DKB Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (45)
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Mein Konto seit Jahren
Schon ewig bin ich ein treuer Kunde dieser Bank und nutze mein Konto für verschiedene Geschäfte. Am Anfang war ich echt happy damit, dass ich meine Kreditkarte als Sparkonto nutzen konnte und dazu noch super Zinsen bekam. Aber im Laufe der Zeit sind die Kosten für die Kreditkarte gestiegen. Trotzdem finde ich die Bank echt transparent und professionell und ich fühle mich gut betreut. Ein großes Lob möchte ich für den schnellen und effizienten Service aussprechen. Als mir mein Portemonnaie gestohlen wurde, war die Sperrung meiner Karten innerhalb von Minuten erledigt. Auch die Neubestellung der Karten war total problemlos und ich fühlte mich gut betreut und unterstützt. Alles in allem bin ich mit den Leistungen der Bank zufrieden und finde es toll, dass ich hier mein Erspartes sicher anlegen kann. Ich freue mich darauf, auch weiterhin meine Bankgeschäfte mit ihnen zu tätigen und danke für die zuverlässige Betreuung.
Auslands-Geldabhebung
Ich bin scho sit fasch zwanzig Jahr Kundin gsi und bis jetzt sehr zufriede mit em Telefondient, de Abwicklig und de Website. Leider isch d Website und d App vor kurzer Ziit veränderet worde, was zu Komplikatione füehrt, will e paar Bereich in dr App nid funktioniere und mr uf d alt Website müesse zrugggriffe. D schrittwiis Abschalte vo Applikatione macht s Nutze unübersichtlich. Positiv isch, dass (fast) überall gratis Geld abghebe ka wird, allerdings werdet im Usland Bankgebüre nümm erstatte, was zue zusätzliche Koste führe ka. Früener sind die Gebüre erstatte worde, aber das isch jetzt nümm s Gfall. Diesi Änderig isch wahrschinlich in de AGBs gmacht worde, aber d Informatione sind versteckt uf dr Website z finde. Es isch schad, dass d DKB ihri Kundefrüedigkeit und Kulanzt nümm so hoch heit wie früener und mittlerwile kaum no vo andere Banke
Geldabhebung im Ausland
Schon fast 20 Jahre bin ich jetzt Kunde und war bis jetzt zufrieden mit der Hotline, der Bearbeitung und der Website. Vor Kurzem wurden aber die Website und die App geändert, was zu Problemen geführt hat. Einige Bereiche funktionieren in der neuen App nicht mehr und man muss auf die alte Website zurückgehen, wo Funktionen nach und nach abgeschaltet werden. Das ist verwirrend. Es ist schade, dass die Bank die im Ausland erhobenen Gebühren nicht mehr erstattet. Früher war das noch so, aber jetzt nicht mehr, was man erst zu spät bemerkt. Die Änderung wurde wohl in den AGB vorgenommen, aber es ist enttäuschend, dass die Kundenzufriedenheit und die Kulanz bei der DKB nicht mehr an erster Stelle stehen.
Schnelle Bearbeitung
Ich han mi mega gfreut über de schnelle und effiziente Service, wo ich vo eu becho ha. Mini Froge sind sofort beantwortet worde und s Team isch sehr fründlich und professionell gsi. Danke vielmal für dä super Job und de top Kundeservice. Es isch echli ä rii Freud mit enere Firma z'zäme z'arbeite, wo so professionell und effizient agiert.
Online purchases
De Kunde isch im Stich glo worde wegen dr Unfähigkeit vo beide Firmene. Das goht wirkli nid!
Meine Debitkarte/Nutzung des Kundenservices
Ich han di Bankkarte scho gli ein paar Jahr lang gha und vor churzem mit em Kundeservice Kontakt ufneh. Leider hani Problem gha mit dr Funktionalität vo minere Bankkarte und muess de Kundeservice kontaktiere, um Unterstützig z'bekomme. Ich bi enttüscht gsi vo dr mangelhafte Effizienz und Reaktionsfähigkeit vom Kundeservice-Team. D Technikprobleme sind nid schnell glöst worde und es het viel z'läng gha, bis mir ghulfe worde isch. D Bedingige bezüglich dr Kreditkarte hend sich au negativ veränderet und ich bin nid zfriede gsi mit em ganze Erlebnis.
Effizient und zuverlässig
Die Abwicklung vo mim Konto isch mega schnell und professionell über d'Bühni ganga. I ko Hüre mitte, dases Gält bimir isch und immer informiert worde bin über de Stand vo de Sach im Internet. Ich muess scho sage, es isch mega easy gsi und ich möcht mich ganz herzlich bi allne Beteiligte bedanke. Ihr händ tolli Arbeit geleistet.
