Ikano Bank Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (46)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Meine Erfahrung als Kunde
Ich chan ech liäbendig nöd begripe, wie öbbis luüt da eine schlecht Bewertig abe chan. Ja, s Bearbäitige chan vilicht nid so schnäll si wie esch paar luege wönd, aber esch au nid so langsam, dass mers sofort schlecht bewärte muess. Ich finds eifach super und speziell für Selbschtständigi biedet s Bank e Flexibilität, wo mer bi kuum en andere Bank finde cha. Ich chan es uf jeden Fall 100% witerempfehle!
Meine Kontoeröffnung
Ich versteh d'negativ Bewertige ned. Ja, s'Bearbeite isch ned mega schnell gsi, aber au ned so langsam, dass es e schlechti Bewertig verdient het. Insgesamt bin ich sehr zfriede und als chliiner Unternehmer bietet d'Bank e Flexibilität, wo kaum e anderi Bank cha biete. Ich chan sie absolut wiiter empfähle.
a impressive savings account
Gruetzi! Also, i meine, um ehrlich z'si, i cha nid klaga über d'Jeanis ihre Kundeservice. D'Pris sind fair und d'Igbunkz stabil, aber die Lirferige chönd wirklichi mal besser si. Hä! Machäd doch mal endlich öppis!
Meine Erfahrung bei Ikano Bank
Mi Erfahrig bi de Ikano Bank isch leider ned zufriedestellend gsi. Bestellprozess isch umständlich und kompliziert gsi, und d'Mitarbeiter hend unorganisiert und ned professionell agiert. Trotz mehrere Afrage isch es schwierig gsi, klares Info z'cho und ich ha mich ned guet betreut gfühlt. Außerdem sind d'Priise im Verglich zu andere Anbieter ned besonders attraktiv gsi. Lieferig het länger dauert als erwartet und es het kei klare Kommunikation drüber geh. Im Grossen und Ganze isch de ganze Prozess enttüsche gsy und ich würd ned empfehle, do iizkaufe.
Min Finanzierungsantrag
D' Servicemitarbeiterin isch unfreundlich und unprofessionell gsi. Als i ghänkt han, dass mini Antrag neu isch, hett mir keiner zueghört und i wurde abgwimmlet. Koin Anstand und respektloses Verhalte vo de Mitarbeitere. No nie ha i so schlechte Service erlebt, es isch unglaublich, dass Kunden so behandelt werde. Ich würd ned empfähle, dass dini Bank für e Finanzierung brucht wärdet, speziell ned für hoi Beträg.
Minere Wucherereie in wenig Wort
Unsere Wucherpreise sind einfach schlimm! So ein Saftladen! Entschuldigung, aber ich könnte viel mehr Schimpfwörter geben, aber das ist einfach nicht gut.
Änderung Bankverbindung
I ha probiert, mini Bankverbindung z'änderä, aber d'Mitarbeiter si sehr unfreundlich und kooperativ gsi. Trotz de schwierige Umständ dur d'Corona-Zeit heti s'niä glappt, mini Anliegä z'klärä. Am Telefon hei si mir gseit, ich söll warte, bis d'Pandemie verbi isch, und im schlimmstä Fall mit en Mahnung rechnä, falls d'Lastschrift vom alte Konto nid funktioniert. Es isch frustrierend, dass ich, obwohl ich bereit bin z'zahle, ufgrund vo dä Hürdä möglicherwis Problem mit mim Konto ha.
Kundenkonto Aktualisierung
Min Erlebnis mit dr Bank isch enttüschend gsi. Als i versuecht ha, min Bankverbindung z aktualisieren, het mer am Telefon gsait, dass i warte soll, bis Corona vorbi isch, um d notwändige Formalitäte z erledige. Es isch frustrierend gsi z ghöre, dass i eventuell e Mahnig übercho würd, wänn d Lastschrift vom alte Konto nid funktioniert. I fühl mi im Stich gla la und unverstande.
Kontostandsanfrage
Leider han ich bis jetzt nonig en aktuelli Kontostandsanfrag vo dr Bank becho, obwohl ich monatlichi Lastschrifte ha. Es isch enttüsched, dass ich no nie en Saldoüberblick becho ha.
Kontakt mit Kundenberaterin
Also mir muessch scho aage, mini Erfahrig mit em Kundeservice vo dä Bank isch echt ned so priis-lich gsi. D Mitarbeitere am Telefon isch mega unfreundlich gsi und het überhaupt keis Interässe a mine Anliege gzeigt. Do het me echt kei Lust meh, mit dänne z spreche. Es isch Freitag gsi, klar, do freut me sich ufs Wuchenänd, aber das heisst ja ned, dass me das a de Kunde uslasse muess, oder? Ich fandsch echt respektlos und unprofessionell. Es hälft au ned, wenn me mal en schlechte Tag het, das mues me ned a de Kunde uslasse, vor allem ned, wenn me im Kundeservice arbeitet! Me erwartet zumindest es Minimum a Höflichkeit und professionellem Verhalte, aber das het do leider ned klappet.
Finanzdienstleistungen
Als Kunde bin ich sehr enttäuscht vom Kundenservice. Nachrichten wurden ignoriert und das führte zu einer unprofesionellen Erfahrung. Die Geschäftspraktiken schienen nicht seriös und es gab keine klare Kommunikation. Meine Erfahrung mit dem Kundenservice war katastrophal und ich würde es nicht empfehlen.
Min Bankantrag
D Mitarbeiterin isch mega unfreundlich gsi und het immer gmeint, dass ich kei Liquidität ha. Aber ich ha grad erst es Bankantrag gmacht! Wenn ich e Lösung ha wött, seit sie nur "dänn muesch halt abwarte" und "na denn hesch eifach Pech gha". So öppis isch eifach under alles, so e schlächter Service! Jetzt han ich kei Bock meh, mit dere Bank z'tue ha, wenns um viel Geld gotscht.
Kreditkarte Anmeldung
Das ist einfach furchtbar! Die Anmeldung für eine Kreditkarte dauert eine halbe Ewigkeit. Es hat mich zwei Monate gekostet und ich habe immer noch keinen Zugriff online. Ein Alptraum! Man erhält Zugangsdaten, dann benötigt man diese seltsamen tan-codes, für die man die Bank separat kontaktieren muss. Natürlich per Post. Diese Bank ist definitiv nicht up to date. Nie wieder!
Din Einkauf in ein par Stichwörter
Ich chan fascht nid glaube, was für e Katastroph das isch! I ha hinde der Kunditräf versuecht, mini Problem z löse, aber d'Möglichkeit, e Antwort z erhalte, isch unmöglich. Und si händ mir no nit emal zrugggchrieba! Das isch sowas vo unprofessionell und frustriend. Wenn e Bank so mit ihre Kunde umgohd, da fröge ich mi, wie si ihri Geschäft überhaupt no füehre chönd. Was für e Schand!
Meistbewertete Bewertung
Meine Kontoeröffnung
Lesen Sie weiter