
Mainova erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Schnäll g'lieferet
"Paket isch schnäll cho, Service pragmatisch; bruuchs täglich für Bürokaffi, zfriede eben."
Chli bürokratisch, aber's geit
"nid z'fride mit em Ablauf, aber am End het's doch funktioniert. Für e Hauswasseranschluss muesch komplizierte Online-Angabe mache, und de..."
Kauf über die Chatfunktion
"Der Austausch mit dem Kundenservice war super nett und hilfreich. Stefanie hat alli mi Fragä gantwortet und i bi beeindruckt gsi vo dr unkompliziär..."
Erfahrungen (59)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Pragmatisch, nöd perfekt
2 erfahrungen
empfehlenswert, hani hüt probiert, isch chli langsam.
Detailed Ratings
Pragmatisch, nöd perfekt
empfehlenswert, hani hüt probiert, isch chli langsam.
Schnäll g'lieferet
4 erfahrungen
Paket isch schnäll cho, Service pragmatisch; bruuchs täglich für Bürokaffi, zfriede eben.
Detailed Ratings
Schnäll g'lieferet
Paket isch schnäll cho, Service pragmatisch; bruuchs täglich für Bürokaffi, zfriede eben.
Am Schluss guet
1 erfahrungen
Am Schluss isches guet usgangä. Zuerst kompliziert mit Pin trotz zerti. Nutz das täglich für d'Abklärig vo Rechnunge, und eifach bi froh, dass's freundlich glöst worde isch.
Detailed Ratings
Am Schluss guet
Am Schluss isches guet usgangä. Zuerst kompliziert mit Pin trotz zerti. Nutz das täglich für d'Abklärig vo Rechnunge, und eifach bi froh, dass's freundlich glöst worde isch.
Nöd hilfsbereit
1 erfahrungen
d'Lieferig isch sogar schnäll cho. Würd bitte dringend meh Support wünscha.
Detailed Ratings
Nöd hilfsbereit
d'Lieferig isch sogar schnäll cho. Würd bitte dringend meh Support wünscha.
Zersch erschrocke, jetzt froh
1 erfahrungen
Grad sitze bi dä Chuchentisch, Kollegin hät mir d'Zahlungserinnerig zeigt — i bi zersch erschrocke, aber s Service het rasch alles klärt und i Ordnung gstellt. Bin mega dankbar, funktioniert jetzt top, eifach und bequem.
Detailed Ratings
Zersch erschrocke, jetzt froh
Grad sitze bi dä Chuchentisch, Kollegin hät mir d'Zahlungserinnerig zeigt — i bi zersch erschrocke, aber s Service het rasch alles klärt und i Ordnung gstellt. Bin mega dankbar, funktioniert jetzt top, eifach und bequem.
Zügig, kei Firlefanz
1 erfahrungen
I ha's zerscht im Forum gseh en Kollege het's empfohle. Päckli is schnäll cho, de Service het mir am Morge alles pragmatisch erklärt. Bin froh drvo.
Detailed Ratings
Zügig, kei Firlefanz
I ha's zerscht im Forum gseh en Kollege het's empfohle. Päckli is schnäll cho, de Service het mir am Morge alles pragmatisch erklärt. Bin froh drvo.
Schnäll und zfride
2 erfahrungen
zfride. Ich han grad am Morge angeruft wäge de jährlige Stromabrechig. De Berater het mini Frage beantwortet, sehr sympathisch und schnäll. Er het gseit d'Rückerstattung chunt in ca 5 Tag, je nach Bank. Nöd perfekt, aber funktioniert eigentlich guet.
Detailed Ratings
Schnäll und zfride
zfride. Ich han grad am Morge angeruft wäge de jährlige Stromabrechig. De Berater het mini Frage beantwortet, sehr sympathisch und schnäll. Er het gseit d'Rückerstattung chunt in ca 5 Tag, je nach Bank. Nöd perfekt, aber funktioniert eigentlich guet.
Zerscht skeptisch, jetzt zfride
16 erfahrungen
I bi zerscht skeptisch gsi, ha das brucht wäge Umzug und Zähler-Chaos. De Chat mit Juliane het mi persönlich gholfen und s Problem mit dr Zählerdatä erfasst — jetzt läuft's, merci.
