Omio - Gesamtbewertung basierend auf 60 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (60)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Ticket bestellt
Ich ha scho öfters Tickets bstellt. Es lauft immer super, ohni Problem. Ich cha mich immer uf de Service verlasse. Gester ha ich sogar mit eme Mitarbechter telefoniert, de isch mega freundlich und hilfsbereit gsi.
Problème avec les billets
Ich ha grad ä Problem mit mine Tickets ka aber de Kundeservice isch mega schnell und freundlich gsi und het mir via App gantwortet. E rieses Dankeschön a Daysi für ihre wertvolli Hilf!
Abgebrochene Flugbuchung
Ich han mi freut über d'raschi und fründliche Hilf, wo ich per E-Mail und Telefon übercho han. Mis Problem isch schnell und effizient glöst worde und d'Stornierig vo mine Flüg isch ohni Problem abgloufe.
Nieotrzymane bilety
Hani Tickets für d'Route Trondheim-Bodo kauft, s'Geld isch vo mim Konto abgebucht worde, aber ich ha kei Tickets oder Reservierungsbestätigung becho. Niemond beantwortet mini Froge und ich chan kei Informatione über mini Transaktion krege. Das isch inakzeptabel und unprofessionell!
Kauff in eignige Wört
I ha däfür gsorgt, dass minere Omio-Abbilig es Problem gä het. Si hend mir super ghulfe und min Tickets ohne grossi Zusatzgebühre umgtauscht.
Versehen falsches Datum ausgewählt
Ich war mit em Kundeservice zfridden, will sie mis Ticket korrigiere hei. S hät aber es Rückerstattig müesse mache und mir es neus Ticket verrechne. D Rückerstattig ha nöd sofort gseh, drum isch mis Bankkonto belastet worde. D Website chönnti mit emene extra Button vor em Kauf usgerüstet werde, wo di bitte no es Mal d Genaue Date überprüefe söllsch und dir ermöglicht, d Date z ändere, bevor du uf KAUFEN klicke. S isch nöd ganz klar gsi, weli Kaufi ig gmacht ha, und ig ha de Rückflug müesse korrigiere.
Zugbillette Birmingham - Euston
Der Zug vo Birmingham nach Euston isch pünktlich cho und d'App isch eifach z'bediene gsi. Es het aber ei Problem uf de Rückfahrt geh, wo aber vom Kundeservice guet behandle worde isch. Insgesamt bin ich mit em Service zufriede gsi.
Minäre Kauf ume Tickets
I ha mini Tickets kauft und schnell gmerkt, dass ich nur es chlises Kofferli hät mitnäh dürfe. Nachdem ich en Hilferuef ah Omio gschickt ha, hän sie innert paar Stund prompt reagiert und mir d'Tickets ohni Problem umtuschet. So en super Service findet me nöd alli Tag! Mega grossartig.
Bestellungshilfe
Schnell und freundlich Kundeservice! Auch wenn sie mir letztendlich nicht mit meinem Problem helfen konnten, haben sie mir trotzdem unterstützt, was nett von ihnen war. Ich bin wirklich zufrieden mit der Hilfe, die ich bekommen habe.
Kaufsupport für Fahrkarten
I bi nervös gsi, als i bemerkt han, dass i die falsche Termin gebucht han. Doch dankem super Kundesupport vo minem Berater, han i chönne schnell und eifach mini Fahrkartne ändere. Jorge O isch sogar no drübergange, um mer z'hälfe und mir alli Ueblässigkeite z'spause. I bi beeindruckt gsi vo sine Proffessionalität und em Verständnis für mini Situazion. Alles isch schnell und effizient abloufe und i han chönne beruhigt mi Reise fortsetze. I bin ech dankbar für d'grossartigi Unterstützig.
