Qatar Airways - Gesamtbewertung basierend auf 93 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (93)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Min Flug von Doha nach Sydney in Stichworten
Das isch echt nid guet gsi!! D'Toilette sind mega igitt und überhaupt ned akzeptabel. Es isch wirklich ä Zumuetig gsi, die z'bruche. So en Service isch einfach inakzeptabel, speziell uf so ere lange Reis.
Kaaf nach dem Iilogge vo minem Konto
I finde es eifach lächerlich, dass ich nöd emol chani in mi Konto ylogge. Die chönnte zwar Flüüg chaufe, aber e normale Website chönne si wörklich nid laufe loh.
Flug von Katar
Wenn alles gut geit, isch es cool, aber wenns nid guet lauft, stohsch halt nume allei da! Am schlimmschte Tag vo minem Läbe isch min Flug vo Katar nach Züri abgsagt worde. Kei Büro, kei Hilf, niemert da zum hälfe, was für e Enttüschig! Mir müssed selber Quatar ahrlufe und es hets kei Flüg für die nächste Tag gha. I bi so allei gloh worde und muesst e neie Flug buche, wo viel teurer gsi isch! Jetzt hani 1200 Franke meh usgebe!
Unfreundlicher Service
De Kundeservice isch e fauszi Katastrophe gsi. Biem Check-in am Flughafe händ si üs gseit, dass üser Flug usgebucht isch, obwohl mer scho für ihn bezahlt händ. Trotz em Umbookig uuf en teurere Nomittagsflug sind mir am Schalter in Doha informiert worde, dass kei Tickets für üs vorhande si. Qatar Airways het s Problem nid chönne löse oder angemäss reagiere. Es isch frustrierend und enttuschend gsi, wie ignoriert und unprofessionell s Unternehmen mit üserer Situation umgange isch. Die Cabin Crew het sidoof gewä und s Ässe im Flug ungeniessbar gsi. Es isch e fauszi Pleite gsi.
Minus option for deplaning in Doha Qatar
"Das isch eifach unverschämt." So gehts ja nid, dass me sich so behandlet fühlt. Der Flug isch au no verspätet gsi, das isch eifach nid akzeptabel. Auf gar kani Fall wirdi wieder mit dene flüge. Die ganzi Erfahrig isch eifach nümme schön gsi.
Fertigstelle vum Flügle
I ha d'Flügle iber LastMinute buucht und Qatar Airways hets glafft, mis und mis Fraue namme falsch z'schriebe (I ha Bewiis vo LastMinute das sie die Information richtig gspeichert gha hend). Es het 8 Stundi vo Aarufe brucht bis Qatar Airways die Korrektur gmacht hend. Nächsch, sie hend immer wieder üsi Essenswuenscht durcheinander brocht. Bim Usflog sind d'Essensbestellige weg gsi und will ich en schwerwiichtige Laktoseallegie ha (und laktosefreii Mahlzeite bstellt ha), ha ich uf beide Flugäbschnitt kehrt gessa. Währendem Flug hend mer ou s'Ete für d'Rückflug-Abschnitt e Wuch spöter bstellt becho. D'Nacht vor em Rückflug, bi em Check-in versueche, sind d'Essenswuenscht wieder weg gsy. Ihr Online- und Telefon-Kundeservice isch, am schlimmste, furchtvoll. Ihr Personal isch unfreundlich und scheint drus z'si gschult, Arbeit um jede Pris z'vermeide. Ich werde dis Fluggsellschaft für unbestimmte Zit vermeide und so viu Lüüt wie möglich rade, s'Gleiche z'tue. Grauenhafte Erfahrig.
Reservation via mobile app
Die Reservation über die mobile App isch leider en Enttüschig gsi. Ig ha ghört, dass es en 20% Rabatt git, aber das isch nid stimmt. Die Priise sind glich wie uf dr Website oder bi Reisebüros gsi. Sälbscht mit em spezielle Rabattcode für Mailand isch de Priis nid besser worde. Warum git's überhaupt solche Aktione? Wo isch s Marketing-/Preisteam?
Kämpf mit übertriebener no show Gebühr
Es isch mir scho mehrmals passiert, dass i mis Flug net ha chönne aantrette, aber dass i so wenig Geld zruggbechunne ha, isch eifach unverständlich. Mir hends gmeint z'erkläre, aber sie sind stur bliibe. Es wär scho schön, wänn sie e chlii meh flexibel wärde.
Flugreise Erfahrung
Min Flügerfahrig mit däre Firma isch wirkli top gsi. Das Personal isch super nett und professionell gsii, und d Sitze sind sehr bequem gsi. Es het mi wirklich gfreut, wie ufmèrksam sie gsi sind und wie sie sich um d Bedürfniss vo de Passagiär kümmert händ. Die chlini Details wie es Zähnbürschti mit Zahnpasta, Socke und en Augemaske, wo abhängig vom Tageszyt aangeboten worde sind, händ mi Flug no angenehmer gmacht. D kulinarische Angebot sind abwechsligsreich und lecker gsi, und ich war impressed vo dr Auswahl a Getränk und Speise, wo währendm Flug aagebotne worde sind. Insgesamt ischs en sehr angenehmi Reiseerfahrig gsi.
