Outfittery - Gesamtbewertung basierend auf 45 Bewertungen
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Mahnung statt Retouren-Bestätigung
Meine Erfahrung mit Outfittery ist miserabel. Trotz Schreiben, dass ich keine Ware mehr erhalten möchte, wurde mir erneut ein Paket zugestellt. Nach der Retoure habe ich keine Bestätigung erhalten, sondern eine "Letzte Mahnung". Telefonnummer funktioniert nicht.
Min hopfentlichi Wahl
Mir hend verschiedeni Zahligsartä für üsi Kunde und nehnd ihri Wünsch ernst. Ohni Kunde chönd mir als Firma nid existiere. Es isch wichtig, dass d Überlastig vom Unternehmen nid a d Kunde wiitergä was üs schlussendlich no me Schade brännt.
Meine Bestellung
Ich han vor churzem mine Bestellig bim Outfittery gmacht und bi gseitig zfriede mit em Prozess. Die Uswahl an Chleider isch vielfältig gsi und d Stilberatig het wirkli ghulfe. Die Chleider, wo mir zugschickt worde sind, händ guet zu mim Stil und minere Grössi passt. Allerdings hätti mir es bitzeli meh Uswahl bi de Accessoires gweünscht. Der Bestellvorgang isch einfach und unkompliziert gsi, und ich ha min Lieferig pünktlich übercho.
Kleidungspaket, persönliche Auswahl
Das Unternehmen hat mich zuerst enttäuscht, als ich eine Rechnung und Mahnung für zurückgesandte Ware erhielt und keine Antwort auf meine Anfragen bekam. Trotzdem habe ich mehrmals versucht, den Kundendienst zu kontaktieren, aber es gab keine Reaktion. Schließlich musste ich rechtliche Schritte einleiten. Als langjähriger Kunde war ich von diesem Verhalten enttäuscht. Nach einer Weile hat sich das Unternehmen jedoch doch noch dem Problem angenommen und es pragmatisch gelöst.
Minimale Kundenkommunikation
Es isch echt schad, aber mini Erfahrig mit em Kundendienst isch nid zufriedestellend gsi. Trotz mehrere Anfröge han ich kei Antwort uf mini Anliege becho. Weder per E-Mail no telefonisch han ich Kontakt chönne ufneh. Dä mangelndi Kommunikation het debi gfüehrt, dass mini Wünsch nid berücksichtigt worde sind und ich mitem Service unzufriede bin. Sowohl bi mim aktuelle Bestellig als au bi vorherige Bestellige han ich ähnlichi Erfahrig gmacht, was sehr enttüschend isch.
Mini Bestellig vo Kleidig
Ich habe die Bestellung meiner neuen Kleidung erhalten, es war super einfach, die Artikel auszuwählen und zu ersetzen. Aber was mir überhaupt nicht gefällt, ist die Kommunikation, die total kompliziert ist. Es dauert ewig, bis meine Ware ankommt. Wenn ich Artikel zurückschicke, dauert es auch eine Ewigkeit, bis sie zurückkommen und ich die Bestätigung erhalte. Und jetzt habe ich schon die Rechnung für die neue Ware erhalten, obwohl ich noch nichts bekommen habe.
Bra klädval
Es isch en guete Erfahrig gsi, mini Kleider uszez cho, aber ich ha Problem gha mit em Zurückschicke vo de eintige. Ich ha mini Lieferig churz vor Oschtere bechunnt und wäu vo de allne Feiertäg dehei, heti mi schwerig gmacht s' Paket zrückzschicke, will d' Post gschesse isch und ich no im Urlaub gsi bi. Ich finde, es sötti di Möglichkeit geh, sälber es Lieferdatum z'wähle, um solche Situatione z'vermeide.
Minibestellung für Hemden
I ha en kläine Uslieferig vo Outfittery becho, wo aus verschiedene Hemde bstannt het. Leider hani Problem bi de Ruggabe vo de Artikel festgstellt. D App het nid rächt funkzioniert, wili nid im Stand gsi bi d Retoure z erfasse und nur en allgemeine Bewertig vo de Box abgae. Zudem isch au d Online-Plattform nid hüflich gsi bi dem Problem. I han denn de Kundendienst kontaktiert und kei Antwort becho, weder per E-Mail no telefonisch, obwohl i mehrmols probiert han. D Fähle vo klare Instruktione betreffend de Ruggabe isch frustrierend gsi undi han enttüscht gse vom Kundeservice.
Min beschtelligi Kleider
I ha de coolst Kleider bstellt und sind mega toll gsi! Aber denn ha ig en Rechnig becho für es Teil wo ig zrügggschickt ha. Ig ha denn em Kundendienscht gschriebe aber nie Antwort becho... Bis ich mit mine Eltere gredet ha und si hend müesse mit ihre Rechtschutzversicherig d'Problem löse. So nervig! Ig ha denn no emal gschriebe und es eingeschriebne Brieft verschickt. Am endi hemmer doch no e Antwort becho und si hend mini Rechnig korrigiert. Alles guet am Schluss, aber no echt en schrecklichi Erfahrig gsi!
Drei Outfits zur Auswahl
Nachdem ich drei Outfits zur Auswahl bekommen habe, bin ich doch enttäuscht gsi, dass keines einem meinem Gschmack entsprochen hat. Da ich im Summer keine Herbstkleidung ha möche, han ich entschiede min Bestellung z'storne. Leider isch d'Box trotzdäm cho, aber werdi sie morge zrückschicke. Ich bin echt bös gwäse über de Fehler und hoffe, dass de reschtlichi Ablauf besser funktioniert.
