
Tezenis erfahrungen
Vorgestellte Bewertungen
Im Rampenlicht: Was sagen unsere Kunden?
Eifach guet
"Für min Umzug bruucht, schnäll cho, Kollege freundlich, han mi richtig erleichtert, merci, und nöd z'teuer"
Zue gross, aber bequem
"s'Kissen isch mega bequem, han's am Morge useprobiert und mini Wirbälschtärn wirklich dankts. Storno? Blöd."
Eifach guet
"Für min Umzug bruucht, schnäll cho, Kollege freundlich, han mi richtig erleichtert, merci, und nöd z'teuer"
Erfahrungen (20)
Reviews filtern
Bewertungen laden...
Eifach guet
20 erfahrungen
Für min Umzug bruucht, schnäll cho, Kollege freundlich, han mi richtig erleichtert, merci, und nöd z'teuer
Detailed Ratings
Eifach guet
Für min Umzug bruucht, schnäll cho, Kollege freundlich, han mi richtig erleichtert, merci, und nöd z'teuer
Skepsis, aber bequem
20 erfahrungen
i chauf nöd meh do, zersch Ärger mit Umtausch und Personal, aber Shirt isch bequem, trag's täglich.
Detailed Ratings
Skepsis, aber bequem
i chauf nöd meh do, zersch Ärger mit Umtausch und Personal, aber Shirt isch bequem, trag's täglich.
Hoffet, aber enttäuscht
17 erfahrungen
Han zerscht lang überleit vor em Chauf, hoffet es würd halt halten – aber nope. Nach em erste Wäsche sind d'Drähte usecho und er isch verformt. Cha grad wägschmeisse. Bi andere Lädä het's scho besser gfuntzt, bitzli enttäuscht und dä Priis isch z'hoch, wirklich
Detailed Ratings
Hoffet, aber enttäuscht
Han zerscht lang überleit vor em Chauf, hoffet es würd halt halten – aber nope. Nach em erste Wäsche sind d'Drähte usecho und er isch verformt. Cha grad wägschmeisse. Bi andere Lädä het's scho besser gfuntzt, bitzli enttäuscht und dä Priis isch z'hoch, wirklich
Uff, guet gange
17 erfahrungen
Grad no am Grüble gsi ob ichs mache söll — het mich voral d'Angst bim Retourenprozess abgeschreckt. Aber zum Glück het de Kundeservice zügig reagiert, QR-Code innert kürzester Ziit gschickt und d'Frist isch nid abgloffe. Hätt i anderswo scho schlimmers erlebt, drum sehr froh, merci.
Detailed Ratings
Uff, guet gange
Grad no am Grüble gsi ob ichs mache söll — het mich voral d'Angst bim Retourenprozess abgeschreckt. Aber zum Glück het de Kundeservice zügig reagiert, QR-Code innert kürzester Ziit gschickt und d'Frist isch nid abgloffe. Hätt i anderswo scho schlimmers erlebt, drum sehr froh, merci.
Personal komplett abwesend
22 erfahrungen
Zum erschte Mol hani d'Unterwäsche im Donau Zentrum gseh, mini Kollegin hets empfohle. Personal isch kaum do gsi, nie gfrogt ob's passt oder d'Grössi stimmt. Stoff is eigentlich guet, aber Service wirkt wirklich enttäuschend, hätt meh erwartet, drum würd i's nur bedingt empfäle, schade.
Detailed Ratings
Personal komplett abwesend
Zum erschte Mol hani d'Unterwäsche im Donau Zentrum gseh, mini Kollegin hets empfohle. Personal isch kaum do gsi, nie gfrogt ob's passt oder d'Grössi stimmt. Stoff is eigentlich guet, aber Service wirkt wirklich enttäuschend, hätt meh erwartet, drum würd i's nur bedingt empfäle, schade.
Zue gross, aber bequem
22 erfahrungen
s'Kissen isch mega bequem, han's am Morge useprobiert und mini Wirbälschtärn wirklich dankts. Storno? Blöd.
Detailed Ratings
Zue gross, aber bequem
s'Kissen isch mega bequem, han's am Morge useprobiert und mini Wirbälschtärn wirklich dankts. Storno? Blöd.