Fantastica esperienza di acquisto online
Ich ha e fantastischi Erfahrig mit em Service gmacht. Die Website isch eifach z'bediene gsi, d Buchig isch schnell und eifach gsi. D Kundendienst isch sehr professionell gsi und hilfsbereit, hett schnell uf mini Froge antwortet. D Lieferig isch schnell und pünktlich gsi. Ich empfehle däm Service wärmstens allne, wo e problemlose Online-Kaufs Erfahrig sueched.
Fehlende Informationen
Nachdem ig versuecht ha, mini Wunschreis über die Wäbsite z buche, bin ig enttüscht gsi vo de ungnauen Informatione und de Fähle vo minere spezifische Reiserout iim Buechungssystem. Trotz ig d genaue Detail igä wo ig kei passend Optione gfunde ha und han mi letschtlend frustriert gfühlt. Es isch enttüschend gsi, dass dige ängezeigti Informatione nöd mit minere Suiche übereinstimmend hend und dass ig am Endi nöd im Stand gsi bin, d Buechung abzschliesse.
Erro de compra
I ha Billette für de Zug uf de falsche Datum kauft und han Müeh mit em Stornieru. Obwohl de Fehler bi mir liegt, macht mir d'fehle Reaktion vom Unternehmen und d'Problemi bi de Stornierig Frust. Ich ha scho meh als einmal versuecht, ihne z'kontaktiere, aber bis jetzt hani kei Lösig übercho.
Min Soscht uf Omio
Hristiyan isch de Hammer! I ha eifach e mega gueti Erfahrig gha met em Omio. Mini Reservation isch schnell und einfach gsii und au dr Service vo de Mitarbeitende isch abscholut top! Hristiyan het mer echt mega ghulfe und isch sehr freundlich gsi. Au dr Preis isch fair gsi und i ha absolut nüt z'bschwerde. Mini Tickets sind au schnell und ohne Problem acho.
Min Biletprob
Ig ha hüt e Problem mit mine Bilet gha und sie hend mich wirklich nett und effizient über d'App gehulfe! Dank de Daysi för ihre super Unterstützig!
Buchte öfters Tickets bei Ihrem Service
Mach weiter so! Danke viel Mau, dass du für üs da bisch.
Meini Reservation
D'Reservierung isch super glaufen und ganz eifach gsi. De Kundendienst isch mega hilfsbereit und fründlich gsi, au wenn mini Problem ned direkt mit dr Firma z'do han gha. Ich bin sehr zfriede mit em Service und werde bestimmt wieder buche.
Reisebuchung, Effizienz, Genauigkeit
Bi minere Suechi nach ere Reisebuechig ha ich ds Gfuehl ka, dass d'Informatione vo Omio nid genau und vollstaendig gsi sind. Als ich nach mine Reisidestinatione gsucht ha, ha ich nid alli Optione gfunde, wo verfuegbar si sollten. Das het zu Frustration und Zitverschwendung bi miner Buechig gfuehrt. Es scheint, dass d'Date nid richtig sind und evtuell nid regelmaessig aktualisiert werde. Das isch bestimmt en Bereich, wo Verbesserige noetig sind, um Chunde wi mi zfriedezstelle.
Mini Problem mit Billet, aber alles gut am End
Ich han e chliises Problem gha mit mine Tickets, aber de Service isch echli top gsi und het mer schnell ghulfe. Chani jetzt alles ändere ohni zuesätzlichi Koste. Ech bin wirklich zfriede mit dere Hilfä.
Min Buchigsbestätigung war verschwunde
Was soll das bitte? Ich habe meine Buchungsbestätigung verloren und hatte keine Tickets. Ein Umio Assistent hat mir innerhalb kurzer Zeit geholfen, sie wieder zu bekommen.
Meistbewertete Bewertung
Kauf von Tickets
Ich han Tickets kauft, mit dene mer nur es chlis Koffer hätted dürfe mitneh. Nachem Hilferuef het de Kundeservice vo Omio innerhalb vo wenige Stunde reagiert und hett die Ticket... Lesen Sie weiterVon: Liselotte Bischof