
Fnac erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Endlich guet g'löst
"jo, het sich glohnt. Bin froh drum."
Zögerlich und doch überrascht
"Bestellig storniert. Ich han no amoklopt i mine Konto gsee — ja klar, s’Geld isch do. Uf de Website kei Telefon. Ich han e Fnac-Lade aagleit und mi..."
Kauf nur online möglich
"Es isch eifach unmögli, persönliche Kontakt z'kriege, und das isch eifach nid akzeptabel! Wie söue Chundinne und Chunde Produkte chaufe, wenn ..."
Erfahrungen (58)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Zerscht skeptisch
2 erfahrungen
Habbs zerscht bi e Fnac-Anzeige gseh, en Kollege hets empfohle. Ich bi zerscht skeptisch gsi wäge de zusätzliche Kasko, het nacher alles nur no kompliziert uusgregge. Gerät isch kaputt gange, plötzlich meh Käschte und mir wärde zuiner fremde Firma weitergleitet mit katastrophalem Dialäkt. Am End isch s'Reparatur aber erfolgrich gsi, drum bi ich froh, wenn au müehsam. D'Käschte wärde nöd erklärt gsi.
Detailed Ratings
Zerscht skeptisch
Habbs zerscht bi e Fnac-Anzeige gseh, en Kollege hets empfohle. Ich bi zerscht skeptisch gsi wäge de zusätzliche Kasko, het nacher alles nur no kompliziert uusgregge. Gerät isch kaputt gange, plötzlich meh Käschte und mir wärde zuiner fremde Firma weitergleitet mit katastrophalem Dialäkt. Am End isch s'Reparatur aber erfolgrich gsi, drum bi ich froh, wenn au müehsam. D'Käschte wärde nöd erklärt gsi.
Endlich guet g'löst
2 erfahrungen
jo, het sich glohnt. Bin froh drum.
Detailed Ratings
Endlich guet g'löst
jo, het sich glohnt. Bin froh drum.
Zögerig, jetzt zfride
18 erfahrungen
go for it. Tipp: überprüeft d'Produktfotos vor em Checkout. I würd's wieder mache, ehrlich, wirklich.
Detailed Ratings
Zögerig, jetzt zfride
go for it. Tipp: überprüeft d'Produktfotos vor em Checkout. I würd's wieder mache, ehrlich, wirklich.
Mini-Pizza-Überraschig
20 erfahrungen
Adapter und Gasschlauch muess me separat beschaffe, ja das isch nöd optimal. Aber weisch was, eimal aaglütet, vergisst mer das schnell. Das Ding wird supi heiss und d'Pizza isch in paar Minute parat — d'Kruste wird richtig knusprig und der Belag blibt saftig, voll überaschend. I setz mis Gerät uf Balkon, aber au im Sommerhäuschen hets funktionieret. Ich mach jetzt jede Wuche schnäll es Zwöi-Personen-Pizza fürs Feierabig, Nachbär chunnt ah und probiert mit. Zudem räumigs isch einfach, s'Putze geht schnell und das Gerät fühlt sech robust a. Klein Problem bi de Lieferig, aber im Alltag top.
Detailed Ratings
Mini-Pizza-Überraschig
Adapter und Gasschlauch muess me separat beschaffe, ja das isch nöd optimal. Aber weisch was, eimal aaglütet, vergisst mer das schnell. Das Ding wird supi heiss und d'Pizza isch in paar Minute parat — d'Kruste wird richtig knusprig und der Belag blibt saftig, voll überaschend. I setz mis Gerät uf Balkon, aber au im Sommerhäuschen hets funktionieret. Ich mach jetzt jede Wuche schnäll es Zwöi-Personen-Pizza fürs Feierabig, Nachbär chunnt ah und probiert mit. Zudem räumigs isch einfach, s'Putze geht schnell und das Gerät fühlt sech robust a. Klein Problem bi de Lieferig, aber im Alltag top.
Zögerligi Zustellig, gueti Hardware
18 erfahrungen
s Produkt selber isch ok. D Box isch ganz. Es fühlt sich stabi a. Wenn mer's in d Hand nimmt, isch Material angenehm, nöd so plastikig wie manch anderi Sache. Zersch war ich sceptisch, vor allem wäge de Lieferig. Aber s Gerät funktioniert gut. Ich ha's gliich uusegprobiert und es lauft sauber. Also am Schluss: ärgerlich Prozess, gueti Hardware.