Nid zfride mit Service, aber endi gueti Entdeckig
16 erfahrungen
nöd empfehlenswert if du öppis schnells suächsch. Ich ha e neue BH gha welle, brucht für d’Rück’ (seit de Schufterei tuet’s z’wenig weh) und han e paarg Mal grösse uusprobiere müesse. Verkäuferin hockt bi dr Kasse und tuet ufem Handy, kei Frag, nichts — zämezieh. Bin id anderes Läde gange und da het si mi richtig gfunde und ä gscheiti Passform zeigt, sogar en Tipp fürs Wasche gäh, het mi überraschet. Also: Produkt okay, Service nid.
Detailed Ratings
Nid zfride mit Service, aber endi gueti Entdeckig
nöd empfehlenswert if du öppis schnells suächsch. Ich ha e neue BH gha welle, brucht für d’Rück’ (seit de Schufterei tuet’s z’wenig weh) und han e paarg Mal grösse uusprobiere müesse. Verkäuferin hockt bi dr Kasse und tuet ufem Handy, kei Frag, nichts — zämezieh. Bin id anderes Läde gange und da het si mi richtig gfunde und ä gscheiti Passform zeigt, sogar en Tipp fürs Wasche gäh, het mi überraschet. Also: Produkt okay, Service nid.
Züg und Service top, Quali nöd
22 erfahrungen
Ich ha d Sache das erschtmol bi ener Kollegin gseh, sie het mi drum tippt und ich ha bestellt. Die Lieferig is super schnell cho und de Kundeservice is freundlich gsi, hät au zruckgleit. Schade, d'Wäsche hät nöd stand gha – Slip defekt nach 1 Wäsche, BH-Verschluss is au usegfalle. Bin froh wäge Service, aber enttäuscht, würd's trotzdem nid wieder kaufe.
Detailed Ratings
Züg und Service top, Quali nöd
Ich ha d Sache das erschtmol bi ener Kollegin gseh, sie het mi drum tippt und ich ha bestellt. Die Lieferig is super schnell cho und de Kundeservice is freundlich gsi, hät au zruckgleit. Schade, d'Wäsche hät nöd stand gha – Slip defekt nach 1 Wäsche, BH-Verschluss is au usegfalle. Bin froh wäge Service, aber enttäuscht, würd's trotzdem nid wieder kaufe.
Endli en QR, aber 3 Fr. fehlen
1 erfahrungen
Ich bi scho chli genervt gsi, wils nöd vorwärts gaa. Nach ville Mails und eme teure Anruf het endli e Mitarbieter mir en QR‑Code gschickt — genau dä Moment, wo ich gmerkt ha, dass's klappt. D'Rückerstattig isch bis uf 3 Fr. komplett, aber ich bi froh, dass's funktioniert het.
Detailed Ratings
Endli en QR, aber 3 Fr. fehlen
Ich bi scho chli genervt gsi, wils nöd vorwärts gaa. Nach ville Mails und eme teure Anruf het endli e Mitarbieter mir en QR‑Code gschickt — genau dä Moment, wo ich gmerkt ha, dass's klappt. D'Rückerstattig isch bis uf 3 Fr. komplett, aber ich bi froh, dass's funktioniert het.
Zögerlich, aber positiv überrascht
19 erfahrungen
Kundeservice isch freundlich gsi, d'Geld isch schlussändlich cho und das Produkt het mir wirklich hälfe. Jetzt bi ich erleichtert und würd's wieder cho. Kleini Abzüge wärä no ok.
Detailed Ratings
Zögerlich, aber positiv überrascht
Kundeservice isch freundlich gsi, d'Geld isch schlussändlich cho und das Produkt het mir wirklich hälfe. Jetzt bi ich erleichtert und würd's wieder cho. Kleini Abzüge wärä no ok.
Grössen-Chaos aber bequem
3 erfahrungen
d'Grössi isch inkonsistent. Normal trag i 38 und BH 80B, bi Pyjama/Tops eher S/M, bi Tezenis mues i oft 80C und L bestelle — chli mühsam und ehrlich ärgerlich. Man cha au nur d'letschtä Bestellige aaluege, das macht's suecher. Wär super mit klarere Grössentabelle. Ich bi trotzdem eher zfriedä, aber wünsch mir meh Konstanz.
