
Barcelo erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Uf kei Fall meh
"nie meh bueche bi däne. Ich ha s erscht mol gseh uf Facebook, e Kollege hets mir empfohle, drum han ich probiert. Vo Anfang a het's nur Stress..."
Reservation problems
"Ich bin so enttüscht vo däm Unternehmen. Ich han no nie use de USA glo und bin so ufgregt für d'Reis gsi. Es isch eifach nur en Kopfschmerz, m..."
Erfahrungen (9)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Nöd wat ich erhofft ha
24 erfahrungen
zimmär müend renoviert werde. Buffet het weni Auswahl und isch meh ok als guet. Pool is chli, für d'Grösse vom Hotel ungenüegend. All-inclusive plus het nöd viel zuegä. Trotzdem: s'Personal im Service isch nett gsi und s'Balkon isch überraschend ruhig. Z'Frühstück hät mini Erwartige teilweise erfüllt, vor allem de Kaffee isch besser gsi als erwartet. Insgeamt blib i zurückhaltend. Wär iech nüme sofort wieder bueche.
Detailed Ratings
Nöd wat ich erhofft ha
zimmär müend renoviert werde. Buffet het weni Auswahl und isch meh ok als guet. Pool is chli, für d'Grösse vom Hotel ungenüegend. All-inclusive plus het nöd viel zuegä. Trotzdem: s'Personal im Service isch nett gsi und s'Balkon isch überraschend ruhig. Z'Frühstück hät mini Erwartige teilweise erfüllt, vor allem de Kaffee isch besser gsi als erwartet. Insgeamt blib i zurückhaltend. Wär iech nüme sofort wieder bueche.
Uf kei Fall meh
10 erfahrungen
nie meh bueche bi däne. Ich ha s erscht mol gseh uf Facebook, e Kollege hets mir empfohle, drum han ich probiert. Vo Anfang a het's nur Stress gstört: ke Rückmeldung uf d'Refundgforderig, mer wartet a Monat und meh. Wenn du arufsch, chasch Glück haa zum Schaffe zruggz'cho oder du hesch ke Ahnung was d'andern säge, versteit kei Mensch richtig. Uf jede Frog säged si gleiche Satz, mer mues e Formular usfülle, und denn passiert wieder nüüt – ja guet, Formular gmacht, aber Datenschutz und so, kei Info. Ich bi es chli enttäuscht, het mi scho gärgert, vor allem wäge em erschte Mal usem Land. Kurz und bündig: schlechter Service, langi Wartezyte und kei klare Antworten.
Detailed Ratings
Uf kei Fall meh
nie meh bueche bi däne. Ich ha s erscht mol gseh uf Facebook, e Kollege hets mir empfohle, drum han ich probiert. Vo Anfang a het's nur Stress gstört: ke Rückmeldung uf d'Refundgforderig, mer wartet a Monat und meh. Wenn du arufsch, chasch Glück haa zum Schaffe zruggz'cho oder du hesch ke Ahnung was d'andern säge, versteit kei Mensch richtig. Uf jede Frog säged si gleiche Satz, mer mues e Formular usfülle, und denn passiert wieder nüüt – ja guet, Formular gmacht, aber Datenschutz und so, kei Info. Ich bi es chli enttäuscht, het mi scho gärgert, vor allem wäge em erschte Mal usem Land. Kurz und bündig: schlechter Service, langi Wartezyte und kei klare Antworten.
Nöd no ein Znacht i dem Horrorpark
20 erfahrungen
ich gäh nie meh dervo ufs Hotel, würkli nöd. Mir sind i Juni chli mit de Familie i d’Barceló-Anlag cho – zwei Zimmer händ mir gha – und innerhalb vo de erschte Stund han ich meh als 80 Mücke erledigt. Jo, 80. Das isch kei Witz. Nachba hät d’Schwiegermami im Nebenzimmer weniger gnosse und die Kinde sind d’Wuche dur immer wieder ufgpasst worde. Eines vo de Chind het sich Dengue gfange, und es isch halt sehr warscheinlech, dass s’vor Ort gsi isch. Ich han d’Reception vill mol gfrogt, ob i mit em Direktor Alejandro rede cha. Niemer het iiner Woche uf mi reagiert. Nada.
