HP Store - Gesamtbewertung basierend auf 57 Bewertungen

18% Würde hier nochmal einkaufen




Vorgestellte Bewertungen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-05-16
Mindestbestellung für Geschäft
Es isch wichtig z‘bedenke, dass für Geschäftskunde kei Rückgaberecht oder Umtauschmöglichkeit git...Lesen Sie weiter
P. Schuler

Relevanteste negative Bewertung

  2024-06-01
Kauf eines Laptops mit Premium
I bliib ohni Laptop zrugg, s'UPS nimmt kei Verantwortung a, HP - wo s'UPS beauftragt he...Lesen Sie weiter
J. Siegenthaler

Meistbewertete Bewertung

  2023-12-17
Geannuleerde bestelling
Wenn ich gwüsst het, wie katastrophal dasig isch dasi Firma, hätti niemals öppis bstellt. Nachem ...Lesen Sie weiter
bernadette

Erfahrungen (57)

  (3)

 (6)

  (33)

  (13)

  (2)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf eines Laptops mit Premiumgarantie

    I bliib ohni Laptop zrugg, s'UPS nimmt kei Verantwortung a, HP - wo s'UPS beauftragt het, de Laptop z'liferä - nimmt au kei Verantwortung a. Und de Kunde stönd mit leere Händ da und muess mit em ineffizienteste Kundesupport redä, wo ich jemals erläbt ha. Ohni Garantie für DEIN Gärät!!!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mängisch Defektä Gekauft

    I ha scho mehrmals defekte Artikel kauft und bin mega enttüscht vo drä Qualität. Drä Artikel isch schnell kaputt gange und drä Kundenservice isch sehr ungeholfsam gsi. Si hend kei Verständnis gha für mini Problem und hend mich nit ernscht gnoma. Ich würd nie meh öppis vo dä Marke chaufe.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf von defektem Laptop

    Die Leid im Gschäft hend echt lieb sii, aber de Laptop, wo ich kauft hani, isch scho kaputt gsi, als ich'n becho ha. I ha probiert, ih zrückschicke, aber's isch en Alptraum gsi. Viermal ha ich uf d'DHL gwartet, aber sie sind nie cho. Ich bin so enttüscht!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Officejet Pro printer 7720

    Vöu frustration, sit emmercht fälcht verbie aues gscheusst, vo drucke isch plötzlich nümm gange will e Fähler mit em falsche Tintepatrone gsi isch, und plötzlich hend ufem Printer märkwürdigi Mäldige erschien wo ich no nie früehner gseh ha. Im Dezämber hani probiert dKundeservice zkontaktiere, aber het kai Antwort becho. Sogar nah wiederholtie Versuech im Januar bin ich immer wieder in Wartezyt gstande und hani versproche worde e Mail z'erhale wo ich bis hüt no immer nöd becho ha. De Kundenservice hät mer gseit dass min Printer nümm under Garantie falt, obwou aui Problem genau am Tag aafange hend nadäm dGarantie abgloffe isch. Nachdem ich es Beschwerd igreicht ha mit aui Bewis, ha ich nie meh e Antwort becho. D'Lücke vo Kundeservice und Reaktionsfähigkeit vo de Firma isch ganz eifach inakzeptabel.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mindestbestellung für Geschäftskunden

    Es isch wichtig z‘bedenke, dass für Geschäftskunde kei Rückgaberecht oder Umtauschmöglichkeit git. Wenn du doch mal öppis Falsches bstellt hesch, chasch es nid zurückschicke. Das isch ebbes, uf was mers aluege sollt, bevors en Bestellig ufgibsch, damit kei Missverständnisse entstönd.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    HP-Brille

    Also, ich han des mega coole HP-Brillä bstellt und dachte, dass sie im November chunnt, aber nein... ersch im Januar! Das isch mega laang gsi zum Warte! Aber hey, zumindest han ich e 20-Franke-Gutschein bechuu. Das isch scho cool, aber me mues trotzdem mindeschtens 100 Franke usgäh, um de Gutschein z'nutze. Und ganz ehrlich, d'Sache im HP-Lade sind teurer als bi Amazon, wo i normalerwis iikaufe. Also das isch ned so toll... I finde, i sollte e richtigä Rabatt bechuu wie d'andere Chundä, wo früher bstellt hei! Das isch eifach fair, oder?