Detailed Ratings
Grössen-Chaos aber bequem
d'Grössi isch inkonsistent. Normal trag i 38 und BH 80B, bi Pyjama/Tops eher S/M, bi Tezenis mues i oft 80C und L bestelle — chli mühsam und ehrlich ärgerlich. Man cha au nur d'letschtä Bestellige aaluege, das macht's suecher. Wär super mit klarere Grössentabelle. Ich bi trotzdem eher zfriedä, aber wünsch mir meh Konstanz.
Uff, hätt nöd dacht
2 erfahrungen
I ha zersch e chli Bammel gha, grad wo's um Unterwäsch geit und so online bschtellt hesch. S'Päckli chunnt vo Tezenis über Zalando, i ha's ufm Sofa ufgmacht und d Verpackig isch würkli schluderig gsi, das het mi zersch irritiert. Aber d Teile sind überraschend bequem und d Passform stimmt, drum ha i's für dä Alltag und zum Jogge behalten. Es git en paar kleine Fädchen und d Verpackig chönnt besser si — trotzdem träge ich sie gärn. E Satz isch zrugggaa, de Rescht isch ok.
Detailed Ratings
Uff, hätt nöd dacht
I ha zersch e chli Bammel gha, grad wo's um Unterwäsch geit und so online bschtellt hesch. S'Päckli chunnt vo Tezenis über Zalando, i ha's ufm Sofa ufgmacht und d Verpackig isch würkli schluderig gsi, das het mi zersch irritiert. Aber d Teile sind überraschend bequem und d Passform stimmt, drum ha i's für dä Alltag und zum Jogge behalten. Es git en paar kleine Fädchen und d Verpackig chönnt besser si — trotzdem träge ich sie gärn. E Satz isch zrugggaa, de Rescht isch ok.
Halbs zufrieden
19 erfahrungen
I bi nöd grad eifach z'Unterwäsch-Shopper aber i ha Underhose braucht wäge mim Rugg, drum ha i's probiert. Zerscht han i ziemli Zweifel gha. Werdet si bequem si? Wät s'halte? No, i han nöd guet gseit. Nach e halbs Johr und paar Waschgänge isch mi gröscht Sorge verschwunde. Die Underhose sitze bequem, sie färbe nöd und fühlt sich angenehmer a as ich han denkt. E Paar het aber Problem mit em Bund, e Naht gaht öppis uf. Ärgerlich, ja. Trotzdem würd i wieder chöife. E bissi froh und e bitz enttäuscht.
Detailed Ratings
Halbs zufrieden
I bi nöd grad eifach z'Unterwäsch-Shopper aber i ha Underhose braucht wäge mim Rugg, drum ha i's probiert. Zerscht han i ziemli Zweifel gha. Werdet si bequem si? Wät s'halte? No, i han nöd guet gseit. Nach e halbs Johr und paar Waschgänge isch mi gröscht Sorge verschwunde. Die Underhose sitze bequem, sie färbe nöd und fühlt sich angenehmer a as ich han denkt. E Paar het aber Problem mit em Bund, e Naht gaht öppis uf. Ärgerlich, ja. Trotzdem würd i wieder chöife. E bissi froh und e bitz enttäuscht.
Nervig aber ok
1 erfahrungen
hey, das passt. Vorher isch aber e chliines Drama gsi — Passwort-Mail isch nöd cho, d'Hotline isch kostenpflichtig und erscht biem zweite Aafruu händ sie mir dä QR per Mail gschickt. Das het Ziit gha und isch nervig. Aber sobald dä Code do gsi isch und s'Päckli aacho isch, ha i's Produkt täglich aagleit zum Homeoffice und zum Sport. Quali isch nöd perfekt, Stoff chli dünner als erwartet, aber bequem und funktional. Drum: e lässigi Lösig mit Luft nach obe.
Detailed Ratings
Nervig aber ok
hey, das passt. Vorher isch aber e chliines Drama gsi — Passwort-Mail isch nöd cho, d'Hotline isch kostenpflichtig und erscht biem zweite Aafruu händ sie mir dä QR per Mail gschickt. Das het Ziit gha und isch nervig. Aber sobald dä Code do gsi isch und s'Päckli aacho isch, ha i's Produkt täglich aagleit zum Homeoffice und zum Sport. Quali isch nöd perfekt, Stoff chli dünner als erwartet, aber bequem und funktional. Drum: e lässigi Lösig mit Luft nach obe.
