
BestFewo erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Uf em Schluss doch zfride
"die nähmed das wirklich a. Ab dä Sekunde isches besser gange und ich han wieder Ruh gha. Nöd alles perfekt, aber i bi jetzt zfride und chli überras..."
Komisch gsi, nöd z'vertraue
"Mail vo de Firma, Objekt hät Wasserschade, chönd nöd vermiete. Das het mir wie e Ausrede gschpüürt. De Support het langsam antwortet und het mi nöd..."
Ferienurlaub
"Bestfewo sind Betrüger! Durch das Portal Bestfewo habe ich ein Objekt in Italien gebucht. Bei den Vertragsbedingungen habe ich festgestellt, dass ..."
Erfahrungen (78)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Komisch gsi, nöd z'vertraue
1 erfahrungen
Mail vo de Firma, Objekt hät Wasserschade, chönd nöd vermiete. Das het mir wie e Ausrede gschpüürt. De Support het langsam antwortet und het mi nöd richtig beruhigt. Mir muesse jetzt neu sueche, hoffe nur, dass min Geld zrugg chunnt. Nöd perfekt.
Detailed Ratings
Komisch gsi, nöd z'vertraue
Mail vo de Firma, Objekt hät Wasserschade, chönd nöd vermiete. Das het mir wie e Ausrede gschpüürt. De Support het langsam antwortet und het mi nöd richtig beruhigt. Mir muesse jetzt neu sueche, hoffe nur, dass min Geld zrugg chunnt. Nöd perfekt.
Falschi Buchig
2 erfahrungen
Grad am Zmorge ha i e Buchigsbestätigung vo Bestfewo gseh — obwohl i nüt bucht ha. Ha sofort Kontakt ufnah und mehmal stornieret, aber dr Kundeservice het nüüt gmacht und macht kei Rückgängigmachig. Für es Familienweekend hani das gplant und jetzt hock i mit Stornokoschte da. D'E-Mail isch schnell cho, aber de Support isch langsam und unhilfreich. Chli frustriert, ehrlich gseit. Lieferig i Sinn vo Bestätigung isch schnell gsi, aber uf d'Rückforderigsanfrage isch nie öppis cho.
Detailed Ratings
Falschi Buchig
Grad am Zmorge ha i e Buchigsbestätigung vo Bestfewo gseh — obwohl i nüt bucht ha. Ha sofort Kontakt ufnah und mehmal stornieret, aber dr Kundeservice het nüüt gmacht und macht kei Rückgängigmachig. Für es Familienweekend hani das gplant und jetzt hock i mit Stornokoschte da. D'E-Mail isch schnell cho, aber de Support isch langsam und unhilfreich. Chli frustriert, ehrlich gseit. Lieferig i Sinn vo Bestätigung isch schnell gsi, aber uf d'Rückforderigsanfrage isch nie öppis cho.
Zuerst glücklich, denn en Brief
1 erfahrungen
50€ fordere, ohni vo vorem e Rechnig oder Mahnig. Tagelang am Telefoniere, si han mi fad abgschoben und säged i wär selber schuld. Lieferig vom Brief und de Kundeservice: enttäuschend. Isch nöd mega witzig, aber meh chömt nöd usme.
Detailed Ratings
Zuerst glücklich, denn en Brief
50€ fordere, ohni vo vorem e Rechnig oder Mahnig. Tagelang am Telefoniere, si han mi fad abgschoben und säged i wär selber schuld. Lieferig vom Brief und de Kundeservice: enttäuschend. Isch nöd mega witzig, aber meh chömt nöd usme.
Uf em Schluss doch zfride
2 erfahrungen
die nähmed das wirklich a. Ab dä Sekunde isches besser gange und ich han wieder Ruh gha. Nöd alles perfekt, aber i bi jetzt zfride und chli überrascht. Würd's wieder bueche, würkli, ohni Zweifel.
Detailed Ratings
Uf em Schluss doch zfride
die nähmed das wirklich a. Ab dä Sekunde isches besser gange und ich han wieder Ruh gha. Nöd alles perfekt, aber i bi jetzt zfride und chli überrascht. Würd's wieder bueche, würkli, ohni Zweifel.
Unerwarteti Gebühr i dr Post
2 erfahrungen
d Unterkunft selber isch ok gsi, Gastgeberin freundlich. Aber so cha me nid gscheit bueche, drum warni öppis.
