L. Meier
Alle Erfahrungsberichte von L. Meier
Ontdek alle reviews geschreven door L. Meier
Detailed Ratings
Subscription cancellation struggle
Review Über: Microsoft
Mann, es isch eifach en Albtraum gsii, mini Abonnement z'kündige! Mini Computer isch abgstürzt, ig het kei Zuegriffsdaten gha, nur d'Bestellnummer. Si hend mir immer wiiter Rechne gstellt ohni irgende Dienst z'leifere! Wänn ig ihne gemailt han, hend si mer eifach uf en teure Hotline verwiese, wo ig ewig wartet han. Wänn ig gdroht han, d'Konsumenteschutz z'kontaktiere, isch plötzlich "kein Problem" gsi - per Email! So es Verhau hani no nie erlebt!
2 erfahrungen
Subscription cancellation struggle
Review Über: Microsoft
Mann, es isch eifach en Albtraum gsii, mini Abonnement z'kündige! Mini Computer isch abgstürzt, ig het kei Zuegriffsdaten gha, nur d'Bestellnummer. Si hend mir immer wiiter Rechne gstellt ohni irgende Dienst z'leifere! Wänn ig ihne gemailt han, hend si mer eifach uf en teure Hotline verwiese, wo ig ewig wartet han. Wänn ig gdroht han, d'Konsumenteschutz z'kontaktiere, isch plötzlich "kein Problem" gsi - per Email! So es Verhau hani no nie erlebt!
Detailed Ratings
2 erfahrungen
Detailed Ratings
Schadensfall melden
Review Über: AXA
Nachdem ich en Schadensfall mälde wöllte, bin ich nach eme halbe Stund uf eme ungfährliche Donna am Telefon gstosse. Sie tuen usgseh vo mim Aaluuf gern molgne zu sii. Ich ha ihr d'Gschicht vom Stoore uf de Strass und em Auto vo minere Schwöster, wo bi de Versicherig igtrage isch, wo a de Bordeschtai gstosse und sowohl Reife als au Felge bschädigt worde sind, erklert. Erst het die Mitarbeiterin behauptet, so Schäde siged nid versichert. Nachdem ich gfrogt ha warum, muess sie wohl no luege. Nach eme witerne Wartezyt het sie mir tätiget, dass d'Versicherig nur zahlt, wänn es en bschtimmte Unfallablauf geh het. Wänn ich gseit ha, dass ich mini Schwöster müess froge, um ihr d'gnaue Details z'vermittle, ha ich sie gebete en churze Moment Geduld z'ha. Statt z'warte, het die Donna grad ufglegd, was sicher unverschämt gsi isch. Ich ha no einisch aglüte, und nach witerne 15 Minute het mer grad weder ufglegd. Es schient, als hätted d'Luüt nüt bessers z'tue, als d'wichtigi Zyt vo ihre Chunde z'verzchebere.
2 erfahrungen
Schadensfall melden
Review Über: AXA
Nachdem ich en Schadensfall mälde wöllte, bin ich nach eme halbe Stund uf eme ungfährliche Donna am Telefon gstosse. Sie tuen usgseh vo mim Aaluuf gern molgne zu sii. Ich ha ihr d'Gschicht vom Stoore uf de Strass und em Auto vo minere Schwöster, wo bi de Versicherig igtrage isch, wo a de Bordeschtai gstosse und sowohl Reife als au Felge bschädigt worde sind, erklert. Erst het die Mitarbeiterin behauptet, so Schäde siged nid versichert. Nachdem ich gfrogt ha warum, muess sie wohl no luege. Nach eme witerne Wartezyt het sie mir tätiget, dass d'Versicherig nur zahlt, wänn es en bschtimmte Unfallablauf geh het. Wänn ich gseit ha, dass ich mini Schwöster müess froge, um ihr d'gnaue Details z'vermittle, ha ich sie gebete en churze Moment Geduld z'ha. Statt z'warte, het die Donna grad ufglegd, was sicher unverschämt gsi isch. Ich ha no einisch aglüte, und nach witerne 15 Minute het mer grad weder ufglegd. Es schient, als hätted d'Luüt nüt bessers z'tue, als d'wichtigi Zyt vo ihre Chunde z'verzchebere.
Detailed Ratings
2 erfahrungen