli Tag! Mega grossartig.
Bestellungshilfe
Schnell und freundlich Kundeservice! Auch wenn sie mir letztendlich nicht mit meinem Problem helfen konnten, haben sie mir trotzdem unterstützt, was nett von ihnen war. Ich bin wirklich zufrieden mit der Hilfe, die ich bekommen habe.
Fehlende Informationen
Nachdem ig versuecht ha, mini Wunschreis über die Wäbsite z buche, bin ig enttüscht gsi vo de ungnauen Informatione und de Fähle vo minere spezifische Reiserout iim Buechungssystem. Trotz ig d genaue Detail igä wo ig kei passend Optione gfunde ha und han mi letschtlend frustriert gfühlt. Es isch enttüschend gsi, dass dige ängezeigti Informatione nöd mit minere Suiche übereinstimmend hend und dass ig am Endi nöd im Stand gsi bin, d Buechung abzschliesse.
Erro de compra
I ha Billette für de Zug uf de falsche Datum kauft und han Müeh mit em Stornieru. Obwohl de Fehler bi mir liegt, macht mir d'fehle Reaktion vom Unternehmen und d'Problemi bi de Stornierig Frust. Ich ha scho meh als einmal versuecht, ihne z'kontaktiere, aber bis jetzt hani kei Lösig übercho.
Meistbewertete Bewertung
Kauf von Tickets
Lesen Sie weiter