Min Bestellung vo am 15.12.2023
Ig finds mega frustrierend! D Box isch eifach no nöd vor Silvester cho und au d Rücksendig isch en riesige Hardäfall gsi.
Min beschtellti Artikel
Mini Erfahrig mit Outfitteryü isch leider nit so guet gsi. Nachdemi mini Ware zrugggschickt han, het es ewig düürd, bis si mer 'ne Rückmeldung geh. Und sogar die Korrektur vo dere Rechnig fürs fehlendi Stück isch spät cho - nach em Zaligsziel. Han sogar en Mahnig bechunt. Und bis jetz isch's Geld für die retournierte Ware no immer nit guetschribe worde.
Meine Bestellung im Outfittery
Scho seit öber eme Wuche ha ig kei Antwort uf mini Tickets und E-Mails bezüglich Rücksendige kriegt! De Kundeservice isch echti unterirdisch. D erscht Uswahl a Kleidig isch guet gsi, aber wird nit verschickt will s angeblich kei Bezahloption gä, obwohl überall stand dass es uf Rechnig gaht. D nachfolgende Uswahle were immer schlächter und uf d Froge, wieso ig die erscht Uswahl nit übercho ha, ha ig au kei Antwort becho.
Min Junga, komplett Well never, überall kä Brügg kai Esse gha.
Ich han s'Problem gha, dass mi Rücksendung fälschlicherwiis in Rechnig gstellt worde isch. Aber nachdem I mi Meinig online abgäh han, het de Kundeservice rächt schnell reagiert und sich entschuldigt und d'Rechnig gstoppt. Trotzdem isch es immer no es Ärgernis gsi, dass ich devo usgoh und mindestens es bizzli um Ächt kämpfe muen.
Mindestens 1 Kleidungsstück fehlt in meiner Bestellung
Ich ha esch e Box mit 3 Outfits bstellt und bin größtenteils zfriede gsi mit dr Uswahl. Allerdings musst ich 2 Kleidungsstück in enere chliner Größ umtusche, vo deene jedoch nur eins per Post acho isch. E stück hend ig gretoureiert. Leider hend ig d einzelne Preise nid gsehne und musst d ganz Box zahle, obwohl ig nid alles behalte ha. D Kundebarot isch leider nid errichbar gsi, weder per E-Mail no telefonisch, um s Problem z löse. I bi enttüüscht und fühle mi hilflos aagseh vo dr unglösti Situation.
Min Bestellung
I mach mit de schlechte Erfahrig vo andere Chunde a. Mis Rethurne isch vo mim Ma zur Post brocht worde, aber i ha kei Bestätigung übercho. Stattdesse chume plötzlich e Zahligsforderig vo ere andere Firma. Das isch absolut inakzeptabel und unprofessionell. Outfittery mues das Problem schnellstens löse, sonscht verliert s Unternehmen vieli Kunde.
Mindestens ein Kleidungsstück fehlt
Min Erfahrig mit ihrem Service bis jetz isch grundsätzlich positiv gsi. Allerdings hetts mir bi minere letschte Bestellig es fehleds Kleidigsstück geh und ich möchts reklamiere. Es isch aber schwierig gsi, telefonisch öpper z erreiche, wü niemert abgnomme het, und au uf mini E-Mails hät ich kei schnelli Antwort bechunne. Es isch frustrierend, wenn inere automatische E-Mail uffs hohi Kundenaufkommene higwiese wird und trotzdem kei klari Antwort chunt. Als Chunde erwarte ich, dass in solche Fäll es raschi Reaktion chunt oder zumindest d'Möglichkeit bestoht en Rückruf z'forderä. Wenn de Service nid verbessert wird, wirdi zuekünftig kei witeri Bestellige tätige.
Min Bestellung vo bekleidete gsi
Die Bestellung bei Outfittery war einfach und problemlos. Der Service war gut, aber der Ablauf für Retouren war nicht optimal. Wenn die Lieferung zu einem ungeeigneten Zeitpunkt ankommt, kann das zu Problemen führen. Ich empfehle Outfittery, dass die Kunden ihre Lieferzeit selbst festlegen können. Das würde sicherstellen, dass die Kunden keine Schwierigkeiten bei der Rücksendung haben.
Min Frust mit Kundendienst
De Chundendienst het mini Wünsch nid berücksichtigt und reagiert gar nid uf mini Afrage. Weder per E-Mail no telefonisch han ich öppis erreicht. Schon Wuche warti vergeblich uf es Antwort. Ig het ghofft, dass mini Erfahrig bi minere letschte Bestellig nur es Versehen gsi isch, aber leider schiints es sich um es wiederkehrendes Problem z'handle. Ig bin wirklich enttüüscht vo dere Mangel an Kommunikation und Service.
Min Boxe-Bestellig
Ich habe eine Box bekommen und wollte sie irgendwie zurückgeben, aber konnte nicht, weil die App irgendwie umgestellt wurde; ich konnte keine Bücher mehr geben, sondern nur die allgemeine Bewertung der Box und dann im zweiten Schritt "wenn du wieder eine Box haben willst". Online funktioniert auch nichts. Dann habe ich eine E-Mail an den Kundendienst geschickt, außer einem Automaten keine Antwort und versuche den Kundendienst jetzt seit Tagen zu erreichen, keine Chance (20 Anrufe in den letzten 2 Tagen). Die Rechnung ist da, aber wie die Rücksendung jetzt funktionieren soll, keine Ahnung. Wahrscheinlich ist die Bestellung in einem Zustand (softwaretechnisch), dass die Rücksendung veranlasst wird, aber ich nichts dazu sagen kann (oder nicht mehr). Na ja, ich denke das ist meine letzte Box ....
Meistbewertete Bewertung
Gute Qualität, individueller S
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