Detailed Ratings
Zerscht skeptisch, jetzt zfride
I bi zerscht skeptisch gsi, ha das brucht wäge Umzug und Zähler-Chaos. De Chat mit Juliane het mi persönlich gholfen und s Problem mit dr Zählerdatä erfasst — jetzt läuft's, merci.
Chli bürokratisch, aber's geit
1 erfahrungen
nid z'fride mit em Ablauf, aber am End het's doch funktioniert. Für e Hauswasseranschluss muesch komplizierte Online-Angabe mache, und denn chunnt e halbe Armee vo Subunternehmer-Aafroge, wo uf Rückfrage oft nöd antworted. Dazue no ständig Erinnerige, weil d'Emails nit verarbeitet werde. Isch chli frustrierend, han mi drum zersch skeptisch gfühlt, aber am Schluss isches ok gsi. Kei Glanz, aber funktional.
Detailed Ratings
Chli bürokratisch, aber's geit
nid z'fride mit em Ablauf, aber am End het's doch funktioniert. Für e Hauswasseranschluss muesch komplizierte Online-Angabe mache, und denn chunnt e halbe Armee vo Subunternehmer-Aafroge, wo uf Rückfrage oft nöd antworted. Dazue no ständig Erinnerige, weil d'Emails nit verarbeitet werde. Isch chli frustrierend, han mi drum zersch skeptisch gfühlt, aber am Schluss isches ok gsi. Kei Glanz, aber funktional.
Grundi top, Telefon chönnt besser si
1 erfahrungen
i bi im Grossen und Ganzen zfride – bruuch Mainova für mini Wohnige und im Alltag funktioniered d Rechnungä und Zählerablesigmeist problemlos. Ich schätz vor allem, dass alles online chli organisiert isch, das macht’s als Vermieter einfacher. Aber ja, dr Telefonsupport isch e schwäche: me wird scho mal abgschnitte oder do git’s z wenig Zeit, und e Mitarbeite het mi letztens mit “ruf no einisch aa” abglegt. Das isch nervig, das mues besser werde. Trotzdem: im Alltag hälts, isch nüt Perfekts aber sehr brauchbar.
Detailed Ratings
Grundi top, Telefon chönnt besser si
i bi im Grossen und Ganzen zfride – bruuch Mainova für mini Wohnige und im Alltag funktioniered d Rechnungä und Zählerablesigmeist problemlos. Ich schätz vor allem, dass alles online chli organisiert isch, das macht’s als Vermieter einfacher. Aber ja, dr Telefonsupport isch e schwäche: me wird scho mal abgschnitte oder do git’s z wenig Zeit, und e Mitarbeite het mi letztens mit “ruf no einisch aa” abglegt. Das isch nervig, das mues besser werde. Trotzdem: im Alltag hälts, isch nüt Perfekts aber sehr brauchbar.
Min Abonnemente chündige
24 erfahrungen
Ungloublech! Es isch richtig schwirig gsi für mich, min Vertrag z'kündige. Ich han es per E-Mail gmacht und dehei de Link zum Online-Portal übercho. Aber das Portal isch so verwirrend gsi und ich han mich immer im Kreis dreht. Doch au de Chat und Telefon-Kundenservice hend mir ned wirklich ghulfe. Mir isch versproche worde, dass ich en Bestätigung per Mail bechume. Aber bis jetzt isch nüt acho! Es isch offensichtlich en grosse Uffwand gsi für mich und au für anderi Kunden. So viel Zeit verschwendet und Ärger gha. Nie wieder! Finger weg!
Detailed Ratings
Min Abonnemente chündige
Ungloublech! Es isch richtig schwirig gsi für mich, min Vertrag z'kündige. Ich han es per E-Mail gmacht und dehei de Link zum Online-Portal übercho. Aber das Portal isch so verwirrend gsi und ich han mich immer im Kreis dreht. Doch au de Chat und Telefon-Kundenservice hend mir ned wirklich ghulfe. Mir isch versproche worde, dass ich en Bestätigung per Mail bechume. Aber bis jetzt isch nüt acho! Es isch offensichtlich en grosse Uffwand gsi für mich und au für anderi Kunden. So viel Zeit verschwendet und Ärger gha. Nie wieder! Finger weg!