Detailed Ratings
Zögerligi Zustellig, gueti Hardware
s Produkt selber isch ok. D Box isch ganz. Es fühlt sich stabi a. Wenn mer's in d Hand nimmt, isch Material angenehm, nöd so plastikig wie manch anderi Sache. Zersch war ich sceptisch, vor allem wäge de Lieferig. Aber s Gerät funktioniert gut. Ich ha's gliich uusegprobiert und es lauft sauber. Also am Schluss: ärgerlich Prozess, gueti Hardware.
Zögerlich und doch überrascht
1 erfahrungen
Bestellig storniert. Ich han no amoklopt i mine Konto gsee — ja klar, s’Geld isch do. Uf de Website kei Telefon. Ich han e Fnac-Lade aagleit und mit Müeh und Not cha i der Dammfrau uf Französisch mini Sach erkläre. Das isch e chli stressig gsi. Überraschend aber: nach dem Telefongespräch isch mir s’Geld sofort zrugggebucht worde. Das het mi beruhigt. Trotzdem blibt s’Gefühl: das chönnt absichtlich so laufe, weils vil Lüt s’Nerv nöd haa zum nachhake. Also: nöd komplizieret, s’Problem isch g’löst worde, aber ich wär vorsichtig und würd nid so schnäll nomol bestelle.
Detailed Ratings
Zögerlich und doch überrascht
Bestellig storniert. Ich han no amoklopt i mine Konto gsee — ja klar, s’Geld isch do. Uf de Website kei Telefon. Ich han e Fnac-Lade aagleit und mit Müeh und Not cha i der Dammfrau uf Französisch mini Sach erkläre. Das isch e chli stressig gsi. Überraschend aber: nach dem Telefongespräch isch mir s’Geld sofort zrugggebucht worde. Das het mi beruhigt. Trotzdem blibt s’Gefühl: das chönnt absichtlich so laufe, weils vil Lüt s’Nerv nöd haa zum nachhake. Also: nöd komplizieret, s’Problem isch g’löst worde, aber ich wär vorsichtig und würd nid so schnäll nomol bestelle.
Schnäll und ordentlich, aber mit Trickli
17 erfahrungen
chli probiere. Bestellt isch rasch gange, d'Bestätigig cho grad nachem Klick und zur Überraschig scho e Versandnotif. Paket isch pünktlich cho, isch guet verpackt gsi und s'Produkt isch intakt aacho. Delivery drum würd i als sehr guet bezeichne, chli besser als bi manche anderne Anbieter, wo s'Päckli e Wuche la lang irgendwo hängt.
Was mi stört isch aber die Produktseite: s'Bild und d'Beschrybig hets so ufgstellt, dasss me denkt, me kriegt drei Teile zum gülti Preis. Nüt vo Auswahl, nüt vo Klartext. Erst i de Bestätigig hets gstande, dass nur ein Teil verschickt wird. Das isch chli baschissig gsi, muss mer so sage. Ich bi e erfahrige Chäufer, aber die Formulierig hets scho gschafft, mich druf z'trickse.
Kundeservice han i probiert z'kontaktierä, no e paar Tage nach em Erhalt. Antwort isch cho, nüchtern und höflich, aber eher standardmässig. Kei richtige Entschädigung, kei Option, für dä Preis no öppis dazuez bekomme. S antwort het alles erklärt, aber nüt Verständnisvolls oder e grossi Lösig. Das isch bsunders bitter, will d'Lieferig so guet gsi isch, und drum ha i erwartet, dass me wenigstens e Ohr hätt für s'Problem.
Insgesamt: s'Wesentliche het funktioniert. Schnäller Versand, intakts Produkt, Tracking het funktioniert. Die Verkaufsdarstellig isch aber irreführend und das hät mi geärgert. Wenn du vorhängsch, meh uf Transparenzer Wert legsch, denn sött mer das erwähne vor em Kauff. Im Verglich zu andere Shops isch d'Lieferig top, dä Kundenkontakt durchschnittlich und d'Preis-Leistungs-Uschtänd isch chli fragwürdig wegen dr irreführende Offerte. I hans akzeptiert und bi z'fride meh im Sinne: es funktioniert, aber es chönnt besser und ehrlicher si.
Detailed Ratings
Schnäll und ordentlich, aber mit Trickli
chli probiere. Bestellt isch rasch gange, d'Bestätigig cho grad nachem Klick und zur Überraschig scho e Versandnotif. Paket isch pünktlich cho, isch guet verpackt gsi und s'Produkt isch intakt aacho. Delivery drum würd i als sehr guet bezeichne, chli besser als bi manche anderne Anbieter, wo s'Päckli e Wuche la lang irgendwo hängt.