Zerscht Zweifel, jetzt Aua
2 erfahrungen
wird scho guet sii. Zu Huus uspacke, uf Sofa setze, und ja — bi zwei Hösli isch dä Gummi scho kaputt gsi. Han no gseit "na ja", aber d'Reklamation isch abg'lehnt worde. Zweifel verschwunde? Nei, bestätigt. Chli frustriert, aber au eifach Erfahrig. Tipp: lueg d'Ware grad a, prüef de Gummi. Sonst sitzsch uf de Koste wie i. I würd nöd grad wieder so spontan do chaufe, e chli meh Transparenz täte guet.
Detailed Ratings
Zerscht Zweifel, jetzt Aua
wird scho guet sii. Zu Huus uspacke, uf Sofa setze, und ja — bi zwei Hösli isch dä Gummi scho kaputt gsi. Han no gseit "na ja", aber d'Reklamation isch abg'lehnt worde. Zweifel verschwunde? Nei, bestätigt. Chli frustriert, aber au eifach Erfahrig. Tipp: lueg d'Ware grad a, prüef de Gummi. Sonst sitzsch uf de Koste wie i. I würd nöd grad wieder so spontan do chaufe, e chli meh Transparenz täte guet.
Gutes Produkt, chli mühsam mit Rückzahlung
1 erfahrungen
ligt angenehm i de Hand, d'Qualität füllet sich guet aa und d'Bedienig isch unkompliziert. I bruuch es täglich und es macht echt Freud, es isch eifach z'wänne am Morge. Trotzdem hets nöd alles perfekt gloufe. I ha e Artikel fristgerecht zrugggschickt, mit Sendigsnummer, und d'Rückerstattig het lang wartä la. Uf d'Aafrog het d'Firma zwüschemal gseit sie händ scho zahlt, aber uf mim Konto isch kei Gutschrift. Mails blibe manchmal ohni klari Antwort, das isch ärgerlich. Kundeservice isch grundsätzlich freundlich, aber langsam, und das nervt. I ha no mit ere andere Kollegin telefoniert, si het ähnlich Erfahrige gha, drum würd i mit Reserve empfehle, aber vom Gfühl und Gebrauch her chauf i's nomol. Wenn sie de Retourablauf klarer und schneller mache, isches e top Angebot und i würd's ohne Zögern wieder empfehle. Tipp: Quittige ufbewahre.
Detailed Ratings
Gutes Produkt, chli mühsam mit Rückzahlung
ligt angenehm i de Hand, d'Qualität füllet sich guet aa und d'Bedienig isch unkompliziert. I bruuch es täglich und es macht echt Freud, es isch eifach z'wänne am Morge. Trotzdem hets nöd alles perfekt gloufe. I ha e Artikel fristgerecht zrugggschickt, mit Sendigsnummer, und d'Rückerstattig het lang wartä la. Uf d'Aafrog het d'Firma zwüschemal gseit sie händ scho zahlt, aber uf mim Konto isch kei Gutschrift. Mails blibe manchmal ohni klari Antwort, das isch ärgerlich. Kundeservice isch grundsätzlich freundlich, aber langsam, und das nervt. I ha no mit ere andere Kollegin telefoniert, si het ähnlich Erfahrige gha, drum würd i mit Reserve empfehle, aber vom Gfühl und Gebrauch her chauf i's nomol. Wenn sie de Retourablauf klarer und schneller mache, isches e top Angebot und i würd's ohne Zögern wieder empfehle. Tipp: Quittige ufbewahre.
