Smartbroker Erfahrungen
Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.
Erfahrungen (51)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Probleme mit Depotzugängen
I ha kürzlich es Problem mit mim Depotzugang gha, sowohl uf mim PC als au uf mim Handy. Nachdem ich d'Störig per E-Mail gmeldet ha, hani kei Rückmeldung bechunne. Aber nachere Telefonat mit em Mitarbeiter bin ich innerhalb vo ere Tag vo ere Person vom Kundendienstteam kontaktiert worde. Die Person isch sehr hilfsbereit gsi und het mir ghulfe, d'Einstellung uf mim Handy so z'verändern, dass der Zugang zum Depot widder möglich isch gsi. Ich war eusgstaut vo dere schnelle und effiziente Lösig vom Problem und ha bald widder en Order chönne ufgä. Es paar Tag spöter isch es widder zu ere Störig cho, aber au demol het mir s'Team schnell und professionell ghulfe. Ich bin sehr zfriede mit em Kundeservice und dankbar für d'Unterstützig, wo mir gebote wore isch. Allerdings warti no immer uf Antworte zu andere gmeldete Problem und hoffe uf en baldige Lösig.
Übertrag von Werten
De Prozess zum Übertrage vo Wertpapier vo Smartbroker zur Baader Bank cha schnäll und ohni grossi Problem durachgführt werde, wenn mer bimä guete Marktlage und wenig Volatilität verchaufft und das Guthabe uf das Referenzkonto überwiese. Das spart Zit und Nerve, und innerhalb weniger Täg cha de Wächsel zueme neue Broker erfolgriich abgschlosse werde. Die Uszahlige per App laufe glatt und schnell, normalerwis innert maximaal zwei Täge. Insgesamt bin ich zfriede mitem Übertrag und de Funktionalität vo de App.
Meine Übertragung
Es isch einfach super gsi, endlich en Weg gfunde z'ha, um mini Werte vo de Baader Bank zu em neue Broker zübertrage. Verchoufe, uf's Konto überwiese und wieder cho händle ohni d'Frustration vo Verzögerige und Ungewissheit. D'Uszahlig über d'App si schnell und unkompliziert gsi, meischtens innerhalb vo maximal zwei Täg. Im Ganzä war de Prozess ziemlich schnell und het mir viel Ärger erspaut.
Wertpapierhandel
Als Kunde vom Smartbroker cha ich die viele negativi kommentär nid bstätigä. Nach minä Erfahrigä lauft's nume ab und zue nid so rond mitem Depotübertrag und dr Erreichbarkeit vom Kundendienst. Aber d Konditionä, d Abwicklig vo dä Ordär sowie s ganz Handling sind top. Ich schätz d Einfachheit und Effizienz vom Online-Broker.
Meine Aktien gelöscht
Mis Erfahrig met Smartbroker isch en Katastrophe gsi. I ha mini Aktie im Schweizer Aktienregister ohni mini Zustimmig und Veranlassig verlore, was abscholut inakzeptabel isch. I ha kei Benachrichtigung oder Erklärig vo Smartbroker bechun und bi zufellig drauf cho, als i mini Dividendi nid becho ha. De Mangel ah Kommunikation und Transparenz vo de Firma isch enttüsched und unprofessionell. Es isch nid okay, dass i als Kund so behandle wird und eifach ignoriert werde. Es isch offensichtlich, dass Smartbroker nid in der Läge isch, ade Kundenanfrage oder -beschwerde richtig z'reagiere, was zu en frustrierende und stressige Erfahrig führt.
minne Chatzaktie
Ich han mini Chatzaktie kauft und bin mega zfriede damit. Jetzt cha i eifach alli Finanze ufcchecke und weiss immer genau was abgot. De Support isch au supper und hilft mir wenigsch Probleme ufgschteh. I channs nur witerempfehle.
Problem mit Depotzugängen
Es hets es paar Problem mit em Zugriff uf mini Konto gäh, wo ich gmeldet han. Aber ich han kei Rückmeldung bechunt. Dänn han ich kei Zugriff meh uf mini Handy und PC. Nach em Telefonat isch das Problem aber glöst worde und jetzt cha ich wieder uf mini Depot zugriffe und en Bestellung mache.
Meine Erfahrungen bei Smartbroker
Ich cha d'negativi Kommentär nid bstätige. Biem Depotübertrag hesch da und dort Problem. Au d'Erreichbarkeit vom Kundeservice mues verbessert werde. Im Grossa und Ganze sind d'Konditione, d'Abwicklung vo de Orders und s'ganze Handling aber usgzeichnet.