Die Rafael-Barceló-Servicestelle daheime het das Problem au meh oder wenig abgschafft: e Rabatt für e nächsti Mal. Merci. Aber was nützt das, wenn d’Grundleitig, d’Moskito-Situation und d’Managementtotal verwahrlost sind? Essenssituation: All-inclusive, standard, langweilig. Sobald öppis Guts chunnt, entsteit ne Schlang, als wärs Black Friday. Einige Mitarbeite sind super, e Chef het sogar extra für uns z’koche gstartet, mega lieb. Aber andere hend komplett ufgäh – man merkt, es fählt an Führung und Anreiz. Ich han scho mal schlechtere Hotelketten erlebt, aber die händ wenigstens kommuniziert und reagiert. Do heisst’s: Eigentümer und Management müend investiere, sonst tuet sich nüt. Fazit: schön es bitzli ferne Urlaub, aber für mi isch da meh Risiko und Ärger als Erholig.
Detailed Ratings
Nöd no ein Znacht i dem Horrorpark
ich gäh nie meh dervo ufs Hotel, würkli nöd. Mir sind i Juni chli mit de Familie i d’Barceló-Anlag cho – zwei Zimmer händ mir gha – und innerhalb vo de erschte Stund han ich meh als 80 Mücke erledigt. Jo, 80. Das isch kei Witz. Nachba hät d’Schwiegermami im Nebenzimmer weniger gnosse und die Kinde sind d’Wuche dur immer wieder ufgpasst worde. Eines vo de Chind het sich Dengue gfange, und es isch halt sehr warscheinlech, dass s’vor Ort gsi isch. Ich han d’Reception vill mol gfrogt, ob i mit em Direktor Alejandro rede cha. Niemer het iiner Woche uf mi reagiert. Nada.
Die Rafael-Barceló-Servicestelle daheime het das Problem au meh oder wenig abgschafft: e Rabatt für e nächsti Mal. Merci. Aber was nützt das, wenn d’Grundleitig, d’Moskito-Situation und d’Managementtotal verwahrlost sind? Essenssituation: All-inclusive, standard, langweilig. Sobald öppis Guts chunnt, entsteit ne Schlang, als wärs Black Friday. Einige Mitarbeite sind super, e Chef het sogar extra für uns z’koche gstartet, mega lieb. Aber andere hend komplett ufgäh – man merkt, es fählt an Führung und Anreiz. Ich han scho mal schlechtere Hotelketten erlebt, aber die händ wenigstens kommuniziert und reagiert. Do heisst’s: Eigentümer und Management müend investiere, sonst tuet sich nüt. Fazit: schön es bitzli ferne Urlaub, aber für mi isch da meh Risiko und Ärger als Erholig.
Mis Bestellung waren Ratten im Hotelzimmer
1 erfahrungen
Das Zimmer im Erdgeschoss vom Hotel war total schlimm, voll mit Ratten! Die waren überall, sogar im Badezimmer! Ich han kei Ahnig gha, wie ekelhaft das gsi isch. Nie wieder!
Detailed Ratings
Mis Bestellung waren Ratten im Hotelzimmer
Das Zimmer im Erdgeschoss vom Hotel war total schlimm, voll mit Ratten! Die waren überall, sogar im Badezimmer! Ich han kei Ahnig gha, wie ekelhaft das gsi isch. Nie wieder!
Buchig vor a Hotel i Mexiko
21 erfahrungen
Ich war echt enttäuscht vo dim Hotel i Mexiko. Hani scho lang nüm so schlachtigi Erfahrunge gha. Ha fasch ufem Bode müesse schlofe für 4 Nagt. Eifach schrecklich! Definitiv nöd wiiterz empfähle.
Detailed Ratings
Buchig vor a Hotel i Mexiko
Ich war echt enttäuscht vo dim Hotel i Mexiko. Hani scho lang nüm so schlachtigi Erfahrunge gha. Ha fasch ufem Bode müesse schlofe für 4 Nagt. Eifach schrecklich! Definitiv nöd wiiterz empfähle.