Chli uffgregägt aber froh drum
1 erfahrungen
im Grossen und Ganze han i's Gschäft als positiv erlebt, obwohl's e chli e holprigi Gschicht gsi isch. I ha online drei Weihnachts-Pyjamas bstellt – Männer, Frauen und Chind – und han sie au bechun. Zerscht mal: alles kam ohne zusätzliche Verpackig im Karton, das het mi irritiert, aber hey, Umwelt isch wichtig, also halb so wild. Problem: statt em Damenmodell sind zwei Männerpyjamas angekommen. Ich han das online gwählt und trotzdem isch e Fehler passiert. Am nächste Tag bin i z’Vösendorf SCS und han’s umtausche welle. D’Dame im Store het zerscht e Gutschrift gmacht und mir e neue Rechnung, die um zwei Euro höcher war als die Gutschrift – nervig, aber i han gsacht «ok, lueg, es gaht mer ums Prinzip», und si hend’s trotzdem für mi usgliche. Kunde-Service per Mail het sogar gseit, es gäbe kei Unterschied zwüsche Männer- und Frauenpyjama, das het mi fasch z’Nase nimmt – do hätt i meh Fachkompetenz erwartet. Schlussendlich het s’Geschäft den Männerpyjama in e Frauenschnitt umgetauscht, und jetzt passt alles und die Pyjamas sind bequem und hübsch. I han scho ander Firmen probiert (z.B. Intimissimi wo’s bisher reibungslos gsi isch), drum war i zuerst skeptisch, aber die schnelle Lösung im Store het meh zellt als nur e schlechti Erfahrung. Also: nöd perfekt, aber mit e chli Geduld und Store-Besuch würd i wieder chli öppis chöfe.
Detailed Ratings
Chli uffgregägt aber froh drum
im Grossen und Ganze han i's Gschäft als positiv erlebt, obwohl's e chli e holprigi Gschicht gsi isch. I ha online drei Weihnachts-Pyjamas bstellt – Männer, Frauen und Chind – und han sie au bechun. Zerscht mal: alles kam ohne zusätzliche Verpackig im Karton, das het mi irritiert, aber hey, Umwelt isch wichtig, also halb so wild. Problem: statt em Damenmodell sind zwei Männerpyjamas angekommen. Ich han das online gwählt und trotzdem isch e Fehler passiert. Am nächste Tag bin i z’Vösendorf SCS und han’s umtausche welle. D’Dame im Store het zerscht e Gutschrift gmacht und mir e neue Rechnung, die um zwei Euro höcher war als die Gutschrift – nervig, aber i han gsacht «ok, lueg, es gaht mer ums Prinzip», und si hend’s trotzdem für mi usgliche. Kunde-Service per Mail het sogar gseit, es gäbe kei Unterschied zwüsche Männer- und Frauenpyjama, das het mi fasch z’Nase nimmt – do hätt i meh Fachkompetenz erwartet. Schlussendlich het s’Geschäft den Männerpyjama in e Frauenschnitt umgetauscht, und jetzt passt alles und die Pyjamas sind bequem und hübsch. I han scho ander Firmen probiert (z.B. Intimissimi wo’s bisher reibungslos gsi isch), drum war i zuerst skeptisch, aber die schnelle Lösung im Store het meh zellt als nur e schlechti Erfahrung. Also: nöd perfekt, aber mit e chli Geduld und Store-Besuch würd i wieder chli öppis chöfe.
Kaputte Leggings, lässig abgewimmelt
17 erfahrungen
ich ha das lange Etikett abgeschnitte, weil das dings so unpraktisch isch, drum hani kei Ersatz gno und kei Geld zrugg übercho. Die Verkäuferin, vermutlich d Chefin, het mir gseit ich söll selber luege, ob d Ware intakt isch — also wirklich, das hätti nöd erwartet. Ich han sie gfrogt wie sie sich de vorstellen würd in so ere Situation, si het nur gseit sie würd das sowieso nöd chaufe. Fühl mi enttäuscht und a bit wütend, aber i bi sachlich: Lieferung und Bestellprozess guet, aber Kundenservice isch mau, Reakzionsverhalte nüchtern und wenig hilfsbereit. Würd no überlege bevor ich da wieder chaufe.
Detailed Ratings
Kaputte Leggings, lässig abgewimmelt
ich ha das lange Etikett abgeschnitte, weil das dings so unpraktisch isch, drum hani kei Ersatz gno und kei Geld zrugg übercho. Die Verkäuferin, vermutlich d Chefin, het mir gseit ich söll selber luege, ob d Ware intakt isch — also wirklich, das hätti nöd erwartet. Ich han sie gfrogt wie sie sich de vorstellen würd in so ere Situation, si het nur gseit sie würd das sowieso nöd chaufe. Fühl mi enttäuscht und a bit wütend, aber i bi sachlich: Lieferung und Bestellprozess guet, aber Kundenservice isch mau, Reakzionsverhalte nüchtern und wenig hilfsbereit. Würd no überlege bevor ich da wieder chaufe.
