pbb direkt Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (14)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Eröffnung eines Festgeldkontos
Hesch grad dBank kontaktiert, s'Festgeldkonto z'öffne. De Herr Bastian Angermüller am Telefon het mich kompetent beraue und het de ganze Eröffnigsprozess geduldig mit mir durche gführt. Am Schluss isch alles glatt verlaufe und ich bin zfriede mit em Service vo de Bank. Merci viu Mau für d'Unterstützig.
Kontoeröffnung
Nachdem ich mein Gesuch zur Kontoeröffnung abgab, wurden es schnell und problemlos bearbeitet. Der Kundenservice war super und konnte all meine Fragen klären. Ich bin total zufrieden mit dem ganzen Ablauf.
Minieinzahlung
I ha mini Identität mit em Postident chönne bestätige, ich mues ned es nüchligs Video-Ident mache. D Konditione sind super attraktiv und eifach z'bediene. Was ganz cool isch, dass...
Kontoeröffnung für Minderjährige
Ich ha gsucht nacheme Bankkonto für min jungi Chind und bin uf dä Bank gstosse. Nachdem ich dä Prozess für d Kontoeröffnig agfange ha, hän sie verlangt, dass ich e beglaubigti Kopie vo dr Geburtsurkund vo mim Chind schick. Aber wenn ichs gschickt ha, hän sie's abgloge und mi informiert, dass sie dr Originaldokumänt bruche oder s Chind sich per PostIdent legitimiere mues. Nachdem mir dä PostIdent-Prozess gmacht hän, hän mir nach ere Wuche bscheid becho, dass d Kontoeröffnig abglehnt worde isch, will mini Tochter no minderjährig isch. Es isch frustrierend und ziitufwendig gsi, 6 Wuche vo mim Läbe wägem dem kompliziertä und undürsichtigä Prozess z'verschwände. Es isch offesichtlich, dass d Bank selber nid gnau wüsst, wie si mit Konte für Minderjährigi umgaa söll, obwohl sie die uf ihrere Website aaprieset hän. Ich bi im Nachhiine froh, dass mir kein Geld in so ere unträuä Bank investiert hän.
Antrag für Festgeld für Kinder
Ich ha en Antrag für es Sparkonto für Chind igreicht, aber alles muess mit de Post umständlich gschickt werde. Es het fascht 2 Mönet gedauert bis de Antrag bearbeitet worde isch. In däre Ziit sind d Zinse scho 2x tief gsetzt worde. Am Telefon händ sie gseit, dass mer uf Nachfrage eventuell d alten Zinse bechoen könnte. Aber denn, grad nach dere 2. Senkig vo de Zinse, hei sie natürlich zu de schlechterere Zinse alegt. Man chönt denn söue, dass si das bewusst gmacht händ. Sehr ärgerlich und unprofessionell.
Kinderkonto eröffnen
Nachdem mir en Antrag igreicht händ und s Postident-Verfahren durchgfüehrt händ, händ mier trotzdem kei Chindskonto eröffne chönne. D'Pfandbriefbank hät weder uf üsi Nachfrage zur Kontoeröffnung reagiert, no uf üsi Kündigung per E-Mail. Es isch enttüsched, dass sie nid in der Lage gsi sind, üs angemäss z informiere oder z reagiere.
Festgeldantrag für Kinder
I ha genau d Gleiche erlebt wie iere andere Bewertung. De Prozess het sich sit em letschte November zoge und immer wieder wurde gseit, dass Unterlage fehle. Es isch unglaublich unprofessionell gsi, als sie verlangt hend, dass mir d Geburtsurkund im Original per Post schicke. Kei Antwort uf E-Mails und im Ganzä gseh isch de Prozess sehr frustrierend gsi. Ich würd jedem ratä, d Finger dovon z lah.
Kontoeröffnungsprozess für Minderjährigenkonto
Also mir händ daheim versuecht, e Konto z'öffne, aber die hend es mega kompliziert gmacht mit de Dokumänte. Am Schluss händ's eifach abgsagt ohni Grund. Voll schlächt!