Was mi stört isch aber die Produktseite: s'Bild und d'Beschrybig hets so ufgstellt, dasss me denkt, me kriegt drei Teile zum gülti Preis. Nüt vo Auswahl, nüt vo Klartext. Erst i de Bestätigig hets gstande, dass nur ein Teil verschickt wird. Das isch chli baschissig gsi, muss mer so sage. Ich bi e erfahrige Chäufer, aber die Formulierig hets scho gschafft, mich druf z'trickse.
Kundeservice han i probiert z'kontaktierä, no e paar Tage nach em Erhalt. Antwort isch cho, nüchtern und höflich, aber eher standardmässig. Kei richtige Entschädigung, kei Option, für dä Preis no öppis dazuez bekomme. S antwort het alles erklärt, aber nüt Verständnisvolls oder e grossi Lösig. Das isch bsunders bitter, will d'Lieferig so guet gsi isch, und drum ha i erwartet, dass me wenigstens e Ohr hätt für s'Problem.
Insgesamt: s'Wesentliche het funktioniert. Schnäller Versand, intakts Produkt, Tracking het funktioniert. Die Verkaufsdarstellig isch aber irreführend und das hät mi geärgert. Wenn du vorhängsch, meh uf Transparenzer Wert legsch, denn sött mer das erwähne vor em Kauff. Im Verglich zu andere Shops isch d'Lieferig top, dä Kundenkontakt durchschnittlich und d'Preis-Leistungs-Uschtänd isch chli fragwürdig wegen dr irreführende Offerte. I hans akzeptiert und bi z'fride meh im Sinne: es funktioniert, aber es chönnt besser und ehrlicher si.
Langsami Bestellig, schnäll Enttäuschig
1 erfahrungen
Status stuck uf "bestellt" und kei Mail, kei Update. Han no e Woche gwartet und dänn e Mail gschickt — kei Antwort. Nach zwei Woche han i druf antwortet als Erinnerung, immer no nüüt. Telefoni probiert, lang gwarte und ufggeh. Ich han s Produkt nie i Händ gha, drum cha i nid vou detail über d Performance rede, aber ich ha mi scho gmärtet und scho vorstellt wie's dä Laptop schneller macht (streaming, Videoschnitt, etc.). Das Gefiihl is irritiert und irgendwie enttäuscht — vor allem, will meh kei Unsicherheit mitme bestellte Sache. Wärend Black Friday hängsch schnell, aber wenigstens e kurze Info wär e Mindestfoforderig gsi. Service is schwach, Preis war ok, aber empfehle nüüt. Schade.
Detailed Ratings
Langsami Bestellig, schnäll Enttäuschig
Status stuck uf "bestellt" und kei Mail, kei Update. Han no e Woche gwartet und dänn e Mail gschickt — kei Antwort. Nach zwei Woche han i druf antwortet als Erinnerung, immer no nüüt. Telefoni probiert, lang gwarte und ufggeh. Ich han s Produkt nie i Händ gha, drum cha i nid vou detail über d Performance rede, aber ich ha mi scho gmärtet und scho vorstellt wie's dä Laptop schneller macht (streaming, Videoschnitt, etc.). Das Gefiihl is irritiert und irgendwie enttäuscht — vor allem, will meh kei Unsicherheit mitme bestellte Sache. Wärend Black Friday hängsch schnell, aber wenigstens e kurze Info wär e Mindestfoforderig gsi. Service is schwach, Preis war ok, aber empfehle nüüt. Schade.
Online-Bestellung
1 erfahrungen
Für die Tochter habe ich einen Barbie-Adventskalender bestellt. Es stand, dass der Kalender zwischen 27. Und 28. November geliefert wird. Er wurde laut Bestellstatus noch nicht einmal versandt und wird am 1.12. nicht da sein, falls er überhaupt noch dieses Jahr kommt. Das war die dritte Bestellung bei Fnac und jedes Mal gab es ähnliche Probleme. Der Onlineshop ist sehr unprofessionell. Sogar heute steht ein Liefertermin vom 27. - 28.11. drin, obwohl der Termin abgelaufen ist. Der Status steht auf "in Vorbereitung".
Detailed Ratings
Online-Bestellung
Für die Tochter habe ich einen Barbie-Adventskalender bestellt. Es stand, dass der Kalender zwischen 27. Und 28. November geliefert wird. Er wurde laut Bestellstatus noch nicht einmal versandt und wird am 1.12. nicht da sein, falls er überhaupt noch dieses Jahr kommt. Das war die dritte Bestellung bei Fnac und jedes Mal gab es ähnliche Probleme. Der Onlineshop ist sehr unprofessionell. Sogar heute steht ein Liefertermin vom 27. - 28.11. drin, obwohl der Termin abgelaufen ist. Der Status steht auf "in Vorbereitung".
