11% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-08
Online-Überweisungen, Kreditka
Das Online-Banking bi de Postbank isch mega benutzerfreundlich und sicher. Ich finds cool, dass s... Lesen Sie weiter
M. Siegenthaler

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-31
Meine Erfahrung bei der Bank
Ich bi enttüüscht gsy vo dr mangelndä Kundäorientierig undem veraltetä Service vo dr Bank. Anfräg... Lesen Sie weiter
Fabienne

Meistbewertete Bewertung

  2024-01-08
Äussere Dankbarkeit gegenüber
Ich möcht mich vo ganzem Härze bi de Mitarbeitere vo Ihre Filiale in Königs Wusterhausen bedanke.... Lesen Sie weiter
Krebs

Erfahrungen (64)

  (5)

 (0)

  (33)

  (24)

  (2)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Online-Überweisungen, Kreditkartenabrechnungen

    Das Online-Banking bi de Postbank isch mega benutzerfreundlich und sicher. Ich finds cool, dass s'BestSign-Verfahren no es extra Sicherheitsniveau für mini Transaktione bringt. De Kundeservice isch immer top und het immer professionell und kompetent uf mini Froge agtwortet. D'Priise sind fair und durchsichtig. D'Lieferig vo Dokumente het schnell und zuverlässig funktioniert. Übercho isch ich mega zfriede mit mine Erfahrig bi de Postbank.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Bankmitarbeiterin Natalia Szikowski war bombig.

    Natürlich chan es ab und zue en Herausforderig sii, mit Finanzfragen umzgah, aber Natalia het mer de Gantzi Prozess so eifach gmacht. Sie isch nit nur freündlech und hüfsuberait, sondern het mer au alli mini Fragen geduldig beantwortet. Sie het sich Zit gnäh, mer alles per E-Mail z erkläre und het mer wirklich das Gfühl geh, dass sie sich um mini Bedürfniss sorgt. Ich bin echli zfriede mit ihrer Unterstützig.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Anfrage zur Eröffnung eines neuen Bankkontos

    Ich muss sagen, dass die Angestellten wirklich kompetent und hilfsbereit sind. Besonders Frau Natalia Szikowski hat mir super geholfen und war total nett. Sie hat alle meine Fragen geduldig beantwortet und mir per E-Mail alle benötigten Infos geschickt. Ihr Einsatz und ihre Professionalität haben mich wirklich beeindruckt.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Äussere Dankbarkeit gegenüber den Mitarbeitern in der Filiale

    Ich möcht mich vo ganzem Härze bi de Mitarbeitere vo Ihre Filiale in Königs Wusterhausen bedanke. Ganz speziell bi Herr Laube. Er isch im Moment de Bescht vo Ihre Filiale und für mich als Kunde es wahrschte Wunder. MERCI.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Erfahrung bei der Bank

    Ich bi enttüüscht gsy vo dr mangelndä Kundäorientierig undem veraltetä Service vo dr Bank. Anfrägä sind nid bearbeitet wordä, Termine sind nid ighaltä wordä und Zinsabrechnigä sind fehlerhaft gsi. Zudem gibt's ständigi Problem mit BestSign und es het e mangelndi Transparenz innerhalb vo dr Hotline geherrscht. Im Verglich zu andere Bankä isch die Bank die schlächtischti, und es fehlt offensichtlich an em vernünftige Management, um de Service und d'Digitalisierig z'verbesserä.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Probleme mit dem BestSign-Verfahren und dem Aktivierungsbrief

    Das BestSign-Verfahren isch eifach mega kompliziert! Und wenn mau s'Smartphone zur Reparatur git, brucht mau denn en neue Aktivierigsbrief. Stellt eu mol vor, ihr sind im Usland und brucht dringend Zuegang zu euem Konto!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Minere Besuech be Postbank

    I bi bi de Postbank gsi und de Natalia Szikowski isch mega lieb und hilfsbereit gsi. Sie het mer sogar alles per E-Mail erklärt und ghulfe. Ig bi mega zfriede mit ihr und würd uf jede Fall wieder zrugg go.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Festgeld Zinssparen

    Min Erfahrig met dere Bank isch extrem enttüsched gsi. Ich ha zwöimal fristgerecht mis Festgeld Zinsspare mit Einschreibe chattet, aber es isch en absoluti Chrieg gsi, um mis gspartes Geld zrugg z'übercho. Di Mitarbeitende am Schalter und am Telefon händ inkompetent gheisch, und di Einschreibe händ ned bearbeitet worde. Am End isch mis Vertrag mit schlechte Zinskonditione witergange, was für mich en totale Abzock gsi isch. Es git bestimmt besseri Banka da drausse, wo ich stattdesse empfähle würd.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Online-Kreditzugang

