Philips Erfahrungen

: 54

Die Daten dieses Unternehmens sind auf ihre Richtigkeit überprüft und verifiziert. Es ist sicher, seine offiziellen Webseite zu besuchen. Wir sind überzeugt, dass Online-Transparenz und Sicherheit alle Unternehmen ermutigen, sich bei uns zu verifizieren, sodass sie wissen, wo man vertrauenswürdig und sicher einkaufen kann.

24% Würde hier nochmal einkaufen

Relevanteste positive Bewertung

  2024-04-20
Alles top!
Geiler Service, echt schnell und mega kulant, einfach top!Lesen Sie weiter
J. Kunz

Relevanteste negative Bewertung

  2024-05-21
Fernseher, 3,5 Jahre alt
De Service/Support vo de Firma isch eifach en Enttüschig gsi. Min Fernseher het Streife im Bild g...Lesen Sie weiter
heinrich

Meistbewertete Bewertung

  2024-04-08
OneBlade
Min Erfahrig mit em Kundeservice betrüffendem minem OneBlade isch echt guet gsi. Mis Problem isch...Lesen Sie weiter
Matteo

Erfahrungen (54)

  (4)

 (8)

  (25)

  (15)

  (2)

  • Noch keine Rezensionen!

    Finden Sie Unternehmen, mit denen Sie bereits Erfahrungen gesammelt haben und schreiben Sie über die Firmen und Shops Ihre persönliche Bewertung! Ihre Bewertungen tragen einem transparanteren Markt bei und motivieren die Unternehmen zuverlässiger zu arbeiten..

  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Philipps Rasierer

    I ha chürzlich en Philipps Rasierer kauft und bin insgesamt zfriede mit mim Kauf gsi. D Leischtig vom Rasierer isch guet und au s Design gfallt mr sehr. Aso ärgerlich findi aber, dass ich für jede Rasierer en einzelnes Ladekabel bruche. Viel praktischer wärs, wenn alli Rasierer mit em gliiche Kabel chönnti ufgleit werde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    OneBlade

    Min Erfahrig mit em Kundeservice betrüffendem minem OneBlade isch echt guet gsi. Mis Problem isch schnell gschöd worde und d Kundeservicemitarbeiterin am Telefon isch fründlich und sehr hüfsbereit gsi. Es isch schön gsi, mit eme so kundefokussierte Mensch z'rede, wo offesichtlich gw


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Hervorragender Service, schnelle Bearbeitung

    Euri Service vo euem Team isch wirklich top gsi. Die Bestellig isch schnell bearbeitet worde und i han en sehr gute Chulanz erfahre. Viiilä Dank a das ganz Team!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ich habe vier Rasierer

    Ich hani vier Rasierer, aber wieso mussi für jede es ander Ladekabel ha? Es isch so ärgerlich, wenni eins verliere und d andere nöd passend. Eifach enttüschtend!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kaufprobleme

    I ha gha Problemi mit em Trimmer, wo a Philips zrugggschickt ha und i sit 9 Täg uf de bstätigte Ersatz wart. I ha mehrmals weg de Verzögerig kontaktiert und sie sage, dass es sich in de relevante Bestellabteilig befindet und sie kein Update ha, dass sie ned emol beschleunige chönd. I weiss nid uf welchem Planet sich die spezielle Abteilig befindet, wo für mich ned erreichbar isch. Das isch das erscht Mal, dass i so e SEHR SCHLECHTE Erfarig in mim Läbe gmacht ha, kie Firma uf dr Wält isch so SCHLECHT wie Philips. BITTE MEIDEN


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf einer defekten Kaffeemaschine

    Ich ha en kaput Kaffeemaschine kauft, wo seit 2 Mönet nöd zrügggne isch worde. De Kundeservice hält üs nume vertrööstet und seit, dass en neue Maschine schomal bstellt isch. Warum bstelle, wenn mer die online cha kaufe? Üses Vertreue in d'Marke isch stark schüttert worde und mir werde in Zuekunft überlegä, ob mir en andere Marke vorziehä.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Min Firma's neui Lämpli

    Die Lieferig isch schnell und de Kundeservice isch super. Ich bin mega zfriede mit de Produktqualität und em Preis.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Alles top!