Mein Besuch im Juni mit Familie
1 erfahrungen
Im Juni sind mir und minere Familie in einem Hotel in Varadero, Kuba ganga. Leida waren die zwei Zimmer vo mäng Moskitos befalle. I ha inai schtundi über 80 Moskitos gschlaget. Ds Nebewei vo mainer Schwigerselter hän nebea weniger töte welle, und ihri Chind hän d'ganzi Woche lang vo Moskito-Stiche plagt gsi. Eina vo dä Chind het sogar Dengue-Fieber bechomme, und es hät zue 50% im Hotel sii chönna. Ich ha mehrmols bi der Rezeption nach em Diräktor "Alejandro" gfrogt, aber er het es ned nötig gfunde, sich e ganze Woche lang z'mäuda. Später ha ich mich bi dä Gruppe, zur da Hotel ghört, bschwärd, aber de Kundeservice wasch erbärmlich. Anstatt uf mein Frogä iiz'goh, hän si mir einfach än Zukünftiga Rabatt aigbota. Au mi Bitt, mit em eine vo obe z'rede, isch ignoriert worde. Abgseha vo dä Moskito-Plag isch d'Räst vom Hotel im beschta Fall dürschnittlich gsi. Das Ässa im All-Inclusive wasch langwielig und s isch immer lang Schlangä gä, wenn öppis Guets a'glift isch. Das Personal wasch durchmischt, es paar hän sehr ghulfa machet (besondärisch dr Koch, wo sich extri bemühet het, öis öpis z'kocha, när mir ned in dä Schlanga usgharrä chönndän), ander scheine ufgebä z'ha. Für mi isch das Problem do bei dr Geschäftsleitig und dä Eigentümer, zue dene ich glaube, dass sie zur Barcelo-Hotelgruppe und zur Kubanische Regierig ghöre. Si lassid ds Hotel verwache, investierid kein Geld, stellid schlächts Management ii und demotivierid d'Mitarbeitr. Bis s'ernschta Investitionä und Pfleg betribi werded, würdi nedmal umsonst da übernachta wett, au wenn me mich bzaht hätti.
Detailed Ratings
Mein Besuch im Juni mit Familie
Im Juni sind mir und minere Familie in einem Hotel in Varadero, Kuba ganga. Leida waren die zwei Zimmer vo mäng Moskitos befalle. I ha inai schtundi über 80 Moskitos gschlaget. Ds Nebewei vo mainer Schwigerselter hän nebea weniger töte welle, und ihri Chind hän d'ganzi Woche lang vo Moskito-Stiche plagt gsi. Eina vo dä Chind het sogar Dengue-Fieber bechomme, und es hät zue 50% im Hotel sii chönna. Ich ha mehrmols bi der Rezeption nach em Diräktor "Alejandro" gfrogt, aber er het es ned nötig gfunde, sich e ganze Woche lang z'mäuda. Später ha ich mich bi dä Gruppe, zur da Hotel ghört, bschwärd, aber de Kundeservice wasch erbärmlich. Anstatt uf mein Frogä iiz'goh, hän si mir einfach än Zukünftiga Rabatt aigbota. Au mi Bitt, mit em eine vo obe z'rede, isch ignoriert worde. Abgseha vo dä Moskito-Plag isch d'Räst vom Hotel im beschta Fall dürschnittlich gsi. Das Ässa im All-Inclusive wasch langwielig und s isch immer lang Schlangä gä, wenn öppis Guets a'glift isch. Das Personal wasch durchmischt, es paar hän sehr ghulfa machet (besondärisch dr Koch, wo sich extri bemühet het, öis öpis z'kocha, när mir ned in dä Schlanga usgharrä chönndän), ander scheine ufgebä z'ha. Für mi isch das Problem do bei dr Geschäftsleitig und dä Eigentümer, zue dene ich glaube, dass sie zur Barcelo-Hotelgruppe und zur Kubanische Regierig ghöre. Si lassid ds Hotel verwache, investierid kein Geld, stellid schlächts Management ii und demotivierid d'Mitarbeitr. Bis s'ernschta Investitionä und Pfleg betribi werded, würdi nedmal umsonst da übernachta wett, au wenn me mich bzaht hätti.
