ItaliaRail Erfahrungen

: 34

Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.

12% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-12
Kauf von Zugtickets
Die Website isch mega benutzerfründlich gsi und eifach z'bediene. Ich ha e riesigi Reiseplan...Lesen Sie weiter
Ralph Graf

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-17
Min kauf
Nachdem i dächtet han, dass numme di Düütschi Bahn grusig und verspööteret isch, han i jetzt nüe ...Lesen Sie weiter
Nelly Hess

Meistbewertete Bewertung

  2024-01-10
Min Ticketkauf
Es isch so eifach gsi, Zugbillette z'kaufe! Ich ha de ItaliaPass brucht und han Zugbillette ...Lesen Sie weiter
Susanna

Erfahrungen (34)

  (3)

 (1)

  (17)

  (12)

  (1)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf von Zugtickets

    Die Website isch mega benutzerfründlich gsi und eifach z'bediene. Ich ha e riesigi Reiseplanig und wenig Zit gha und musst viel Züüg bueche. Mit keiner vo mine Buechige hani Problem gha. Wenni im Voraus buche welle und die Website gseit het, dass kei Züüg verfüegbar sind, het das eifach bedeutet, dass de Fahrplan no nid usemacht isch gsi. Aafangs bin i chli panisch gsi, weil i dachte es git kei Züüg. Aber sie hän mir en Nachricht gschickt und mich informiert, sobald d Züüg verfügbar gsi sind - sehr hilfrich. I ha e Rückerstattig mache müesse, wil i min Reiseweg ändert ha. Das het mega eifach funktioniert und ich ha de Tag drauf e Rückerstattig bechunne. I ha au per E-Mail Frag gstellt und immer innert 24 Stunde e Antwort becho. Es het en Zugstreik geh wos blöd gsi isch, aber sie hän eus sofort per E-Mail über s Problem informiert. Bi dere Situation muesch eifach abwarte, um z gseh, wenn d Züüg wieder fahre wärde, und schnell en Zug bueche. Dia hän sie nüt chaendere. De Streik isch nid ihres Fähler gsi, sondern vo dr Bahn. Insgsamt ischs mega eifach gsi und dr Kundeservice isch klasse gsi. Ich werde sie wieder verwände!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Reservation of multiple trains in a big itinerary with a short timeline

    Die Website isch ganz eifach z'benütze. I ha müesse en grossi Reisroute mit vielne Züge und emene knappe Zitplan mache und hetti kei Problem gha mit mine Buchige. Wenn dr Zitplan seit, dass keni Züge verfüegbar sind, bedeutet das nu, dass de Zitplan no nid veröffentlicht worde isch. Am Afang bin i g'schtreßt gsi, will i dänkt han, dass es kei Züge git. Aber sie schicke e Benachrichtigung, wenn dr Zitplan verfüegbar isch - sehr hüüflig. Eine Rückerstattig isch sehr eifach gsi, wenn i mini Reisroute ändere musste, und i ha de nächschte Tag d'Rückerstattig erhält. I ha au Froge per E-Mail g'stellt und immer innerhalb vo 24 Stund e Antwort becho. Es hett en Zügstreik geh, was bedauerlich gsi isch, aber sie hän sofort das Problem per E-Mail meldet. Bi dere Situation minter musste mer einfache abwarte, bis d'Züge wieder fahre und denn schnell en Zug buche. Das isch nüt gsi, was sie chöne ändere. De Streik isch nid vo ihre Firma gsi, sondern vo de Zuggsellschaft. Insgesamt eifach und de Kundeservice isch super gsi. I werd sie wieder bruche!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Ticketkauf

    Es isch so eifach gsi, Zugbillette z'kaufe! Ich ha de ItaliaPass brucht und han Zugbillette und Toure zu einem guete Priis gschaffa. De Kundeservice isch wirklich unglaublich gsi, sie sind immer hälfsbereit und freundlich gsi. Das het min Aufenthalt in Italie sicher viel angenehmer gmacht.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Bestellt versehentlich zu viele Tickets

