Mainova

Mainova - Bewertungen und Erfahrungen

Durchschnittliche Bewertung
8.4 /10
Basierend auf 72 Bewertungen
Dez. 2023-Juni 2026
Sterneverteilung
59x
442x
311x
29x
11x

Transparenz über Bewertungen

Herkunft: Freiwillige Einsendungen: keine Einladungen nach dem Kauf, keine Belohnung
Verifizierung: keine standardmäßige Kaufverifizierung; grundlegende Kontrollen gegen Missbrauch
Moderation: Spam/Werbung/personenbezogene Daten werden entfernt
Reaktion & Einspruch: Unternehmen kann reagieren; Nutzer können Bewertungen über "Bewertung melden" melden

Erfahrungen (72)

Vom Tipp zum Detektivstuech

Abrechnung

probier mers. Am Afang isches no ok gsi, aber bi de Abrechnige isches ziemlich schief gange. I ha lang uf verschideni Rechnige wartet und muess jetzt selber nohforsche wege Zählerstänn und Wechselprotokoll. Das komischsti: im Kundeservice händ si gseit, es fählt öppis vo mim Netzbetreiber (NRM). I han selber bi NRM no einisch agfragt und dä het mir gseit: alles isch längst do. Das hät mi überrascht und grad aagit, dass mer als Kunde die Detektivarbeit macht statt dä Sachbearbeiter.
Die Mitarbeite schiined oft nüüt genau z’wüsse, Prozesse laufe nid rund und s’Beschwerdemanagement bringt kaum werdig. Es isch müehsam, immer no Bestätigige aazfordere und zu verfolgle, was scho erledigt sii sött. Uf de positiivi Syte: e Mitarbeiter het am Telefon sehr ruhig und kompetent glostet, das ischjedoch eifach nit gnueg fürs ganze System. Und d’Online-Plattform isch zumindest übersichtlich, drum het i min Zählerstand schnell igäh chönne.
I bi stapfwordig frustriert, aber au überrascht, dass so vill Grundlagestuffe nid stimmig sind, wo doch Standard säged. Wenn sie nöd schnäll i ihre Abläuf und Schulige investiered, gaht’s so wiiter. Für mich heisst das: nöchschti Mol meh sorgfälltig aaluege oder wechsle.

Zuerst misstrauisch, zum Schluss frustriert

Abrechnung

isch das z’guet, dass es nid stimmt? I ha mi dänn doch entschiede, wils schnäll und problemlos über d’Bühne gnoh isch und i grad es paar Rabatt-Angabe gseh ha. Im Alltag isches eifach: Strom für Choch, Büro händy und s’Chuchi-Licht — drum möcht i sichere Abrechig und nid sowas wie Rätselrächt. Am Afang het alles funktionert, Konto war parat, Vertragsdate gseitigt, eifach, dachte i. Aber dänn chunnt di erschte Abschlagsrechnig und die isch so tief, wie wenn me no dä Herd nöd aagmacht hätt — unheimlich. I han im Portal denn selber probiert uufe mitem Abschlag, das ging bis zu enem Limit, danach: muess Service schribe. Und do luegsch: i han im Konto e Tarif gseh, wo nöd dä isch, wo mir confirmiert worde isch bi Vertragsabschluss. Grosses Fragezeichen.
D’Antwort vo dä "Kimberly" kam zügig — immerhin. Sie het dä neue Abschlag bestätigt (ok), aber zum Tarif-Wechsel het si bloss gseit: es händ sich Bestandteili verändert, die nöd von de Preisgarantie abgedeckt send. Welche genau, henners nöd gseit. Mei Nachfrage? Kein Nachschub. Super Service, wirklich. I han mir gnueg Ziit geh und nöd sofort mit Anwalt gheitert, aber so gaht s’bei mir nöd — verlassig isch mir wichtig. Drum glöscht und fristgerecht kündigt. Vertrag per 31.12.25 fertig — denk i. Zählerstand gönd i im Dezember, pünktlich, wie si im FAQ versproche händ (Mitte Februar Abrechnig). März: kei Abrechnig, kei Info, mehere Mails mit Standardantwort, Livechat schickt mi angeblich „ausserhalb Öffnigsziite“... obwohl i während 9–18 probiert ha. Telefon? Niä, nie me jemand.
I bi ehrlich: i ha mir vor em Wechsel grosses Misstraue gha, ein Teil het sich bestätigt — der Tarif isch ok — aber Service und die Abrechnig sind e Nachtmerr. Es isch eben nüme so, dass i mi wohl fühl, wenn es um schnäller, transparente Kommunikation geit. Schade drum, hätt gern weniger Stress gha.

Am Schluss guet

Abrechnung

Am Schluss isches guet usgangä. Zuerst kompliziert mit Pin trotz zerti. Nutz das täglich für d'Abklärig vo Rechnunge, und eifach bi froh, dass's freundlich glöst worde isch.

