Mainova

Mainova - Bewertungen und Erfahrungen

Durchschnittliche Bewertung
8.4 /10
Basierend auf 72 Bewertungen
Dez. 2023-Juni 2026
Sterneverteilung
59x
442x
311x
29x
11x

Transparenz über Bewertungen

Herkunft: Freiwillige Einsendungen: keine Einladungen nach dem Kauf, keine Belohnung
Verifizierung: keine standardmäßige Kaufverifizierung; grundlegende Kontrollen gegen Missbrauch
Moderation: Spam/Werbung/personenbezogene Daten werden entfernt
Reaktion & Einspruch: Unternehmen kann reagieren; Nutzer können Bewertungen über "Bewertung melden" melden

Erfahrungen (72)

Filter

Vom Tipp zum Detektivstuech

Abrechnung

probier mers. Am Afang isches no ok gsi, aber bi de Abrechnige isches ziemlich schief gange. I ha lang uf verschideni Rechnige wartet und muess jetzt selber nohforsche wege Zählerstänn und Wechselprotokoll. Das komischsti: im Kundeservice händ si gseit, es fählt öppis vo mim Netzbetreiber (NRM). I han selber bi NRM no einisch agfragt und dä het mir gseit: alles isch längst do. Das hät mi überrascht und grad aagit, dass mer als Kunde die Detektivarbeit macht statt dä Sachbearbeiter.
Die Mitarbeite schiined oft nüüt genau z’wüsse, Prozesse laufe nid rund und s’Beschwerdemanagement bringt kaum werdig. Es isch müehsam, immer no Bestätigige aazfordere und zu verfolgle, was scho erledigt sii sött. Uf de positiivi Syte: e Mitarbeiter het am Telefon sehr ruhig und kompetent glostet, das ischjedoch eifach nit gnueg fürs ganze System. Und d’Online-Plattform isch zumindest übersichtlich, drum het i min Zählerstand schnell igäh chönne.
I bi stapfwordig frustriert, aber au überrascht, dass so vill Grundlagestuffe nid stimmig sind, wo doch Standard säged. Wenn sie nöd schnäll i ihre Abläuf und Schulige investiered, gaht’s so wiiter. Für mich heisst das: nöchschti Mol meh sorgfälltig aaluege oder wechsle.

Zuerst misstrauisch, zum Schluss frustriert

Abrechnung

isch das z’guet, dass es nid stimmt? I ha mi dänn doch entschiede, wils schnäll und problemlos über d’Bühne gnoh isch und i grad es paar Rabatt-Angabe gseh ha. Im Alltag isches eifach: Strom für Choch, Büro händy und s’Chuchi-Licht — drum möcht i sichere Abrechig und nid sowas wie Rätselrächt. Am Afang het alles funktionert, Konto war parat, Vertragsdate gseitigt, eifach, dachte i. Aber dänn chunnt di erschte Abschlagsrechnig und die isch so tief, wie wenn me no dä Herd nöd aagmacht hätt — unheimlich. I han im Portal denn selber probiert uufe mitem Abschlag, das ging bis zu enem Limit, danach: muess Service schribe. Und do luegsch: i han im Konto e Tarif gseh, wo nöd dä isch, wo mir confirmiert worde isch bi Vertragsabschluss. Grosses Fragezeichen.
D’Antwort vo dä "Kimberly" kam zügig — immerhin. Sie het dä neue Abschlag bestätigt (ok), aber zum Tarif-Wechsel het si bloss gseit: es händ sich Bestandteili verändert, die nöd von de Preisgarantie abgedeckt send. Welche genau, henners nöd gseit. Mei Nachfrage? Kein Nachschub. Super Service, wirklich. I han mir gnueg Ziit geh und nöd sofort mit Anwalt gheitert, aber so gaht s’bei mir nöd — verlassig isch mir wichtig. Drum glöscht und fristgerecht kündigt. Vertrag per 31.12.25 fertig — denk i. Zählerstand gönd i im Dezember, pünktlich, wie si im FAQ versproche händ (Mitte Februar Abrechnig). März: kei Abrechnig, kei Info, mehere Mails mit Standardantwort, Livechat schickt mi angeblich „ausserhalb Öffnigsziite“... obwohl i während 9–18 probiert ha. Telefon? Niä, nie me jemand.
I bi ehrlich: i ha mir vor em Wechsel grosses Misstraue gha, ein Teil het sich bestätigt — der Tarif isch ok — aber Service und die Abrechnig sind e Nachtmerr. Es isch eben nüme so, dass i mi wohl fühl, wenn es um schnäller, transparente Kommunikation geit. Schade drum, hätt gern weniger Stress gha.

Endlich bestätigt

Anbieterwechsel

angerufe, gemailt, im Chat gschriebe. Immer glych: "Isch in Bearbeitig, mir melded eus." Nichts. Dä Moment, wo i würklich zfriedä gsi, het cho, wänn i d'finali Mail becho ha mit dr schriftliche Bestätigung: Mainova übernimmt d'Mehrkoste und dä Lieferantewechsel isch freigschaltet. Puh. Endlich ruhe. Isch nöd perfekt gsi, Ziit weg, Nerven weg, aber die Mail het mi erleichtert. Chli witzig: im Chat hend si mir erscht en Trustpilot-Link gschickt statt ä Antwort — na ja, jetzt lauft's und i cha wieder normal koche, z'schaffe und am Abig s'Lämpchen aazünde ohne Sorge.