Detailed Ratings
Unerwarteti Gebühr i dr Post
d Unterkunft selber isch ok gsi, Gastgeberin freundlich. Aber so cha me nid gscheit bueche, drum warni öppis.
Versteckte Gebühr, aber halbwegs glimpflich ufglöst
1 erfahrungen
e Zusatzchost, wo vorhär nirgends gseit worde isch. Zuerst gsi i richtig säuerlich, hab gschriibe und aaglütet – keis Glück am Telefon. Nach eme chliile Mailing händ sie aber entschuldigt und en Teil zruggzahlt, also am Änd isches noch guet ushalte worde. Hät mi erinnert an schlechteri Erfahrige bi andere Firmen, wo's nie öppis gits. Nöd perfekt, aber i bi froh, dass si händ reagiert und's halbwegs reglet.
Detailed Ratings
Versteckte Gebühr, aber halbwegs glimpflich ufglöst
e Zusatzchost, wo vorhär nirgends gseit worde isch. Zuerst gsi i richtig säuerlich, hab gschriibe und aaglütet – keis Glück am Telefon. Nach eme chliile Mailing händ sie aber entschuldigt und en Teil zruggzahlt, also am Änd isches noch guet ushalte worde. Hät mi erinnert an schlechteri Erfahrige bi andere Firmen, wo's nie öppis gits. Nöd perfekt, aber i bi froh, dass si händ reagiert und's halbwegs reglet.
Surprisiert, aber am End zfriedä
17 erfahrungen
de Kundeservice het spoter gsuecht und endlich öppis gmocht. Sie händ Ersatz organisiert und Antworten glieferet. Ich bi jetzt zfriedä, zwar mit nervä, aber es isch guet usgange. Tipp: prüeft Fotos und meldet jede Abweichig schnäll, macht Sinn.
Detailed Ratings
Surprisiert, aber am End zfriedä
de Kundeservice het spoter gsuecht und endlich öppis gmocht. Sie händ Ersatz organisiert und Antworten glieferet. Ich bi jetzt zfriedä, zwar mit nervä, aber es isch guet usgange. Tipp: prüeft Fotos und meldet jede Abweichig schnäll, macht Sinn.
Halb bucht, halb gschascht
17 erfahrungen
sie schreibe mir, es wär scho alles zruggüberwiese und ich söll 308,40 € erhalte. Isch nöd so. Na fast drüü Woche isch immer no nüüt uf mim Konto. Mail is automatisch, Text is korrekt formuliert, aber s'Gfühl isch: alles läuft vo obe, kei echte Persone, nur Formulierige. Ich han angerueft und probiert z'klärä, dass 300 € Stornokoschte sinnlich s'normale Teil wär, aber nöd 2'700 €. Ufem Telefon sind sie eher abwäsend und händ sogar e Art Lache gha, als ob i übertreibe. Ich bruch die Rückzahlung – nöd willkürlich, sondern weil mir das Geld fehlt. Ich bi nöd wütend, eher enttäuscht und müed vom ständige nachforschä. Falls i in der nächi vo Potsdam bi, gang i sueche persönlich, i lah mi nöd verarsche. Kurz: Plattform funktional, menschlich laufts schief.
Detailed Ratings
Halb bucht, halb gschascht
sie schreibe mir, es wär scho alles zruggüberwiese und ich söll 308,40 € erhalte. Isch nöd so. Na fast drüü Woche isch immer no nüüt uf mim Konto. Mail is automatisch, Text is korrekt formuliert, aber s'Gfühl isch: alles läuft vo obe, kei echte Persone, nur Formulierige. Ich han angerueft und probiert z'klärä, dass 300 € Stornokoschte sinnlich s'normale Teil wär, aber nöd 2'700 €. Ufem Telefon sind sie eher abwäsend und händ sogar e Art Lache gha, als ob i übertreibe. Ich bruch die Rückzahlung – nöd willkürlich, sondern weil mir das Geld fehlt. Ich bi nöd wütend, eher enttäuscht und müed vom ständige nachforschä. Falls i in der nächi vo Potsdam bi, gang i sueche persönlich, i lah mi nöd verarsche. Kurz: Plattform funktional, menschlich laufts schief.
