Mainova - Gesamtbewertung basierend auf 51 Bewertungen
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Min Abonnemente chündige
Ungloublech! Es isch richtig schwirig gsi für mich, min Vertrag z'kündige. Ich han es per E-Mail gmacht und dehei de Link zum Online-Portal übercho. Aber das Portal isch so verwirrend gsi und ich han mich immer im Kreis dreht. Doch au de Chat und Telefon-Kundenservice hend mir ned wirklich ghulfe. Mir isch versproche worde, dass ich en Bestätigung per Mail bechume. Aber bis jetzt isch nüt acho! Es isch offensichtlich en grosse Uffwand gsi für mich und au für anderi Kunden. So viel Zeit verschwendet und Ärger gha. Nie wieder! Finger weg!
Chat is cool
De Chat-Funktion isch mega eifach z'verwände und de Kundeservice isch schnäll, hilfsbereit und kenntnisriich. Es isch jetzt min zweiti Mal, dass ich's benützt ha und ich bin echt zfriede damit!
Online Chat Customer Service
Das isch en super Service gsi über de Online Chat! Ich han paar Problem gha und die sind sogleich g'löst worde, ohni dassi dur unendlichi Schleife müesste. So sött Kundenservice sii. Perfekt!!!
Mis Bestäuig im Chat
Der Service isch echt top gsi, han schnell und effizient über de Chat Hilf becho. Bin mega zfriede mit dere Luftspedition.
Tarifwechsel
Ich ha grad mini Strom- und Gasverträg überprüeft und mich mega gfrore über de besser Priis, wo mir es Mitarbetende übers Chat agbotet het. Es isch easy gsi, de Tarif innerhalb vo Mainova z'wechsle und ich find's wichtig, regelmässig mini Verträg z'überprüefe, um sicherzustelle, dass ich d'beschte Priise bekoh.
Chat-Mitarbeiter sehr freundlich und effizient
De Chat-Mitarbeiter het mer sehr gholfe und het mein Uftrag schnell und effizient bearbeitet. Insgesamt bin ich mit em Service zfriede gsi und würd Mainova witerempfehle.
Min Kauf - Sservice im Chat
Der Chat-Kundenservice war echt super und hat mir mega schnell geholfen, als ich ein Problem hatte. Ich bin total happy damit, wie gut sie mir geholfen haben. Echt top!
Utility services
Das Firmamuass langsam mal ihri Abläuf überprüfe. D'Rechnige stimme ni, d'Kommunikation isch unprofessionell, und d'Hotline isch eifach ned uszuhalte. Es isch frustrierend, uf Hilf z'hoffe und denn nur uf Absag z'stoße. D'Kunde verdiene meh Respekt und Zuverlässigkeit!
Kontakt über Chat für Tarifberatung und Fragen zu Preiserhöhung
Hüt han ich mi über de Chat ah d'Firma gwändt, um en Beratig über d'aktuelli Tarife z' übercho und Froge zur Priiserhöigig ab em 01.04.24 z'klärä. Die Beratig isch extrem kompetent gsi, sehr fründlich und schnell. Alli mini Froge sind umfassend beantwortet worde und ich ha mi beschtens ufghobe gfühlt. Derno isch de Tarifwächsel für Gas und Strom au so unkompliziert duragfüehrt worde. Insgsamt en usragende Service, für de ich mich ganz härzlich bedanke möcht.
Min voledike Vertrag
Min Vertrag sigangge war am Afangs ganz eascht, aber donn zum Kulder sisch. Ich han versuacht per Mail z'kündige, aber sie hend mer gseit, ich soll online kündige. Aber im Online-Portal isch es mega verwürrig und ich han sicher mol im Kreis gschwirrt. Au im Chat und Telefon isch de Service nit wirklich hilfreich gsi. Sie hend versproche e Bestätigungsmail z'schicke, aber bis jetz isch nütchoo. Esch anschinend au anderne so gange. Viel sinnlösi Ziit gverschwendet und Ärger gha. Nit z'empfehle. Nie wieder! Looset die Finger vo do!
Tarifwechsel
Ich han mich mega gfroi, dass es so eifach gsi isch, mini Abo z'wechsle. De Live-Chat het mir mega ghulfe und d'Mitarbeiterinne und Mitarbeiter sind sehr kompetent gsi. Die Umstellig isch glatt verlaufe und ich bin rundum zufriede mit em ganze Vorgang.