Chat is cool
19 erfahrungen
De Chat-Funktion isch mega eifach z'verwände und de Kundeservice isch schnäll, hilfsbereit und kenntnisriich. Es isch jetzt min zweiti Mal, dass ich's benützt ha und ich bin echt zfriede damit!
Detailed Ratings
Chat is cool
De Chat-Funktion isch mega eifach z'verwände und de Kundeservice isch schnäll, hilfsbereit und kenntnisriich. Es isch jetzt min zweiti Mal, dass ich's benützt ha und ich bin echt zfriede damit!
Online Chat Customer Service
1 erfahrungen
Das isch en super Service gsi über de Online Chat! Ich han paar Problem gha und die sind sogleich g'löst worde, ohni dassi dur unendlichi Schleife müesste. So sött Kundenservice sii. Perfekt!!!
Detailed Ratings
Online Chat Customer Service
Das isch en super Service gsi über de Online Chat! Ich han paar Problem gha und die sind sogleich g'löst worde, ohni dassi dur unendlichi Schleife müesste. So sött Kundenservice sii. Perfekt!!!
Mis Bestäuig im Chat
21 erfahrungen
Der Service isch echt top gsi, han schnell und effizient über de Chat Hilf becho. Bin mega zfriede mit dere Luftspedition.
Detailed Ratings
Mis Bestäuig im Chat
Der Service isch echt top gsi, han schnell und effizient über de Chat Hilf becho. Bin mega zfriede mit dere Luftspedition.
Tarifwechsel
3 erfahrungen
Ich ha grad mini Strom- und Gasverträg überprüeft und mich mega gfrore über de besser Priis, wo mir es Mitarbetende übers Chat agbotet het. Es isch easy gsi, de Tarif innerhalb vo Mainova z'wechsle und ich find's wichtig, regelmässig mini Verträg z'überprüefe, um sicherzustelle, dass ich d'beschte Priise bekoh.
Detailed Ratings
Tarifwechsel
Ich ha grad mini Strom- und Gasverträg überprüeft und mich mega gfrore über de besser Priis, wo mir es Mitarbetende übers Chat agbotet het. Es isch easy gsi, de Tarif innerhalb vo Mainova z'wechsle und ich find's wichtig, regelmässig mini Verträg z'überprüefe, um sicherzustelle, dass ich d'beschte Priise bekoh.
Chat-Mitarbeiter sehr freundlich und effizient
12 erfahrungen
De Chat-Mitarbeiter het mer sehr gholfe und het mein Uftrag schnell und effizient bearbeitet. Insgesamt bin ich mit em Service zfriede gsi und würd Mainova witerempfehle.
Detailed Ratings
Chat-Mitarbeiter sehr freundlich und effizient
De Chat-Mitarbeiter het mer sehr gholfe und het mein Uftrag schnell und effizient bearbeitet. Insgesamt bin ich mit em Service zfriede gsi und würd Mainova witerempfehle.
Min Kauf - Sservice im Chat
20 erfahrungen
Der Chat-Kundenservice war echt super und hat mir mega schnell geholfen, als ich ein Problem hatte. Ich bin total happy damit, wie gut sie mir geholfen haben. Echt top!
Detailed Ratings
Min Kauf - Sservice im Chat
Der Chat-Kundenservice war echt super und hat mir mega schnell geholfen, als ich ein Problem hatte. Ich bin total happy damit, wie gut sie mir geholfen haben. Echt top!
Utility services
2 erfahrungen
Das Firmamuass langsam mal ihri Abläuf überprüfe. D'Rechnige stimme ni, d'Kommunikation isch unprofessionell, und d'Hotline isch eifach ned uszuhalte. Es isch frustrierend, uf Hilf z'hoffe und denn nur uf Absag z'stoße. D'Kunde verdiene meh Respekt und Zuverlässigkeit!
