Bitdefender Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (38)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Meiner Nutzen einer 3-Geräte Lizenz seit Jahren
I ha scho jahrelang en 3-Geräte Lizenz gha, wo ich en Instanz im Büro, en ufem Arbeitsnotebook für dehei und de dritte sogar dehei ufem private PC nutze düre. Uf keim vo de Geräte hani no nie Probleme gha. Im letschte Jahr hani ein oder zwei riesige Popups ka, wo en Zusatzfunktion verchauft werde sollt, irgendwas mit VPN oder so, aber sonsch isch d'Software unauffällig gsi. Au d'Johr davor hani au Popups gha wenn d'Johreslizenz abläuft, aber ha mittlerwiu uf automatischi Verlängerung umgstellt und drum min Ruh gha. Gester isch wieder für e wiiteri Johr abghebt worde, das het mich dra erinnert dass ich mal es Bewertung schriebä könnti. D'Software lauft absolut ruhig und problemlos, scho so ruhig, dass ich komplett vergess dass sie überhaupt existiert, bis sie halt wieder ufem Kontoauszug uftaucht. Ich ha no nie irgendwelchi Vireproblem gha. Genau so soll's doch sii.
Virenscanner, Werbung, irritierend
Dr Virenscanner selber bietet en zuverlässige Schutz, aber die ständige Werbig für kostenpflichtige VPN-Dienste isch mega ärgerlich. I finde es unangenehm, dass i nachem Kauf vo dem Produkt immer no vo Werbig bombardiert werde. Ganz ärgerlich isch es, wenn die Werbig uf sensiblen Webseite wie Banken oder Casinos erscheint. Außerdem wird regelmässig mit Pop-ups geworben, wo den Druck mache en VPN-Dienst z kaufe, um als sicher z gelte. Insgesamt bin i vo dem Aspekt vo dem Vollpreisprodukt enttüscht.
Mini-Abo Problem
Mann, mir passiert! Mini-Abo hani ka, aber plötzlich han sie's im Dezember ohni mini Erlaubnis verlängert! Han grad Support agschriibe und sie hend das direkt storniert. Support isch mega nett gsi und super kompetent. Bin scho seit 2016 Kund und überleg's mir jetzt de wieder zurückzcho. Echt genialer Service!
I ha gchauft es Bitdefender-Lizenz
Unglaublich, ich benutze Bitdefender und bin total begeistert! Die Lizenz ist einfach zu verstehen und der Preis ist auch in Ordnung. Bitdefender kommt sogar aus Europa und nicht aus Amerika, China oder Russland, also besser für meinen Datenschutz. Es lohnt sich auf jeden Fall, ein paar Euro mehr dafür auszugeben! ;-)
Min kauf war "kompliziertes Abo"
Es isch eifach nöd fair gsii und mega betrügerisch. Sie hend mir eifach es Abo ufdrängt, wo me mega schwer wieder los wird. De Support isch mega mies gsi, sie hend gar nöd uf Fragene antwortet und hend mi nur abghalte. Bitdefender macht fascht nüt, um einem wiiterzuhelfe. Am Schluss bin ich dur Zufall im Internet druf cho, dass mir bi de Komplizen-Firma es versteckte Account het, wo mini Date und s Auto-Abo verwalting wird. Nach viel Müeh und Abstürz bin ich endlich ine cho und han gseh wies funktioniert. D'Betreiber vo de Website söllte sich mal Gedanke mache, wieso sie so negativ uf d'neue digitale Welt iihwürken und wies denn in Zukunft witergö wett, wenn alli Chunde vergrault sind.
Bitdefender Total Security für 5 Geräte für 1 Jahr
Ich ha Bitdefender Total Security für 5 Geräte für 1 Jahr über river digital kauft. Obwohl i d automatische Verlängerig deaktiviert gha ha, isch s Abo trotzdem zu einem viel höheren Preis abgebucht worde. Es scheint, als ob Bitdefender s Aboverlängerig willkürlich selbst aktiviert. Ich rate dezu, de Einzug über Paypal z'storniere, au wenn man s Verlängerig schomal deaktiviert gha het. Es isch enttüsche, dass es Unternehmen mit hoch bewerteter Software zu solche fragwürdige Praktike greife muss. Ich forder en Stornierung des Vertrags, ansonste werde ich rechtliche Schritte iileite.
Min Chouf-Kauf
I bi mega zfriede mit minere Chouf-Kauf-Erfahrig gsi. D'Unterstützig per E-Mail isch extrem schnell und hilfsbereit gsi, als ich Probleme mit em Verlängerige vo minem Abonnement gha han. De Service isch würklich besser gsi als erwartet!
Kauf am Tag vorher
Gester ha ich öppis kauft und sie hend über 24 Stunde brucht, um mir das Paket z'schicke. Ich ha probiert, es z'installiere, aber es het ned funktioniert. Ig ha sogar min aktuelle Internet-Sicherheit deinstalliert, will ig dachte, dass es vielleicht de neue Download blockiert, aber jetzt bin ig komplett ohni Sicherheitsschutz. Ig ha en E-Mail gschickt, aber ihre Antwortziit isch lächerlich.