Meine Finanzen immer im Blick
I bi mega zfriede mit em Service vo Smartbroker. Ich cha jederziit mini Finanze checke und ha kei Problem. Der Support isch mega hilfsbereit und helft mer super, falls doch emal es Problem vorchunnt. Ich chan Smartbroker nur witerempfehle.
Meine neue Online-Trading Erfahrung
Ich bin total happy mit der neue Online-Trading Plattform. Die App isch user-friendly und bietet günstige Trading-Möglichkeiten. De Übergang vo de Web-Version zur App het es chli gedauert, aber am End isch alles super glaufe.
Depotübertrag
Wäge minere Depotübertragung zu em verlässliche Online-Broker sind zwei Positionen nid richtig übertrage worde. Trotz Bestätigunge fürs usgovos isch das nid gschiet, und eis vo de Positione isch unverwartet später wieder uf dem Konto erschiene. Mir chönd immer no nid uf die andere Position zugreife. Ich ha versuecht, das Problem mit em Kundeservice z kläre, aber sie hend mich uf e ander Bank ufgfüehrt und das eigentliche Problem isch immer no nid glichet worde. Besonders enttüschtend isch gsi, wie de Vorstand uf meine Beschwerde reagiert het.
Depotumzug
Es isch e Katastroph gsi, als ich minä Depotumzug mache wöllt. Es het ganze 2,5 Mönet düürt, bis sich überhaupt ets bewegt het. Erst nachdem ich mich bi dr Bafin bschwärt het, isch es voragange. Sogar denn isch dr Umzug no nid abgschlosse gsi, will es Probleme gä het, offeni Verkaufsorders z löschä. Das isch doch eigentlig Standard bi eim Depotumzug. Lei isch mir jetz nüt andrs übrig blibä, als die Positionä irgndwänn z'verchaufä, um die unangenhmi Erfahrig eindlig z'endä. Schad, dass es so gloffe isch. Ich cha mich nur andere Meinige unaeschliessä und vo dem Anbieter abratä.
Aktienhandel
Unglaublich, ich war so aufgeregt endlich Aktien zu kaufen, aber dann wurde ich zum Smartbroker+ geschickt und es war total enttäuschend. Konnte meine kleinen Stücke nicht mal verkaufen und musste sie behalten. Endlich kann ich sie jetzt loswerden, aber dafür noch 4 Franken pro Stück zahlen! Das ist doch echt unfair. Ich fühl mich richtig verarscht. Nie wieder!
Kauf von Finanzprodukten
I minere Anwiisig für e Kapitalmahanahm isch nit beachtet worde, obwohl ich ziitig Kontakt ufgenoh ha. Minne Zalrijche E-Mails sind ignoriert worde, und ich ha ds Callcenter zwöi Mal kontaktiert, aber ohni Erfolg. Angeblich ligt d Schuld bi dr beauftragte Bank, vo där ich au kai Antwort becho ha.
Min kauf met Smartbroker
Das gefällt mir nicht. Es ist mega verwirrend und chaotisch. Schon vor Monaten habe ich eine Anfrage für einen Depotzugang gestellt und bisher keine Antwort erhalten!!!
Meine Erfahrung mit der Verzögerung von Dividendengutschriften
Es isch schad, dass d'Dividende so lang brauchet zum ufgute. Im Verglich zu andere Broker dauet s'Gutschrift ungewöhnlich lang. Selbscht di schönscht App cha da nüt ändere. Es scheint, dass am Schluss alles uf d'Baader Bank attribuiert wird. Insgesamt isch mini Erfahrig ärgerlich und frustrierend gsi.
Meine Geldauszahlung
I bi scho langi Ziit Kundin gsi und plötzlich wird mis Geld nüm usbezahlt. Si verwise uf interne IT-Probleme bi de Buchige, was i unakzeptabel finde. Das Geld isch dringend für ander Verpflichtige nötig und s Fähle vo dem führt zu negative Konsequenze. Ich werde die Konsequenze zieh und de Anbieter wiidlechseln.
Minere Beschtellig isch immer no nit abgwicklet
Ig bi mega gämeret, dass d'Beschtellig ufghöre hend und sie hend mi no immer nit ghört lah. Es isch so chaotisch und durcheinander. Einfach enttüschtig!
Kundentransfer zu Smartbrokerplus/Baaderbank
Der Kundenservice ist wirklich schlecht, mir fehlen Aktienpositionen und die Hotline ist nie erreichbar. Ich bin wirklich enttäuscht von meiner Erfahrung mit Smartbroker.
Meistbewertete Bewertung
Wertpapierhandel
Lesen Sie weiter