Unerwartet gueti Hilf bi der Lieferung
1 erfahrungen
d'Lieferig isch pünktlich cho, die Lüüt hei säch entschuldiget für e chli Verspätig (keine grosse Sache). Was mi richtig erfreut het, isch de Kundeservice: e Mensch am Telefon, ned so e Standardmail, und er het mitem Chef no öppis möglecht gmacht, wänn i wegen de gesundheitliche Absage muess storniere. Si hend mir e Lösung aabote, z'Grossteil isch kulant geregelt worde (isch nöd perfekt, aber höchst angenehm). D'Kommunikation isch locker und ehrlich gsi, i ha mer das eher unkompliziert vorstellt (müss säge: mer hets gspürt, dass sie d'Leit sinn, wo etz nöd nume chli) — drum bi i dankbar, dass mer am Schluss kei zusätzliche Nerverei gha hend. Price isch fair, nöd immer super-billig, aber im Verhältnis zum Service absolut ok. Wär s no mau bruucht het: empfehl ich, vor allem wenn me z bange isch wegen Rückem oder Umzug – hier hets funktioniert, und das macht mich froh.
Detailed Ratings
Unerwartet gueti Hilf bi der Lieferung
d'Lieferig isch pünktlich cho, die Lüüt hei säch entschuldiget für e chli Verspätig (keine grosse Sache). Was mi richtig erfreut het, isch de Kundeservice: e Mensch am Telefon, ned so e Standardmail, und er het mitem Chef no öppis möglecht gmacht, wänn i wegen de gesundheitliche Absage muess storniere. Si hend mir e Lösung aabote, z'Grossteil isch kulant geregelt worde (isch nöd perfekt, aber höchst angenehm). D'Kommunikation isch locker und ehrlich gsi, i ha mer das eher unkompliziert vorstellt (müss säge: mer hets gspürt, dass sie d'Leit sinn, wo etz nöd nume chli) — drum bi i dankbar, dass mer am Schluss kei zusätzliche Nerverei gha hend. Price isch fair, nöd immer super-billig, aber im Verhältnis zum Service absolut ok. Wär s no mau bruucht het: empfehl ich, vor allem wenn me z bange isch wegen Rückem oder Umzug – hier hets funktioniert, und das macht mich froh.
Zueviel Hoffnung, zue wenig Resultat
1 erfahrungen
mir händs Portal nit uf Verdacht gha, e Kollegin hets empfoule und i ha’s online gseh, drum hend mir 2022 aagfange, no 2023 und 2024 och nomol als Vermieter z’inseriere. Vorab het mi s‘zweifel: bringt das wirklich Buchige? Mir händs seit rund 20 Johr probiert und wüsstet, was klappt. D’Anzeige isch guet ufgstellt gsi, Bilde ok, Preis normal für d’Region, Ausstattung modern – kei Bruchbude. Trotzdem: Anfragen, geschweige echte Buchige, sind eher en Tropfe als e Fluss. Drum blibt s’Fazit mühsam: nid komplett nutzlos, es bringt Sichtbarkeit, aber kei handfeste Resultat, zumindest für üs. Ufgstellt, anpasst, Lastminute rein – het Zyt und Geld gha, und ituftigs hets nüüt gbrächt. Mir händ denn no anderi Portale ausprobiert, und die lohnet sich meh. Emotional: i bi nöd völlig enttäuscht, es funktioniert in Grundzüge, aber viel z’wenig für d’Investment. Was mir eventuell vermisst hend: besseri Betreuung vom Portal, klareri Statistik, Sichtbarkeitsstrategie. Kurz: wenn dir nöi sind und chli Sichtbarkeit wend, chas e Versuch si, aber pour Vermieter mit hoffige uf Buchige isches eher frustrernd. Mir blibe kritisch, setze aber nöd alles uf e Karte.
