Seidensticker - Gesamtbewertung basierend auf 39 Bewertungen
Vorgestellte Bewertungen
Erfahrungen (39)
Noch keine Rezensionen!
Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..
Kauf von Hemden und Pullover in Größe L
Ich bi 1,77m gross und wiege 81 kg und hani Hemde und Pullis vo däre Marke in Grössi L. Alles passt perfekt und d'Qualität isch top, besonders für de Priis. Ich chani d'Marke nur witerempfehle.
Hemden, Business Casual, Qualität.
Als Chunde bi Seidensticker muess i säge, dass i total beeindruckt bin vo dr Qualität und uswahl vo de Hemde. D Business Casual Optione händ mer besonders gfallä, und i ha genau gfunde, was i gsucht ha. D Materialie sind erstklassig, und d Handwerkskunst isch in jedem Stück spürbar. I schätz die Ufmerksamkeit zum Detail und de zeitlose Stil vo de Produkten. D Shopping-Erfahrig isch nahtlos gwe, und i ha mich sicher gfühlt bi mim Kau wüsset, dass i in es lachtfähigs und stylischs Stück für mis Choreewärd investier.
Hemden Qualität gut, Verpackung ökologisch daneben
Die Hemde si super und entspricht minere Vorstellung vo Business-Hemde. Aber was ich überhaupt nid mag, sind die Verpackige mit de Metallklammer und Nadeln. Das wirkt uf mich altmodisch und nöd umweltfründlich im Verglich zu andere Anbieter, wo clevereri Verpackigslösige verwende. Im Ganzheit stellt es eher vintage würde.
Min Reklamation wird ignoriert
Miini Reklamation wird scho sit Wucha eifach ignoriert, trotzmehrfache Erinnerige vo minere Sit. Es isch frustrierend, dass de Kundeservice sich so unprofessionell verhält und nid emol de Anstand hät, uf mini Froge z'antwort. De hoo Priis für die Produkt steht in koinem Verhältnis zu diesem enttüüschende Kundeservice. Es isch schad, dass es so renommierts Unternehmen so wenig uf de Zufriedeheit vo seine Kunde achtet. I werd definitiv nüme do iiichoufe.
Bestellung eines personalisierten Hemdes
Hani en personnalisierte Hemd bstellt, aber nach 5 Minuten abgsagt, wil ich mi für es andere Grössi entschiede ha. Trotzdem hani bscheid übercho, dass d'Bestellig nüm abgsagt werde cha, was absolut unverständlich isch. Zudem sind personalisierti Sache vom Umtausch usgno, was teilwischt verständlich isch. Im Momänt warti no ab, obs Hemd passt, sonscht wird dr Konsumentenschutz ihischalte, wills Hemd schliesslich trotzdem 70€ kostet ha.
Hemden, Onlineshop, Seidensticker
I bi total enttüüscht vo dr Bewertig do! Mini Erfahrig mit em Onlineshop vo Seidensticker isch absolut erstklassig gsi. D Lieferig isch mega schnell gsi, obwohl ich personalisierte Hemdre bstellt ha. Alles isch professionell abglaufe und d Qualität vo de Hemdre isch wirklich top. Ich trag sie sowohl im Beruf als au privat und wasch sie regelmässig - kei Veränderig in Sicht! Da cha ich die negativ Bewertige do überhaupt nid nachvollzieh. Wenn öpper nid emal ne Knopf a enem Hemd ahnähe cha, isch das wohl eher es persönliches Problem. Diese Bewertige erinnere mich eher an es mentalität, die alles bis ins chlinste Detail perfekt ha wott. Was d Nachhaltigkeit betrifft, chauf ich usschliesslich ÖkoTex Produkte und bin dami sehr zfriede.
Meine Bestellung bei Ihnen
Nachdem ich d'Bewertige bis jetzt gläse ha, ha ig zerscht emal min Beschtellig bi Ihne ufgeh. Doch nach mim eigene Erfahrig muess ig sage, dass ig mit dr Lieferig sehr zfriede gsi bi. Dr Beschtellig isch pünktlich und guet verpackt bi mir acho. Dr Kundeservice isch fründlich und hilfsbereit bi mine Froge gsii. Au d'Preis sind passend gsi und ig ha ds Preis-Leistigs-Verhältnis guet gfunde. Uf ganz isch mini Erfahrig mit ihrer Firma positiv gsi und ig würd wieder bi Ihne bestelle.
Hemd
Also ig han e Hemd kauft und es isch mega super gsi. Aber die Lüt da sind voll blöd. Als ig aghruufe han, het sich niemer interessiert. Eim Chund e Rechnig z'schtelle war z'kompliziert für die. So unfair! Mir chaufe nie wieder da i.
Bestellt personalisiertes Hemd
Ech ha eifer ha ein ätzendi Erfahrig mit em Kundeservice gmacht! Ich ha eis personalisiertes Hemd bstellt, aber schnell bemerkt, dass ich die falschi Grössi gwählt ha. Ha sofort storniert, aber sie häm gsait, es geit nümm! Denn darf mers sogar personalisiert Sachen nid emol umtusche, was isch das bitte für en Service? Jetzt wart ich ab, ob das Hemd passt, sonscht hole ich mir mers Geld zruck, echd frech!
Zweimal Pullover bstellt, falschi Färbe chriege
Ich ha zweimal en Pullover bstellt und jedes Mal en andere Färbe bechunnt. Beim erste Mal ha ich en tomaterote Pullover bstellt (nachem Foto) und tatsächlich chriege ich en orangerote Pullover. Ich ha ihn behalte, wiel ich die Färbe au guet gfonde ha. Vier Wuche spöter ha ich en Pullover in ampelgrün bstellt und bechunnt han ich ene in khaki. Ich ha d'ganzi Bestellung zruggg schickt.