    Ich han us Verseh zwei Billette meh bstellt als nötig, will i d'Sitzplätz ändere wott und ohni dass i's bemerkt han, hani zwei witeri Billette toegefüegt. Das isch ärgerlich gsi und ich denk, dass das besser chönnt wär vo dr Wabsit us.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min kauf

    Nachdem i dächtet han, dass numme di Düütschi Bahn grusig und verspööteret isch, han i jetzt nüe Reschbekt vor ihrem. Das italienische Zugsystem isch en Albtraum. Züge sind 3 Stunde verspööteret. Pünktlichkeit isch nit ihr Sach. I bi enttüüscht gsi vode Erfahrig mit em italienische Zugsystem. Die Organisation und Kommunikation hend schlecht gsi, und das Personal het überfordert igscheint. Es isch frustrierend gsi, so lang uf de Zug warte z müesse und ständig nüe Verspötige z erfahre. Es isch nit gsi, wasi gwartet han und mini Reis isch dadurch sehr beeinträchtigt gsi.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Purchasing experience

    I ha e ganz schlechti Erfahrig gha, wo ich versuecht ha, es Billett dur dert Website z'kaufe. De ganz Prozess isch verwirrend und frustrierend gsi. Die Website isch ned benutzerfreundlich gsi und ich ha fehler ene gmacht, wod ich min Billett buche wott. Zudem sind grossi Gebüre zum Billettpreis dezuecho wört, und ich ha nöm witer verstange, warum. Es het sich aagfüehlt wie wenn ich kei anderi Wahl gha hani als ihre Service z'neh, was enttüschtend isch gsi. Die falschi Bewertige, wo das Firma ghöntich priset hei, händ mich au frustriert und gführt, als ob ich verwisched gheit worde bin.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Tickets to San Marino

    Das isch die schlimmscht Erfahrig gsi mit däne Zugbillette! Min Zwillingsschwöschter und ich sind mega ufegwückt gsi Italie zum erste Mal z'bsueche und hend Billette für es Tagesusflug vo Villefranche-sur-Mer nach San Marino buucht. Mir hend 17 Euro für Billette bezahlt, aber als de Schaffner sie gscannt het, het er gsait dass sie ungültig sind. Mir hend versuecht üsere Bankauszüg z'zeige um z'bewiise dass mir gha hend zahlt, aber er het eifach ned welle zuelose. Am End hend mir üse Halt verpasst und hend no 117 Euro zahlt müesse nur um ussem Zug z'chöme. Es isch so frustrating gsi und mir hend üs so missverstande gfühlt. Mir hend eifach üse Trip gnosse welle, aber es het sich inere Alptraum verändet.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Reservation für Flughafen nach Rom Termini

    I ha fünf Ticket vo am Flughafe nach Rom Termini bucht, aber die Ticket hend mer nie wie versproche per E-Mail zueschickt. I ha drei Beschwerde über d Kontakformular gschickt und keini vo dene isch beantwortet worde. I weiss ned, wo i mi jetzt hine soll, um Hilf z'chriege.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Zugstreik

    Ich habe die Geduld verloren, keine alternative Transportmöglichkeit gefunden und den ganzen Tag am Bahnhof gewartet. Selbst die Rückerstattung des Tickets kann bis zu 6 Monate dauern. Ein Stern ist zu viel...


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ticket purchase for train journey

    Ich ha üses Zugbillett online kauft, aber als i es früehner Zug müesste neh, het de Schaffner mer es extra Geld abverlangt und mer mit Verhaftung gedroht! Das het mi mega Angst gmacht und war absolut unfair. Ich ha mi mega ufregt und musst doppelt zahle, nur wil i mi schlecht gfüehlt ha. Niemert het sich für mi Situation oder mini Gesundheutsproblem interessiert. Das isch sogar s schlimmste Erlebnis gsi.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Vergessene Mütze im Zug