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Originalverpackung ohne Aussenschachtel

    D'Kauf bi Ihne isch en Enttüschig gsi. Obwohl ich Material vo hoher Qualität erwartet han, bin ich vo de Liäferig enttüscht gsi. Die Originalverpackig isch direkt mit minere Adresse beklebt gsi, das heisst, dass ich kei externe Schachtel gha han, um d'Verpackig z'schütze. Als ich d'Packig vorsichtig ufgmacht han, um s'Produkt z'überprüfe, bin ich schockiert gsi, dass ich s'falsche Produkt bstellt han.

    Ich han den Kundeservice kontaktiert, aber sie hend sich gweigeret, die Ware umzutausche, will die Verpackig bereits gmacht gsi isch. Es isch bedauerlich, dass es kei Möglichkeit gäh het, e Lösig z'finde, besonders wenns um de Kauf vo falsche Produkte gaht. Insgeheim bin ich enttüscht gsi vo de Servicequalität und em Mangel ah Kulanz seitens vom Unternehmen.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mängmol Printeriit

    I ha jetzt en neue Drucker kauft und nach nur paar Seiten druckä sind d Inkpatrona plötzlich leer. Ech ha bereits verschiedeni Drucker vo dersälbe Marke kauft und das isch no nie passiert. Es wär wirklich guet, wenn das bi de Beschreibung erwähnt würd. Sicher entschidet sich deini Lüt für en andere Marke, bevor sie sich mit hohen Kosten bi em neue Kauf konfrontiert sind.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Printer operations with no ink

    Ich han mir en Drucker chaufet, wo ned drucken will, wöu er glaubt, dass ig falschi Tinte biutze, obwohl ig eifach d Inkpatrone vom gliiche Marke ha. De Kundendienst vom Firme het gseit, dass ig ihri spezifischi Tinte chaufe sölle, was lächerlich is, wenn mens bedenkt, dass ig scho HP-Tinte bstellt ha. Sie chöne mer nid helfe, also druckt de Drucker nid meh und ig muess en neue chaufe. Schlechte Service!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Bestellvorgang als Geschäftskunde

    Als Firmenkunde hani leider es Missverständnis bi de Bestellig gha und han's Produkt ned zruggschicke oder umtusche könne. Das isch würkli ärgerlich und enttüsched, will i jetzt mit em unerwünschte Artikel festsitze. Würd wünsche, dass es irgendi eine Möglichkeit gäh hät, das Produkt trotzdem zruggzgäh oder umzutusche. Hoffentlich wird das in Zukunft verbessert.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Drucker

    Das Paket isch pünktlich acho, aber es isch nid so eifach gsi zum Drucker z'installiere. Zum Glück hani en gueti Anleitung gha. De Drucker cha guet mitem Wifi verbunde werde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Laptop besteld, verkeerd product ontvangen

    I ha bestellt e Laptop bi üchere Butig, aber leider ha ich e ganz anderi Produkt erhalte, nämlich e Tastatur. Das isch würklich enttüeschend und frustrierend. Nach em Konakt muess ich zerscht en interni Untersuechig durchfüehre la, bevor überhaupt chönne ich ghulfe werde. Das het de ganze Prozess nur verlangsaamt und mi Geduld uf d Prob gstellt. Nach 3 Woche warti ich immer no uf mini Geldzrugggab. Das isch absolut unakzeptabel und het mi viel Ziit und Müeh kostet. Ich empfiel andere drum, e Laptop bi Mediamarkt z kaufe statt bi üch z bestelle.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    \"Drucker mit Tintenpatronen gekauft\"

    Hane kürzlich en Drucker mit Tintepatronen kauft, aber jetzt funkzioniert min Drucker nicht meh, will scheinbar kainer offiszielle Tinten verwendid wird. Nachem Kontakt mitm Support hend se gseit, dass mer für dis Druckermodell kainerd Laden Tinti cha kauft, sondern numme bi ihnen bstelle mues, nämlich Typ 2700. D Tintepatronewo, wo ich bi BCC kauft han, sind aber ir offizielle Verpackung vo ihnen. Ds Supportteam het mir nöd könne wiiterhäufe, also chani de Drucker i den Müll werfe. Chanen Drucker vo ihnen kauft, de Service isch eifach schlimm.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Laptop