Cha nöd alles online erledige

App & Portal

s’Formular fragt nur „Ich zieh i“ oder „neue Anbieter“ — kei Wort vo Tarifwächsle für Bestandskunde. Logisch: i chume nöd wit, online. Drum han i de Chat benutzt, und ja, die froge wieder Name, Kundennummer, Geburtstag — obwohl i scho agaloggt bi. Ärgerlich, aber s’Team het's schnäll übernoh und saget si bereite alles für de Vertragswächsle vor und schicke mir d’Unterlage. Das het mich positiv überrascht, es het also doch no reliablen Service geh. Fazit: idee guet, Usfüerig schwach — online geit’s aktuell nöd alles.

Endlich gwechselet

Anbieterwechsel

Seit letschte Wuche, lauft zwar, nöd perfekt.

Uf s'erscht skeptisch

Allgemein

Zuerst hani gzweiflet, Kollege empfahl's — jetz zfride.

Überraschig

Allgemein

Zersch zweiflet, jetzt im Alltag.

Z'erscht skeptisch

Allgemein

Hätt z'erscht Zweifel, jetzt macht's Büroalltag einfacher.

Zerscht skeptisch, denn überzeugt

Service

Kompetent, freundlich, ehrlich; hät guet gholfe.

Chli überrascht, aber zfride

Allgemein

Grad wo alles funktioniert, bi ich zfride

Pragmatisch, nöd perfekt

Allgemein

Praktisch im Alltag z'Huus, macht's wofür ich's nütze, nöd perfekt.

Schnäll gholfe, ganz entspannt

Service

Häb's benutzt, fühlt sech wie en Kollege

D Frau mit Plan

Service

Hani Umzug gmacht, Rücken weh; sie het schnäll g'hilf, sehr sympatisch

Pragmatisch, nöd perfekt

Allgemein

empfehlenswert, hani hüt probiert, isch chli langsam.

Schnäll g'lieferet

Service

Paket isch schnäll cho, Service pragmatisch; bruuchs täglich für Bürokaffi, zfriede eben.

Am Schluss guet

Abrechnung

Am Schluss isches guet usgangä. Zuerst kompliziert mit Pin trotz zerti. Nutz das täglich für d'Abklärig vo Rechnunge, und eifach bi froh, dass's freundlich glöst worde isch.

Nöd hilfsbereit

Service

d'Lieferig isch sogar schnäll cho. Würd bitte dringend meh Support wünscha.

Zersch erschrocke, jetzt froh

Abrechnung

Grad sitze bi dä Chuchentisch, Kollegin hät mir d'Zahlungserinnerig zeigt — i bi zersch erschrocke, aber s Service het rasch alles klärt und i Ordnung gstellt. Bin mega dankbar, funktioniert jetzt top, eifach und bequem.

Zügig, kei Firlefanz

Service

I ha's zerscht im Forum gseh en Kollege het's empfohle. Päckli is schnäll cho, de Service het mir am Morge alles pragmatisch erklärt. Bin froh drvo.

Schnäll und zfride

Abrechnung

zfride. Ich han grad am Morge angeruft wäge de jährlige Stromabrechig. De Berater het mini Frage beantwortet, sehr sympathisch und schnäll. Er het gseit d'Rückerstattung chunt in ca 5 Tag, je nach Bank. Nöd perfekt, aber funktioniert eigentlich guet.

Bewertung schreiben

Haben Sie bereits ein Konto? Einloggen

0.0
Bewertung
Order
Service
Price
Delivery

Haben Sie bereits ein Konto? Einloggen

Über Mainova

Mainova ist ein Energieversorgungsunternehmen mit langjähriger Erfahrung und zukunftsorientierter Strategie. Das Unternehmen bietet eine zuverlässige Energieversorgung mit innovativen Technologien und modernen Infrastrukturen. Mainova legt den Fokus auf Strom und Erdgas und bietet günstige Energietarife, attraktive Mehrwerte, Engagement und Zuverlässigkeit. Mit Mainova energy plus können Kunden einen erschwinglichen direkten Tarif für Strom und Erdgas mit einer Preisgarantie von 12 oder 24 Monaten erhalten. Mainova bietet auch einen exklusiven Mainova CITY TRIP zum Sonderpreis für Kunden, um die Börsenstadt Frankfurt am Main zu entdecken.

Kontaktinformationen

Mainova ServiceCenter, Zeil 65 (Bienenkorbhaus)

60313 Frankfurt am Main

Deutschland

📧 https://www.mainova.de/de/service/services-ohne-login/chatbot

🌐 www.mainova.de

Letzte Aktualisierung: 12. Juni 2026

Webseite (Partnerlink)

Werbehinweis: Einige Links sind Partnerlinks. Bei Käufen darüber erhalten wir eine Provision – ohne Mehrkosten für Sie.

Menu