Uf en Schluss ha i glacht
13 erfahrungen
zwei Slips händ e Näht nöd fertig ghockt und drum d'Inneli lose gsi. Das het mi erst einisch richtig nervt – i han Gliich Bilder gmacht, no im Urlaub, u per Chat aagfange z'reklamieren. Es isch jetzt nöd so, dass alles uf Anhieb perfekt glüpft isch, im Gegenteil, i hani e paar mol müesse nachhake, no mol schicke vo Fotos, no mol erläitere. Di erschte Zeit het's mich scho glatt z'rosig gmacht, trotzdem isches mir wichtig gsi, sachlich z'bliibe. I ha au erklärt, dass s'nume ökologisch sinnvoll isch, Ersatz z'usends oder e Rücksendig z'organisiere statt d'Kundä zwei Mol z'sende.
Und weisch was? Genau dänn, wo i fast scho verbiheiget ha, wo i mir denk: "schtill du gärn, das bringt jetzt nüt meh" — da isch es passiert: en Mitarbeiter het tüürgschaut, het sich entschuldigt und het gmeint, er schickt ersatz. Kei weiteri Fotoforderig, kei Anspielige, sondern eifach e Lösig. Das isch dä Moment gsi, wo i wüssed han: jo, das wird guet. I bi nöd so empfindlich, aber wenn öppis länger lauft u mech uf em Platz stellt, wirds müehsam. Dass sich am Schluss doch jemand gmüet het und effizient gha het, het mich echt beruhigt.
Klar, dä Wäg zum Ziel hätt küzä und weniger bürokratisch chönne si. Aber i muss d'Leut im Support au e Kompliment mache: sobald sie dä Fall gnau aagluegt hend, sind sie sachlich blibe und hend Ersatz gschickt ohni Umwältigs-Show. D'Lieferig isch schnell gsi, d'Verpackig ok. Was i no säge wött: mache Fotos grad bim Uuspacke und nimm's chatprotokoll uf; das het mi rättt. Es isch eifach, wenn me nüme mailt und wart, sondern sachlech bleibt und nötigs beweis het.
I bi jetzt zfride, nöd euphorisch, aber zfride. Wär i's nomol, würd i trotz em Anfangs-Hickup wieder bestelle, aber i würd meh Ufmerksamkeut zahle bi dä Qualitätsprüefig. Und öppis persönliches zum Schluss: es het mi chli ärgert, aber am End het d'Menschlichkeit im Support überwiegt — das tuet guet.
Detailed Ratings
Uf en Schluss ha i glacht
zwei Slips händ e Näht nöd fertig ghockt und drum d'Inneli lose gsi. Das het mi erst einisch richtig nervt – i han Gliich Bilder gmacht, no im Urlaub, u per Chat aagfange z'reklamieren. Es isch jetzt nöd so, dass alles uf Anhieb perfekt glüpft isch, im Gegenteil, i hani e paar mol müesse nachhake, no mol schicke vo Fotos, no mol erläitere. Di erschte Zeit het's mich scho glatt z'rosig gmacht, trotzdem isches mir wichtig gsi, sachlich z'bliibe. I ha au erklärt, dass s'nume ökologisch sinnvoll isch, Ersatz z'usends oder e Rücksendig z'organisiere statt d'Kundä zwei Mol z'sende.
Und weisch was? Genau dänn, wo i fast scho verbiheiget ha, wo i mir denk: "schtill du gärn, das bringt jetzt nüt meh" — da isch es passiert: en Mitarbeiter het tüürgschaut, het sich entschuldigt und het gmeint, er schickt ersatz. Kei weiteri Fotoforderig, kei Anspielige, sondern eifach e Lösig. Das isch dä Moment gsi, wo i wüssed han: jo, das wird guet. I bi nöd so empfindlich, aber wenn öppis länger lauft u mech uf em Platz stellt, wirds müehsam. Dass sich am Schluss doch jemand gmüet het und effizient gha het, het mich echt beruhigt.