    I ha d Zug vo Rom nach Florenz gno. Als i ausstiege bin, isch mer ufegfalla, dass i min Huut in dr 1. Klasse vergässe ha. I ha d weiblich Wächterin in Florenz gfrogt, ob i no Zit ha, um sie zrugg z'hole, bevor dr Zug abfarat. Sie het es nid gwüsst. I bi uf ihre Website gange, wo gstande isch, dass me zur Station gö und sich ahne Zollbeamte wende sött. I bi zum Bahnhof vo Florenz go und ha d Verluscht, en weibliche "Kundenbetreuerin", gemeldet. Sie het aber keis Intresse gha und behauptet, dass, will i d Verluscht am Tag nahdem i sie im Zug glosse ha, gmeldet ha, nüt meh getan werde chönne! Nutzlose Wächter, nutzlose "Kundenbetreuerin". Also, was passiert denn mit all de Gägeständ, wo im Zug vergässe und nid am gleiche Tag gmeldet werde? Wo lande sie? I weiss es sicher nid. Sie behalte sie oder versteigere sie. Es isch en solchei Diebsystem. Schlächter Service, schlächte Lüt. Bleibed vo ihnne und vo Italie färn. Das isch eusi zweite Reis innert 5 Jahr und es isch 2015 it so gsi. Es het sich in es korruptes Höll verwandlet, das uf ihrer Vergangeheit ufbaut und Touriste bi jeder Gelegnheit abzocket. I werde nie zurückkehre. I werde meh i Australie reise, wo s System ehrlich isch und Touriste nid mit verlore Gägeständ abzocket, und zivilisierti Länder wie Niderland und Island wieder bsuche, wo Korruption nid endemisch isch. Ihr hend min Touristefrank für immer verlore, ihr Dieb.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ticket purchase for train journey

    I ha en Zugbillet über ihere Plattform kauft, um nach Itale für en Flug in es ander Stadt z'reise. Leider het de Zug ohni Vorwarnig vo de Firma abgsaggt wurd. I ha erscht erfahre, als i am Bahnhof rechtziitig für d'Abfahrt acho bin. Drum ha i en Last-Minute Erstklassbillet zuem exorbitante Priis müese kaufe. ItaliaRail het mir nume en Teil vo däm Betrag zurüggzahlt, was i fürs neui Billet müese zahle, was mi unnötige finanzielli Stress brocht het. D'Kundeservice isch unbehüflich und unfreundlich gse, het kei Verantwortig überno und ke Unterstützig oder adequati Entschädigung aigbot. Insgesamt isch mi Erfahrig mit dere Firma extrem enttüschtig und frustrierend gsi. I rate stark davon ab, sie z'nutze.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Minu kaugete rongipiletite ost

    Du zeigsch d'Ticketauf dr Website aa, nimmisch mine Kohl und denn saagsch ned amal Bscheid. Abartig, mir bliebed uf dr Strecke sitze.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    My cancelled train trips

    Oje, COVID-19 hat min Zugpläne in Italien durcheinander gebracht. Ich han versucht, Gutscheine mit Boni z'kriegen, wenn i sie akzeptiere, aber nüt passiert! I verstah nid, seit Monaten schriebi immer wieder a das Ort, aber sie säged nur, "Wart eifach, mir sind beschäftigt." Ich han nid emal gwüsst, dass sie e Agentur sind, nid dä echte Zugfirma. Geits das au öpperem anders? So nervig!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    mini Buchig uber it Zuegang, gucken ma gern meh wie mini Geld

    Uf meine Güete, ich kann es einfach nicht glauben, was für zwielichtige Geschäftspraktiken dieses Unternehmen hat. Ich habe ein Ticket gebucht, und innerhalb von 10 Minuten haben sie es storniert und mich dann frech auf eine Seite auf ihrer Website umgeleitet, wo das Ticket dreimal so teuer war wie der Originalpreis! Wer macht denn sowas?? Mike Fuller als CEO sollte sich schämen, dass er diesen Schwindel zugelassen hat. Ich werde dieses Unternehmen nie wieder nutzen.


Anderen haben sich auch angesehen