    Ich bin extrem enttüscht vom Service, de wo das Geschäft geha het. Ich han en Bestellung für en Laptop gmacht, nur damit sie ohni Vorwarnig abglüdet worde esch. Ich bin im Dunkle gloh worde ohni Rückerstattig und ohni en Antwort uf mini Emails. Nachdem ich es endlich gschafft han mit öppis über de Telefon z'rede, bin ich vo enem verwirrende automatisierte Nachricht begrüsst worde, wo mir gewärft het z'wähle z'wiische holländisch und englisch. De Person am andere End hät mini Bestellung nid chenne finde oder irgendein Unterstützig biette. Das esch en wirklich frustrierendi und herzerschütterendi Erfahrig gsi.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Computers länger aus Lieferung angeschafft

    Ich war echt enttäuscht vom Service, wien es Firma mi ned a die gsetzliche Garantie ghalte het und stattdesse probiert het, mir es anderes Gerät aufzschwatze.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Schwarzi Kartuschi bestellt

    Hey Leute, ich habe meine schwarze Patrone bestellt und sie ist super schnell angekommen! Der Preis war nicht der beste, aber auch nicht zu teuer. Im Vergleich zu anderen Läden im Internet war es ziemlich normal.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Said wasch chaotisch und verwirrend

    Die Bestellung isch eifach schlimm gsi! D'Anweisungen für d'Rücksendig stimmed nid überein und de Kundenservice isch eifach furchtbar gsi. Als ich probiert han aazrufe, isch ich immer nur hin und her transferiert worde und niemert het chönne meine Problem löse. Es isch würklich enttüschtend, dass au grossi Firmene nüme so vertrauenswürdig sind. Ich bereue es, öppis kauft z'ha.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Printer and cartridges

    I ha en Drucker und Patrone vor sis Wucha kauft, aber leider sind nur die Patrone am nägschte Tag ankumme. I ha Benachrichtigunge vo DHL über d'Liferig vom Drucker bekumme, aber jedes Mal isch es e verpasste Liferig gsi. Mir isch gseit worde, dass i de Drucker in Eindhoven abhole mues, was zimlich umständlich isch, will i in Tilburg bin. D Kommunikation isch schlecht gsi und es scheint kai Lösung in Sicht z'si. D'Erfahrig isch frustrerend gsi und i bin enttüscht über d'Mangel an Service und Koordination. I werde kai wiiteri Geschäft mit dere Firma mache.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    laptop

    So eine ekelhafte Firma! Wänn ich vorher gwüsst hätt, wie schrecklich dä Kundeservice vo däre Firma isch, hätt ich nie e Bestellig ufgeh. Nachdem ich mini Bestellig ufgeh ha, isch sie ohni Grund abgsot worde und ich ha kei Antwort uf mini E-Mails becho. Erst nach langem Warte ha ich endlich öpper am Telefon vo de Kundeservice erreicht, und was denksch? Es Wahlmenuuf uf Hochdütsch, aber am andere Endi vo de Linie het nume Englisch gredet. Als wär das nonig gnueg gsi, isch mini ganz Bestellig verschwunde! Das isch würklech de Gipfel vo miesere Service.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf von Premium-Laptop

    Min Kundeservice-Erlebnis mit em Laptop isch eifach en Katastrophe gsi. Mini Laptop isch im Premium-Support gsi und isch irgendwie verlore gange während em Transport. Nicht nur dassi mi Laptop verlore ha, sondern au wichtigi Daten und Upgrades. Ich ha drei Mönet verbrocht mit unzälige Telefongespröch und bin ständig zwüsched verschiedene Abteilig hing- und hergeschobe worde. Es sind viel Versprechige gmacht worde, dass das Problem glöst wird, aber am Ändi isch nüt passiert. Ich bin so oft wietergleitet worde, dass ich mittlerwile scho die Helfti vom Kundensupport-Büro für Laptops kenn und vo paar Mitarbeitende erkannt worde bin. Die versprochene Rückrüüf sind nie erfolgt. Erst als ich mit rechtliche Schritte droht ha, isch min Fall endlich an de Kundensupport witergleitet worde. Das isch würkli dr einzige Moment gsi, wo ich öppis Unterstützig bechunne ha. Die Rückzahlig vo mim Laptop isch abglehnt worde, wills behauptet worde isch, dassi d Laptopabholig vo UPS abglehnt hätt, was absolut falsch isch. Am Ändi bin ich ohni Laptop da gsi, UPS het die Verantwortig abglehnt, HP au, und ich ha täglich mit em ineffizienteste Kundesupport gredet, wo ich je erlebt ha, ohni Garantie uf ERSATZ!!! HP NIE MEHR... ENDE.