Tarifwechsel bei Energieverträgen
Kürzlich hani mini Stroo- und Gasverträg überprüft und hasch es en Unterschied in de Arbeitspris gä. Drum han i de Kundenservice über de Chat kontaktiert, um meh Info z'kriege. De Mitarbetr isch sehr kompetent gsi und hat mer es bessere Angebot gmaht, so dass es für mi de Wechsel zu en andere Anbieter überflüssig gmacht het. I han glernt, dass es wichtig isch, regelmässig si Verträg z'überprüfe, will Bestandskunde nich automatisch zu günstigere oder besseri Tarife wechsle. De Prozess vo de Tarifwechsel innerhalb vo Mainova isch glatt verlaufe und i bin sehr zufriede mit em Resultat.
Mainova is a disaster! Rechnungsstellung is a nightmare
Mainova is eifach en absolute Katastrophe! Die kenne nit emol ihre Rechnig richtig mache. Jede Mol wenn ich en Rechnig bechum, isch die immer falsch. Und wenn ich mich beschwere will, ignoriere die mich eifach und hange mir Mahngebühren ah. Vielleicht sollen die ihr Geld für Sponsoring benütze, um ihre eigene schlechte Service zmend z' verbessere.
Min Artikel war eine Rechnungsanfrage
Es isch uf de Punkt einfach verruckt, wie i plötzlich e Zalungsufforderig vo 82€ für e Nochzalig ha erhalte, obwohl i scho e SEPA-Lastschrift am Laufe ha und Mainova di neu Abschläg abgebucht het. Nachem i mitere nett Dame über de Chat gredet ha, isch scheinbar s Problem gelöst worde. Es wär aber besser gsi, wenn s gar nid zu so em Missverständnis cho wär.
Electricity bill issue
I ha gha hert e Problem mit minere Stromrechnig, siego falsch gsi und d Kundendienst-Hotline het nüt gholfe. D Mitarbetter sind gstresst wider gsi, chöndi s Problem nöd löse und händ immer nur d Schuld uf mi verschobe. Das isch e frustrierendi und unheifsame Erfahrig gsi.
Kundenservice-Anfrage
I ha immer schnell und hüüflich Antwortä uf mini Afrage bekoh. Inderhalb vo 10 Minutä isch mini Afrage zur volständigä Zfriedäheit bearbeität worde. De Kundeservice isch effizient und professionell gsi, und ig ha mi guet betreut gfüehlt. Insgsamt bin ig vom Service vo Aafang bis Ändä sehr zfriedä gsi.
Hervorragender Kundenservice
Als Kunde vo Mainova möcht ich erwähne, dass ich mit em Kundeservice mega zfriede bin. Die Mitarbeiter sind immer freuntlich, kompetent und hilfsbereit. Speziell positiv muess ich de Chat-Funktion erwähne, die sowohl schnell als au unkompliziert isch. Bi mine Ahfrage ha ich immer ausführlichi und präzisi Informationen becho, was mir sehr ghulfe het. Es isch scho das zweiti Mal, dass ich uf de Chat zrügggriffe ha und jedes Mal bi ich prompt und professionell bedient worde. Insgesamt en sehr positivi Erfahrung und definitiv zum Witerempfehle.
Kompetenter Service
De Mitarbetter isch mega nett gsi und sehr kompetent. Er het mis Problem schnell gschafft und d Wartezyt isch weniger als 15 Sekunde gsi. Das isch echt spitze gsi und het mich mega beeindruckt. Ig werde sicher wieder bi euch ihkaufe.
Mein Vertrag seit vielen Jahren
Die Leute dort sind wirklich top, mega freundlich und immer zur Stelle, wenn man Hilfe braucht. Was mir besonders gefällt, ist dass ich meine Daten einfach online checken und selber ablesen kann. Das macht alles viel einfacher und schneller. Ich bin total happy mit dem Service von Mainova.
schnelle und zufriedenstellende Antwort
Ich war super zfriede mit em Kundeservice. Minii Froog isch innerhalb vo 10 Minute bearbeitet worde und ich ha immer e klare und helfsami Antwort becho. De Mitarbieter isch sehr kompetent gsi und hät mir alli Informationen gliefert, wo ich brucht han. Im Ganzä isch de Prozess eifach und effizient gsi.
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