Levi's - Gesamtbewertung basierend auf 55 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (55)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Levis 501, perfekt sitzend und gut getragen
Wänn du d' Kommentär und Bewertige uf de Website sorgfältig liesch, wirsch nit enttüscht sii. D' klassische Levi's 501 passt perfekt und wird sehr gut trage. Wänn du es chlii spara wittscht, acht uf Rabatt und Verkäuf.
Einkauf von 2 Hosen
Ich wöllt eigentli nur zwei Hosen chaufe, aber leider sind sie nie acho. D'Lieferig isch vom Home Depot in Mérignac verweigert worde, und jetzt wart ich scho über en Monat uf min Rückstattig vo minere Bestellig. Das isch enttüschtend, so en schlächte Service vo enere E-Commerce-Website z'erläbe. Ich hoffe, dass mini Geld bald zurückgäh wird.
Enttäuschende Rückgaberichtlinien
Als ich probiert han, es Produkt zrüggz'gäh, bin ich schockiert gsy, z'erfahre, dass Gebühre afoh. I däre hütige Zit, won grossi Detailhändler ufgrund vo de Pandemie zue sind und Online-Einkäufe immer häufiger werde, chunnt mir's komisch vor, warum's Geld chostet für's Zrüggsende. Das het mini Erfahrig mit em Firma stark beeinflusst und ich werde sicher kei Produkt meh direkt vo ihne chaufe.
2 Hosa - eine nit uf Lager
S'Hét 2 Hosa bstellt, aber es isch en nid uf Lager gsi, drum hend sie die Bestellig einfach abgsaget. Es wär doch z'wünsche gsi, dass es weltbekannti Firma es Logistiksystem hät, das ihre Lagerbestand immer aktuell hält und d'Website regelmässig aktualisiert. Chömed scho, Fähler chönd passiere, aber wieso ned eifach de Kunde informiere und eis Alternativlösung aabiete? Mir hend schliesslich 2021 und ned 1981!
Black Friday order
Mini Erfahrig bim Online-Iinkauf währendem Black Friday bi öich isch echt enttüsched gsi. De Versandprozess het sech als mega lang usgstellt. Ihr händ anschiinend ufgrund vom grosse ufcho uf dere Ziit Verzögerige gha (ich mein, es isch nid euer erste Black Friday gsi, also söttet ihr besser vorbereitet gsi si... speziell als Marke wie ihr). Mini Bestellig isch 7 Täg nach em Black Friday verschickt worde. In Spanie benützet ihr de Correos Express-Service und 7 Täg nachem Versand han ich immer no kei Neuigkeite über mini Bestellig. Ich werde eui "E-Commerce"-Website nie wieder benütze!
Kauf von Jeans
Nach em Kauf hän d'Jeans nach paar Wuche afa riisse. Nachdem ich de Kundeservice konntaktiert hän, hän se mi bitte um de Kaufbuech und Fotos vo de kaputte Jeans gitt und hän mer sofort es Gutschein aagbote, um die Koschte für es neus Paar z'übernäh. Alles innerhalb von wenigne Täg. Ich war nid meh berait, bi dem Lade z'kaufe, aber nach dere Erfahrig werd ichs wieder mache, will sie hinter ihre Produkte stönd.
Bestellt die Damen-Levi-Gürteltruckerjacke online in August 2019
I ha d'Damen-Levi-Gürtel-Trucker-Jacke im Auguscht 2019 über ihri Website bstellt. Au Nordström händ au für d'Sach Werbig gmacht. D'Jacke, wo ich becho hani, hät kei Lasch und kei silbrige Levi-Knopf a d'Ellbowe vo d'Jacke. D'Lasch und de Knopf mached d'Ärmel vo d'Jacke eigentlich weniger sperrig. Mini Bschwerd isch, hört uf mit de irreführendi Werbig. Ich ha für das bezahlt, was abgebildet isch. Ich mag deä Mist nit! Ihr weigeret euch, mini Bewertung uf d'Levi-Website z'veröffentliche. Mir sollte e Rückerstattig gewährt werde, d'Jacke zruckgschickt werde und trotzdem ha ich d'gliche Jacke becho, wo nit usgseht wie uf em Bild. Andere Websites händ d'Jacke, wo sie mir gschickt händ. Levi, ihr sind e Band vo Gaunere!