Reservation vo Barcelo in Mexico
1 erfahrungen
Die Firma isch echt schlimm! Ig ha e Hotel in Mexico reserviert und es isch wirklich ekelhaft gsi! Ig ha vier Nächt am Boden schlafen müesse, wills so abartig gsi isch. Ig würd nie meh vo dene dienste in Anspruch näh.
Detailed Ratings
Reservation vo Barcelo in Mexico
Die Firma isch echt schlimm! Ig ha e Hotel in Mexico reserviert und es isch wirklich ekelhaft gsi! Ig ha vier Nächt am Boden schlafen müesse, wills so abartig gsi isch. Ig würd nie meh vo dene dienste in Anspruch näh.
Reservation problems
18 erfahrungen
Ich bin so enttüscht vo däm Unternehmen. Ich han no nie use de USA glo und bin so ufgregt für d'Reis gsi. Es isch eifach nur en Kopfschmerz, mit däm Unternehmen für Reisipläng umzgah. Ich wart scho sit überem Monet uf e Rückerstattig, vo de mir gseit worde isch, dassi sie erhalte werde, und trotzdäm kann mr niemert Informatione zu däm Problem gä. Wänn mr ahruft und nach öpperem frogt, wo Änglisch redet, bekömmt mr kei, und niemert verstoot die Wörter, wo us mim Muud cho. Denn, wenn dr nach öpperem anders oder öpperem Chef frogsch, säged sie dir immer und immer wieder "müesse Formular für de Chef usfülle". Ich werde nie wieder e Reis mit däm Unternehmen buche und werde drum sorge, dassi überall, wo das möglich isch, de schlechte Kundeservice/di abzogereische Praktike vo däm Unternehmen uffdecke.
Detailed Ratings
Reservation problems
Ich bin so enttüscht vo däm Unternehmen. Ich han no nie use de USA glo und bin so ufgregt für d'Reis gsi. Es isch eifach nur en Kopfschmerz, mit däm Unternehmen für Reisipläng umzgah. Ich wart scho sit überem Monet uf e Rückerstattig, vo de mir gseit worde isch, dassi sie erhalte werde, und trotzdäm kann mr niemert Informatione zu däm Problem gä. Wänn mr ahruft und nach öpperem frogt, wo Änglisch redet, bekömmt mr kei, und niemert verstoot die Wörter, wo us mim Muud cho. Denn, wenn dr nach öpperem anders oder öpperem Chef frogsch, säged sie dir immer und immer wieder "müesse Formular für de Chef usfülle". Ich werde nie wieder e Reis mit däm Unternehmen buche und werde drum sorge, dassi überall, wo das möglich isch, de schlechte Kundeservice/di abzogereische Praktike vo däm Unternehmen uffdecke.
Mini beaurag mit Ratos!
1 erfahrungen
Die Handys sind wie Souvenirs, die rutschen immer ab und die Wände sind voller Ratten.
Detailed Ratings
Mini beaurag mit Ratos!
Die Handys sind wie Souvenirs, die rutschen immer ab und die Wände sind voller Ratten.
Über Barcelo
Barcelo ist ein führendes Unternehmen in der Hotelbranche, das sich auf die Schaffung außergewöhnlicher Reiseerlebnisse für Reisende auf der ganzen Welt spezialisiert hat. Mit einer langen Geschichte und einem soliden Ruf in der Branche bietet Barcelo erstklassige Dienstleistungen, komfortable Unterkünfte und eine Vielzahl von Annehmlichkeiten für seine Gäste. Das Unternehmen verfolgt das Ziel, die Erwartungen seiner Gäste durch harte Arbeit, Innovation und Kreativität zu übertreffen und unvergessliche Reisen zu schaffen. Durch sein Engagement für Exzellenz, Respekt, Nachhaltigkeit und Kundenzufriedenheit hat sich Barcelo einen Namen als vertrauenswürdigen Anbieter von erstklassigen Hotels und Dienstleistungen gemacht.
🌟 Wie hat Barcelo bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Kategorien Barcelo
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 23. Oktober 2025





Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!