Viversum - Gesamtbewertung basierend auf 51 Bewertungen
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Erfahrungen (51)
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Gutschein-Einlösung
Es isch ziemlich mühsam und ziitraubsig, en Gutschein über 15 Franke oder Gratisminuten ihz löse. Muesch meh als einisch klicke und genau ufbasse, dass de Gutschein wirklig abezoge wird. Es isch frustrierend, wenns am Endi feststellsch, dass de Gutschein nit abgange isch, trotz de Bestätigung im System. De Kundeservice seit mer, dass mer ufbasse mues, was ich aber nit kundenfründlig finde.
Minus 10 Minuten bezahlt
Als sie dafür bezahlt haben, habe ich wirklich weniger bekommen als früher. Aber ehrlich gesagt, meine Erfahrung war nicht wirklich überzeugend. Für eine kurze Unterhaltung ist es in Ordnung, aber für eine richtige Beratung hatte ich andere Erfahrungen. Mir war es wichtiger, dass meine spirituelle Situation professionell beleuchtet wird.
Beratungsgespräch mit Eva-Maria
Am 25.05.223 hansch ig en Beratig gha mit dr Eva-Maria bi Viversum. Obwohl de Minuteprys sowohl dänn als au hüt no 2.08 Euro beträgt, hend si mir ohne Bvorschiinig über 224,00 Euro vom Konto abgzoge. Ig ha scho viu mol drum gbetet, aber bis hüt hani no kei richtige Rächig becho und mir hend sogar droht mit Inkasso. D'Situatiön isch mega enttüsched gsi und ig bin mit em Service vo Viversum überhaupt nid zfriede.
Kundenservice, Gutschein, Rechnungsbetrag
I ha dessversto a s Erfahrig met em Kundeservice gmacht. Obwohl mer mer e Gutschein zuegseit het, isch de volli Rechigbetrag trozdem ufegluegt worde. Als ich probiert ha, das am Telefon z kläre, hei si mer gseit, dass mini Konto als unsicher igstuft worde isch und drum de Betrag nid yzoge worde isch. Nachere erfolglose Diskussion hei si mich uff d Telefonansage verwiese, wo anschinend über das Problem informiert het. Es het an Einsicht und Entgegekomme seitens vom Unternehmen gloht. Am Endi werd ich mini Account schliesse, wil scheinbar d Umgang mit de Kunde nümmi als wichtig betrachtet wird.
Meine Erfahrung mit falschen Abbuchungen
I ha über mehri Wuche hinweg unerklärlichi Abbuchige vo minere Kreditkarte bemerkt, obwohl ich nur mini Guthabenuffüllige nutzt han. Trotz mehrfache Ufforderige sind di Beträg bis jetzt no immer nid zurüggstattet worde, was sehr enttüschtend isch. Die Mitarbeitere Frau Hanfstaengl het mini Anliege ignoriert und kei Lösig vorgstellt, was uf mangelnds Fachwüsse oder fehlends Engagement schliessä lässt. Ich fühl mich unfair behandelt und erwäg rechtlichi Schritt, falls mini Geld nid zurückzahl wird.
gelöschte Bewertungen, mangelnde Verbesserungen
So e Frechheit! I cha es nid glaube, dass konstruktivi Kritik eifach glöscht wird, statt sich dami auseinanderz'setze und Verbesserige vorzneh. Die 1-Sterne-Bewertung sött jetz endlich stahbleibe und nid eifach glöscht werde, nur wills em Portalbetreiber nid passt. Nach em Jahr vo Verschlechterig sötted sie endlich handle und öppis ändere!
Beratung, aggressiv, unfreundlich
Ich würde diese Beratungen nicht weiterempfehlen. Die Beraterin war wirklich unfreundlich und inkompetent. Es war eine enttäuschende Erfahrung und danach habe ich sogar geweint, weil ich mich so schlecht behandelt fühlte. Jetzt traue ich mich kaum noch, Beratungen zu nutzen.
I ha sägu es paar wirklich gueti Berater gfunde
Der Preis ist ziemlich hoch. Aber lieber teuer und dafür sehr gute Qualität.
Realistische und feinfühlige Beratung
Die Beraterin het mi verstande, empatysch beraatet und d'Situation analysiert. Si het mir d'Vor- und Nachteile ufzeigt und mir neui Hoffnig und Impuls gegäh. I fühl mi gstärkt im Kampf.
Min usgiebige Erfahrige als langjährigi Kundin
Ich bin frustriert und enttäuscht über die Änderungen und die schlechte Organisation.
Bewertung der Beraterin Gertrud
Ich ha gester e Beratig gha mit Gertrud und cha sie uf jeden Fall witerempfehle. Ihre direkte Art kombiniert mit Empathie het mir sehr guet gfalle. Sie het treffendi Vorussage mache könne und het mir e klari Perspektive uf mini Situazion ggä. Gertrud het e tüüfe spirituelle Verbundig und het mir wertvolli Iisichte känne geh, wo mer ghulfe hend, Klarheit in mim Läbe z finde.