Min Kauf (Jeans kaputt)
Ich ha letztens chline Jeans vo de Cal Brewery kauft und nach paar Wuche sind sie zerrisse. Wenn ich de Kunderservice kontakted ha, hend sie mich drum bittet, s'Chässeli vo de Kauf und Bilder vo de kaputte Jeans z'schicke. Denn hend sie mir en Gutschein für en neue Jeans gä und alles isch schnell und unkompliziert abgloffe.
jean commandé sur le site
Ich ha kürzlich es Jeans im Online-Shop bstellt und han en sehr enttüschti Erfahrig gmacht. Min Lieferig isch ah en PickUp-Station gschickt worde, wo d'Bestellung abeglehnt het, will sie nüm zue dene autorisierte Site gheert het. Das Packet isch zrugg gange zur Firma und nach mehrere Umtrieb isch äne Alternativlösung funde worde mit äne neuene Abholstation. Aber Levis het mir nie d'Trackig-Nummer vom Packet mitgeteilt, was es mir schwierig gmacht het, s'Material zruggz'hole. Am Endi musst i s'Packet zruggschicke und wartet ufs Geld zurück, was bis jetz theoretisch isch. Insgesamt es sehr enttüschti und inakzeptabli Erfahrig für es namhafti Marke.
Min chatz bi Levi
Mis Erlabnis bi Levi isch ned so guet gsi. Isch voll langwiilig gsi, mis z'tüüf gsi und Artikel z'gross gsi, drumm han i's zrügg gäh.
Achats Jeans
I ha kürzlich en Jean uf dere Site bstellt und leider ha-n-i sälber Problem mit de Lieferig vo Colis privé gha. Trotz mine viil Telefonats han-i nid chönne mi Paket erhalte. Es scheint en organisierti Betrug z si und i bi erstaunt, dass s Firma nid uf d Klage reagiert. Si händ en Verantwortig sicherzustelle, dass d Artikel bi de Chunde ahkomme, und i ha Levi's telefonisch über mini Problem informiert. Ihri Antwort isch eifach gsi, dass si nüt mache chönd, was würklich enttüschend isch. Drum werde-i e Rückerstattig verlange, willi mini Lieferig nid erhalte cha. Ich hoffi von ganzem Härze, dass Levi's schnell uf d Situation reagiert. Es isch würklich enttüschend z gseh wie kompliziert es manchmal werde cha!
Bi han mini Lied ins Internet bestellt.
Nachdem i min Bestellung ufgäh het, han i geduldig uf e Benachrichtigung über de Versand gwartet, aber nach 10 Täg han i immer no nüt icht. Han e-Mail gschickt, um nafrage, was los isch, aber nach weitere 2 Täg ohni Antwort han i mich entschiede, ahzrüfe. Die Person am Telefon het mir kai klari Antwort gäh und het gmeint, es cha öppis mit em Tag ztue ha, an dem die Bestellung ufgäh worde isch. Frustriert vo de schlächte Kommunikation und em mangelnden Service ha i d Bestellung sofort storniert.
Min Zalung uf FS Mischt-Originelle Gschänk
Sag emol, was isch do passiert? I han bis jetzt mini Bestellig vom 31. August 2020 no immer nit übercho. De Transporteur het's verlore und mir hend no kein Geld zruggbecho. Null Entschädigung. Null Respekt. Das isch würklich nid okay. Es isch einfach en Sauerei.
Tescht keis
I bi so mega überrascht gsii bim Chrüütsrogge. Mini neue Hose, wo normalrwiis perfekt passt, isch eifach zum Chränz gsi. I bi scho enttüscht gsi, aber d Kundenbetriig isch eifach nöd zem ushebe gsi. Zum Glück muess i denn im Fall nid no mou Gebüere zahla für die chline Gröösse.