Automatische Verlängerung ohne Benachrichtigung
Min Erfahrig mit dere Firma isch e Enttüschig gsi. Als Kund het mer ned bim Abonnement gseit worde, dass es sich automatisch verlängert und s Geld isch ohni mini Zustimmig abgebucht worde. Als ich e Rückerstattig verlangt han, isch de Kundeservice ned kooperativ gsy und d Kommunikation isch ungenüegend gsii. Überall isch mini Erfahrig mit dere Firma enttüschend gsi und ich würd nid empfehle, vo ihre Dienscht z kaufe.
Auto-renewal incident
I bi tüüflisch enttüüscht gsi z'entdecke, dass mis Konto nach vier Jahr als treue Kunde automatisch verlängert worde isch ohni mini Zustimmig und mit ere beträchtleche Priissteigerig im Verglich zum vorhärige Johr. Dä schockierende Umgang mit em Kund het mich Vertraue in d'Firma verlierä lah. Ich stell immer sicher, dass d'Automatikverlängerig bi alln mine Chäuf deaktiviert isch, und dass Bitdefender entschiede het, mis Konto ohni mini Erlaubnis z'verlängere, isch unannehmbar. Als Konsequenz suech ich jetzt nacheme andere Lieferant, wo nid vo minere Treui profitiere wird.
Min Abboshung uf dr Webseite
Dr Website isch im Momänt eifach en Riesenhufmatz. Ich find eifach kei Möglichkeit, min Vertrag z'kündige. Sie hend ihn ohni mini Wüsse oder Zustimmig in es Abonnement umgwandlet und eifach so 70€ abzoge, ohni mer eis Wort z'säge.<br><br>I bi ewig am Telefoniere gsy (25 Minüt Warteschlaufe) und es Ticket wird erstellt, statt dass sie sofort mis Problem löse und mer das illegal abzoge Geld zrüggzahle. Kei Bestätigungsmail dänn, sondern es "Willkommsmail", was fürne Chabis.<br><br>Diebe sind das, eifach nur Abzocker. Ich verzicht liäber uf ihri Software und mach lieber alles naggig, als dass ich das jemals wieder installiere.
Min Produkt isch mega scheisse
Es war wirklich ärgerlich mit dieser automatischen Verlängerung. Das Geld wurde natürlich zweimal für ein Abo abgebucht... Uff!!! Die Hotline ist auch ein Witz, null Reaktion. Habe alles der Kreditkartengesellschaft gemeldet. Nie wieder dieses Monster von Produkt!!!
Kauf nicht kündbar
Es isch ärgerlich, dass mä s Abo nid eifach cha abmelde, wil es kei passende Knopf git. Trotz mehrfache Anfrage wegen doppelte Abbuchige und keiner Reaktion vom Unternehmen, het s kei gueti Lösig geh. Selbst de Kundeservice vo PayPal het nid chönne helfe. Drum chan ich nur empfehle, sich vo dere Firma z vermeide.
Kauf von Antivirensoftware
I ha kürzlech Antivirussoftware kauft und bin enttüscht vo de Erfahrige gsi. Obwohl d Software uf verschiedene Testsiite guet abgschnitte het, isch d Leischtig in dr Wirklichkeit nid mit mine Erwartige übereingcho. Nach dr Installazion han i sofort d störende Desktop-Benachrichtigung gmerkt, wo sich nur schwierig abschaltä loh hend. Bi jedem Wichsel vo dr Nutzerprofila isch e Benachrichtigung erschine, wo nur durch Deaktivierung vo de automatische Profilwichsel behobe werda konnte. Ironischerwis isch denn regelmässig no e Benachrichtigung erschine, wo mich ufegfordert het, die Funktion wieder z aktiviere. Es isch frustrierend gsi z gseh, dass villi andere Nutzer ähnlichi Problem mit de Benachrichtigungen gha hend und de Kundensupport kei Lösung hät chönne biete. Es isch mir erschiene, dass d Entwickler d Problem eifach ignoriert hend, was zu ere grosse Enttüschtig gfüehrt het.
Bitdefender VPN Testmonat
Ich han Bitdefender VPN mit emene 30-Tägige Testabo abgschlosse. D'Applikation isch eifach z'installiere und z'bediene. Allerdings, wenn mer d'Kündigung wett mache, git's Probleme. Noch innerhalb vo de Probephase ha ich versuecht z'kündige - bis jetzt ohni Erfolg. Es schint, dass ich e Abovertrag abgschlosse han. De Online-Prozess zum Storniere vo dem Vertrag, wie uf de Webseite aagäh, existiert gar nid. Uf E-Mail-Afrag bi de Support passiert 7 Täg nüt. Nach 7 Täg chunnt denn e Alternativangebot zum gliiche Priis für en ander Produkt z'mache. Ich bestätige mini Forderig zur Rückzahlig nach erneut mitteilter Kündigung. Außerdem, nach wiiterere Forderige zur Zurückerstattig wird ned reagiert. Nach wiitere 2 Täg krieg ich mitteilt, dass uf die Nachricht vom Alternativangebot no kei Antwort cho isch. Bis jetzt hani weder e Rückerstattig, no e Bestätigung derfür erhalte.
Minabruch vun Automatische Aboverlängerung
I ha s'System stoppt, wo mir erlaubt het, automatischi Aboverlängerige z'akzeptiere und jetzt, zum zweite Mal, bekomm ich immerno Emails, dass ich's bestellt ha. Jetzt ha ich alles fotografiert und ich werd ohne zögere a mim Anwalt und em Ombudsman wiiterleite! Das isch eifach Betrug!
Meistbewertete Bewertung
Kauf nicht kündbar
Lesen Sie weiter