1822direkt Erfahrungen
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Erfahrungen (64)
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Girokonto Wechsel
I ha letzts Jahr min Girokonto vo emene lokale Sparkasse zu enere Onlinebank wechslet, will d'Koste bi der Sparkasse z'hoch gsi sind. D'Eirichtig vo mim Konto bi dere neue Bank het problemlos klappet, will i schon e zweiti Karte bi ihnen gha ha. Drum het i mi nid no einisch legitimiere müesse und d'Unterlage sind schnäll verschickt worde. Bisher han i de Kundeservice nid brucht. Leider han i vor churzem festgstellt, dass es bi mim neue Bank nid möglich isch, Bargeld izzahle. Das het Zu Unannehmlichkeite gleitet, will i e Izahlig mache müesse und d'Funktion a Geldautomate nid verfügbar gsi isch. Mi Familie isch drum gheisse gsi, mir bide Izahlig z'helfe und mir das Gält denn per Überwiesig z'schicke. Es wär hilfreich gsi, wenn dä Limitation klarer in de Allgemeine Geschäftsbedingige kommuniziert worde wär.
Kreditkarte beantragt
Als erfahrener Kunde bi 1822direct han i letschtens en Kreditkarteantrag gstellt. De ganze Prozess isch super eifach und verständlich gsi. Die Website isch guet strukturiert gsi und het mi Schritt für Schritt durch de Antragsprozess gführt. Zudem het i d'Informatione und Bedingige vom Kreditkarteangaot als transparent und klar verständlich empfunde. Nachdem i de Antrag gstellt han, han i innerhalb weniger Täg e Bestätigung übercho und minne Kreditkart isch schnell glieferet worde. Über de ganze Bestellvorgang hinweg bin i sehr zfriede gsi und würds uf jedefall wyterempfehle.
Freies Girokonto
Bis jetzt keine Probleme. I ha s Girokonto eröffnet, nachdem minere örtliche Sparkasse ahfange het, Gebühre z'verlange. Das 1822-Konto isch bis jetzt kostefrei, nur e chlyni Gebühr für d Girocard wird erhoobe. I ha au e Bonus für Freundschaftswerbig becho, alles ohni Problem. Dä Mögligkeit, gratis Geld ah Sparkasse-Geldautomate abhebe z'köne, isch super. Eintzige Kritikpunkt isch d langi Ziit, wo brucht wird, um de Kontoauszug z'bereitstelle.
Meine Erfahrung mit dem Giro-Konto bei der Online-Tochter der Frankfurter Sparkasse.
I bi scho iiber 11 Johr as Kund bi dr Online-Tochter vo dr Frankforter Sparkasse und han nur positivi Erfahrigä gmacht. D'Konditionä fürs Giro-Konto sind unschlagbar und fair. Äben biem Tägesgeld sind d'Konditionä sehr attraktiv. Sollt es emol ne Sach gäh, wo online nid gelöst wärde chan, ha i immer kompetänti und schnelli Hilf bechome, natürli innerhalb vo d'Gschäftsziitä. I bi sehr zfriedä und empfähl di 1822 direkt gern witer.
Girokonto, alles Top
I bi mega glücklich mit minere kostenlose Girokonto! Alles, was sie aabiete, isch wirklich top. De Kundeservice isch super freundlich und hilfsbereit, mini Bestellig isch easy gsi und d'Lieferig isch schnell cho. Ich cha's nur witerempfehle!
Finanzdienstleistungen Bewertung
Nach eme langfristige und treui Kunde mit eme regelmäßige Einkomme, bi i enttüüscht über d'Zurückhaltig vo de Bank in Sachen Dispo. Andere Banke gebe mindestens drei Monatslöhni ohni Frag. Es schiint, als ob die Bank ned nah menschliche Urtail, sondern nah automatisierti Algorithme entscheidet. Es isch e klaars Zeiche dafür, dass d'Kundebeziehig do nöd im Vordergrund steht.
1822direkt's Girokonto
Kei Problem mit Bankkonto oder Gebühre. Ha min Konto gwechslet, will mini lokale Sparkasse plötzlich hohe Gebühre verlangt het. S Konto bi 1822direkt isch bis jetzt kostenlos, ussert e chline Gebühr für d Sparkasse-Karte. Ha au en Bonus für d Fründschaftswerbig erhalte. Bin besonders zfriede, willi wiiterhin kostenlos Geld a Sparkasse- Bancomate chön abhebe. Eintzigi Kritikpunkt isch, dass de Kontoauszug lang und unverständlich cha si.
Min Konto
Ich bin schon seit ein paar Jahren ein glücklicher Kunde bei dieser Online-Bank. Die Konditionen für das Giro-Konto sind super und fair ist auch das Tagesgeld. Wenn es mal Probleme gibt, die online nicht gelöst werden können, dann gibt es immer kompetente und schnelle Hilfe - natürlich während der Öffnungszeiten. Vielen Dank - ich kann 1822 direkt wirklich weiterempfehlen.
Long-time customer
I bi scho sit überem Jahrzähnt Kunde bi dere Online-Bank und bin mega zfriede mit de Konditione für mis Girokonto und mini Tagesgeldkonto. Falls es emol Problem gä hät, hani immer kompetenti Hilf übercho, au wenn das nur während de Geschäftszyte möglich gsi isch. Vielen Dank für de super Service - ich chan die Bank nume wyterempfehle.