    Geiler Service, echt schnell und mega kulant, einfach top!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mangelnde Steuerungsmöglichkeit von mehreren Geräten

    De Philips HomeRun 3000 entspricht ned de Beschribig. Mir hend üs uf d'Möglichkeit verlah, de Roboter vo mehere Gerät us stiure z'chönne, wie es in de Beschribig versproche worde isch. Leider hend mir vom Support mitteilt becho, dass die Funktion aktuell ned verfügbar isch. Trotz mehrere Afrage hend mir kei klare Antwort uf d'Froge nachere Lösig oder em Zitrahme becho. Für mich isch das en mangelhafter Service vom Philips, wo enttüsche isch und mich dervon abhaltet, in Zukunft wieder Produkt vo däm Unternehmen z'kaufe.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Fernseher, 3,5 Jahre alt

    De Service/Support vo de Firma isch eifach en Enttüschig gsi. Min Fernseher het Streife im Bild gha und als ich no en kundenfreundlichi Lösig und Tipps fürs Problem verlange ha, het mer nur en Link zu Reparaturwerkstätte gschickt, wo ich uf eigene Kosten hätt döre higah. For mich isch de Support total ungenüg und het de Name würklich net verdient. I Sachen Nachhaltigkeit heti au vo Philips wenig gseh. Nie meh en Gerät vo dere Firma!


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kaffeemaschine gekauft

    Ich ha eui Kaffeemaschine vo eu kauft vor eschli Zit und bin mega zfriede mit dr Qualität vom Kaffee, wo sie macht. Aber ich bi enttüscht, dass s Maschinli scho nach em paar Mönetli chlii Mängel zeigt. Ich ha ghofft, dass es chönd längeri Ziit im guete Zstand bliibe, für das Gälde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    TV-Gerät

    Nach 2 Wochen isch min TV kaputt gange und chasch nümm aghandlet werde. Trotz em USB-Stick für Reparature und emne neue Mainboard funktioniert s Gricht immer no nid richtig. De TV goht regelmässig us, het Bildstörige und erkennt Quelle nid automatisch. De Kundeservice isch enttüst, Afrage nach em Schadenersatz sind ignoriert worde und es isch nume en wiitere, kostenpflichtige Reparatur ufet offers worde. D Kommunikation isch verwirrend und frustrierend gsi, wäl immer neui Ahnspriechspartner zuegwiese worde sind und Fäll automatisch gschluss worde sind.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Ärger mit dem Trimmer

    Ich han Probläm mit em Trimmer gha, wo ich a Philips zrügggspickt ha und wart scho sit 9 Täg uf de bestätigti Ersatz. Ich han scho meh als einmal wg. de Verzögerig nachgfrogt und si sage, dass es in de entsprechende Abteilig isch und si kei Update hend, was sie nid bschläunige könne. Ich weiss ned uf wellem Planet die Abteilig isch, wo für mich unerreichbar isch. Das isch min erste sehr schlächt Erfahrig gsi, wo ich jemals im Läbe gha ha. Kes Unternehmen uf dr Wält isch so schlächt wie Philips. BITTE MEIDET DIESES UNTERNEHMEN FÜR EUER FRIDÄN.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Probleme mit der Einrichtung meines TV-Gerätes

    I ha kei gueti Erfahrig gmacht mit em Kundeservice. D Mitarbetor sind unfreundlich gsi und i bi zur Admeldung bii Google zwunge worde.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Kauf von vier Rasierern

    Ich ha vor churzem vier Rasierer vo enem bestimmte Hersteller kauft und war enttüüscht, als ich festgstellt ha, dass jedes Modell es anderis Ladekabel braucht. Es isch frustrierend, wenn me en Kabel verliert und keis vo de andere Modelle passt dazue. Ich hätti mir gwenst, dass alli Modelle eni einheitliche Ladestation chönnti verwende.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Mini Luzerner Fernseher

    Mis Luzerner TV isch nöd so hell. D'Supporter schwätze nume vo HDR und wend dassi sälber üses luege söt. Sie sind nid hiufsbereit und mega unfreundlich.


  • Bestellen

    Service

    Preis

    Lieferung

    Würde hier nochmal einkaufen
    Insgesamt

    Probleme mit der Einrichtung meines TV-Gerätes

    Ich ha Schwierigkeite gha, mis TV-Gerät ohni Google-Aameldig in Betrieb z'näh. De Kundeservice hät mir eis Mal chönne helfe, aber bi em neui Problem isch s'Personau unfreundlich und unverschämt gsi. Warum zwingt Philips sini Kunden, sich bi Google aaazmeldä? Nume no emal!


Anderen haben sich auch angesehen