Kauf
25 erfahrungen
Reine Katastrophe. Kundenservice nicht vorhanden, weder telefonisch noch per Mail. Man bekommt keine Antwort. Wenn man eine Bestellung stornieren möchte, geht gar nichts. Der Laden sollte geschlossen werden.
Es wird angezeigt, dass die Lieferung versendet wurde, was es aber nicht ist
Detailed Ratings
Kauf
Reine Katastrophe. Kundenservice nicht vorhanden, weder telefonisch noch per Mail. Man bekommt keine Antwort. Wenn man eine Bestellung stornieren möchte, geht gar nichts. Der Laden sollte geschlossen werden.
Es wird angezeigt, dass die Lieferung versendet wurde, was es aber nicht ist
Schon die zweite Bestellung und beide wurden storniert ohne Grund
25 erfahrungen
Ich bin ziemlich enttäuscht vom unprofessionellen Vorgehen bei meiner zweiten Bestellung. Beide Male wurden einfach storniert, ohne jegliche Erklärung, das ist echt ärgerlich. Der Kundenservice war überhaupt nicht hilfreich und konnte mir nicht einmal eine vernünftige Antwort geben. Diese Erfahrung war frustrierend und ich bin wirklich enttäuscht von diesem Service.
Detailed Ratings
Schon die zweite Bestellung und beide wurden storniert ohne Grund
Ich bin ziemlich enttäuscht vom unprofessionellen Vorgehen bei meiner zweiten Bestellung. Beide Male wurden einfach storniert, ohne jegliche Erklärung, das ist echt ärgerlich. Der Kundenservice war überhaupt nicht hilfreich und konnte mir nicht einmal eine vernünftige Antwort geben. Diese Erfahrung war frustrierend und ich bin wirklich enttäuscht von diesem Service.
Elektronische Artikel
1 erfahrungen
FNAC isch e Gschäft, wo mit de gliiche Problem z'kämpfe het wie angeri Elektronikläde - es isch super, d'Teili aazfasse und z'gseh, aber denn gaht meh hei und bestellt sie online zueme günstigere Priis. FNAC het es Mitgliedschaftsprogramm, wo choschtet, um en Rabatt z'kriige, wo trotzdem nid mit de Online-Shop mithalte chan. FNAC chan Woche lang super Aagebote mache, aber die Teili sind nid verfügbar, meh chan sie aber immer wieder bestelle und en Wuche spöter wird d'Bestellig storniert. Drum muessi zugebe, dass ich de Grund bii, warum die Gschäfter nid überlebe chönd...
Detailed Ratings
Elektronische Artikel
FNAC isch e Gschäft, wo mit de gliiche Problem z'kämpfe het wie angeri Elektronikläde - es isch super, d'Teili aazfasse und z'gseh, aber denn gaht meh hei und bestellt sie online zueme günstigere Priis. FNAC het es Mitgliedschaftsprogramm, wo choschtet, um en Rabatt z'kriige, wo trotzdem nid mit de Online-Shop mithalte chan. FNAC chan Woche lang super Aagebote mache, aber die Teili sind nid verfügbar, meh chan sie aber immer wieder bestelle und en Wuche spöter wird d'Bestellig storniert. Drum muessi zugebe, dass ich de Grund bii, warum die Gschäfter nid überlebe chönd...
Bestellung am Black Friday
4 erfahrungen
Uiii! Ig melde bitter ab, öbbis bi diesem Shop z'bestelle! Mi Familie het am Black Friday es cooli Teil bstellt und mir händ sit de nümme öppis ghört. Wenn mir nachfrogt händ, händ sie kei Reaktion zeigt. Mir hend kei Geld zruggbuecht übercho und es isch eifach furt. Ig hoffe mir bechömed entweder üse Beschtellig oder zumindest üses Geld zrugg, ohni dass mir d'Polizei müend ineschalte. D'Beschtellig isch no immer im Wartestatus und das isch eifach mega frustrierend. Das isch echt es Lockvogelangebot, das geit gar nid! Ciao ciao fnac!