Klar, dä Wäg zum Ziel hätt küzä und weniger bürokratisch chönne si. Aber i muss d'Leut im Support au e Kompliment mache: sobald sie dä Fall gnau aagluegt hend, sind sie sachlich blibe und hend Ersatz gschickt ohni Umwältigs-Show. D'Lieferig isch schnell gsi, d'Verpackig ok. Was i no säge wött: mache Fotos grad bim Uuspacke und nimm's chatprotokoll uf; das het mi rättt. Es isch eifach, wenn me nüme mailt und wart, sondern sachlech bleibt und nötigs beweis het.
I bi jetzt zfride, nöd euphorisch, aber zfride. Wär i's nomol, würd i trotz em Anfangs-Hickup wieder bestelle, aber i würd meh Ufmerksamkeut zahle bi dä Qualitätsprüefig. Und öppis persönliches zum Schluss: es het mi chli ärgert, aber am End het d'Menschlichkeit im Support überwiegt — das tuet guet.
Rückzahlig stucke im Niemandsland
1 erfahrungen
de Rücksende-Button het nöd existiert, und dr Live-Chat hät gseit, es lieg ameh a de Zahlig, die sie no nöd gseh händ. Mir händ denn uf Ire USB-Link versuecht, aber das hät nüt bracht, drum händ sie eus e Kontonummer zum überweise gschickt. Mir händ überwise, het au e Bestätigung cho, und nach dem chönd mer die Ware zruggschicke. Soweit okay, aber do hät’s scho vill Aufwand brucht.
Nach em Versand händ sie vorgä, s’Geld werde zruggüberwiese. Nach langere Ziit isch nüt cho. No en Kontakt – und plötzlich heisst’s wieder „es isch nüt bezahlt worde“. Das cha nöd stiimme, mir händ Zahlungsbeleg gschickt, alles, und seit rund zwei Monet chömed kei Antwort meh. Das isch frustrierend und eher kalt. Positiv: d’Lieferig und Verpackig si top, das ha ich nöd erwartet. Aber Kundeservice isch langsam und unzuverlässig; das bleibt hängä. Ich würd’s drum nid no einisch empfählä, wänn mer uf Rückzahlung angewiese isch.
Detailed Ratings
Rückzahlig stucke im Niemandsland
de Rücksende-Button het nöd existiert, und dr Live-Chat hät gseit, es lieg ameh a de Zahlig, die sie no nöd gseh händ. Mir händ denn uf Ire USB-Link versuecht, aber das hät nüt bracht, drum händ sie eus e Kontonummer zum überweise gschickt. Mir händ überwise, het au e Bestätigung cho, und nach dem chönd mer die Ware zruggschicke. Soweit okay, aber do hät’s scho vill Aufwand brucht.
Nach em Versand händ sie vorgä, s’Geld werde zruggüberwiese. Nach langere Ziit isch nüt cho. No en Kontakt – und plötzlich heisst’s wieder „es isch nüt bezahlt worde“. Das cha nöd stiimme, mir händ Zahlungsbeleg gschickt, alles, und seit rund zwei Monet chömed kei Antwort meh. Das isch frustrierend und eher kalt. Positiv: d’Lieferig und Verpackig si top, das ha ich nöd erwartet. Aber Kundeservice isch langsam und unzuverlässig; das bleibt hängä. Ich würd’s drum nid no einisch empfählä, wänn mer uf Rückzahlung angewiese isch.
Über Tezenis
Tezenis is a part of the Italian Calzedonia Group, known for its young and trendy line of underwear, lingerie, swimwear, and nightwear for women, men, and children. The brand emphasizes affordability, a wide range of styles, and fresh collections that reflect contemporary trends, while also focusing on comfort and quality. Established in the late 1990s, Tezenis quickly expanded across Europe and beyond, establishing a strong presence with numerous stores and a significant online footprint. Their marketing campaigns often feature vibrant, dynamic imagery, aimed at a younger demographic seeking fashion-forward designs at accessible price points.
🌟 Wie hat Tezenis bei dir geglänzt?
Kontaktinformationen
Kategorien Tezenis
Anderen haben sich auch angesehen
Seitenstatistiken
Letzte Aktualisierung: 6. Dezember 2025



.jpg)

Kommentare
Seien Sie der/die Erste mit einer Reaktion!