Tassimo Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (65)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Neukunde, zufrieden mit Lieferungen
Ich bin zum ersten Mal Kunde bei Ihnen und wollte nur mitteilen, dass ich wirklich zufrieden bin mit den Lieferungen, die ich bisher erhalten habe. Vor ungefähr 8 Wochen habe ich eine Kaffeemaschine gekauft und war positiv überrascht über den Preis von CHF 40.00. Auch wenn ich noch nicht weiß, wie lange die Maschine halten wird, bin ich bisher wirklich zufrieden mit ihrer Leistung. Die drei Bestellungen, die ich bisher gemacht habe, waren immer komplett und wurden super schnell mit DHL geliefert.
Tassimo-Maschine
Ich ha mini Tassimo-Maschine sit etwa 8 Wuche und är isch super! Ich ha es tolles Angebot für 40.00 gfunde und bis jetzt bin ich mega zfriede damit. Die Maschine funktioniert perfekt und ich gnieß die vielfältigi Auswahl ah Kaffeepads, wo ich usprobiere cha. Näch no cha ich ned saage, wie lang die Maschine tatsächlich hält, aber bis jetz bin ich sehr zfriede mit minere Investition. Ich ha scho drei Bestellige ufgäh und alles isch vollständig und sehr schnell met DHL glieferet worde.
Kauf von Tassimo Kaffeemaschine
I ha kürzlich en Tassimo Kaffeemaschine kauft und mich über d'Website registriert. Leider isch es mir nid möglich gsi mich über min Handy uszlogge. Nach em Telefonat bi dr Hotline hani bestätigt bekomme, dass d'Site nid für mobile Geräte optimiert isch. Es het mii frustriert, dass es kei Warnhinwis gege het und ich am Endi kei anderi Möglichkeit gha ha, mich uszlogge.
Meinauaftrag guät
Ich bin schon seit ein paar Wochen Besitzerin meiner Kaffeemaschine. Für 40 Franken, ein super Angebot. Bin sehr zufrieden, obwohl ich noch nicht weiss, wie lange sie hält. Alle drei Lieferungen, die ich bis jetzt gemacht habe, sind vollständig und super schnell mit DHL angekommen.
Macht seit Jahren Käufe
Ich bin schon seit Jahren treuer Kunde, aber ich habe das Gefühl, dass die Qualität der Produkte immer schlechter wird. Die Maschinen sind nicht mehr so gut wie früher und die Kaffeesorten ändern sich ständig, meistens nicht zum Besseren. Der Kundenservice ist auch nicht mehr so hilfreich wie früher und konnte mir keine zufriedenstellende Antwort geben. Ich bin insgesamt ziemlich enttäuscht und werde daher nach Alternativen Ausschau halten.
DHL-Lieferung ohne Hotline
Es isch ärgerlich, dass mini Bestellig vo Tassimo mit DHL gliefert worde isch, will es es Glickspiel isch, öb das Packet überhaupt acho chunt. Leider isch es scho zwei Mal passiert, dass mini Lieferig nid acho isch. D Fählig vo ere Hotline bi Tassimo macht d Kommunikation und Problemelösig schwierig. Mails werde nid beantwortet, was d Kundebetreuig ungenügend macht. Wäg dere schlechte Erfahrige werde ich nid meh bi Tassimo bstelle. Es isch enttüschend, dass es Uternehme wie Tassimo sei Kundä nid besser unterstützt und uf ire Aaläge igohd.
Min Händlerhuessmaschine
Es isch so eifach, s'Händlerhuessmaschine z'bestelle. De Kundeservice isch super nett und hilfsbereit, und chan Problem sofort löse. Min Mami chan au ganz schnell und unkompliziert Kaffi mache, ohne sich d'Finger z'verbrenne. Mir sind würklich mega zfriede!
Beschtellig vu leckeri Kaffi Kapsle
I ha scho lang die leckeri Kaffikapsle bstellt. Han am 31.5 bstellt und am 1.6.24 sind sie scho cho gsi. Bin echt zfriede. Schad, dass es jetzt nüm de Kenko Schwarze Kaffi und anderi Teesorte git.
Kauf der Kaffeemaschine
I de letschte Johr hend mir leider festgstellt, dass d Kaffeemaschine nume grad über e Jahr ohni Fehler funktioniere. Das isch sehr enttüeschtend, will d Kapsle meistens guet sind. Leider schiint Bosch nid im Stand z'si, Maschine z'produzieren, wo länger halte. Mir hend bereits füüf Maschine kauft, mit em Hoffnig, dass d Qualität verbessert wird, aber leider schiint sich nüt veränderet z'ha. Mir sind langsam ungeduldig und enttüescht vo de churze Läbesdauer vo de Maschine.