Detailed Ratings
Zueviel Hoffnung, zue wenig Resultat
mir händs Portal nit uf Verdacht gha, e Kollegin hets empfoule und i ha’s online gseh, drum hend mir 2022 aagfange, no 2023 und 2024 och nomol als Vermieter z’inseriere. Vorab het mi s‘zweifel: bringt das wirklich Buchige? Mir händs seit rund 20 Johr probiert und wüsstet, was klappt. D’Anzeige isch guet ufgstellt gsi, Bilde ok, Preis normal für d’Region, Ausstattung modern – kei Bruchbude. Trotzdem: Anfragen, geschweige echte Buchige, sind eher en Tropfe als e Fluss. Drum blibt s’Fazit mühsam: nid komplett nutzlos, es bringt Sichtbarkeit, aber kei handfeste Resultat, zumindest für üs. Ufgstellt, anpasst, Lastminute rein – het Zyt und Geld gha, und ituftigs hets nüüt gbrächt. Mir händ denn no anderi Portale ausprobiert, und die lohnet sich meh. Emotional: i bi nöd völlig enttäuscht, es funktioniert in Grundzüge, aber viel z’wenig für d’Investment. Was mir eventuell vermisst hend: besseri Betreuung vom Portal, klareri Statistik, Sichtbarkeitsstrategie. Kurz: wenn dir nöi sind und chli Sichtbarkeit wend, chas e Versuch si, aber pour Vermieter mit hoffige uf Buchige isches eher frustrernd. Mir blibe kritisch, setze aber nöd alles uf e Karte.
Doppelbuechig und keis Backup
24 erfahrungen
00 i Dänemark vor em Haus, mit em einjohrige Chind und es het kei Licht gseit: d'Buchig hämmer über Check24 gmacht, Bestfewo het e schriftlechi Bestätigung gschickt, aber s' Haus isch scho vermietet gsi. Ich han no grad angerufe bi Bestfewo, und dä Typ am andere Endetön het mir gseit, er cha nüt mache, ich muess d'Sach schriftilch aaluege. Also: i de Abendstund, fremds Land, Chind dabe, und kei Notfallnummer, nüt, wo einet live hälfe. Das isch's Detail, wo bi mir haften bleibt: keis Notfall-Handling, kei kurzfristigi Lösung.
Später hämmer no versucht, vor Ort es Ersatzappartement z'finge, das uf Bestfewo als verfügbar ahzeigt isch; vor ort heisst's, das wär scho seit längerem vergeben – also falsch Informatione online. Mehrere Tag nach üsem Zruck hend mir e Nachricht vom Anbieter gkriegt: s'Wär abgsoch, sie häd uns storniert. Das stimmt nit, mir händ weder im Inbox, Spam noch im Gelöscht so öppis gha, au nüt im Check24-Konto.
I bi nüchtern gseh, aber ärgerig, will das isch e Sicherheitsproblem: Buchige sind nöd zuverlässig, Antwort chömed langsam oder gar nöd. I ha schun öpper anderswo gmacht (Airbnb, direkt bi Vermieter) und dort funktioniert s'chli besser, das mues mer säge.
Fazit: technisch gseht s'bi Bestfewo unzuverlässig us, und wenn öppis falsch lauft, denn hesch keis direkte Unterstützung. Für mi persönlich chönted sie besser kommuniziere und e Notfall-Prozedur haa. Es isch nüchtern gseit: nöd empfehlenswert, wenn mer flexibel oder mit Chind unterwägs isch.
Detailed Ratings
Doppelbuechig und keis Backup
00 i Dänemark vor em Haus, mit em einjohrige Chind und es het kei Licht gseit: d'Buchig hämmer über Check24 gmacht, Bestfewo het e schriftlechi Bestätigung gschickt, aber s' Haus isch scho vermietet gsi. Ich han no grad angerufe bi Bestfewo, und dä Typ am andere Endetön het mir gseit, er cha nüt mache, ich muess d'Sach schriftilch aaluege. Also: i de Abendstund, fremds Land, Chind dabe, und kei Notfallnummer, nüt, wo einet live hälfe. Das isch's Detail, wo bi mir haften bleibt: keis Notfall-Handling, kei kurzfristigi Lösung.
Später hämmer no versucht, vor Ort es Ersatzappartement z'finge, das uf Bestfewo als verfügbar ahzeigt isch; vor ort heisst's, das wär scho seit längerem vergeben – also falsch Informatione online. Mehrere Tag nach üsem Zruck hend mir e Nachricht vom Anbieter gkriegt: s'Wär abgsoch, sie häd uns storniert. Das stimmt nit, mir händ weder im Inbox, Spam noch im Gelöscht so öppis gha, au nüt im Check24-Konto.
I bi nüchtern gseh, aber ärgerig, will das isch e Sicherheitsproblem: Buchige sind nöd zuverlässig, Antwort chömed langsam oder gar nöd. I ha schun öpper anderswo gmacht (Airbnb, direkt bi Vermieter) und dort funktioniert s'chli besser, das mues mer säge.