Meine Erfahrung nach der Plattformumstellung
Sith dr Umstellig vu dr Plattform bin ich nit zfriede mit em Service. Es isch kei vorherigi Ankündigung cho und uf emol fehlt Bonuspunkte, Gratisminuten und d'Hervorhebzig vu dr Berater durch dKundebewertig. Zudem isch mer es Servicegebühr vo 1,50€ in Rechnig gstellt worde, obwohl ich dr Berater direkt vom Festnetz us kontaktiert ha. Es isch enttüschend, wie sich alles verändert het, ohni dass ich informiert worde bin.
Kraftvolle Beratung
Die Beraterin het mi verstande, empathisch berate und d'Situation gründlich analysiert. Sie het mir klar Vor- und Nachtei ufzeigt und mir realistischi und sensibel feinfühligi Ratschläg ge. Beim Schwimme im Haifischbecke het sie mir neui Hoffnig und Mut ge, um wiiterz'kämpfe. Ich bin dankbar für ihre Unterstützig.
Beratung von Beraterinnen
I finde de neui Website vo Viversum eifach schrecklich. Alli 4 Beraterinne, wo ich gfragt ha, hän mir gliiche Antwort uf mini Frag geh. Mer mues wirklich d'guete Berater usefiltere.
Lebenssituation erkannt und Zukunftsperspektiven aufgezeigt.
Als Kundin bi Viversum bin ich mega beeindruckt gsi vo dr schnelle und präzise Unterstützig, wo ich becho ha. Obwohl ich nur chli Informationen über min aktuelle Lebenssituation gäh ha, isch sie sofort erkennt worde und Dele het mer de richtige Weg für d'Zuekunft ufzeigt. Ich bin mega dankbar für d'Hüf und d'Sicherheit, dass min Maa und ich e gemeinsami und glücklichi Zuekunft ha werded. Dele het definitiv es neus Stammlüte gwunne und ich würd ihn mit vollem Herz überzüugig witräkommä. Vo Härze merci!
Meine Erfahrung beim Beratungsdienst
Ich ha echt es super Erlebnis mit em Beratigsdiänst gha. Es isch eifach en wunderbari Möglichkeit, sich i schwierige Zite berate z lah. Für jede het's en passendi Beraterin oder en passende Berater, und mini persönlich Favoriti isch Antonia Stern. Ihre Hilf und Beratig hend mr uf viil Arte gholfe und ich bin ihr sehr dankbar.
Verräächnigsprobleem
Ich ha em Kundeservice vo dere Firma kontaktiert, bricht hani ghört, dass es jo scho früher debattiert worde isch. Aber de versprochene Gutschein isch nie iglöst worde, stattdesse isch de volle Rechnigsbetrag debitest worde. Und zum Abschluss hani au no müesse erfahre, dass s'Money vo mim Konto us em Viversum Algorithmus als unsicher agluegt worde isch. Das isch scho lang im Telefongespräch erwähnt worde, woni s'Money ned abgebucht worde isch. Min Versuech das am Telefon zkläre het mich en ganze Morgä kostet. Kei Entgegenkomme oder Erklärige! I wird mi Account abschliesse, denn die "goldene alte Tage", wo de Kunde no Respekt gha het, si wohl verbii. I cha mis vorigs Schribtums in däm Zusammehang folge.
Mini-Presonalisierten-Karten
Also, ig müess säge, ig bi würklech enttüüscht vom ganze Service. Die zusätzliche Service-Gebühr, die nid iiilösbare Gratisminuten, die igstellt E-Mail-Kommunikation und die viu z'höche Minuteprisse hend mi echt zum Nache denke brocht. Mi Stammberäterin isch langziitig mi Aalauftaschtell gsi, sie het mir ghulfe, Dinge besser z'verstah. Doch wenn ig sie zletzt mit ere Fehlaussage konkfrontiert ha, bi ig wirklich schockiert gsi. Und denn het sie no gmeint, dass ig die Dinge anschinend nöd so genau gseh. Was söll das bitte heisse? Wenn sie kai Infos drzue het, denn soll sie das eifach grad säge! Es het mi wirklich enttüüscht und ig füehle mi eifach nöd ernst gno. So öppis erwart ig eifach nöd vo eme Dienst, zu dem ig Vertraue ha. Ig bi jetzt sozusäge heilt vo wiitere Ahruufe bi euch.
Inkassomail nach unbezahlter Rechnung
Obwohl i d'Rechnig scho beglichä ha, ha i trotzdem no es Mahnig bechume und denn es Inkassomail mit hohä Gbühre. Weder Viversum no das Inkasso hend uf mini Froge reagiert, und es isch unklar, woruf sich d'Forderig bzieht. Sollte bis am Montag kei Antwort erfolge, werde i rechtlichä Schritt inleite.
Min order
Wenn d'Umstellung stattfindet und nüt funktioniert, kei Verbindung besteht und mer sich verzweifelt fühlt, weil es altmodisch ist und schwierig, mit Beratern zu kommunizieren!
Meistbewertete Bewertung
Beratungsgespräch mit Eva-Mari
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