Detailed Ratings
Utility services
Das Firmamuass langsam mal ihri Abläuf überprüfe. D'Rechnige stimme ni, d'Kommunikation isch unprofessionell, und d'Hotline isch eifach ned uszuhalte. Es isch frustrierend, uf Hilf z'hoffe und denn nur uf Absag z'stoße. D'Kunde verdiene meh Respekt und Zuverlässigkeit!
Kontakt über Chat für Tarifberatung und Fragen zu Preiserhöhung
26 erfahrungen
Hüt han ich mi über de Chat ah d'Firma gwändt, um en Beratig über d'aktuelli Tarife z' übercho und Froge zur Priiserhöigig ab em 01.04.24 z'klärä. Die Beratig isch extrem kompetent gsi, sehr fründlich und schnell. Alli mini Froge sind umfassend beantwortet worde und ich ha mi beschtens ufghobe gfühlt. Derno isch de Tarifwächsel für Gas und Strom au so unkompliziert duragfüehrt worde. Insgsamt en usragende Service, für de ich mich ganz härzlich bedanke möcht.
Detailed Ratings
Kontakt über Chat für Tarifberatung und Fragen zu Preiserhöhung
Hüt han ich mi über de Chat ah d'Firma gwändt, um en Beratig über d'aktuelli Tarife z' übercho und Froge zur Priiserhöigig ab em 01.04.24 z'klärä. Die Beratig isch extrem kompetent gsi, sehr fründlich und schnell. Alli mini Froge sind umfassend beantwortet worde und ich ha mi beschtens ufghobe gfühlt. Derno isch de Tarifwächsel für Gas und Strom au so unkompliziert duragfüehrt worde. Insgsamt en usragende Service, für de ich mich ganz härzlich bedanke möcht.
Min voledike Vertrag
1 erfahrungen
Min Vertrag sigangge war am Afangs ganz eascht, aber donn zum Kulder sisch. Ich han versuacht per Mail z'kündige, aber sie hend mer gseit, ich soll online kündige. Aber im Online-Portal isch es mega verwürrig und ich han sicher mol im Kreis gschwirrt. Au im Chat und Telefon isch de Service nit wirklich hilfreich gsi. Sie hend versproche e Bestätigungsmail z'schicke, aber bis jetz isch nütchoo. Esch anschinend au anderne so gange. Viel sinnlösi Ziit gverschwendet und Ärger gha. Nit z'empfehle. Nie wieder! Looset die Finger vo do!
Detailed Ratings
Min voledike Vertrag
Min Vertrag sigangge war am Afangs ganz eascht, aber donn zum Kulder sisch. Ich han versuacht per Mail z'kündige, aber sie hend mer gseit, ich soll online kündige. Aber im Online-Portal isch es mega verwürrig und ich han sicher mol im Kreis gschwirrt. Au im Chat und Telefon isch de Service nit wirklich hilfreich gsi. Sie hend versproche e Bestätigungsmail z'schicke, aber bis jetz isch nütchoo. Esch anschinend au anderne so gange. Viel sinnlösi Ziit gverschwendet und Ärger gha. Nit z'empfehle. Nie wieder! Looset die Finger vo do!
Über Mainova
Mainova ist ein Energieversorgungsunternehmen mit langjähriger Erfahrung und zukunftsorientierter Strategie. Das Unternehmen bietet eine zuverlässige Energieversorgung mit innovativen Technologien und modernen Infrastrukturen. Mainova legt den Fokus auf Strom und Erdgas und bietet günstige Energietarife, attraktive Mehrwerte, Engagement und Zuverlässigkeit. Mit Mainova energy plus können Kunden einen erschwinglichen direkten Tarif für Strom und Erdgas mit einer Preisgarantie von 12 oder 24 Monaten erhalten. Mainova bietet auch einen exklusiven Mainova CITY TRIP zum Sonderpreis für Kunden, um die Börsenstadt Frankfurt am Main zu entdecken.
🌟 Wie hat Mainova bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Mainova ServiceCenter, Zeil 65 (Bienenkorbhaus)
60313 Frankfurt am Main
Deutschland
📧 https://www.mainova.de/de/service/services-ohne-login/chatbot
Kategorien Mainova
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 6. Dezember 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!