Fazit: technisch gseht s'bi Bestfewo unzuverlässig us, und wenn öppis falsch lauft, denn hesch keis direkte Unterstützung. Für mi persönlich chönted sie besser kommuniziere und e Notfall-Prozedur haa. Es isch nüchtern gseit: nöd empfehlenswert, wenn mer flexibel oder mit Chind unterwägs isch.
Meine Buchung storniert
19 erfahrungen
I ha mi Buchig müesse storniere, aber es het Problem geh. Obwohl BestFewo gsait het, dass alles klappt het und ich mini Ahzahlig zrüggcho, het dr Vermieter nüt gfunde. D Mitarbetere vo dr Servicehotline hend au überhaupt nöd ghulfe und eifach abbrädet.
Detailed Ratings
Meine Buchung storniert
I ha mi Buchig müesse storniere, aber es het Problem geh. Obwohl BestFewo gsait het, dass alles klappt het und ich mini Ahzahlig zrüggcho, het dr Vermieter nüt gfunde. D Mitarbetere vo dr Servicehotline hend au überhaupt nöd ghulfe und eifach abbrädet.
Erste und letzte Buchung
12 erfahrungen
D'Buchig bi dem Anbieter isch e grossi Enttüüschig gsi. D'Kommunikation isch extrem schlächt gse gsi und s'Wichtigste vo de Chunde isch überhaupt ned agnoh worde. Es het ewigs düürd, bis mer überhoupt e Antwort becho het und au die het ned zfriedestellt. S'Buucht Objekt het ned mit de online zeigt Bildern übereingstimmt und es het kei Entschädigung geh. Insgesamt isch de Service miserabel gsi und ich würd niemertem empfehle, über demene Anbieter z'bueche. Ich ha sogar minem ganze Umfeld davon abgrate.
Detailed Ratings
Erste und letzte Buchung
D'Buchig bi dem Anbieter isch e grossi Enttüüschig gsi. D'Kommunikation isch extrem schlächt gse gsi und s'Wichtigste vo de Chunde isch überhaupt ned agnoh worde. Es het ewigs düürd, bis mer überhoupt e Antwort becho het und au die het ned zfriedestellt. S'Buucht Objekt het ned mit de online zeigt Bildern übereingstimmt und es het kei Entschädigung geh. Insgesamt isch de Service miserabel gsi und ich würd niemertem empfehle, über demene Anbieter z'bueche. Ich ha sogar minem ganze Umfeld davon abgrate.
Kauf von Ferienwohnung
18 erfahrungen
Mir hend im Oktober e Ferienwohnig am Waldacher Hof/Waldachtal bi BestFewo gmieta. Die Wohnig isch sehr schlecht gsi, schmutzig und im ganze Huus het es furchtbare Gschmack ka. Grad i dä Corona-Zeite isches eifach ned verantwortig gsi. Mir hend üsen Ufenthalt e Tag früener abbroche, will d'Situazion einfach ned zumutbar gsi isch. Uf üsi Reklamation hend mir 2x nur e kurz Nachricht a d'Firma gschickt und bis jetzt händ mir no kei Antwort gha. BestFewo nie meh für üs!
Detailed Ratings
Kauf von Ferienwohnung
Mir hend im Oktober e Ferienwohnig am Waldacher Hof/Waldachtal bi BestFewo gmieta. Die Wohnig isch sehr schlecht gsi, schmutzig und im ganze Huus het es furchtbare Gschmack ka. Grad i dä Corona-Zeite isches eifach ned verantwortig gsi. Mir hend üsen Ufenthalt e Tag früener abbroche, will d'Situazion einfach ned zumutbar gsi isch. Uf üsi Reklamation hend mir 2x nur e kurz Nachricht a d'Firma gschickt und bis jetzt händ mir no kei Antwort gha. BestFewo nie meh für üs!
Ferienreihenhaus in Zinnowitz
13 erfahrungen
Schlüsselübergabe war freundlich, aber die Unterkunft war leider schmutzig und es gab keinen Hinweis auf den Bahnhof in der Nähe. Es gab Mängel in der Sauberkeit und der Reinigungsstandard war für den Endreinigungspreis nicht ausreichend. Außerdem fehlte eine Mikrowelle in der Unterkunft. Die Standardantwort von BestFewo half nicht weiter, daher war es nötig, den Vermieter direkt zu kontaktieren, um die Mängel anzusprechen. Wir überlegen, ob zukünftige Buchungen über BestFewo sinnvoll sind.