Mini-Bestellig, keine Gürteltasche und Knopf an den Ellenbogen
I ha im August 2019 d'Damen-Levi Belted Trucker bstellt. Das Produkt, was i ha bekommä ha, entsprach nid dem Bild, das uf dr Website gzeigt worde isch. Es hets d'Gürteltasch und de silbrige Knopf an de Ellboge gfehlt, wo d'Ärmel vo dr Chätle weniger voll gmacht hättä. I bi uffgebracht über die falschi Werbig und finds nid i Ordnung, für öppis z'zahla, was nid zum Bild passt. I ha probiert, min Kommentar uf dr Website vo Levi z'veröffentlichä, aber er isch abglehnt worde. I verlange es Rückvergütig, wil mir en Artikel gschickt worde isch, wo nid mit de Abbildige übereinstimmt. Anderi Websitäte hend d'Chätle, wo i ha bekomme, richtig abgebildet. Levi, das goht nid!
My online purchase
Es het ewig daurt, bis Levi's endlich min Beställig gschickt het. Eifach nur ärgerlich! Nach 5 Täg hän sie mini Beställig abgschtellt ohni jedi Erklärung. Und jetzt möchtet sie au nid säge, wieso. Ihr Kunde Service isch komplett unprofessionell und unbequem. Aber immerhin hani mini Schatze zruggkriegt. Aber das isch würkli das einzige guete an dere ganz Erfahrig.
Purchased Levi's jeans
Mis Einkauf bi däre Marke isch leider en Enttüschig gsi. D'Qualität vo de Jeans isch zwöifelehaft gsi, speziell d'Reissverschlüss sind regelmässig kaputt gange. Nachdem ich em Kundedservice es E-Mail gschickt ha, um das Problem z'löse, bin ich enttüscht gsi vo de Art und Wiis, wie sie mit mim Anliege umgange sind. Astat e Lösig z'finde, hend sie de E-Mail-Verlauf unnötig verlängert, indem sie immer meh Aaforderige hinzuegfüegt hend, so dass me nie wirklich wiiterkommt. Insgsamt isch de Service extrem schlächt gsi und d'Produkte sind nid so hochwärtig gsi wie erwartet. D'Marke präsentiert sich as Premium-Marke, aber meiner Meinig no händ sie d'Ewartige nid erfüllt. Mis Geld isch da nid guet investiert gsi.
I bought a pair of trousers.
Mineri Einkauf bi däre Firme isch ned so verlaufe, wie erwartet. Schon nach en churze Ziit hei d Nähti vom Stoff aagleit. Ig ha de Kundeservice kontaktiert und sie hei mich gfrogt nach em Kassebon und Fotos vom defekte Kleidigschtück. Innerhalb vo weni Täg ha ig en Gutschein übercho, um d Koschte für es neus Paar z decke. Obwohl d Erfahrig am Afang enttüschend gsi isch, bin ig jetzt doch wieder bereit, bi dere Firme z chaufe, will sie hindere Produkte stönd.
Verlorenes Paket
I han am 31. August 2020 e Bestellung ufgebe, wo vom Transportunternehme verlore gange isch. Trotzdem dass de Transporteur s' widröchtig het und ich sogar eidesstattlich versichert ha bi de Firma, han ich bis jetzt no kei Rückerstattung vo ihnen becho. Dä langi Prozess isch bis hüt, am 21. September 2020, immer no nid gschlüsst! D' fehlendi Professionalität und d' mangelnd Respekt für de Kunde isch inakzeptabel. Ich werde nie meh uf dere Plattform bestelle, sie sött umgange werde.
Cyber Monday order
Liebes Kundendienstteam,
Könnt ihr mir bitte helfen?
Meistbewertete Bewertung
2 Jeans
Lesen Sie weiter