Min Geldtransfer
Die Bearbeitung vo minem Geldtransfer het viel länger gnoh als erwartet. Und au d Fachkompetenz vo de verschiedene Mitarbeitende im Kundeservice isch grenzwertig gsi und ich ha mich nid guet berote gfühlt.
Kinderkonto beantragt
Ich ha es Kinderkonto beantragt, und au wenns gueti Konditione gha het, hend sie's nid gschaft, es z'öffne. Ich ha de Antrag igsendet und au s'Postident gmacht, sogar vom Chind us. Trotzdem het's d'Pfandbriefbank nach Wuche nid gfunkt. Mittlerwile hend sie sogar d'Zinsä gsänkt. Uf d'Frage, wenns Konto denn chliich eröffnet wird, hend mer kei Antwort bechunt, weder uf eisere Kündigung per E-Mail. So was han-i bi ere Bank no nie erlebt, isch unfassbar.
Meine Eröffnungsanträge für Festgeldkonten für meine Kinder
In dr erste Januarwoche han i d Eröffnigsgsuech für Sparbüchli für mini Chind igreicht. Nachdem mini Fraau und ig mehreri Dokumänt usgfellt und d PostIdent-Verfahre durchlaufe händ, isch ruhig blibe. Es het ke bestätigung über E-Mail geh, ke Rückruf und au ke Post. Erst als i Ende Januar bi dr Hotline aagruufe han, erfahr i, dass s Eröffne vo Chindskonti 2-3 Mönet chönnti dauerä. Nachdem i um Stornierig vom Uftrag bitte han, het mi xmitteilt worde, dass anschiinend no wyteri Angabe fählt häte, under anderem au d Adress, obwohl mer alli Unterlaga richtig am PC usgfellt händ. Trotz minere Nahfrog het mi ke zfriedestellendi Antwort übercho und es isch behauptet worde, dass scho en Brief zur Adressbestätigung verschickt worde sei. Wenn i frogte, ah wänn ir Adresse dä Brief gschickt worde sei, het mer das ned beantwortet werde chönne. Trotz minere schriftliche Nachfrage het i nume es Antwortschribe becho, dass d Ufagssache in Bearbeitung si.
Minikonto eröffnen
D'Bank luügt über Minderjährigenkonten - es isch e chline Witz! Mir hend so viel Zit verschwendet und am End chunnt use, dass si gar nid wüsse, wie sie das Konto eröffne. Zum Glück hend mir kei Geld bi dere Bank aleggt, die sind jo ganz und gar unseriös!
Festgeldkonten Eröffnungsanträge für Kinder
De ganzi Prozess, dass i bi pbbdirekt en Sparkonto für mini Chind eröfnet ha, isch meh als enttüüschend gsi. Nachdem mir alli nötige Dokumänt usgföllt und's PostIdent-Verfahre durchgloufa hei, isch gar kei Kommunikation meh vom Unternehme choume. Weder es Mail zur Bestätigung, no e Rückruf oder sogar en Brief in Sicht. Als i zum Schluss d'Hotline aglüütet han zum Nofroge, isch mer eifach mitgeteilt worde, dass d'Bearbeitig für Chonto vo Chind 2-3 Mönet cha duure. Nachdem i umme Stornierung gäbet han, bin i uf witeri Problem gstosse. D'Mitarbeiterin het behauptet, dass eusi Adräss fahle würd, obwohl mer die richtig in de Unterlage aageh han. Es isch sogar gsait worde, dass scho en Brief zur Vervollständigung verschickt worde sei, was sich bi gnauerem Nofroge als Lüüg usgstellt het. Letschtendlich ha ich die Chonto storniert, wil mir d'Verzögerige, Unwahrhete und zusätzlichi Arbeit eifach z'vel wore sind.
Festgeld für Kinder
Ich han en Antrag für es Sparkonto für mini Chind gstellt, aber s'ganze Prozedere isch mega umständlich gsi. D'Beaarbeitig het fasch 2 Monet düürd. D'Zinse sind zwöimol vermindert worde und am Telefon het me mer s'Alti versproche, aber am Endi hani nur d'neue Zinssätz übercho. Das isch echt ärgerlich und total unprofessionell gsi.
Meistbewertete Bewertung
Minieinzahlung
Lesen Sie weiter