Detailed Ratings
Ferienreihenhaus in Zinnowitz
Schlüsselübergabe war freundlich, aber die Unterkunft war leider schmutzig und es gab keinen Hinweis auf den Bahnhof in der Nähe. Es gab Mängel in der Sauberkeit und der Reinigungsstandard war für den Endreinigungspreis nicht ausreichend. Außerdem fehlte eine Mikrowelle in der Unterkunft. Die Standardantwort von BestFewo half nicht weiter, daher war es nötig, den Vermieter direkt zu kontaktieren, um die Mängel anzusprechen. Wir überlegen, ob zukünftige Buchungen über BestFewo sinnvoll sind.
Booking in Italy
1 erfahrungen
I ha e nei Sproprietà sehr deludente in Italia gsi, wos i über die Plattform bucht ha. Zerscht mol ha i bschtecht, dass BestFewo mit zwei andere Portale zämmearbeitt und somit kei Verantwortung übernimmt. D'Terme und Konditione hi sind nur uf änere Site und es isch klar gsi, dass sie nur ah meinem Geld interessiert sind. Dazu no muess i zwoi separat Zahlige mache - oini ah BestFewo und oini ah de Gastgeber. Wenn ich denn am Ort acho bi, han i glotzt: Die teure Wohnung ha überhaupet nit dä gliche usgseh wien uf de Fotos. Si isch schmutzig gsi, voll vo Kakerlake und Schimmel überall. Für mi isch es klar, dass die Plattform nit vertrauenswürdig isch und daher ha i glich versuecht, mini Reservierung z'annulliere. Aber das isch nit eifach gsi. BestFewo het mir e saftige Stornogebühr vo €385 ufegläse, au obwohl mis Urlaub no drei Monet entfernt gsi isch. Für mich isch jetz klar, dass es eifach nur e Trick isch, schnäll Geld z'verdienne. Ich werde zivilrechtliche Schritt gegen sie unternäh und Änigäge mache wege irreführendi Praktiken.
Detailed Ratings
Booking in Italy
I ha e nei Sproprietà sehr deludente in Italia gsi, wos i über die Plattform bucht ha. Zerscht mol ha i bschtecht, dass BestFewo mit zwei andere Portale zämmearbeitt und somit kei Verantwortung übernimmt. D'Terme und Konditione hi sind nur uf änere Site und es isch klar gsi, dass sie nur ah meinem Geld interessiert sind. Dazu no muess i zwoi separat Zahlige mache - oini ah BestFewo und oini ah de Gastgeber. Wenn ich denn am Ort acho bi, han i glotzt: Die teure Wohnung ha überhaupet nit dä gliche usgseh wien uf de Fotos. Si isch schmutzig gsi, voll vo Kakerlake und Schimmel überall. Für mi isch es klar, dass die Plattform nit vertrauenswürdig isch und daher ha i glich versuecht, mini Reservierung z'annulliere. Aber das isch nit eifach gsi. BestFewo het mir e saftige Stornogebühr vo €385 ufegläse, au obwohl mis Urlaub no drei Monet entfernt gsi isch. Für mich isch jetz klar, dass es eifach nur e Trick isch, schnäll Geld z'verdienne. Ich werde zivilrechtliche Schritt gegen sie unternäh und Änigäge mache wege irreführendi Praktiken.
Stornierig vo enere Buchig
26 erfahrungen
I ha min Urlaub abgsagt und dem Vermieter gschriebe, aber vo BestFewo thet er s'heschta. Nach dr Absag heti plötzlich en Bestätigung übercho. Ey, da isch mega verwirrend. Keser weiss, was da lasuft. Die Stornierigsgebühr nime ich sicher nöd a. No 7 Mönet bis zum Trip und denn 292,-€, wiech eifach.
Detailed Ratings
Stornierig vo enere Buchig
I ha min Urlaub abgsagt und dem Vermieter gschriebe, aber vo BestFewo thet er s'heschta. Nach dr Absag heti plötzlich en Bestätigung übercho. Ey, da isch mega verwirrend. Keser weiss, was da lasuft. Die Stornierigsgebühr nime ich sicher nöd a. No 7 Mönet bis zum Trip und denn 292,-€, wiech eifach.