Detailed Ratings
Bestellung am Black Friday
Uiii! Ig melde bitter ab, öbbis bi diesem Shop z'bestelle! Mi Familie het am Black Friday es cooli Teil bstellt und mir händ sit de nümme öppis ghört. Wenn mir nachfrogt händ, händ sie kei Reaktion zeigt. Mir hend kei Geld zruggbuecht übercho und es isch eifach furt. Ig hoffe mir bechömed entweder üse Beschtellig oder zumindest üses Geld zrugg, ohni dass mir d'Polizei müend ineschalte. D'Beschtellig isch no immer im Wartestatus und das isch eifach mega frustrierend. Das isch echt es Lockvogelangebot, das geit gar nid! Ciao ciao fnac!
Schnelle Abwicklung, Bestellung von Funko und Schallplatten.
20 erfahrungen
I ha mehreri Einkäuf bi eu gmacht und d Abwicklung isch schnell gsii. Alles isch innerhalb vo einer Wuche glieferet worde. Leider nehme ich e Stern ab, will es oft vorkommt, dass Bestellige storniert werde, speziell wenn d Produkte im Angebot sind. Oftmals liegt es dran, dass falschi Priise agä wird oder dass s Produkt eifach nid verfügbar isch, obwohl s inere Filiale sichtbar wäre. Das sött unbedingt verbessert werde, will es mich oft enttüüscht het.<br><br>I ha hauptsächlich Funko und Schallplätte kauft. Beachtet bitte, dass d Priise bi euch meistens höcher sind. Wenn s kei Angebot git, kauf ich nöd zum reguläre Priis. Es git vil ander Ort, wo me wesentli günstiger iichaufe cha.
Detailed Ratings
Schnelle Abwicklung, Bestellung von Funko und Schallplatten.
I ha mehreri Einkäuf bi eu gmacht und d Abwicklung isch schnell gsii. Alles isch innerhalb vo einer Wuche glieferet worde. Leider nehme ich e Stern ab, will es oft vorkommt, dass Bestellige storniert werde, speziell wenn d Produkte im Angebot sind. Oftmals liegt es dran, dass falschi Priise agä wird oder dass s Produkt eifach nid verfügbar isch, obwohl s inere Filiale sichtbar wäre. Das sött unbedingt verbessert werde, will es mich oft enttüüscht het.<br><br>I ha hauptsächlich Funko und Schallplätte kauft. Beachtet bitte, dass d Priise bi euch meistens höcher sind. Wenn s kei Angebot git, kauf ich nöd zum reguläre Priis. Es git vil ander Ort, wo me wesentli günstiger iichaufe cha.
Meine Bestellung eines Apple Watches während des Black Friday Sales
22 erfahrungen
Min Erfahrig met dr Firma isch bedüürend gsi. Nochdem i min Apple Watch währendem Black Friday Sale bstellt ha, hani über e Wuch spöter e Nachricht übercho, dass es es "Chlis Unvorhergsehnis" gäh hät und min Bestellig storniert worde isch. Das isch s erscht und letscht Mal gsi, dass i do öppis bstellt ha. Dr Kundendienst het z wünsche übrig gla und i war enttüscht vo dr Art und Wys, wie d Situazion behandle worde isch. I denk, dr Konkurrent biett e bessere Kundendienst.
Detailed Ratings
Meine Bestellung eines Apple Watches während des Black Friday Sales
Min Erfahrig met dr Firma isch bedüürend gsi. Nochdem i min Apple Watch währendem Black Friday Sale bstellt ha, hani über e Wuch spöter e Nachricht übercho, dass es es "Chlis Unvorhergsehnis" gäh hät und min Bestellig storniert worde isch. Das isch s erscht und letscht Mal gsi, dass i do öppis bstellt ha. Dr Kundendienst het z wünsche übrig gla und i war enttüscht vo dr Art und Wys, wie d Situazion behandle worde isch. I denk, dr Konkurrent biett e bessere Kundendienst.
Lieferung, Kundenservice
21 erfahrungen
Ich würd gärn wüsse, wo mini Bschtellig bliibt, will mini Kreditkart scho belostet isch, aber d Lieferig isch nonig cho. De Kunde-Service per Email het nonig gantwortet und bi de Telefonhotline hei si mich zwei Mal über e Stund in de Warteschlaif ghalte, numme um mech denn unfründlich usserhalb vo de Business-Ziite abzwiise. FNAC isch sehr unziitlich wenn s um Lieferige und Kunde-Service goht, und das Lösche vo kritische Kommentar uf Facebook zeigt e Fählendi vo Transparenz.
Detailed Ratings
Lieferung, Kundenservice
Ich würd gärn wüsse, wo mini Bschtellig bliibt, will mini Kreditkart scho belostet isch, aber d Lieferig isch nonig cho. De Kunde-Service per Email het nonig gantwortet und bi de Telefonhotline hei si mich zwei Mal über e Stund in de Warteschlaif ghalte, numme um mech denn unfründlich usserhalb vo de Business-Ziite abzwiise. FNAC isch sehr unziitlich wenn s um Lieferige und Kunde-Service goht, und das Lösche vo kritische Kommentar uf Facebook zeigt e Fählendi vo Transparenz.
