Alle Erfahrungsberichte von Renato Pfister

  • Review Über: Viversum

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mini-Presonalisierten-Karten

    Also, ig müess säge, ig bi würklech enttüüscht vom ganze Service. Die zusätzliche Service-Gebühr, die nid iiilösbare Gratisminuten, die igstellt E-Mail-Kommunikation und die viu z'höche Minuteprisse hend mi echt zum Nache denke brocht. Mi Stammberäterin isch langziitig mi Aalauftaschtell gsi, sie het mir ghulfe, Dinge besser z'verstah. Doch wenn ig sie zletzt mit ere Fehlaussage konkfrontiert ha, bi ig wirklich schockiert gsi. Und denn het sie no gmeint, dass ig die Dinge anschinend nöd so genau gseh. Was söll das bitte heisse? Wenn sie kai Infos drzue het, denn soll sie das eifach grad säge! Es het mi wirklich enttüüscht und ig füehle mi eifach nöd ernst gno. So öppis erwart ig eifach nöd vo eme Dienst, zu dem ig Vertraue ha. Ig bi jetzt sozusäge heilt vo wiitere Ahruufe bi euch.