Flüge gebucht
Ich ha Flüga über en Last-Minute-Website bucht und Qatar Airways hät de Name vo minere Frau und min Name falsch gschriebe. 8 Stunde Telefongespröch später, hend sie es endlich korrigiert. Au üsi Ässenswünsch sind immer wieder durcheinandergwürfelt worde. Uf em Hiflug sind d Bestellige weg worde und will ich en ernscht Milchallergie ha, ha ig uf beidne Flugäbschnitte nüt gässe. Für de Ruckflug sind üs d Mahlziite vorab bucht worde, aber am Tag vor em Flug sind d Präferenze wieder weg worde. De Kundeservice online und am Telefon isch beschtefall miserabel. D Mitarbeitende sind unhöflich und scheine draf trainiert z'sei, Arbeit z'vermiede. Ich werde die Airline in unbestimmt Zukunft meide und so vielne Lüt wie möglich raten, dasselbe z'tue. Schrecklichi Erfahrig.
Rückflug von Bali
Mi Rückflug vo Bali isch insgesamt mega guet gsi. Das Ässe isch super gsi, das Personal sehr freundlich und hilfsbereit, und ich ha gnueg Platz gha für mini Bei. Alles isch pünktlich und ohni Problem verlaufe, au obwohl ich nume d'Economy-Klass bucht ha. Ich cha die negativ Bewertige eigentlich nid richtig verstah.
Reise nach Doha
Das ganze Sicherheitsprozedere bei Qatar Airways isch eifach en lächerliche Farce. Hundert Kontrolle nur um is Flugzeug z'steige. Und denn no dä mies Kundenservice. Nie wieder!
Avancé vol, retard vol retour
Der Hinflug war eine Katastrophe, 9 Stunden Zwischenstopp ohne Entschuldigung, sie haben sich geweigert, uns ein Hotel zu organisieren. Der Rückflug war genauso schlimm, die Klimaanlage funktionierte nicht, es war stickig und wir mussten ewig warten. Die Entschädigung war lächerlich und wir konnten niemanden erreichen, um zu reklamieren. Einfach nur ärgerlich!
Kauf von Kosmetik in Doha
Min brandneue Koffer isch in Doha beschädigt und stark schmutzig worde, und das het mi ziemlich ufgregt. Mir händ Kosmetik in Korea kauft, alles originalverpackt und mit de entsprechende Papierli. Als mir dehei acho sind, händ mir bemerkt, dass vo jedem Creme oder Serum beträchtliche Mengene entnomme worde sind. Jedes Fläschli het nümm me als 100ml enthalte und fascht d'Hälfte vo de Inhalt het gfehlt. Das isch für mi schier Diebstahl. Außerdem het kei Hinweis vo de Behörde do gelah, dass de Koffer göffnet worde isch, nur d'Unordnig und fehlende Mengene a Kosmetik händ vermute lah, dass öppis passiert isch. Das Personal im Flugzug isch au enttäuschend gsi.
Kauf über Mobilfunk-App
Gomob isch ihri Promotion, wo vor churzem uffgschaltet worde isch. Wenn du übere Mobil-App buchsch, bechunsch e 20% Rabatt. Aber eisch als ob! Die Preise sind die gliiche wie uf der Website oder bi Reisebüros. Es het au es speziells Rabattagebot für Mailand geh, aber au do wird de Pris nid besser, wenn du de Code igibsch. Worum gitts denn überhou diese Aktion? Worum schafft dis Marketing-/Prissteam no?
Flugverspätung und verpasster Anschlussflug
Mis Flug vo Doha isch ohni Vorwarnig abgsagt worde, das het dezue gführt dassi min Verbindigsflug verpasst han. Dä unerwarteti Verspätig het mir viel Ärger und Unannehmlichkeitä bracht. Ich han ghofft, dassi mich uf eini besseri Bewertig chönne verlassä chönne, aber mini Erwartige sind leider nid erfüllt worde. Nach ere churzä Recherche het sich usegstellt, dass es schwierig könnti si, eni Rückerstattig z'bekommä. Dä Erfahrig het bi mir en negative Eindruck hinterlasse, und ich werde arabische Fluggsellschaftä i Zukunft meidä.
Flugverzögerung 2. Enttäuschender Kundenservice
Ich bin sehr enttäuscht vom Kundenservice. Es lief nicht so gut wie erhofft.
Gepäck verloren
Mi Erfahrig mit em Gepäckverlust bi dr Fluggsellschaft isch ganz en Enttüschig gsi. Obwohl dr Flug selber in Ordnig gsi isch, het dr Airlines mi Gepäck verlore und keinerlei Hilf aigbot. I wart scho sit 8 Mönet vergeblich uf en Antwort und becho immer wieder die gliiche Meldig, dass sie sich bald bei mir melde werde. Das isch eifach inakzeptabel und ich würdr ganz dringend davon abrata, mit dieser Airline z'flüge.
Flugreise mit verlorenem Gepäck
De Flug isch okay gsii, aber min Koffer isch verschwunde und ich ha kei Unterstützig becho. Obe mir versproche worde isch, dass sie sich bald bim mich melde werde, warti scho 8 Monet vergeblich uf en Antwort. Die schlecht Kommunikation und de miese Kundeservice überzeuged mi davon, dass ich in Zukunft dä Anbieter meide werde.
Was vier Langstrecken gflüged und...
Mir sind am Bord gsi und de Service isch mega schlecht gsi. De Personal isch mega unfreundlich gsi. Mir händ üsi Plätz buucht und bezahlt, aber denn händ sie sie an andere Leute witergegeben und händ üs kein Geld zurückgegeben. Also nie wieder mit dere Airline, lieber mit unserer anderen.
Meistbewertete Bewertung
I bought tickets for a flight
Lesen Sie weiter