Meine Bestellung am Black Friday
3 erfahrungen
Min Erfahrung met miner Bestellig am Black Friday isch äußerst enttüschtend gsii. Trotz de Versprechige vo Schnäppchen und Rabatte hani bis jetzt nonigs vo minere Apple-Produkt ghört. Jegliche Afragene sind ignoriert worde und s Geld isch scho vo miner Konto abgebucht worde. I hoffe, dass ich entweder miner Bestellig oder zumindescht mis Geld zrugg bekome, ohni rechtliche Schritte iizleite z müesse. Es isch frustrierend, dass miner Bestellig immer no uf "Wartestatus" steht und no nid bestätigt worde isch. So en Art vo Chundäbehandlig han i no nie erläbt und es git mer s Gefühl, dass es sich um Lockvogelangebote handlet. I Zukunft werde ich defintiv d Finger vu dem Shop lassä und anderä vo miner enttüschtende Erfahrig berichte.
Detailed Ratings
Meine Bestellung am Black Friday
Min Erfahrung met miner Bestellig am Black Friday isch äußerst enttüschtend gsii. Trotz de Versprechige vo Schnäppchen und Rabatte hani bis jetzt nonigs vo minere Apple-Produkt ghört. Jegliche Afragene sind ignoriert worde und s Geld isch scho vo miner Konto abgebucht worde. I hoffe, dass ich entweder miner Bestellig oder zumindescht mis Geld zrugg bekome, ohni rechtliche Schritte iizleite z müesse. Es isch frustrierend, dass miner Bestellig immer no uf "Wartestatus" steht und no nid bestätigt worde isch. So en Art vo Chundäbehandlig han i no nie erläbt und es git mer s Gefühl, dass es sich um Lockvogelangebote handlet. I Zukunft werde ich defintiv d Finger vu dem Shop lassä und anderä vo miner enttüschtende Erfahrig berichte.
Rasierer erworben
21 erfahrungen
Dieser Laden ist einfach nur schrecklich. Null Kundenservice und sie halten sich nicht an ihre Versprechen. Es ist eine absolute Servicewüste. Ich gehe nie wieder dorthin.
Detailed Ratings
Rasierer erworben
Dieser Laden ist einfach nur schrecklich. Null Kundenservice und sie halten sich nicht an ihre Versprechen. Es ist eine absolute Servicewüste. Ich gehe nie wieder dorthin.
Technischer Fehler
20 erfahrungen
Nachdem ich esch Artikel kauft han und drhei ha zahlt, han ich paar Täg spöter erfahra, dass Fnac.ch öbben en Systemfehler uf de Websita entdeckt han, wo de Pris um 50% reduziert het. Das Team het das als ganz klar Fehler gseh und het den Kaufvertrag für ungültig erklärt. Leider han ich nie es Produkt bechö und han aber zum Glück s Geld zrüggbechö. Das het mich mega gärnert und isch au ned grad vertrauenswürdig gseh.
Detailed Ratings
Technischer Fehler
Nachdem ich esch Artikel kauft han und drhei ha zahlt, han ich paar Täg spöter erfahra, dass Fnac.ch öbben en Systemfehler uf de Websita entdeckt han, wo de Pris um 50% reduziert het. Das Team het das als ganz klar Fehler gseh und het den Kaufvertrag für ungültig erklärt. Leider han ich nie es Produkt bechö und han aber zum Glück s Geld zrüggbechö. Das het mich mega gärnert und isch au ned grad vertrauenswürdig gseh.
Mini Bestilig
17 erfahrungen
Nachdem ich meine Bestellung aufgegeben habe, haben wir überhaupt nichts mehr gehört und auch keine Antwort auf meine E-Mails erhalten. Wie kann man im Jahr 2024 noch so arbeiten? Ich kann wirklich keine Bestellung über FNAC.ch empfehlen!
Detailed Ratings
Mini Bestilig
Nachdem ich meine Bestellung aufgegeben habe, haben wir überhaupt nichts mehr gehört und auch keine Antwort auf meine E-Mails erhalten. Wie kann man im Jahr 2024 noch so arbeiten? Ich kann wirklich keine Bestellung über FNAC.ch empfehlen!