Wechsel Girokonto
I ha letzts Johr min Girokonto zur 1822direkt gwechslet, wäg dem es bi minere lokale Sparkasse z'tüür gsi isch. Es isch eifach gsi es i'rzichtet und i ha mi ned no emal legitimiere müesse, will i scho Chund gsi bi. De Kundeservice isch bis jetz no ned nötig gsi. Das Zuestelle vo de Unterlage isch schnell gange.
Service per Mail erfolglos
Die direkte Kommunikation am Telefon war überraschend positiv. Es het schnällä Kontakt geh und die Mitarbeiter sind sehr freundlich gsi. Außerdem hend sie mir effektiv behulfa.
Konto-Kündigung
Der Wechsel meines Handys war echt eine schwierige Angelegenheit. Es war praktisch unmöglich, das Unternehmen telefonisch zu erreichen, und auf meine E-Mails habe ich erst nach etwa 2-3 Wochen eine Antwort bekommen. Da ich schon lange Kundin bin, habe ich beschlossen, mein Konto zu kündigen. Leider habe ich bis jetzt keine Bestätigung für die Kündigung erhalten. Es scheint, als ob meine Kündigung einfach ignoriert wird und ich denke darüber nach, rechtliche Schritte zu unternehmen, um aus diesem Vertrag herauszukommen.
Kauf und Erfahrung bei der Bank
Ich bin seit 2015 Kunde bei der Bank. Am Anfang war ich zufrieden, aber mittlerweile gibt es Gebühren. Die Kommunikation ist wirklich schlecht, ich muss lange am Telefon warten und auf schriftliche Anfragen über das Online-Banking bekomme ich keine Antworten. Und die Fehler auf der Webseite werden auch nicht behoben.
Mein Konto seit 2015
Seit ich 2015 Kunde vo dere Bank worde bin, bin ich am Afang zfriede gsi. Aber mittlerwiu sind chlini Gebühre dazuecho, wie 6.00 Fr. / Jahr für d Bankkart und 0.09 Fr. / Überwiusig. Leider isch d Kommunikation mit dere Bank sehr enttüschi. Telefoniischi Anfrage ändet oftmals iere endlose Wartschleife und schriftlichi Anfrage über s Online-Banking bliebe unbeantwortet. Obwohl ich scho meh als einig Schreibe ohni Antwort gschrieba han, au in Bzüag uf technischi Problem uf dere Website, het sich nüt gändert. Übero gseh cha ich dere Bank daher nöd wiiterempfehle.
Einkaufsproblem
Jetzt bin ich echt frustriert, weil ich seit Jahren als zufriedener Kunde hier war und jetzt ein Problem habe, das ich alleine nicht lösen kann. Ich hab schon mehrmals versucht, jemanden anzurufen, aber ich hänge immer ewig in der Warteschleife fest. Die Erreichbarkeit und der Service sind echt enttäuschend und lassen sehr zu wünschen übrig. Es ist einfach frustrierend, wenn man früher gute Erfahrungen gemacht hat und dann ohne Hilfe dasteht, wenn man sie dringend benötigt.
Unerwartete Probleme
Enttüescht vu dr Direktbank. Früeher bin ich immer zfriede gsi, aber jetzt chan ich sie nüm ermpfehle. Als Stammechunde füe ich mech im Negteil, das isch bedauerlicherwiis bi de meiste Aabietr dr Fall. Es isch fascht unmöglich, telifonisch öper z erreiche. Bi SEPA Üeberwiesige wirds Konto nüme sofort aktualisiert, was minere Meinig nach inakzeptabel isch, besonders für e Direktbank. Das Schlimmste isch, dass d Sofortüeberwiesig bie dr Bestätigung eiifach deaktiviert wird, obwohl sie vorefunktioniert hat und sogar aktiv gsi isch.
Ärgerlicher Zugriff auf das Konto
Scho nach jahre als kunde ha-n-i min zugriff uf min konto verlora, wil d'webseite iberbrote worde isch. Nachdem mir gsaht worde isch, dass min browser nid aktuell isch, ha-n-i mi nid meh chöne ii logge. Erst nach wuche langi afrogg isch hervorgange, dass iOS 11 oder höcher brucht wird - obwohl i iOS 12.5 verwänd. D'kommunikation vo dere bank isch ungenüegend gsi und es het kei hiweis uf die technische vorussetzige uf dere webpage geh. Für e onlinebank isch das inakzeptabel.
Minus Geld
Sita 2018 hanig i mini Bankgschäft mit dere Institution abgwikkelt. Am Afang isch alles ziemlich guet gsi, vor allem wil es keini Gebüre gä het. Aber jetzt? Esch en Witz. 6,00 € pro Jahr für e Karte und 0,09 € für jede verdammt Überwiusig. Komm schon!
Einrichtung des Online-Bankings
D'Installation vu minere Online-Bank huet glatt klappt, bis ich min Smartphone gwiischt hab. Unglächlicherwiis han ich mich weder am PC no am Handy chönne iiilogge, wöu mini Telefon-PIN bruucht worde isch, aber die Computerstimme het gseit, dass sie gsperrt isch. Ich han mich ufgregt und wett mini PIN entspääre, aber de Kunde-Support isch nid erräichbar gsi. Trotz mehri Stund Wartezyt am Hotline, isch nüt passiert. Das het min Erfahrung stark belaschtet und ich war enttüüscht vom schlächte Service.
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