I bought a bank account
Ich ha för ca. 3 Jahr es Bankkonto igrichtet und bis jetzt hani kei Problem gha. Es git kei Bancomate, aber doch ander wo mer kei Gebühre zahle müend. De Kundeservice isch guet und si hälfe mer immer. Au git's kei Kontogebühre. Chani nume empfehle, dassi bi dere Bank bliibe.
Schnelle Abwicklung
Die Abwicklung vo minere Beschtellig isch super z'friedesti gsi. Das Team het mini Froge seh schnell bearbeitet und d'Lieferig ish prompt erfolgt. Merci vielmal für de ausgezeichneti Service!
Min Uftrag in chline Wort
Ich ha min Artikel bstellt und es isch mega schnell und unkompliziert gsi. Ich bi total zfriede damit und chan das Unternehmen nur witerempfehle. Merci für de super Service!
Min Konto hani probiert z'öffne
I ha probiert min Konto z'öffne und es isch eifach nid glaufen. Die Bank isch total schlächt, keini Reaktion uf Nachrichte und kei hilfreichi Emails. Niemert soll die Bank wähle!
Min banken eignetet sich niemals
De Chundeservice reagiert nie uf mini Nachrichte, das isch doch eifach ärgerlich. Wenn ich sie ahruufe, sind sie absolut ahnigslos und chönned mir nie wiiterhelfe. Das frustriert mich so sehr! Außerdem hend sie kei Kontaktinformatione uf ihrer Website, was extrem unprofessionell isch. De ganze Service isch eifach nur en Albtraum!
Giro- und Depotkonto
Hani letscht Dividendä bechunne, aber kei Kredit uf em Konto gseh. Han Flatex gvergliche, wo di Dividendä scho am Morge überwiese worde sind. Bin besorgd wegen allfälliger Verzögerige bi der Gutschrift und han Massnahme igleit.
Neue Online Banking Oberfläche
Die neuen Funktionen im Online Banking der Bank sind nach langer Entwicklung reduziert worden. Man kann jetzt zum Beispiel keine PDF-Kontoauszüge mehr ausdrucken. Es ist enttäuschend, dass die Veränderungen keine Verbesserungen gebracht haben. Obwohl die Bank viel Geld investiert hat, ist die Benutzererfahrung jetzt schlechter. Einfach unglaublich!
Überweisungsdauer
Die Warteziit vo de Überwiisige isch frustrierend und ned ziitgemooss. Biere Online-Bank sött alles glatt und automatisch abloofe. D'Verzöögerige und de langsame Prozess sind enttüsche und niemert chan damid zfriede si. Ech werde mich nachere andere Bank umluege, willi kei Lust meh ha, mich mit solche Problemä rumz'schlöie.
Min Chauft in e paar Stichwörter
Ich ha en Problem mit minere Kreditkarte. Ich ha sie vor emene Monet abgsecht und warte immer no uff e Rückmeldung. Aber die sitzet eifach uf mine Gebühre und ziehend sie witer ab, ohni mer i Acht nähmed. Das isch alles andere als seriös und loyal gegelüber ihre Kunde. I ha mich scho meh als eimal versuecht z'kontaktiere, aber es chunnt nüt zruck. So geits ned. Ich wett jetzt min Clos gewinne und mini Gebühre zrugg becho.
Mein Debitkartenbetrug
Ich hatte vor Kurzem das Unglück, Opfer von Debitkartenbetrug zu werden und einen Verlust von etwa 5.700€ zu erleiden. Obwohl ich den Vorfall sofort gemeldet habe, habe ich keine Unterstützung oder Hilfe von der Firma erhalten. Stattdessen wurde ich mit unsinnigen Anschuldigungen konfrontiert. Jetzt ist meine neue Debitkarte aus unerklärlichen Gründen gesperrt und ich stehe ohne Bargeld und Zahlungsmöglichkeiten da. Der Kundenservice war nicht hilfreich und bat mich, bis Montag zu warten.
Min digitales Archiv im Online-Banking
Min digitales Archiv im Online-Banking wird immer noch angezeigt, obwohl es das nicht sollte. Das nervt mich total, weil ich immer noch damit zurechtkommen muss und es einfach nicht weggehen will. Ich hoffe wirklich, dass sie dieses Problem bald beheben!
Mein Archivserver ist seit über 10 Jahren treuer Kunde, aber die Firma zeigt mir keine Treue. Sie löschen mein Archiv und lassen mir nur 14 Tage Zeit, um es zu speichern. Das ist eine Schande. Ich fühle mich nicht geschätzt.
Mir chunnt es chli sauer vor, wie d'Firma mit ihre treue Kunde umgöit. Wenn d'Sicht uf d'Verlust vo minere Archiv ohni gueti Erklärige und ohni richtig Unterstützig vom Kundendienst, isch das enttüschend. Als langjährige Kunde hätti meh Respekt und Wertschätzig verdient.
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Min digitales Archiv im Online
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