Über Fnac
Erfahrungen in der Industrie und Bewertungen
Die Industrie der Unterhaltungselektronik und Medien ist ein lebendiger und wettbewerbsintensiver Markt, der eine Fülle von Optionen für die Verbraucher bietet. Kunden suchen ständig nach Informationen und Bewertungen, um die beste Wahl zu treffen und ihre Einkaufserfahrungen zu optimieren. Erfahrungen und Meinungen anderer Käufer spielen dabei eine entscheidende Rolle, da sie die Möglichkeit bieten, Einblicke in die Qualität der Produkte und den Kundenservice zu erhalten.
Das Lesen von Bewertungen ist eine effektive Möglichkeit, um einen Eindruck von einem Unternehmen zu gewinnen, bevor man sich für einen Kauf entscheidet. Kundenerfahrungen können wertvolle Informationen über die Produktqualität, den Kundenservice und die Gesamtzufriedenheit mit der Marke liefern. Sie können auch wichtige Informationen über Probleme oder Schwachstellen geben, die potenzielle Kunden berücksichtigen sollten.
ErfahrungenScout.ch ist eine Plattform, auf der Schweizer Verbraucher Bewertungen, Meinungen und Erfahrungen austauschen können. Diese Plattform ermöglicht es den Nutzern, ihre Gedanken und Eindrücke zu teilen und anderen Käufern bei ihrer Kaufentscheidung zu helfen. Hier können Benutzer Bewertungen über verschiedene Unternehmen, einschließlich Fnac, hinterlassen und lesen.
Über Fnac
Fnac ist ein renommiertes Unternehmen in der Unterhaltungselektronik- und Medienbranche. Das Unternehmen wurde im Jahr 1954 gegründet und hat seitdem eine beeindruckende Präsenz in der Branche aufgebaut. Mit einer langen Geschichte und einem starken Engagement für Kundenservice und Produktqualität hat Fnac das Vertrauen der Verbraucher gewonnen und ist zu einem beliebten Ziel für Elektronik- und Medienkäufe geworden.
Die Mission von Fnac ist es, qualitativ hochwertige Produkte und Dienstleistungen anzubieten, die den Bedürfnissen der Kunden gerecht werden. Das Unternehmen legt Wert auf Innovation, Vielfalt und Kundenzufriedenheit. Mit einer breiten Produktpalette und einem umfassenden Angebot an Dienstleistungen bemüht sich Fnac, den Kunden ein erstklassiges Einkaufserlebnis zu bieten.
Was macht das Unternehmen einzigartig?
Was Fnac von seinen Mitbewerbern unterscheidet, ist seine umfangreiche Produktauswahl und sein Fokus auf Kundenzufriedenheit. Fnac hat es geschafft, eine starke Marke aufzubauen, die für Qualität und Zuverlässigkeit steht. Das Unternehmen bietet eine breite Palette von Produkten in den Bereichen Unterhaltungselektronik, Bücher, Musik, Filme und mehr. Darüber hinaus bietet Fnac auch Dienstleistungen wie Reparaturen und technischen Support an, um sicherzustellen, dass die Kunden immer die Unterstützung erhalten, die sie benötigen.
Fnac zeichnet sich durch sein Engagement für Innovation aus. Das Unternehmen ist ständig bestrebt, neue Produkte und Technologien einzuführen, um den sich ändernden Bedürfnissen der Kunden gerecht zu werden. Durch ständige Produktverbesserungen und die Einführung neuer Services bleibt Fnac an der Spitze der Branche und bietet seinen Kunden stets innovative Lösungen.
Produkte und Dienstleistungen von Fnac
Fnac bietet eine umfangreiche Produktpalette in verschiedenen Kategorien an. Das Unternehmen hat eine breite Auswahl an Unterhaltungselektronik, einschließlich Fernseher, Computer, Smartphones, Audiogeräte und Videospiele. Darüber hinaus bietet Fnac eine große Auswahl an Büchern, Musik, Filmen und anderen Medien an, um die unterschiedlichen Vorlieben der Kunden zu erfüllen.
Die Dienstleistungen von Fnac umfassen Reparaturen, technischen Support und Beratungsdienste. Das Unternehmen hat kompetente Mitarbeiter, die den Kunden bei Fragen oder Problemen gerne behilflich sind. Die Kundenbewertungen zeugen von der Qualität und Effizienz dieser Dienstleistungen. Kunden loben häufig den exzellenten Kundenservice und die kompetente Beratung von Fnac.