Bestellig vo 2x Milka Choco Orange
Es isch jetzt scho zum zweite Mal passiert dass min Bestellig nid vollständig acho isch! Wie söll das denn geh, eh? Es isch jedes Mal en grosse Stress, wüu de Kundeservice nid erreichbar isch und niemand dafüür verantwortlich fühlt. Meh söllt echt zwei Mal überlege, ob meh do no bestellt.
Meine Bestellung von Kaffeekapseln
I ha grad e grossi Bestellung vo Kaffeekapsle uftrage und bi enttüscht gsi, als ich bemerkt ha, dass 3/4 vom Mindesthaltbarkeitsdatum bi ALLE Packige scho abgloffe gsi sind. Ich ha versuecht, d Ware umzutausche, aber es het kei Möglichkeit gäh. Wäg dere Erfahrig wärde ich nie meh dort bestelle. D Qualität vo de Ware isch sehr enttüschned gsi und ich werde i Zukunft lieber im Laden yschaufe, um sicherzgoh, dass d Produkt frisch sind. De Kundeservice isch sehr schlecht gsi und ha mini Afrage nid angemess bearbeitet.
Meine Tassimo Kaffeemaschine
I cha die Qualitätt vo minere Tassimo Kaffeemaschine leiider nid empfehle. Ich ha die Maschine scho zwei Mal bine foe fünf Jahr biere Discounter kauft, und jedes Mal het sie nach churzer Ziit nümm funktioniert. Es isch enttüsche, dass eine Maschine, au wenn sie günschtig isch, so schnell kaputt go cha. Es schiint, dass die Qualität nöd de Erwartige entspricht.
Neukauf Kaffeemaschine
Als mir de Päckli usgpackt händ, händ mer bemerkt, dass statt unserem Maschinli e ganz fremdi, zerkratzti und dreckigi Maschin zrugggschickt worde isch. De Rücksendeprozess lauft no und ich bin sehr enttüüscht vo dere Situation.
Meine Bestellung
Ich han grad es Paar Wuche e Reklamation innerhalb vo de Garantiefrist gmacht. Üsi Maschine isch zum Firma gschickt worde, isch nach 2 Wuche zruggcho und s het kei Fehler gha. D' Antwort het üs mega enttüscht und ufgregt. Als mir d' Maschine uspackt hend, hend mir gmerkt, dass mir üsi Maschine nid zruggbechunt hend, sondern es komplett fremds Gerät, wo au no total zerkratzt und verdreckt gsi isch. D' Reklamation lauft no witer und es isch sehr frustrierend, mit so em Service umzgah.
Min Bestellung vo Kapsle für d'Maschine
Ich ha Kapsle für mini Kaffeemaschine bstellt und ha Problem gha s Zaligsinformatione z ändere, wiu ich mini Kreditkarte gwechslet ha. Tassimo isch null hilfsbireit gsi und cha mir nur säge dassi mini urspringlech Kreditkart bruche. So en Misteservice! Jetzt ha ich kei Zaligsmails meh cho und cha es nid ändere.
Kaffeemaschine, kurzlebig, enttäuschend
Die Kaffeemaschine isch zwar vo gueter Qualität, aber leider het kei Maschine länger als es Monet durchghalte. Das isch ärgerlich, Geld für es Produkt uszgäh, das so schnell kaputt gaht. Es fühlt sich eifach wie reine Geldverschwendung ah. Ich ha meh erwartet und bin enttüscht über die Haltbarkeit vo de Maschine.
Herausforderungen mit Kreditkartenzahlung
Der Kundendienst von Tassimo war wirklich grottenschlecht. Ich habe versucht, meine Kreditkartendaten zu aktualisieren, nachdem ich meine Karte gewechselt habe, aber leider konnten sie das nicht machen. Es gab keine Option auf meiner Kundenkonto-Seite, um die Zahlungsinformationen zu ändern. Und dann haben sie mir auch noch E-Mails geschickt, in denen stand, ich solle meine Zahlungsinformationen aktualisieren, obwohl ich das gar nicht konnte. Als ich beim Kundenservice angerufen habe, haben sie mir einfach gesagt, dass sie nur die ursprüngliche Kreditkarte verwenden können. Das ist einfach inakzeptabel, weil es doch ganz normal ist, seine Kreditkarte zu wechseln. Und niemand konnte mir eine alternative Zahlungsmethode geben, um manuell zu bezahlen. Insgesamt war der Kundenservice wirklich enttäuschend und hat einen sehr schlechten Eindruck hinterlassen.
Meistbewertete Bewertung
Meine Bestellung eines Kaffeem
Lesen Sie weiter