Min Bstellig isch nie acho
I ha em Express-Bstellig ufgäh und sofort alles bezahlt. De Expressversand isch extra gsi, aber trotzdem isch d Versandbestätigung erst en Tag später cho als versproche. Bis do isch alles guet gsi. Aber d Sendigsnummer het tagelang azeigt, dass d Lieferig no nid a DHL übergeh worde isch. Ich ha das am zweite Tag reklamiert, paar Tag später no es Mal, und no es Wuche nach em eigentliche Versand no es Mal. Nur generische Antwort vom Kundenservice, natürlich nüt hüüfligs. Ca. 2 Wuche nach em Bestelle mit Expressversand het au Seidensticker bemerkt, dass irgendwie öppis nid stimmt und denn de Bestellig storniert. Uf d Rückzahlig warti immer no. Vom Entgegekomme isch natürli o nüt z rede.
Wer also gratis Geld verleihe wett, keni Ware bechunt und massiv Ufwänd hän wott, der sött do koufe. Leider erfahr ich online sälbsch wi i de Lade gschtäfte. Eigentlech macht Seidensticker gueti Werbig für Olymp, wo ich mich i Zukunft wieder iber decke werde. Schad.T-shirts, too small
Dä Shirts händ online mega cool usgseh, aber als sie acho sind, sind sie viel z'chli für mi gsi. Ich bin so enttüschd gsi, wili mi richtig uf's Trage gfreut hani.
minere Bestellig
Minere Bestellig isch eifach en totale Durcheinander gsi. Erst hänget si mi informiert, dass es Produkt nid verfügbar isch. Denn hänget si no dazue, dass d'Hälfte vo minere Lieferig fählt. Und als ob das nonig gnueg wär, verlanged si no eidesstattlichi Erklärig und dassi mini Identitätsdokumänt zusend. Eifach en Katastroph vom Kundenservice! Logistikprobleme werded eifach ah d'Kunde abgwälzt...
Beschtellig mit Expresversand
Ich ha es T-Shirt bestellt mit Expressversand und sofort sowieso überwiesen. Aber, s'T-Shirt isch erst es Tag später verschickt worde als aagekündigt. Ich ha scho guet gfunde, aber die Lieferung hets no ned emol an DHL überge. Nach zwei Täge ha ich reklamiert, denn no en paar Täg später, und nochmol fast es Wuche nach em eigentliche Versand. Aber de Service het mir nume ganz allgemeini Antwort geh. Fast zwei Wuche nach dr Bestellig mit Expressversand het au di Firma gmerkt, dass da öppis nid stimmt und hets ganschtiert. De Norrückgab vom Geld wart ich no. Natürlich isch vo irgendeim Entgägekomme kei Red.
Er wo also gern Geld verleiht, kei Ware bechunnt und mega ufstand mache will, der söll hie einkaufen. Leider isch mini Erfahrig online wie au in de Lädeli genau gleich. Eigentlich mached die es super Werbig für Olymp, wo ich in Zukunft wieder einkaufen gah. Schade.Plus-Size purchase
Unglaublich! I ha no nie so hochwärtigi Plus-Size Kleidig übercho. D'Material, Handwerkskunst und Schnitt sind extrem hochwärtig und wird mi sicher für viili Jahr begleite. D'Blüüse sind fantastisch. Wäu mir a de Alternativ missen, cha i oft bim Günstig-Markt choufe mit em schlechte Gwüsse, drum bin i begeistert, endlich d'Möglichkeit für Qualitätskleider z'ha.
Min dräckiger Uftrag
I ha grad wölle es paar chline Kleider bstelle. Aber es isch mega lang go bis es cho isch. Wenn i e-Mail gschriebe ha, hei si zwar gläse, aber numehalbbswertig beantwortet. Gaar nöd uf mini Froge ii. Chan doch nöd sii, dass si nume das mache, was ihne passt, oder?
Einkaufen bei Hawes und Curtis
Es isch echt verruckt, jetzt han ich das Gschäft gfunde nachdem ich scho bi Seidensticker igkaufet han, und ich muess säge, ich han's ned bereut! Die Kleidig vo da sind würkli top und die Auswahl isch viel grösser. Es zahlt sich sicher us, mal uf ihre Website z'gucke.
Meini Bestellig nid acho...
Wäge dem schlächte Wätter het DHL das Hemd nid kenne abhole. Wos für es komisches Platz für ihri Zentrale am Nordpol!
hochwertige Hemden, Qualitätsproblem
Nachdem ich Hemden bestellt habe, die mir auf den ersten Blick echt gut gefallen haben, war ich dann doch enttäuscht, als sich nach nur fünf bis zehn Mal tragen/waschen die Ärmel abgerieben haben und der Stoff seine Struktur verloren hat. Trotz meiner sachlichen Beschwerde und den genügenden Fotos, wurde mir nach Wochen der Prüfung nur knapp geantwortet, dass ihrer Meinung nach kein Mangel erkennbar sei und die Hemden sowieso nur höchstens dreissig Mal getragen/waschen werden können - echt enttäuschend.
Qualität nicht zufriedenstellend
Dasch isch super enttüscht gsi vo de Qualitöt vo de Produkte, wo i bi ihre kauft ha. Die Stoffe sind dünn gsi und hänt sich öppe billig aagfühlt. Nachdem i bi Hawes und Curtis igchaufft ha, ha i gmerkt, dass es definitiv besseri Optione git. I kaufe nie meh bi ihre i.
Meistbewertete Bewertung
Shirt and sweater in size L
Lesen Sie weiter