Zersch erschrocke, jetzt froh

Abrechnung

Grad sitze bi dä Chuchentisch, Kollegin hät mir d'Zahlungserinnerig zeigt — i bi zersch erschrocke, aber s Service het rasch alles klärt und i Ordnung gstellt. Bin mega dankbar, funktioniert jetzt top, eifach und bequem.

Schnäll und zfride

Abrechnung

zfride. Ich han grad am Morge angeruft wäge de jährlige Stromabrechig. De Berater het mini Frage beantwortet, sehr sympathisch und schnäll. Er het gseit d'Rückerstattung chunt in ca 5 Tag, je nach Bank. Nöd perfekt, aber funktioniert eigentlich guet.

Mainova is a disaster! Rechnungsstellung is a nightmare

Abrechnung

Mainova is eifach en absolute Katastrophe! Die kenne nit emol ihre Rechnig richtig mache. Jede Mol wenn ich en Rechnig bechum, isch die immer falsch. Und wenn ich mich beschwere will, ignoriere die mich eifach und hange mir Mahngebühren ah. Vielleicht sollen die ihr Geld für Sponsoring benütze, um ihre eigene schlechte Service zmend z' verbessere.

Min Artikel war eine Rechnungsanfrage

Abrechnung

Es isch uf de Punkt einfach verruckt, wie i plötzlich e Zalungsufforderig vo 82€ für e Nochzalig ha erhalte, obwohl i scho e SEPA-Lastschrift am Laufe ha und Mainova di neu Abschläg abgebucht het. Nachem i mitere nett Dame über de Chat gredet ha, isch scheinbar s Problem gelöst worde. Es wär aber besser gsi, wenn s gar nid zu so em Missverständnis cho wär.

Electricity bill issue

Abrechnung

I ha gha hert e Problem mit minere Stromrechnig, siego falsch gsi und d Kundendienst-Hotline het nüt gholfe. D Mitarbetter sind gstresst wider gsi, chöndi s Problem nöd löse und händ immer nur d Schuld uf mi verschobe. Das isch e frustrierendi und unheifsame Erfahrig gsi.

Dinier Grundversorger

Abrechnung

Min Grundversorger isch en richtiges Gfröreli! Die Abrechnige sind ä absoluti Katastrof. Rechnige und Verbruuchswärt stimmed nid, Reklamatione werde einfach ignoriert und Mahnige gits sofort. Vielleicht sötted die Chefs die Sponsoring-Koste lieber in ihre eigene Service investiere.

Min Kaufer isch Frustrierend

Abrechnung

Ds Unternehmen het einfach keni Ahnig, was sie mache! Ich ha immer Problem mit mine Rechnige und Nummere...und wenn ich de Service kontaktiere will, bringt es nüt! Sie sind immer gstresst und chönd eifach nüme helfe. Es isch eifach nur schlimm!

Minä Kunde

Abrechnung

Dieser Stromanbieter isch echt en Flop! D Rechnige sind chaotisch und nid korrekt. Uffallene werde eifach ignoriert. Wenn me sich beschwert, cho me sofort mit Mahnige. Das gaht eifach nid. S'Management sött lieber mol ihne Service verbessere als Geld für Sponsoring uszgäh.

Bewertung schreiben

Haben Sie bereits ein Konto? Einloggen

0.0
Bewertung
Order
Service
Price
Delivery

Haben Sie bereits ein Konto? Einloggen

Über Mainova

Mainova ist ein Energieversorgungsunternehmen mit langjähriger Erfahrung und zukunftsorientierter Strategie. Das Unternehmen bietet eine zuverlässige Energieversorgung mit innovativen Technologien und modernen Infrastrukturen. Mainova legt den Fokus auf Strom und Erdgas und bietet günstige Energietarife, attraktive Mehrwerte, Engagement und Zuverlässigkeit. Mit Mainova energy plus können Kunden einen erschwinglichen direkten Tarif für Strom und Erdgas mit einer Preisgarantie von 12 oder 24 Monaten erhalten. Mainova bietet auch einen exklusiven Mainova CITY TRIP zum Sonderpreis für Kunden, um die Börsenstadt Frankfurt am Main zu entdecken.

Kontaktinformationen

Mainova ServiceCenter, Zeil 65 (Bienenkorbhaus)

60313 Frankfurt am Main

Deutschland

📧 https://www.mainova.de/de/service/services-ohne-login/chatbot

🌐 www.mainova.de

Letzte Aktualisierung: 12. Juni 2026

Webseite (Partnerlink)

Werbehinweis: Einige Links sind Partnerlinks. Bei Käufen darüber erhalten wir eine Provision – ohne Mehrkosten für Sie.

Menu