    Die Aktivierung vo de BestSign-Aktivierigsbrief für de Online-Kreditzugang isch mega schwierig und nimmt ganz viel Zit in Anspruch. Obwohl ich als Entwickler schaffe bin, han ich Müeh gha, de Prozess guet abzschliesse. Die Umsetzig vom digitale Produkt isch extrem mangelhaft und frustrierend. Es isch e Katastrophe, wie lang es nimmt, bis me endlich Zuegriff uf sin Kredit het.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Konto löschä <br>

    Es isch echd schad, dass ich nur en Stern geh mües. Eigentlich sötte si minus 5 kriege und hoffentlich geit das Gschäft schnell unter. Ich han vor en Wuche eifach frogt, wie langi es denn no cha dure, bis mer mis Konto ghöscht wird und ob ich en Abrechnig oder so übercho wenns so wit isch. Aber kei Antwort. Und denn isch das Besti was passiert isch, dass de Typ eifach d'Line abghebt het, nur will ich kei Telefonufnahme wöll machen. Was das mit de Froge z'tue het, weiss nur dr PB.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    I have experienced technical issues with this bank.

    D'Bank het tüüfi technischi Problem. Jeedi aander Bank isch aktuell e besser Wahl in Bezug uf Verlässlichkeit. Weder Online-Banking no de Service in de Filiale chönne ernsthaft numegh wird. Mini Bsetzige gilt allne bestehende Chunde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Postbank-Kundendiensterfahrung

    Die Postbank hat mich ziemlich enttäuscht und frustriert. Es fehlen mir über 5000 Franken und es stellt sich heraus, dass die Postbank das Geld zurückhält, bis ich mich für das Online-Banking anmelde. Ich fühle mich wirklich betrogen. Der Kundenservice in der Filiale konnte mir nicht wirklich helfen und war auch noch unfreundlich. Am Telefon wurde mir gesagt, dass ich Online-Kunde sein muss, um Auskünfte zu erhalten. Ich finde es eine Unverschämtheit, wie die Postbank mit ihren Kunden umgeht.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Postdienste

    Dä Postbank isch eifach furchtbar. Brief chömed nie rechtzeitig a, Bearbeitigsziite sind inakzeptabel lang und d Hotline-Mitarbeiter sind extrem unfreundlich und unkooperativ. Ich han ihn mehrmals erklärt, dass ich Problem mit em Online-Service han und sie behaupte, es sig min Fehler. Ich werde sicher nie wieder dä Service nutze, will es mich nur Zit, Nerve und Geld chostet. Sueched lieber en andere Postdienstleister.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Business account, bad advice, security issues, no refund for misuse of VISA card

    Uiii, also dasch jo de schlimmscht Bank überhaupt! Ig ha e Business-Account bi hene und werdi sicher nie meh mit hene zämmearbeite! D Beratig am Telefon isch total unnütz gsi, d Lüüt sind so rud und nervös gsi! Plus, ihr System hät es riesigs Sicherheitchsproblem!! Sie hend mir sogar nid erstattet wen mini VISA-Karte missbraucht worde isch. Und als i mi beklage wott, hend sie mir total falsch und irreführendi Ratschläg geh! Sie hend mir sogar gseit, dass ig nid zur Polizei sölle go und kei Anzeigi mache! Es isch klar, sie verzögeret nume, um d Gebühre nid zruggz'gäh! Du chasch scho säge ob e Bank guet isch oder nid, wenn du es Problem hesch... und die do isch definitiv nid guet! Finger wäg!! Nume no einisch nie meh!!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Meine Anfrage für Festgeld-Zinssparen gekündigt

    Mini Erfahrig mit dr Bank isch leider enttüüschtend gsi. I ha mini Sparkonto fristgerecht gekündigt, aber es isch en echte Kampf gsi, um a mi gsparigs Geld z'cho. D Mitarbeitende am Schalter und am Telefon hend eifach kei Ahnig gha und hend mi Einschreiben nid bearbeitet. Am Schluss isch de Vertrag mit de ungünschtige Zinskonditione witergloufe, was mi würklich ufgregt het. Übercho hani es Gefühl gha, dass esch e totale Abzocke und ich rate absolut vo däre Bank ab.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Festgeld Zinssparen kündigen

    Ich ha leider sehr schlächt Erfahrigä gmacht mit minäre Bank, als ich versuecht ha, minäs Festgeld Zinssparä z'kündige. Obwohl ich das zwöimol fristgerecht per Einschreibä gmacht ha, isch es e langwierige Kampf gsi, minäs gsparäs Geld zrugg z'überkriäge. Die Mitarbeitär am Schalter und am Telefon hän inkompetent gwirkt und d'Einschreibännä sin unbearbeitet bliibä. Es hett gschien, als würde sie alles tue, um d'Vertrag mit dä schlächte Zinskonditionä witerlaufä z'lassä. Insamt fühli mi total abg'zockt und würdä ufgrund von dä Erfahrigä dafür abrata, die Bank z'nutzä. Es git definitiv besseri Optionä ufäm Markt.


Anderen haben sich auch angesehen