Meine Ferienwohnung Buchung
2 erfahrungen
Min Erfahrig mit dr Feriewohnig uf dere Plattform isch leider enttüeschtig gsi. D Wohnung isch nöd sauber gsi, es het Hoor id Bett, ir Duschi und uf em Bode gha, s Besteck isch unsauber gsi und vo keim vo de Dachfenster us het me ds Umgäbig chönne gseh. Es het sech ahgfühlt wie im Gfängnis. D Vermieterin isch unhöflich und pampig gsi, was eifach inakzeptabel isch. I werd defintiiv nöd wieder über die Plattform buche und stattdesse uf vertrauenswürdigi Anbieter zrügggreife.
Detailed Ratings
Meine Ferienwohnung Buchung
Min Erfahrig mit dr Feriewohnig uf dere Plattform isch leider enttüeschtig gsi. D Wohnung isch nöd sauber gsi, es het Hoor id Bett, ir Duschi und uf em Bode gha, s Besteck isch unsauber gsi und vo keim vo de Dachfenster us het me ds Umgäbig chönne gseh. Es het sech ahgfühlt wie im Gfängnis. D Vermieterin isch unhöflich und pampig gsi, was eifach inakzeptabel isch. I werd defintiiv nöd wieder über die Plattform buche und stattdesse uf vertrauenswürdigi Anbieter zrügggreife.
Mein Ferienhaus wurde storniert
21 erfahrungen
Es isch schad, aber mis Ferienhaus isch vom Vermieter wegen enere Doppelbuachig abgsogt worde. Mir isch gseit worde, dass mini Ahzahlig am 18.04.2023 zuruggseit würde. Aber bis jetzt han ich no kai Geld übercho. Jedes Mal, wenn ich versueche, telefonisch Kontakt ufzneh, cha ich entweder niemert erreiche, wird a anderwiitergleitet oder mer seit mir, ich söll en E-Mail schriebe, um meh Infos zur Geldruggseitig z'übercho. Das Ganze isch mega enttüschend und frustrierend gsi.
Detailed Ratings
Mein Ferienhaus wurde storniert
Es isch schad, aber mis Ferienhaus isch vom Vermieter wegen enere Doppelbuachig abgsogt worde. Mir isch gseit worde, dass mini Ahzahlig am 18.04.2023 zuruggseit würde. Aber bis jetzt han ich no kai Geld übercho. Jedes Mal, wenn ich versueche, telefonisch Kontakt ufzneh, cha ich entweder niemert erreiche, wird a anderwiitergleitet oder mer seit mir, ich söll en E-Mail schriebe, um meh Infos zur Geldruggseitig z'übercho. Das Ganze isch mega enttüschend und frustrierend gsi.
Minä Reservation vom Skiäfahre abgsagt
1 erfahrungen
Es isch echt schad gsi, dassi minä Reservation vo minä Wohnung ha abgsagt müessä, will i schaffe mues go. Aber denn hani grad bemerkt, dasses doch möglich isch, und ha versuecht, mini Reservation wieder zrugändere. Aber ihri Sit het au no es Trialigäisverfaht und mini Agäge weggnommä. Ich fühl mich betrogä und bin sehr ärgeret.
Detailed Ratings
Minä Reservation vom Skiäfahre abgsagt
Es isch echt schad gsi, dassi minä Reservation vo minä Wohnung ha abgsagt müessä, will i schaffe mues go. Aber denn hani grad bemerkt, dasses doch möglich isch, und ha versuecht, mini Reservation wieder zrugändere. Aber ihri Sit het au no es Trialigäisverfaht und mini Agäge weggnommä. Ich fühl mich betrogä und bin sehr ärgeret.
Über BestFewo
BestFewo ist die größte Plattform für Ferienwohnungen und Ferienhäuser in Deutschland mit über 100.000 Unterkünften. Das Unternehmen verfügt über eine umfassende Produktpalette und bietet mehr als 350.000 Ferienimmobilien in ganz Europa an. BestFewo arbeitet eng mit regionalen und lokalen Touristeninformationszentren zusammen, um ein qualitativ hochwertiges Angebot sicherzustellen. Das Unternehmen wird von der BestSearch Media GmbH betrieben und ist der erste Anbieter, der Ferienunterkünfte nach den Standards des Deutschen Tourismusverbandes getestet hat. BestFewo bietet eine hochwertige Auswahl an Unterkünften und ermöglicht direkte Verfügbarkeitsanfragen und Online-Buchungen.
🌟 Wie hat BestFewo bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 23. November 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!