Kontakt zum Kundenservice
Fnac bietet seinen Kunden verschiedene Möglichkeiten, um mit dem Kundenservice in Kontakt zu treten. Kunden können den Kundenservice per Telefon, E-Mail oder über das Online-Kontaktformular erreichen. Das Unternehmen legt großen Wert auf die Zufriedenheit der Kunden und bemüht sich, alle Anfragen und Probleme so schnell wie möglich zu lösen.
Die Kundenbewertungen zeigen, dass der Kundenservice von Fnac als zuverlässig und hilfsbereit angesehen wird. Kunden loben oft die Freundlichkeit und Effizienz der Mitarbeiter und geben an, dass ihre Anliegen schnell und zufriedenstellend gelöst wurden.
Rückgaberichtlinien
Fnac hat klare Rückgaberichtlinien, um seinen Kunden ein hohes Maß an Zufriedenheit zu garantieren. Kunden können Produkte, die sie aus irgendeinem Grund zurückgeben möchten, innerhalb einer bestimmten Frist gegen eine Rückerstattung oder einen Umtausch zurückgeben. Die genauen Bedingungen und Fristen können auf der Website von Fnac eingesehen werden.
Die Kundenbewertungen zeigen, dass Fnac seine Rückgaberichtlinien konsequent umsetzt und den Kunden einen reibungslosen Ablauf bei Rückgaben und Umtauschvorgängen bietet. Kunden berichten davon, dass sie bei Problemen oder Unzufriedenheit mit einem Produkt problemlos eine Rückerstattung erhalten haben.
Ist Fnac vertrauenswürdig?
Für viele Verbraucher ist die Vertrauenswürdigkeit eines Unternehmens ein wichtiger Faktor bei der Kaufentscheidung. Fnac hat sich im Laufe der Jahre einen guten Ruf aufgebaut und wird von vielen Kunden als vertrauenswürdig angesehen. Das Unternehmen hat eine lange Geschichte in der Branche und hat sich einen soliden Ruf für Qualität und Kundenzufriedenheit erarbeitet.
Die Kundenbewertungen spielen eine wichtige Rolle bei der Beurteilung der Vertrauenswürdigkeit von Fnac. Positive Bewertungen über die Produktqualität, den Kundenservice und die Erfüllung von Bestellungen geben den Kunden das Vertrauen, mit Fnac Geschäfte zu machen. Die Tatsache, dass so viele Kunden positive Erfahrungen mit Fnac gemacht haben und dies in ihren Bewertungen zum Ausdruck bringen, trägt zur Glaubwürdigkeit und Vertrauenswürdigkeit des Unternehmens bei.
Bewertungen zu Fnac
Wenn Sie in der Vergangenheit Produkte oder Dienstleistungen von Fnac verwendet haben, sind Ihre Bewertungen und Erfahrungen wertvoll! Teilen Sie Ihre Meinung und helfen Sie anderen Verbrauchern, fundierte Entscheidungen zu treffen. ErfahrungenScout.ch bietet Ihnen die Plattform, um Ihre Meinungen über Fnac mitzuteilen und die Bewertungen anderer Benutzer zu lesen.
Indem Sie Ihre Bewertungen teilen, tragen Sie dazu bei, das Bewusstsein für die Qualität und Serviceleistungen von Fnac zu fördern und anderen Verbrauchern bei der Wahl eines vertrauenswürdigen Unternehmens zu helfen. Ihre Erfahrungen sind wichtig und können anderen Verbrauchern helfen, die richtige Entscheidung zu treffen.
Warum sind das Teilen von Bewertungen und Erfahrungen wichtig?
Das Teilen von Bewertungen und Erfahrungen ist für Verbraucher von großer Bedeutung, da es ihnen ermöglicht, fundierte Entscheidungen zu treffen. Durch den Austausch von Meinungen und Erfahrungen helfen Verbraucher anderen dabei, die Qualität von Produkten und Dienstleistungen zu bewerten und Informationen über Unternehmen zu erhalten.
Indem sie Bewertungen lesen und die Erfahrungen anderer kennen, können Verbraucher potenzielle Probleme oder Schwachstellen erkennen, die sie bei ihrer Kaufentscheidung berücksichtigen sollten. Das Teilen von Bewertungen fördert Transparenz und hilft dabei, Vertrauen aufzubauen.
ErfahrungenScout.ch bietet Verbrauchern die Möglichkeit, Bewertungen zu teilen und fundierte Entscheidungen basierend auf den Meinungen anderer zu treffen. Indem sie ihre Erfahrungen teilen, leisten Verbraucher einen wertvollen Beitrag zur Schaffung einer vertrauenswürdigen und transparenten Einkaufsumgebung.
🌟 Wie hat Fnac bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Kategorien Fnac
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 4. Dezember 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!