8% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-04-17
Flugrettung
Die Mitarbeiter am Flughafen von Brüssel haben mir wirklich geholfen! Ich habe meine Brieftasche ...Lesen Sie weiter
Samuel

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-29
Ticked off Brussels to Manches
I bi mega stinkig gsi, als i fascht 500 Stutz zahla muess für es Ticket güren nur will mini urspr...Lesen Sie weiter
Max

Meistbewertete Bewertung

  2024-01-28
Mijn vlucht geannuleerd
Miis Flug isch abgsagd worde und niemert wollet helfe, wil er über en Agent buecht gsi isch. De A...Lesen Sie weiter
Tanner

Erfahrungen (53)

  (2)

 (2)

  (29)

  (18)

  (2)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Vliegreis naar Napels

    Ich war chli nervös für de Flug nach Neapel, nachdem ich alli Bewertige gläse ha, aber zum Glück isch alles guet gloffe! Mir hend kei Sitzplätz für üsi Familie reserviert und sind trotzdem nid zäme sitzendi uf de Hinflug, aber hend zum Glück ufem Rückflug zäme sitze könne. Das einzige, womer chli störend gfunde hend, isch dass mer extra zahle muesste für Sitzplätz nebeneinander.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Flugrettung

    Die Mitarbeiter am Flughafen von Brüssel haben mir wirklich geholfen! Ich habe meine Brieftasche auf einem Flug verloren, der bereits abgeflogen war, und sie haben alles daran gesetzt, sie wiederzubekommen. Sie haben meine Brieftasche mit all meinem Geld und Ausweisen darin gefunden und haben uns sogar kostenlos auf einen neuen Flug gesetzt. Ein riesiges Dankeschön an alle!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mini Gschäft

    D'Mitarbeiter vom Flugplatz sind echli unter d'Arm gnoh! Ig ha mi Portemonnaie verlore im verschlossene Flugzeug, und sie haben alles gmacht, um wieder ine z'cho, haben min Börsl gfunde mit all minere Schtange und IDs no drin, und eus und min Partner uf en neue Flug gschickt! Gratis! Härzliche Dank!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Flug nach Neapel mit Familie

    Auf jeden Fall empfehle ich es uns wärmstens!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ticked off Brussels to Manchester

    I bi mega stinkig gsi, als i fascht 500 Stutz zahla muess für es Ticket güren nur will mini ursprünglech Ticket ungültig gsi isch! Echt jetzt?? Und s'Flugzüg isch öppe nur halbaus gfüllt gsi! Was für es Abzockerei!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    minere Tier hett nid passt ungerem Sitz, kei Zrug geld zrug

    Zerscht muesch 60 Fränkli zahle, damit du dini Chat-Poschition ungereme Sitz chasch ha. Und denn passiert mer no des.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Flug storniert nach mehrmaligen Umbuchungen

    Nach emmermeolige Umbochige isch min Flug leider storniert worde und de Ticketpreis isch ans OTA zurüggbezahlt worde. De Grund dervo isch e angebliche Prisfehler gsi, wo au nach emmermeolige Umbuchige nid chönne glöst worde isch. Leider händ in de unpersönliche E-Mails kei Kontaktdate g'stande, was d Kommunikation schwieriger gmacht het. Es wär' wünschenswert, dass de Kunde im Krankheitsfall genau so fair mit em Unternehmen umgoh würed. Leider han ich wagere Krankheit mini Reis nid agetrete und d Buchig nid storniere chönne, drum het s Geld für s Ticket vom Kreditkarteninstitut zruggverlangt werde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Beschwerde wegen ausgefallenem Flug

    Min Flug isch eifach abgsagt worde und i han mi selber drum kümmere müesse, en Alternativreis mit em Zug z'finde. Kei Antwort uf mini Beschwerd online und au nid nach vier Telefonate. Kei Entschuldigung oder Reaktion. Echd schad. Unfreundlich und unprofessionell, es isch neume nur ums Geld ga.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min brussles flug

    Mini Brussel Flug isch iifach mega langwilig gsi. Es het kei gueti Sachen zum mache geh und au kei Wasser. Wenn das so wyter goht, chani glaich sogar selber flüge.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Flug gebucht

    Ich han e Flug bucht und mis Gepäck verlore. Schon vor Monet han ich en Flug bucht und sit dänn isch mis Gepäck verschunne. Trotz mehremolige Telefonate mitem Kundeservice han ich kei hülfriiche Informatione becho. Die Erstattig für de verlore Inhalt vo mim Koffer isch beantragt worde, aber jedesmol werde ich vertrööschet, dass d Bearbeitigszyt längeri dauert als erwartet. Ich bin frustriert und enttüüscht vom mangelhafte Service und dr fehlende Kommunikation.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mängsische

    Mir hend mit Brussels Airlines gredet und se hend üs gseit, dass d'Verantwortig für d'Änderige bi Booking liggt. Aber Booking het gseit, dass d'Luftfahrtsgsellschaft kei Änderige zuelosse. Also, das isch das Resultat.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Erfahrung mit einem Flug

    Min Flugerlebnis isch enttüüsched gsi und ig ha mi ned guet betreut gfühlt. De Service isch ned ufgwärkt gsi und mini Usproch isch ned richtig berücksichtigt worde. Zudem isch de Flugpris im Verglich zu andere Anbieter ned sonderlich günstig gsi. Außerdem isch d'Liferig vom Flugerlebnis verspätet gsi und insgesamt bin ig sehr unzfridä gsi mit mim Erlebnis.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Bestellig af flybillet

    Hani en Flugbillet bstuet, aber am End bin i 24 Stund in New York verspatet gsi wäge dere Firma ihrer Gleichgültigkeit. Schlächtä Service, kei Antwort vo de Kundendienst, und ds Personal isch underem Standard gsi. Mues jetzt viu Geld usgeh für Hotel, Ässe und Transport wäge ihre Fehler. Such lieber es anders Unternehmen für din Reis!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Flugumbuchung

    De Kundenservice vo Brussels Airlines isch e absoluti Enttäuschig gsi. Na dem min Flug mit ere andere Fluggsellschaft abgsot worde isch, han ich weniger als 24 Stunde vor em Abflug d'Info bekoo, dass mir e Flug vo Brussels Airlines zuegwiese worde isch. Aber diesere Flug wöri viel z'spät gsi, um rechtzeitig hei z'cho und am nächste Morge schaffe z'gah. Als ich denn selbscht en andere Flug buchti, isch mir plötzlich mitgeteilt worde, dass d'Stornierig vom Flug wo ich gwählt han, nid erfolgri isch gsi - obwohl ich nie diese Flug bucht han! E absolüt Lächerligkeit und kei professionelliger Umgang mit de Kunde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Gepäck zu spät

    Mi Gepäck isch sowas vo spoot cho! Mir sind scho unterwägs gsi, als es endlich in Kigali acho isch. Mir händ versuecht, es hei z'leite, aber das het ned klapped. Und jetzt will d'Fluggsellschaft nüt meh mache! So ärgerlich.


Anderen haben sich auch angesehen